MAN chiptuning Rigotech - régi
Tájékoztató jellegű adatok!Megtartottuk ezt a régi listát, mert néhány 2005 előtti modell felvétele még folyamatban van az új listára. A tényleges adatokat az autód állapotfelmérése és kérésed megismerése után állapítjuk meg, jelen adatok nem minősülnek ajánlatnak, de azt szemléltetik, hogy a Rigotechnél nem sablonokat használunk. Figyelembe vesszük az autód egyediségét, állapotát, kéréseid, így széles sávban választható, hogy milyen forgatónyomaték / teljesítmény növekedést alkalmazunk a biztonságos keretek közt.
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN 152 | 150 | 28 | 49 | 36 | 63 | |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN 153/160/163 | 155 | 31 | 49 | 40 | 63 | |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN 170 | 170 | 28 | 56 | 36 | 72 | |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN 192 | 186 | 29 | 56 | 38 | 72 | |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN 224 | 220 | 28 | 70 | 36 | 90 | |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN 232 | 230 | 28 | 70 | 36 | 90 | |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN 250 | 245 | 35 | 70 | 45 | 90 | |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN 264 | 260 | 32 | 70 | 41 | 90 | |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN 272 | 270 | 35 | 84 | 45 | 108 | |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN 292 | 290 | 35 | 84 | 45 | 108 | |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN 302 | 300 | 35 | 91 | 45 | 117 | |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN 310 | 300 | 55 | 210 | 70 | 270 | |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN 350 | 350 | 45 | 245 | 58 | 315 | |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN 390 | 390 | 48 | 210 | 61 | 270 | |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN 403 | 400 | 56 | 147 | 72 | 189 | |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN 430 | 430 | 46 | 245 | 59 | 315 | |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN 464 | 460 | 63 | 161 | 81 | 207 | |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN 530 | 530 | 56 | 245 | 72 | 315 | |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN Cityliner N1216 HD 10.6l | 400 | 1900 | 42 | 175 | 54 | 225 |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN F 2000 – 1 | 310 | 1000 | -217 | 112 | -279 | 144 |
MAN F 2000 – 2 | 360 | 1150 | -252 | 119 | -324 | 153 |
MAN F 2000 – 3 | 410 | 1850 | -287 | 140 | -369 | 180 |
MAN F 2000 – 4 | 460 | 2100 | -322 | 154 | -414 | 198 |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN F 2000 F 2000 | 310 | 1000 | -217 | 112 | -279 | 144 |
MAN F 2000 F 2000 | 360 | 1150 | -252 | 119 | -324 | 153 |
MAN F 2000 F 2000 | 410 | 1850 | -287 | 140 | -369 | 180 |
MAN F 2000 F 2000 | 460 | 2100 | -322 | 154 | -414 | 198 |
MAN F 2000 F 2000 | 600 | 2700 | -420 | 224 | -540 | 288 |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN L 2000 – 1 | 113 | 490 | 21 | 53 | 27 | 68 |
MAN L 2000 – 2 | 155 | 580 | 28 | 58 | 36 | 75 |
MAN L 2000 – 3 | 220 | 825 | 35 | -4 | 45 | -5 |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN L 2000 | 113 | 490 | 21 | 53 | 27 | 68 |
MAN L 2000 | 155 | 580 | 28 | 58 | 36 | 75 |
