Lexus tuning

Lexus tuning módszerek, chiptuning. Keresd ki a sajátod, 3 kattintás!

Chiptuning » Lexus tuning

Lexus tuning, chiptuning

Erős Lexus tuning, chiptuning beállításainkat biztonságos körülmények között, 4×4-es Bosch terhelt mérőpadon fejlesztjük, teljesítménymérés kontrolljával, folyamatos diagnosztika és adatgyűjtés mellett, autód állapotát és kérésedet figyelembe véve.

Lexus tuning előtt megéri megnézned ezt a videót mert olyan technikákról beszélek benne, amelyek Neked segítenek, ha egy jó autót szeretnél. Lehet, hogy éppen ezeken fog múlni a Lexus  chippelés sikere és jelentős összeget fogsz vele megtakarítani.  Kezdd itt, kattints a lejátszásra!

Lexus tuning, tuningbox és motoroptimalizálás

A listázott Lexus modellekhez biztosan van tuning technológiánk. Felesleges alkatrészek (Lexus tuningbox) beépítése nélkül gyári, biztonságos eszközökkel (legtöbbször megbontás nélkül) készül a motoroptimalizálás.
Lexus chiptuning táblázatunk, adatbázisunk folyamatosan frissítjük. Használd az ajánlatkérőt, válaszd ki ott az autód.

lexus-tuning

Lexus tuning és kapcsolódó szakcikkeink

Lexus cikkeink, méréseink mellett mutatunk néhány a csoportjába sorolt referenciát is: Toyota - Lexus, mivel sok esetben a motorok és rendszerek is azonosak a csoporton belül.


Még nincs szakcikkünk Lexus tuning témában.


Épp most mértük: legutóbbi Lexus chip tuning méréseink

Lexus méréseink feltöltés alatt... További Lexus méréseink az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!


További tuning sztorik, teljesítményadatok az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!

Lexus fotók, életképek a Rigotech műhelyeiből


További Lexus tuning fotók és életképek az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!


Lexus tuning dyno képek

toyota-Yaris-tuning-teljesitmenymeres-dyno-chart

További Lexus dyno képek az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!

Lexus tuning referencia videóink

Kattints ide a Lexus tuning videókért!

 

Chiptuning / egyéb beállítás során, mindig a leggyorsabb és legkevésbé 'fájdalmas' módszert alkalmazzuk.

