MAN chiptuning Rigotech - régi
Tájékoztató jellegű adatok!Megtartottuk ezt a régi listát, mert néhány 2005 előtti modell felvétele még folyamatban van az új listára. A tényleges adatokat az autód állapotfelmérése és kérésed megismerése után állapítjuk meg, jelen adatok nem minősülnek ajánlatnak, de azt szemléltetik, hogy a Rigotechnél nem sablonokat használunk. Figyelembe vesszük az autód egyediségét, állapotát, kéréseid, így széles sávban választható, hogy milyen forgatónyomaték / teljesítmény növekedést alkalmazunk a biztonságos keretek közt.
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN 152 | 150 | 28 | 49 | 36 | 63 | |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN 153/160/163 | 155 | 31 | 49 | 40 | 63 | |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN 170 | 170 | 28 | 56 | 36 | 72 | |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN 192 | 186 | 29 | 56 | 38 | 72 | |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN 224 | 220 | 28 | 70 | 36 | 90 | |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN 232 | 230 | 28 | 70 | 36 | 90 | |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN 250 | 245 | 35 | 70 | 45 | 90 | |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN 264 | 260 | 32 | 70 | 41 | 90 | |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN 272 | 270 | 35 | 84 | 45 | 108 | |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN 292 | 290 | 35 | 84 | 45 | 108 | |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN 302 | 300 | 35 | 91 | 45 | 117 | |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN 310 | 300 | 55 | 210 | 70 | 270 | |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN 350 | 350 | 45 | 245 | 58 | 315 | |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN 390 | 390 | 48 | 210 | 61 | 270 | |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN 403 | 400 | 56 | 147 | 72 | 189 | |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN 430 | 430 | 46 | 245 | 59 | 315 | |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN 464 | 460 | 63 | 161 | 81 | 207 | |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN 530 | 530 | 56 | 245 | 72 | 315 | |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN Cityliner N1216 HD 10.6l | 400 | 1900 | 42 | 175 | 54 | 225 |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN F 2000 – 1 | 310 | 1000 | -217 | 112 | -279 | 144 |
MAN F 2000 – 2 | 360 | 1150 | -252 | 119 | -324 | 153 |
MAN F 2000 – 3 | 410 | 1850 | -287 | 140 | -369 | 180 |
MAN F 2000 – 4 | 460 | 2100 | -322 | 154 | -414 | 198 |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN F 2000 F 2000 | 310 | 1000 | -217 | 112 | -279 | 144 |
MAN F 2000 F 2000 | 360 | 1150 | -252 | 119 | -324 | 153 |
MAN F 2000 F 2000 | 410 | 1850 | -287 | 140 | -369 | 180 |
MAN F 2000 F 2000 | 460 | 2100 | -322 | 154 | -414 | 198 |
MAN F 2000 F 2000 | 600 | 2700 | -420 | 224 | -540 | 288 |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN L 2000 – 1 | 113 | 490 | 21 | 53 | 27 | 68 |
MAN L 2000 – 2 | 155 | 580 | 28 | 58 | 36 | 75 |
MAN L 2000 – 3 | 220 | 825 | 35 | -4 | 45 | -5 |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN L 2000 | 113 | 490 | 21 | 53 | 27 | 68 |
MAN L 2000 | 155 | 580 | 28 | 58 | 36 | 75 |
MAN L 2000 | 220 | 825 | 35 | -4 | 45 | -5 |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN LE 2000 – 1 | 150 | 540 | 28 | 49 | 36 | 63 |
MAN LE 2000 – 2 | 180 | 650 | 34 | 49 | 43 | 63 |
MAN LE 2000 – 3 | 220 | 850 | 35 | 56 | 45 | 72 |
MAN LE 2000 – 4 | 245 | 975 | 39 | 63 | 50 | 81 |
MAN LE 2000 – 5 | 280 | 1100 | 42 | 70 | 54 | 90 |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN LE 2000 | 150 | 540 | 28 | 49 | 36 | 63 |
MAN LE 2000 | 180 | 650 | 34 | 49 | 43 | 63 |
MAN LE 2000 | 220 | 850 | 35 | 56 | 45 | 72 |
MAN LE 2000 | 245 | 975 | 39 | 63 | 50 | 81 |
MAN LE 2000 | 280 | 1100 | 42 | 70 | 54 | 90 |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN Lion´s Star/Coach 12l | 410 | 1850 | 49 | 140 | 63 | 180 |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN Lion´s … 10.5l | 440 | 2100 | 42 | 210 | 54 | 270 |
MAN Lion´s … 10.5l | 350 | 1750 | 35 | 210 | 45 | 270 |
MAN Lion´s … 10.5l | 320 | 1340 | 42 | 210 | 54 | 270 |
