Mazda chiptuning Rigotech típuslista
Tuningolható Mazda típusok, és tuningmódszerek. Keresd ki a sajátod, kérj ajánlatot!Erős Mazda chiptuning beállításainkat biztonságos körülmények között, 4×4-es Bosch terhelt mérőpadon fejlesztjük, teljesítménymérés kontrolljával, folyamatos diagnosztika és adatgyűjtés mellett, autód állapotát és kérésedet figyelembe véve.
A listázott Mazda modellekhez biztosan van technológiánk. Felesleges alkatrészek (Mazda tuningbox) beépítése nélkül gyári, biztonságos eszközökkel (akár megbontás nélkül) finomhangoljuk autódat.
Mazda listánk, adatbázisunk folyamatosan frissítjük. Használd az ajánlatkérőt, válaszd ki ott az autód. Ha nem találod, add meg a pontos adatokat és 24 órán belül megküldjük, mik a lehetőségek, és megválaszoljuk kérdéseid.
Chiptuning módszerek a listában
Chiptuning / egyéb beállítás során, mindig a leggyorsabb és legkevésbé 'fájdalmas' módszert alkalmazzuk.
- OBD = megbontás nélkül a diagnosztikai csatlakozón (OBD-n) keresztül
- VR/Mgb. +OBD = 90%, hogy megy OBD-n, de lehet hogy a vezérlőt meg kell bontani *
- Mgb./ OBD = 80%, hogy megy OBD-n, de ha nem, akkor csak megbontással
- Mgb.+ OBD = a vezérlőegységet megbontjuk, utána már OBD-n írjuk
- Aszt./ Mgb. = a vezérlőt ki kell venni. Vagy a csatlakozóján keresztül, vagy megbontás után kezelhető **
- Mgb. = kizárólag a vezérlőegység megbontásával olvasható/írható a beállítás. ***
- Forr. = nagyon régi típusoknál megbontás után memória ki/be forrasztása szükséges
Mazda chiptuning típuslista
Mazda
Gyártmány | Típus | Motor | LE | Nm | Módszer |
---|---|---|---|---|---|
Mazda | 2 | 1.25 MZi 5MT | 75 | 110 | OBD |
Mazda | 2 | 1.3 MZR 5MT | 75 | 119 | OBD |
Mazda | 2 | 1.3 MZR 5MT | 75 | 121 | OBD |
Mazda | 2 | 1.3 MZR 5MT | 84 | 121 | OBD |
Mazda | 2 | 1.3 MZR 5MT | 86 | 122 | OBD |
Mazda | 2 | 1.4 MZ-CD 5AT | 68 | 160 | OBD |
Mazda | 2 | 1.4 MZ-CD 5MT | 68 | 160 | OBD |
Mazda | 2 | 1.4 MZi 5AT | 80 | 124 | OBD |
Mazda | 2 | 1.4 MZi 5MT | 80 | 124 | OBD |
Mazda | 2 | 1.5 MZR 4AT | 102 | 133 | Mgb. |
Mazda | 2 | 1.5 MZR 5MT | 102 | 133 | Mgb. |
Mazda | 2 | 1.5 MZR 5MT | 103 | 137 | Mgb. |
Mazda | 2 | 1.5 SkyActiv-D 6MT | 105 | 220 | OBD |
Mazda | 2 | 1.5 SkyActiv-G 5MT | 75 | 135 | OBD |
Mazda | 2 | 1.5 SkyActiv-G 5MT | 90 | 148 | OBD |
Mazda | 2 | 1.5 SkyActiv-G 6AT | 90 | 148 | OBD |
Mazda | 2 | 1.5 SkyActiv-G 6AT | 111 | 145 | OBD |
Mazda | 2 | 1.5 SkyActiv-G 6MT | 116 | 148 | OBD |
Mazda | 2 | 1.6 MZ-CD 5MT | 90 | 205 | OBD |
Mazda | 2 | 1.6 MZ-CD 5MT | 95 | 205 | OBD |
Mazda | 2 | 1.6 MZi 5MT | 101 | 146 | OBD |
Mazda | 3 | 1.4 MZR 5MT | 84 | 122 | OBD |
Mazda | 3 | 1.5 SkyActiv-D 6AT | 105 | 270 | OBD |
Mazda | 3 | 1.5 SkyActiv-D 6MT | 105 | 270 | OBD |
Mazda | 3 | 1.5 SkyActiv-G 6MT | 100 | 150 | OBD |
Mazda | 3 | 1.6 MZ-CD 5MT | 90 | 215 | OBD |
Mazda | 3 | 1.6 MZ-CD 5MT | 109 | 240 | OBD |
Mazda | 3 | 1.6 MZ-CD 6MT | 116 | 270 | VR/Mgb. +OBD |
Mazda | 3 | 1.6 MZR 4AT | 105 | 145 | OBD |
Mazda | 3 | 1.6 MZR 5MT | 105 | 145 | OBD |
Mazda | 3 | 2.0 MZR 5AT | 150 | 187 | OBD |
Mazda | 3 | 2.0 MZR 5MT | 150 | 187 | OBD |
Mazda | 3 | 2.0 MZR 6MT | 150 | 187 | OBD |
Mazda | 3 | 2.0 MZR-CD 6MT | 143 | 360 | OBD |
