Notice: unserialize(): Error at offset 0 of 1 bytes in /home/customer/www/rigotech.hu/public_html/wp-content/plugins/wpdatatables_1_5_6/controllers/wdt_functions.php on line 463

Honda tuning

Honda tuning módszerek, chiptuning. Keresd ki a sajátod, kérj ajánlatot!

Honda tuning, chiptuning

Erős Honda tuning, chiptuning beállításainkat biztonságos körülmények között, 4×4-es Bosch terhelt mérőpadon fejlesztjük, teljesítménymérés kontrolljával, folyamatos diagnosztika és adatgyűjtés mellett, autód állapotát és kérésedet figyelembe véve.

Honda tuning előtt ‘kötelező’ ez a videó mert olyan technikákról beszélek benne, amelyekről máshol nem hallasz. Valószínű, éppen ezeken fog múlni a Honda chippelés sikere és jelentős összeget fogsz vele megtakarítani.  Kezdd itt, kattints a lejátszásra!

Honda tuning, tuningbox és motoroptimalizálás

A listázott Honda modellekhez biztosan van tuning technológiánk. Felesleges alkatrészek (Honda tuningbox) beépítése nélkül gyári, biztonságos eszközökkel (legtöbbször megbontás nélkül) készül a motoroptimalizálás.
Honda chiptuning, táblázatunk, adatbázisunk folyamatosan frissítjük. Használd az ajánlatkérőt, válaszd ki ott az autód.

honda chiptuning
chiptuning-ar-arajanlat-akcio

Honda chiptuning módszerek a táblázatban

Chiptuning / egyéb beállítás során, mindig a leggyorsabb és legkevésbé 'fájdalmas' módszert alkalmazzuk.

  • OBD = megbontás nélkül a diagnosztikai csatlakozón (OBD-n) keresztül
  • VR/Mgb. +OBD = 90%, hogy megy OBD-n, de lehet hogy a vezérlőt meg kell bontani *
  • Mgb./ OBD = 80%, hogy megy OBD-n, de ha nem, akkor csak megbontással
  • Mgb.+ OBD = a vezérlőegységet megbontjuk, utána már OBD-n írjuk
  • Aszt./ Mgb. = a vezérlőt ki kell venni. Vagy a csatlakozóján keresztül, vagy megbontás után kezelhető **
  • Mgb. = kizárólag a vezérlőegység megbontásával olvasható/írható a beállítás. ***
  • Forr. = nagyon régi típusoknál megbontás után memória ki/be forrasztása szükséges