  • OBD = megbontás nélkül a diagnosztikai csatlakozón (OBD-n) keresztül
  • VR/Mgb. +OBD = 90%, hogy megy OBD-n, de lehet hogy a vezérlőt meg kell bontani *
  • Mgb./ OBD = 80%, hogy megy OBD-n, de ha nem, akkor csak megbontással
  • Mgb.+ OBD = a vezérlőegységet megbontjuk, utána már OBD-n írjuk
  • Aszt./ Mgb. = a vezérlőt ki kell venni. Vagy a csatlakozóján keresztül, vagy megbontás után kezelhető **
  • Mgb. = kizárólag a vezérlőegység megbontásával olvasható/írható a beállítás. ***
  • Forr. = nagyon régi típusoknál megbontás után memória ki/be forrasztása szükséges
Lexus tuning adatok, módszerek Dek goes here.
Gyártmány Típus Motor LE Nm Módszer
Lexus CT (A1) 200h 2ZRFXE VR/Mgb. +OBD
Lexus ES (V40,V60) 200 6ARFSE VR/Mgb. +OBD
Lexus ES (V40,V60) 250 2ARFE VR/Mgb. +OBD
Lexus ES (V40,V60) 300h 2ARFXE VR/Mgb. +OBD
Lexus ES (V40,V60) 350 2GRFE VR/Mgb. +OBD
Lexus ES (V40,V60) TCMfor 200 6ARFSE VR/Mgb. +OBD
Lexus GS GS300 3.0 V6 VVT-i 231 300 VR/Mgb. +OBD
Lexus GS GS300 3.0 V6 VVT-i 256 310 VR/Mgb. +OBD
Lexus GS GS350 3.5 V6 VVT-i 307 371 VR/Mgb. +OBD
Lexus GS GS450h 3.5 V6 Hybrid 344 490 VR/Mgb. +OBD
Lexus GS (L1) 200t 8ARFTS VR/Mgb. +OBD
Lexus GS (L1) 250 4GRSFE VR/Mgb. +OBD
Lexus GS (L1) 350 2GRFKS VR/Mgb. +OBD
Lexus GS (L1) 350 2GRFSE VR/Mgb. +OBD
Lexus GS (L1) TCMfor 8ARFTS / 2GRFKS VR/Mgb. +OBD
Lexus GS (S19) 300 3GRFE VR/Mgb. +OBD
Lexus GS (S19) 300 3GRFSE VR/Mgb. +OBD
Lexus GS (S19) 350 2GRFSE VR/Mgb. +OBD
Lexus GS (S19) 430 3UZFE VR/Mgb. +OBD
Lexus GS (S19) 450h 2GRFSE VR/Mgb. +OBD
Lexus GS (S19) 460 1URFSE VR/Mgb. +OBD
Lexus GS F(L1) 5.0 2URGSE VR/Mgb. +OBD
Lexus GX GX460 4.6 V8 VVT-i 305 446 VR/Mgb. +OBD
Lexus HS (F10) 250h 2AZFXE VR/Mgb. +OBD
Lexus IS IS220d 2.2 16v D-CAT 177 400 VR/Mgb. +OBD
Lexus IS IS250 2.5 V6 VVT-i 208 252 Mgb./ OBD
Lexus IS IS350 3.5 V6 VVT-i 310 375 VR/Mgb. +OBD
Lexus IS IS-F 5.0 V8 423 503 Mgb./ OBD
Lexus IS (E2) 220d 2ADFHV VR/Mgb. +OBD
Lexus IS (E2) 220d 2ADFTV VR/Mgb. +OBD
Lexus IS (E2) 250 4GRFSE VR/Mgb. +OBD
Lexus IS (E2) 300 3GRFE VR/Mgb. +OBD
Lexus IS (E2) 350 2GRFSE VR/Mgb. +OBD
Lexus IS (E3) 200t 8ARFTS VR/Mgb. +OBD
Lexus IS (E3) 250 4GRFSE VR/Mgb. +OBD
Lexus IS (E3) 350 2GRFSE VR/Mgb. +OBD
Lexus IS (E3) TCMfor 200t 8ARFTS VR/Mgb. +OBD
Lexus IS F(E2) 5.0 2URGSE VR/Mgb. +OBD
Lexus LS LS430 4.3 V8 VVT-i 294 434 VR/Mgb. +OBD
Lexus LS LS460 4.6 V8 VVT-i 390 500 VR/Mgb. +OBD
Lexus LS LS460 L 4.6 V8 VVT-i 390 500 VR/Mgb. +OBD
Lexus LS (F3,F4) 600h 2URFSE VR/Mgb. +OBD
Lexus LX LX570 5.7 V8 VVT-i 367 530 VR/Mgb. +OBD
Lexus LX (J10,J20) 450d 1VDFTV VR/Mgb. +OBD
Lexus LX (J10,J20) 470 2UZFE VR/Mgb. +OBD
Lexus LX (J10,J20) 570 3URFE VR/Mgb. +OBD
Lexus LX (J10,J20) 570 3URFE VR/Mgb. +OBD
Lexus NX (Z1) 200t 8ARFTS VR/Mgb. +OBD
Lexus NX (Z1) 300h 2ARFXE VR/Mgb. +OBD
Lexus NX (Z1) TCMfor 200t 8ARFTS VR/Mgb. +OBD
Lexus RC (C1) 200t 8ARFTS VR/Mgb. +OBD
Lexus RC (C1) 3.5 2GRFSE VR/Mgb. +OBD
Lexus RC (C1) TCMfor 200t 8ARFTS VR/Mgb. +OBD
Lexus RC F(C1) 5.0 2URGSE VR/Mgb. +OBD
Lexus RX RX350 3.5 V6 VVT-i 276 342 VR/Mgb. +OBD
Lexus RX (L1) 200t 8ARFTS VR/Mgb. +OBD
Lexus RX (L1) 350 2GRFE VR/Mgb. +OBD
Lexus RX (L1) 350 2GRFKS VR/Mgb. +OBD
Lexus RX (L1) 400h 3MZFE VR/Mgb. +OBD
Lexus RX (L1) 450h 2GRFXE VR/Mgb. +OBD
Lexus RX (L1) 450h 2GRFXS VR/Mgb. +OBD
Lexus RX (L1) TCMfor 8ARFTS / 2GRFKS VR/Mgb. +OBD
Lexus SC (Z4) 430 3UZFE VR/Mgb. +OBD
SOURCE: Sources