MAN Lion´s … 10.5l | 360 | 1680 | 35 | 210 | 45 | 270 |
MAN Lion´s … 10.5l | 350 | 1750 | 35 | 210 | 45 | 270 |
MAN Lion´s … 12l | 310 | 1400 | 35 | 112 | 45 | 144 |
MAN Lion´s … 6.9l | 280 | 1100 | 42 | 105 | 54 | 135 |
MAN Lion´s … 6.9l | 310 | 1550 | 39 | 105 | 50 | 135 |
MAN Lion´s … Lion´s … | 260 | 840 | 32 | 70 | 41 | 90 |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN M 2000 – 1 | 220 | 825 | 28 | 70 | 36 | 90 |
MAN M 2000 – 2 | 260 | 840 | 32 | 70 | 41 | 90 |
MAN M 2000 – 3 | 280 | 1100 | 35 | 84 | 45 | 108 |
MAN M 2000 – 4 | 310 | 1000 | 39 | 112 | 50 | 144 |
MAN M 2000 – 5 | 360 | 1150 | 49 | 140 | 63 | 180 |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN ME 2000 – 1 4.6l | 150 | 540 | 28 | 56 | 36 | 72 |
MAN ME 2000 – 1 6.9l | 220 | 850 | 35 | 63 | 45 | 81 |
MAN ME 2000 – 2 4.6l | 180 | 650 | 34 | 56 | 43 | 72 |
MAN ME 2000 – 2 6.9l | 245 | 975 | 39 | 63 | 50 | 81 |
MAN ME 2000 – 3 6.9l | 280 | 1100 | 42 | 105 | 54 | 135 |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN ME2000 4.6 | 150 | 540 | 28 | 56 | 36 | 72 |
MAN ME2000 4.6 | 180 | 650 | 34 | 56 | 43 | 72 |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN ME2000 6.9 | 220 | 850 | 35 | 63 | 45 | 81 |
MAN ME2000 6.9 | 245 | 975 | 39 | 63 | 50 | 81 |
MAN ME2000 6.9 | 280 | 1100 | 42 | 105 | 54 | 135 |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN TG | 310 | 1500 | 39 | 111 | 50 | 142 |
MAN TG | 360 | 1700 | 49 | 137 | 63 | 176 |
MAN TG | 410 | 1850 | 49 | 147 | 63 | 189 |
MAN TG | 510 | 2300 | 63 | 201 | 81 | 258 |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN TGA 12 | 410 | 1850 | 49 | 140 | 63 | 180 |
MAN TGA 12 | 460 | 2100 | 63 | 154 | 81 | 198 |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN TGA 12.8 | 480 | 2300 | 56 | 252 | 72 | 324 |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN TGA 26.330 | 280 | 1100 | 32 | 175 | 41 | 225 |
MAN TGA 26.330 | 326 | 1250 | 42 | 196 | 54 | 252 |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN TGA 6.9 | 310 | 1550 | 39 | 105 | 50 | 135 |
MAN TGA 6.9 | 360 | 1700 | 49 | 137 | 63 | 176 |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN TGA D2866 | 400 | 1730 | 49 | 336 | 63 | 432 |
MAN TGA D2866 | 430 | 1850 | 51 | 280 | 66 | 360 |
MAN TGA D2866 | 460 | 2000 | 63 | 385 | 81 | 495 |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN TGA Euro 4/5 10.5l | 320 | 1340 | 42 | 210 | 54 | 270 |
MAN TGA Euro 4/5 10.5l | 350 | 1750 | 49 | 210 | 63 | 270 |
MAN TGA Euro 4/5 10.5l | 360 | 1680 | 44 | 210 | 57 | 270 |
MAN TGA Euro 4/5 10.5l | 390 | 1750 | 46 | 210 | 59 | 270 |
MAN TGA Euro 4/5 10.5l | 400 | 1750 | 42 | 196 | 54 | 252 |
MAN TGA Euro 4/5 10.5l | 430 | 2100 | 42 | 175 | 54 | 225 |
MAN TGA Euro 4/5 10.5l | 440 | 2100 | 49 | 210 | 63 | 270 |
MAN TGA Euro 4/5 12.8l | 480 | 2300 | 63 | 280 | 81 | 360 |
MAN TGA Euro 4/5 12.8l | 540 | 2500 | 46 | 210 | 59 | 270 |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN TGA12.8 | 530 | 2400 | 70 | 315 | 90 | 405 |
MAN TGA12.8 | 660 | 2700 | 56 | 210 | 72 | 270 |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN TGL Euro 4/5 4.6l | 150 | 570 | 25 | 126 | 32 | 162 |
MAN TGL Euro 4/5 4.6l | 180 | 700 | 28 | 112 | 36 | 144 |
MAN TGL Euro 4/5 4.6l | 206 | 830 | 31 | 105 | 40 | 135 |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN TGM Euro 4/5 6.9l | 240 | 925 | 29 | 123 | 38 | 158 |
MAN TGM Euro 4/5 6.9l | 280 | 1100 | 35 | 161 | 45 | 207 |
MAN TGM Euro 4/5 6.9l | 326 | 1250 | 24 | 140 | 31 | 180 |
Chiptuning árajánlat és infó az autódról 5 perc alatt
- Gyári, lebutított középszerűből
- erős, dinamikus, megbízható
- vezethetőbb, szerethetőbb autót
- Rigotech beállítással!
Ügyfélszolgálat
Tel: 30/227 12 27
Tudásbázis
Árajánlat kérés
Időpontfoglalás
Tuning oldalak
Alfa Romeo tuning
Audi tuning
BMW tuning
Citroen tuning
Dacia tuning
Fiat tuning
Ford tuning
Honda tuning
Hyundai tuning
Infiniti tuning
Jeep tuning
Kia tuning
Lexus tuning
Mazda tuning
Mercedes tuning
Mini tuning
Mitsubishi tuning
Opel tuning
Peugeot tuning
Porsche tuning
Renault tuning
Saab tuning
Seat tuning
Skoda tuning
Smart tuning
Subaru tuning
Suzuki tuning
Toyota tuning
Volvo tuning
VW tuning
Te hol tartasz most?
Van már árajánlatod? |
Van már időpontod? |