Honda chiptuning táblázat - típuslista

GyártmányTípusMotorLENmMódszer
Honda Accord 2.0 i-VTEC 154 OBD
Honda Accord 2.2 i-CTDi 140 OBD
Honda Accord 2.2 i-CTDi 150 Mgb.
Honda Accord 2.2 i-DTEC Type S 180 Mgb.
Honda City 1.4 i-DSi 83 Mgb./ OBD
Honda Civic 1.4 8v i-DSi 83 119 Mgb./ OBD
Honda Civic 1.4 8v i-DSi i-Shift 83 119 Mgb./ OBD
Honda Civic 1.4 16v i-VTEC 100 127 OBD
Honda Civic 1.4 16v i-VTEC i-Shift 100 127 OBD
Honda Civic 1.6 16v i-DTEC 120 300 Mgb.
Honda Civic 1.7 8v CTDi 100 220 OBD
Honda Civic 1.8 16v i-VTEC 140 174 OBD
Honda Civic 1.8 16v i-VTEC Automatic 140 174 OBD
Honda Civic 1.8 16v i-VTEC i-Shift 140 174 OBD
Honda Civic 2.0 16v i-VTEC Turbo Type-R 310 400 Mgb./ OBD
Honda Civic 2.0 16v Type-R 201 193 OBD
Honda Civic 2.0 16v Type-R 225 215 OBD
Honda Civic 2.0 16v Type-R Mugen 240 212 OBD
Honda Civic 2.2 16v i-CTDi 140 340 OBD
Honda Civic 2.2 16v i-DTEC 150 350 Mgb.
Honda Crossroad 1.8 i-VTEC 16v 140 OBD
Honda CR-V 1.6 16v i-DTEC 2WD 120 300 Mgb.
Honda CR-V 1.6 16v i-DTEC 4WD 160 350 Mgb.
Honda CR-V 1.6 16v i-DTEC 4WD Automatic 160 350 Mgb.
Honda CR-V 2.0 16v i-VTEC 150 192 OBD
Honda CR-V 2.0 16v i-VTEC 2WD 150 191 OBD
Honda CR-V 2.0 16v i-VTEC 2WD 155 192 OBD
Honda CR-V 2.0 16v i-VTEC 4WD 155 192 OBD
Honda CR-V 2.0 16v i-VTEC 4WD Automatic 155 192 OBD
Honda CR-V 2.0 16v i-VTEC Automatic 150 192 OBD
Honda CR-V 2.2 16v i-CDTi 4WD 150 350 Mgb.
Honda CR-V 2.2 16v i-CDTi 4WD Automatic 150 350 Mgb.
Honda CR-V 2.2 16v i-CTDi 140 340 OBD
Honda CR-V 2.2 16v i-DTEC 150 350 Mgb.
Honda CR-V 2.2 16v i-DTEC Automatic 150 350 Mgb.
Honda CR-V 2.4 16v i-VTEC 170 220 OBD
Honda CR-V 2.4 16v i-VTEC 4WD 190 222 OBD
Honda Fit Aria 1.4 i-DSi 83 OBD
Honda FR-V 1.8 i-VTEC 16v 140 OBD
Honda FR-V 2.2 i-CTDi 140 OBD
Honda HR-V 1.6 i-VTEC 16v 125 OBD
Honda Jazz 1.2 i-DSi 78 OBD
Honda Jazz 1.4 i-DSi 83 OBD
Honda Mobilio 1.4 i-DSi 83 OBD
Honda Partner 1.4 i-DSi 83 OBD
Honda S2000 2.2 16v Vtec 242 OBD


  • OBD = megbontás nélkül a diagnosztikai csatlakozón (OBD-n) keresztül
  • VR/Mgb. +OBD = 90%, hogy megy OBD-n, de lehet hogy a vezérlőt meg kell bontani *
  • Mgb./ OBD = 80%, hogy megy OBD-n, de ha nem, akkor csak megbontással
  • Mgb.+ OBD = a vezérlőegységet megbontjuk, utána már OBD-n írjuk
  • Aszt./ Mgb. = a vezérlőt ki kell venni. Vagy a csatlakozóján keresztül, vagy megbontás után kezelhető **
  • Mgb. = kizárólag a vezérlőegység megbontásával olvasható/írható a beállítás. ***
  • Forr. = nagyon régi típusoknál megbontás után memória ki/be forrasztása szükséges

* A vezérlőegység OBD-n nem olvasható. Ha már van korábbi olvasásunk vagy adatbázisból származó un. Virtual Read fájl, akkor OBD-n keresztül megbontás nélkül haladunk. Ha nincs eredeti fájl, akkor ki kell venni a motorvezérlőt, megbontani, és asztalon kiolvasni az eredeti beállításokat. Ezt követően OBD-n írható.
** Minimális szereléssel biztosan jár. A vezérlőegység megbontása nélkül, asztalon csatlakozunk hozzá. Valamikor szükséges a vezérlő megbontása is.
*** A vezérlőt ki kell venni, megbontani, és a belsejében levő csatlakozón keresztül kezeljük. Forrasztás, alkatrész csere nem történik.

A feltüntetett értékek tájékoztató jellegűek, az oldal tartalma nem minősül ajánlatnak. A megadott tuning módszer eltérhet, vagy ha az adott autó más elektronikával/ sw. verzióval szerelt, előfordulhat, hogy nincs mód a beállítások kezelésére.

Chiptuning árajánlat és infó az autódról 5 perc alatt

  • Gyári, lebutított középszerűből
  • erős, dinamikus, megbízható
  • vezethetőbb, szerethetőbb autót
  • Rigotech beállítással!