Alpine tuning

Alpine tuning módszerek, chiptuning. Keresd ki a sajátod, 3 kattintás!

Chiptuning » Alpine tuning

Alpine tuning, chiptuning

Erős Alpine tuning, chiptuning beállításainkat biztonságos körülmények között, 4×4-es Bosch terhelt mérőpadon fejlesztjük, teljesítménymérés kontrolljával, folyamatos diagnosztika és adatgyűjtés mellett, autód állapotát és kérésedet figyelembe véve.

Alpine tuning előtt megéri megnézned ezt a videót mert olyan technikákról beszélek benne, amelyek Neked segítenek, ha egy jó autót szeretnél. Lehet, hogy éppen ezeken fog múlni az Alpine  chippelés sikere és jelentős összeget fogsz vele megtakarítani.  Kezdd itt, kattints a lejátszásra!

Alpine tuning, tuningbox és motoroptimalizálás

A listázott Alpine modellekhez biztosan van tuning technológiánk. Felesleges alkatrészek (Alpine tuningbox) beépítése nélkül gyári, biztonságos eszközökkel (legtöbbször megbontás nélkül) készül a motoroptimalizálás.
Alpine chiptuning táblázatunk, adatbázisunk folyamatosan frissítjük. Használd az ajánlatkérőt, válaszd ki ott az autód.

alpine-tuning

Alpine tuning és kapcsolódó szakcikkeink

Alpine cikkeink, méréseink mellett mutatunk néhány a csoportjába sorolt referenciát is: , mivel sok esetben a motorok és rendszerek is azonosak a csoporton belül.


Még nincs szakcikkünk Alpine tuning témában.


Épp most mértük: néhány Alpine Prémium Pro tuning teljsítménymérésünk

Alpine méréseink feltöltés alatt... További Alpine méréseink az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!




Alpine fotók, életképek a Rigotech műhelyeiből


További Alpine tuning fotók és életképek az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!


Alpine tuning dyno képek


További Alpine dyno képek az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!

Chiptuning / egyéb beállítás során, mindig a leggyorsabb és legkevésbé 'fájdalmas' módszert alkalmazzuk.

  • OBD = megbontás nélkül a diagnosztikai csatlakozón (OBD-n) keresztül
  • VR/Mgb. +OBD = 90%, hogy megy OBD-n, de lehet hogy a vezérlőt meg kell bontani *
  • Mgb./ OBD = 80%, hogy megy OBD-n, de ha nem, akkor csak megbontással
  • Mgb.+ OBD = a vezérlőegységet megbontjuk, utána már OBD-n írjuk
  • Aszt./ Mgb. = a vezérlőt ki kell venni. Vagy a csatlakozóján keresztül, vagy megbontás után kezelhető **
  • Mgb. = kizárólag a vezérlőegység megbontásával olvasható/írható a beállítás. ***
  • Forr. = nagyon régi típusoknál megbontás után memória ki/be forrasztása szükséges