A Lexus története

A Lexus a japán Toyota óriásvállalat luxusautókat gyártó leányvállalata. A Lexus márkát több mint 70 országban forgalmazzák világszerte. A Lexus központja Nagojában van, de világszerte operatív központok találhatók Brüsszelben, Belgiumban és az Egyesült Államokban is.
A Lexusnak nincs évszázados történelme, alakulása az 1980-as évfekben kezdődött. A tökéletességre való hajthatatlan törekvés a nyolcvanas évek elején vette kezdetét. A Toyota akkori elnöke, Eiji Toyoda létrehozott egy mérnökcsapatot, és 1983-ban nem kisebb feladatot adott nekik, mint hogy alkossák meg a világ legjobb luxusautóját.
A projekt kódneve F1 lett (“Flagship One”, vagyis Zászlóshajó 1).[1] Kidolgozták a Lexus LS 400 tervét azzal a céllal, hogy bővítsék a Toyota termékcsaládot a prémium szegmensben. Az emberek olyan autókat szerettek volna, amelyek a megszokott, kiemelkedő minőséget luxussal párosítják. Az F1 projektet a Toyota Supra sportkocsi és a prémium Toyota Mark II modellek követték, ám az F1 tervezők az új szedánnal a nemzetközi piacokat szerették volna megcélozni, ezért elkezdtek egy új V8-as motor fejlesztését is. 1986-ban a Honda bemutatta Acura prémium márkáját az Egyesült Államokban, majd 1987-ben a Nissan is az Infiniti-t, ezek pedig még inkább befolyásolták a Toyota luxus részlege jövőbeli terveit. A Toyota kutatói az Egyesült Államokban folytattak piackutatást, valamint fókuszcsoportos interjúkat a luxus fogyasztók körében. Megállapították, hogy egy külön márkára és értékesítési csatornára volna szükség, hogy bemutassák az új szedánt. Megszületett a Lexus, mely egyes elméletek szerint egy szóösszetételt jelent (“luxus” és a “elegancia”), de egy másik elmélet szerint ez egy mozaikszó: “Luxus export az USA-ba”. Több száz prototípus megépítése és több tízezer tesztkilométer lefutása után megszületett az LS 400 modell.
Amikor az 1989-es Detroit-i Autókiállításon a Lexus először mutatta be két luxusmodelljét, az LS 400 szedánt és a középkategóriás ES 250-et, mindenki azt találgatta, hogy a Toyotától elkülönült luxusmárka hogyan tud majd boldogulni az amerikai luxusautó-piacon.
20 évvel később azonban a Lexus bebizonyította: nem csak, hogy képes sikeresen versenyezni más gyártókkal, de meg is tudja tartani vezető szerepét a piacon, köszönhetően annak, hogy meghallgatta ügyfelei igényeit, sőt, elébe is ment azoknak. A legelső Lexus 1989 októberében talált gazdára, és a márka mára az autóipar meghatározó szereplőjévé vált.
Az Egyesült Államok nyolcvan, gondosan kiválasztott pontján várták az első ügyfeleket, és mire megérkezett a szalonokba, a sajtó már hangos volt az LS 400-zal szerzett benyomásoktól. Az Automobile Magazine azt írta: „Az LS 400 olyan közel áll a tökéletességhez, amennyire azt el lehet képzelni.” A Car and Driver folyóiratban ez állt: „A Lexus szó szerint és átvitt értelemben is egy másik dimenzióba repíti a felhasználót.” A Motor Trend pedig a következőt állapította meg: „Rendkívül meglepett bennünket, milyen kiváló autó az LS 400.”
Amikor a Lexus eladásai kezdtek felgyorsulni, a felszínre került két probléma. Nem sokkal az LS 400 piacra bocsátása után két apró hibát fedeztek fel. Néhány felhasználó a kelleténél valamivel halványabb harmadik féklámpára panaszkodott, míg egyvalaki az automata sebességszabályozó rendszer vezérlésével volt elégedetlen.
A Lexus komolyan vette ezeket a visszajelzéseket. Mind a nyolcezer eladott példányt visszahívták a márkakereskedésekbe, kijavították a hibákat, majd – köszönetképpen ügyfeleik megértéséért – tele üzemanyagtartállyal és egy ajándékkal adták azokat vissza a tulajdonosoknak.