Mazda | 3 | 2.0 SkyActiv-G 6AT | 120 | 210 | OBD |
Mazda | 3 | 2.0 SkyActiv-G 6MT | 120 | 210 | OBD |
Mazda | 3 | 2.0 SkyActiv-G 6MT | 165 | 210 | OBD |
Mazda | 3 | 2.2 MZR-CD 6MT | 150 | 360 | OBD |
Mazda | 3 | 2.2 MZR-CD 6MT | 185 | 400 | OBD |
Mazda | 3 | 2.2 SkyActiv-D 6AT | 150 | 380 | OBD |
Mazda | 3 | 2.2 SkyActiv-D 6MT | 150 | 380 | OBD |
Mazda | 3 | 2.3 MPS 6MT | 260 | 380 | OBD |
Mazda | 3 | 2.3 MPS DISI 6MT | 260 | 380 | OBD |
Mazda | 5 | 1.6 MZ-CD 6MT | 116 | 270 | VR/Mgb. +OBD |
Mazda | 5 | 2.0 MZR 5AT | 144 | 180 | OBD |
Mazda | 5 | 2.0 MZR 5AT | 146 | 185 | OBD |
Mazda | 5 | 2.0 MZR 5MT | 146 | 185 | OBD |
Mazda | 5 | 2.0 MZR 6MT | 146 | 185 | OBD |
Mazda | 5 | 2.0 MZR-CD 6MT | 110 | 310 | OBD |
Mazda | 5 | 2.0 MZR-CD 6MT | 143 | 310 | OBD |
Mazda | 6 | 1.8 MZR 5MT | 120 | 165 | OBD |
Mazda | 6 | 2.0 16v MZR | 150 | OBD | |
Mazda | 6 | 2.0 MZR 4AT | 141 | 181 | OBD |
Mazda | 6 | 2.0 MZR 5AT | 147 | 184 | OBD |
Mazda | 6 | 2.0 MZR 5MT | 141 | 181 | OBD |
Mazda | 6 | 2.0 MZR 6MT | 147 | 184 | OBD |
Mazda | 6 | 2.0 MZR-CD | 140 | OBD | |
Mazda | 6 | 2.0 MZR-CD 5MT | 121 | 310 | OBD |
Mazda | 6 | 2.0 MZR-CD 5MT | 136 | 310 | OBD |
Mazda | 6 | 2.0 MZR-CD 6MT | 121 | 320 | OBD |
Mazda | 6 | 2.0 MZR-CD 6MT | 143 | 360 | OBD |
Mazda | 6 | 2.2 MZR-CD | 163 | 360 | OBD |
Mazda | 6 | 2.2 MZR-CD | 185 | 400 | OBD |
Mazda | 6 | 2.2 SkyActiv-D | 150 | OBD | |
Mazda | 6 | 2.2 SkyActiv-D | 175 | OBD | |
Mazda | 6 | 2.2 SkyActiv-D |
Warning: number_format() expects parameter 1 to be float, string given in /home/customer/www/rigotech.hu/public_html/wp-content/plugins/wpdatatables_1_5_6/source/class.int.wpdatacolumn.php on line 22 |
OBD | |
Mazda | 6 | 2.3 MPS Turbo 6MT | 260 | 380 | OBD |
Mazda | 6 | 2.3 MZR 5AT | 166 | 207 | OBD |
Mazda | 6 | 2.3 MZR 5MT | 166 | 207 | OBD |
Mazda | 6 | 2.3 MZR 6MT | 166 | 207 | OBD |
Mazda | 6 | 2.5 16v MZR | 173 | OBD | |
Mazda | Atenza | 2.2 SkyActiv-D | 175 | OBD | |
Mazda | Axela | 1.5 MZR | 112 | OBD | |
Mazda | Bongo | 2.5 TD | Aszt./ Mgb. | ||
Mazda | Bt2500 | 2.5 MZR-CD | Aszt./ Mgb. | ||
Mazda | Bt-50 | 2.5 MZR-CD | 143 | OBD | |
Mazda | CX-3 | 1.5 SkyActiv-D | OBD | ||
Mazda | CX-5 | 2.2 SkyActiv-D | 150 | OBD | |
Mazda | CX-5 | 2.2 SkyActiv-D | 175 | OBD | |
Mazda | CX-5 | 2.2 SkyActiv-D | OBD | ||
Mazda | CX-7 | 2.2 MZR-CD | 173 | OBD | |
Mazda | CX-7 | 2.3 MPS Turbo | 260 | OBD | |
Mazda | Demio | 1.3 MZR | 75 | OBD | |
Mazda | Demio | 1.3 MZR | 86 | OBD | |
Mazda | Demio | 1.4 16v TDCi | 68 | 160 | OBD |
Mazda | Demio | 1.4 16v TDCi | 68 | OBD | |
Mazda | MX-5 | 1.8 MZR | 126 | OBD | |
Mazda | MX-5 | 2.0 MZR | 160 | OBD | |
Mazda | MX-5 | 2.0 SkyActiv-G | 160 | OBD | |
Mazda | Protege | 1.8 | 103 | Mgb. | |
Mazda | RX-8 | 1.3 MZR 16v | 192 | OBD | |
Mazda | RX-8 | 1.3 MZR 16v | 233 | OBD | |
Mazda | RX-8 | 1.3 MZR 16v | 250 | OBD | |
Mazda | Tribute | 2.3 MZR 16v | 154 | Mgb. |
- OBD = megbontás nélkül a diagnosztikai csatlakozón (OBD-n) keresztül
- VR/Mgb. +OBD = 90%, hogy megy OBD-n, de lehet hogy a vezérlőt meg kell bontani *
- Mgb./ OBD = 80%, hogy megy OBD-n, de ha nem, akkor csak megbontással
- Mgb.+ OBD = a vezérlőegységet megbontjuk, utána már OBD-n írjuk