MAN L 2000 | 220 | 825 | 35 | -4 | 45 | -5 |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN LE 2000 – 1 | 150 | 540 | 28 | 49 | 36 | 63 |
MAN LE 2000 – 2 | 180 | 650 | 34 | 49 | 43 | 63 |
MAN LE 2000 – 3 | 220 | 850 | 35 | 56 | 45 | 72 |
MAN LE 2000 – 4 | 245 | 975 | 39 | 63 | 50 | 81 |
MAN LE 2000 – 5 | 280 | 1100 | 42 | 70 | 54 | 90 |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN LE 2000 | 150 | 540 | 28 | 49 | 36 | 63 |
MAN LE 2000 | 180 | 650 | 34 | 49 | 43 | 63 |
MAN LE 2000 | 220 | 850 | 35 | 56 | 45 | 72 |
MAN LE 2000 | 245 | 975 | 39 | 63 | 50 | 81 |
MAN LE 2000 | 280 | 1100 | 42 | 70 | 54 | 90 |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN Lion´s Star/Coach 12l | 410 | 1850 | 49 | 140 | 63 | 180 |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN Lion´s … 10.5l | 440 | 2100 | 42 | 210 | 54 | 270 |
MAN Lion´s … 10.5l | 350 | 1750 | 35 | 210 | 45 | 270 |
MAN Lion´s … 10.5l | 320 | 1340 | 42 | 210 | 54 | 270 |
MAN Lion´s … 10.5l | 360 | 1680 | 35 | 210 | 45 | 270 |
MAN Lion´s … 10.5l | 350 | 1750 | 35 | 210 | 45 | 270 |
MAN Lion´s … 12l | 310 | 1400 | 35 | 112 | 45 | 144 |
MAN Lion´s … 6.9l | 280 | 1100 | 42 | 105 | 54 | 135 |
MAN Lion´s … 6.9l | 310 | 1550 | 39 | 105 | 50 | 135 |
MAN Lion´s … Lion´s … | 260 | 840 | 32 | 70 | 41 | 90 |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN M 2000 – 1 | 220 | 825 | 28 | 70 | 36 | 90 |
MAN M 2000 – 2 | 260 | 840 | 32 | 70 | 41 | 90 |
MAN M 2000 – 3 | 280 | 1100 | 35 | 84 | 45 | 108 |
MAN M 2000 – 4 | 310 | 1000 | 39 | 112 | 50 | 144 |
MAN M 2000 – 5 | 360 | 1150 | 49 | 140 | 63 | 180 |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN ME 2000 – 1 4.6l | 150 | 540 | 28 | 56 | 36 | 72 |
MAN ME 2000 – 1 6.9l | 220 | 850 | 35 | 63 | 45 | 81 |
MAN ME 2000 – 2 4.6l | 180 | 650 | 34 | 56 | 43 | 72 |
MAN ME 2000 – 2 6.9l | 245 | 975 | 39 | 63 | 50 | 81 |
MAN ME 2000 – 3 6.9l | 280 | 1100 | 42 | 105 | 54 | 135 |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN ME2000 4.6 | 150 | 540 | 28 | 56 | 36 | 72 |
MAN ME2000 4.6 | 180 | 650 | 34 | 56 | 43 | 72 |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN ME2000 6.9 | 220 | 850 | 35 | 63 | 45 | 81 |
MAN ME2000 6.9 | 245 | 975 | 39 | 63 | 50 | 81 |
MAN ME2000 6.9 | 280 | 1100 | 42 | 105 | 54 | 135 |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN TG | 310 | 1500 | 39 | 111 | 50 | 142 |
MAN TG | 360 | 1700 | 49 | 137 | 63 | 176 |
MAN TG | 410 | 1850 | 49 | 147 | 63 | 189 |
MAN TG | 510 | 2300 | 63 | 201 | 81 | 258 |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN TGA 12 | 410 | 1850 | 49 | 140 | 63 | 180 |
MAN TGA 12 | 460 | 2100 | 63 | 154 | 81 | 198 |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN TGA 12.8 | 480 | 2300 | 56 | 252 | 72 | 324 |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN TGA 26.330 | 280 | 1100 | 32 | 175 | 41 | 225 |
MAN TGA 26.330 | 326 | 1250 | 42 | 196 | 54 | 252 |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN TGA 6.9 | 310 | 1550 | 39 | 105 | 50 | 135 |
MAN TGA 6.9 | 360 | 1700 | 49 | 137 | 63 | 176 |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN TGA D2866 | 400 | 1730 | 49 | 336 | 63 | 432 |
MAN TGA D2866 | 430 | 1850 | 51 | 280 | 66 | 360 |