A Lexus döntése rácáfolt a kétkedőkre: a felhasználók felé tett, előzmények nélküli gesztus nem csupán az ügyfélkezelés fogalmát értelmezte újra, de a márka további fejlődését is meghatározt, 1999 óta pedig a versenysportban is eredményesen képviselteti magát.
1991-ben a Lexus új modelleket vezetett be: az ES 300 szedánt, valamint az SC 400 és SC 300 sportkupékat. Ekkor a Lexus már 141 képviselettel rendelkezett az Egyesült Államokban, amelyek több autót adtak el, mint a Mercedes-Benz vagy a BMW. Alig egy évtized alatt a Lexus a prémium import autók amerikai piacának vezető szereplőjévé vált.
2000-ben a Lexus bemutatta az IS modell palettát, ez pedig egy sor sport szedán belépését jelentette a piacra. 2002-ben debütált a GX 470 közepes méretű SUV, majd 2003-ban a második generációs RX 330. 2004-ben az első luxus márkájú sorozatgyártású hibrid SUV, az RX 400h is meglátta napvilágot. Ez a jármű a Toyota Hybrid Synergy Drive rendszert használta, és kombinálta a benzines és az elektromos motorokat. 2006-ban a Lexus elkezdte értékesíteni a GS 450h, V6 hibrid szedánt, és elindította a negyedik generációs LS vonalat is, amely mind a normál kivitelben, mind hosszú tengelytávú V8 (LS 460 és LS 460 L) és hibrid (LS 600h és LS 600h L) változatban is kaphatóak voltak. 2007 januárjában a Lexus bejelentette, hogy elindult az új F típus részlege, amely nagy teljesítményű, versenyzés ihlette változatokat fog kínálni. Az IS F debütált a 2007-es Észak-Amerikai Nemzetközi Autókiállításon, emellett pedig megjelent a Lexus LF-A koncepcióautó is. 2010 végén a Lexus elkezdte értékesíteni a CT 200h, kompakt négyajtós hibrid ferde hátú modelljét.[3] A Lexus tizenegy egymást követő éven keresztül a legkelendőbb luxus autómárka volt az USA-ban, de 2011-ben ezt átvette a BMW, majd a Mercedes-Benz.[4] Ezt követően, a Toyota elnöke Akio Toyoda megfogadta, hogy visszaállítja a szenvedélyt a márka iránt és tovább növeli a Lexus szervezeti függetlenségét. 2012 januárjában elkezdődött a negyedik generációs GS vonal bevezetése, beleértve a GS 350 és GS 450h változatokat, valamint egy kisebb lökettérfogatú GS 250 modellt. 2012 áprilisában megjelent a hatodik generációs ES 350 és ES 300h a New York-i Nemzetközi Autókiállításon. 2016 márciusában a Lexus bejelentette, hogy új zászlóshajójuk a kétajtós LC 500 lesz, mely 2017-ben fog megjelenni. A járművet 2017 végéig gyártották egy 468 lóerős V8 verzióban. Az LC 500h, a V6 hibrid verzió 2018 elején vált elérhetővé.
A harmadik generációs Lexusok olyan újításokat is magukba foglaltak (Safety csomaggal kiegészülve), – ütközés előtti biztonsági rendszer, fejlett sávtartó asszisztens, adaptív sebességtartó automatika, jelzőtábla felismerő rendszer, gyalogosvédelem.

Lexus modellek elnevezését egyöntetűen alfanumerikus kétbetűs megnevezések, majd három számjegy kísérik. Az első betű a Lexus modellválaszték relatív állapotát (rangsor) jelenti, míg a második betű autó karosszériájára utal (pl. LS “luxus sedan”). Az ‘S’ utalhat sedan vagy a sport változatra, míg az “X” betű luxus terepjárót vagy SUV modellt jelöl. A három számjegy jelzi a lökettérfogatot literben, szorozva százzal (Pl. 350 az 3,5 L motorra utal).[5] Egyes modellek neve után a kisbetűs alfanumerikus jelölések a hajtómű típusát jelölik (“h” hibrid, “d” diesel, “t” turbófeltöltésű), míg a nevet követő nagybetűk az altípus osztályt mutatják (“L” hosszú tengelytávú, “C” kupé, “AWD” összkerékhajtású). Ez alól kivételt képeznek az “F marque” modellek, mivel ők kétbetűs jelölést és az “F” betűt használják számok és kötőjelek nélkül. (Pl. IS F)