MAN TGA D2866 | 460 | 2000 | 63 | 385 | 81 | 495 |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN TGA Euro 4/5 10.5l | 320 | 1340 | 42 | 210 | 54 | 270 |
MAN TGA Euro 4/5 10.5l | 350 | 1750 | 49 | 210 | 63 | 270 |
MAN TGA Euro 4/5 10.5l | 360 | 1680 | 44 | 210 | 57 | 270 |
MAN TGA Euro 4/5 10.5l | 390 | 1750 | 46 | 210 | 59 | 270 |
MAN TGA Euro 4/5 10.5l | 400 | 1750 | 42 | 196 | 54 | 252 |
MAN TGA Euro 4/5 10.5l | 430 | 2100 | 42 | 175 | 54 | 225 |
MAN TGA Euro 4/5 10.5l | 440 | 2100 | 49 | 210 | 63 | 270 |
MAN TGA Euro 4/5 12.8l | 480 | 2300 | 63 | 280 | 81 | 360 |
MAN TGA Euro 4/5 12.8l | 540 | 2500 | 46 | 210 | 59 | 270 |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN TGA12.8 | 530 | 2400 | 70 | 315 | 90 | 405 |
MAN TGA12.8 | 660 | 2700 | 56 | 210 | 72 | 270 |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN TGL Euro 4/5 4.6l | 150 | 570 | 25 | 126 | 32 | 162 |
MAN TGL Euro 4/5 4.6l | 180 | 700 | 28 | 112 | 36 | 144 |
MAN TGL Euro 4/5 4.6l | 206 | 830 | 31 | 105 | 40 | 135 |
Gyári | HQ OPT. Setup | HQ SPORT Setup | ||||
LE | NM | +LE | +NM | +LE | +NM | |
MAN TGM Euro 4/5 6.9l | 240 | 925 | 29 | 123 | 38 | 158 |
MAN TGM Euro 4/5 6.9l | 280 | 1100 | 35 | 161 | 45 | 207 |
MAN TGM Euro 4/5 6.9l | 326 | 1250 | 24 | 140 | 31 | 180 |
Chiptuning árajánlat és infó az autódról 5 perc alatt
- Gyári, lebutított középszerűből
- erős, dinamikus, megbízható
- vezethetőbb, szerethetőbb autót
- Rigotech beállítással!
Te hol tartasz most?
Van már árajánlatod? |
Van már időpontod? |
Chiptuning árajánlat és infó az autódról 5 perc alatt
- Gyári, lebutított középszerűből
- erős, dinamikus, megbízható
- vezethetőbb, szerethetőbb autót
- Rigotech beállítással!
Már kaptam ajánlatot, tetszik és időpontot kérek!
- foglalj időpontot
- nézzük át együtt az autód
- beszéljük meg, mit szeretnél
- próbáld ki a Rigotech beállításod
- elégedetten préselődj az ülésbe
- spórolj a költségeiden
- mutasd meg a barátaidnak!
Legutóbbi szakcikkeink:
Mit utál a magyar a chiptuningban? – a felmérés eredménye
Chiptuning ügyek... Megkérdeztük - elmondtátok Köszönjük a segítséged és válaszaid! Nem vagyok gondolatolvasó.Ezért csináltam egy kérdőívet, ahol a chiptuning témájába vágó kérdéseket tettem fel. Az egyik kérdés az volt, hogy "mit szeretsz az autózásban,...
Toyota OBD
Chiptuning Toyota/Lexus OBD-n keresztül, Magyarországon elsőként! Jelenleg az ország első és egyetlen OBD-n keresztül tuningolt Toyota/Lexus rendszere, Szekszárdon a Rigotechnél A Toyota féltve őrzött Denso rendszere elvesztette a szüzességét! - OBD-n keresztül...
Chiptuning traktorra később
Chiptuning traktorra is... ha nem tudod hogy működik, Máté a 9 éves srác elmagyarázza! Hihetetlen találkozás egy nem mindennapi 9 éves gyerekkel, aki minden szabadidejében a családi gazdaságban segít Chiptuning később. Jobb oldalon a srác hihetetlen! – saját magamra...
Cégadatok
Cégnév: | Rigotech Bt. |
Alapítva: | 2001 |
Cégj.szám: | 17 06 005140 |
Adószám: | 21062393-1-17 |
Ügyvezető: | Tóth Richárd |
Cím: | Szekszárd, Bródy S.u.24 |
Ügyfélszolgálat: | 06 30 227 12 27 |
Nyitvatartás
(Érkezés kizárólag egyeztetett időpontra!)
Hétfő | 10:00-18:00 |
Kedd-péntek | 08:00-18:00 |
Szombat | 10:00-16:00 |
Vasárnap | zárva |