- Aszt./ Mgb. = a vezérlőt ki kell venni. Vagy a csatlakozóján keresztül, vagy megbontás után kezelhető **
- Mgb. = kizárólag a vezérlőegység megbontásával olvasható/írható a beállítás. ***
- Forr. = nagyon régi típusoknál megbontás után memória ki/be forrasztása szükséges
* A vezérlőegység OBD-n nem olvasható. Ha már van korábbi olvasásunk vagy adatbázisból származó un. Virtual Read fájl, akkor OBD-n keresztül megbontás nélkül haladunk. Ha nincs eredeti fájl, akkor ki kell venni a motorvezérlőt, megbontani, és asztalon kiolvasni az eredeti beállításokat. Ezt követően OBD-n írható.
** Minimális szereléssel biztosan jár. A vezérlőegység megbontása nélkül, asztalon csatlakozunk hozzá. Valamikor szükséges a vezérlő megbontása is.
*** A vezérlőt ki kell venni, megbontani, és a belsejében levő csatlakozón keresztül kezeljük. Forrasztás, alkatrész csere nem történik.
A feltüntetett értékek tájékoztató jellegűek, az oldal tartalma nem minősül ajánlatnak. A megadott tuning módszer eltérhet, vagy ha az adott autó más elektronikával/ sw. verzióval szerelt, előfordulhat, hogy nincs mód a beállítások kezelésére.
Chiptuning árajánlat és infó az autódról 5 perc alatt
- Gyári, lebutított középszerűből
- erős, dinamikus, megbízható
- vezethetőbb, szerethetőbb autót
- Rigotech beállítással!
Mazda referencia videók
Mazda szakcikkeink
Mazda taxi, -1 liter fogyasztás
Mazda részecskeszűrő, DPF ügyek
Mazda életképek és teljesítménymérés
Te hol tartasz most?
Van már árajánlatod? |
Van már időpontod? |
Chiptuning árajánlat és infó az autódról 5 perc alatt
- Gyári, lebutított középszerűből
- erős, dinamikus, megbízható
- vezethetőbb, szerethetőbb autót
- Rigotech beállítással!
Már kaptam ajánlatot, tetszik és időpontot kérek!
- foglalj időpontot
- nézzük át együtt az autód
- beszéljük meg, mit szeretnél
- próbáld ki a Rigotech beállításod
- elégedetten préselődj az ülésbe
- spórolj a költségeiden
- mutasd meg a barátaidnak!
Legutóbbi szakcikkeink:
Mit utál a magyar a chiptuningban? – a felmérés eredménye
Chiptuning ügyek... Megkérdeztük - elmondtátok Köszönjük a segítséged és válaszaid! Nem vagyok gondolatolvasó.Ezért csináltam egy kérdőívet, ahol a chiptuning témájába vágó kérdéseket tettem fel. Az egyik kérdés az volt, hogy "mit szeretsz az autózásban,...
Toyota OBD
Chiptuning Toyota/Lexus OBD-n keresztül, Magyarországon elsőként! Jelenleg az ország első és egyetlen OBD-n keresztül tuningolt Toyota/Lexus rendszere, Szekszárdon a Rigotechnél A Toyota féltve őrzött Denso rendszere elvesztette a szüzességét! - OBD-n keresztül...
Chiptuning traktorra később
Chiptuning traktorra is... ha nem tudod hogy működik, Máté a 9 éves srác elmagyarázza! Hihetetlen találkozás egy nem mindennapi 9 éves gyerekkel, aki minden szabadidejében a családi gazdaságban segít Chiptuning később. Jobb oldalon a srác hihetetlen! – saját magamra...
Cégadatok
Cégnév: | Rigotech Bt. |
Alapítva: | 2001 |
Cégj.szám: | 17 06 005140 |
Adószám: | 21062393-1-17 |
Ügyvezető: | Tóth Richárd |
Cím: | Szekszárd, Bródy S.u.24 |
Ügyfélszolgálat: | 06 30 227 12 27 |
Nyitvatartás
(Érkezés kizárólag egyeztetett időpontra!)
Hétfő | 10:00-18:00 |
Kedd-péntek | 08:00-18:00 |
Szombat | 10:00-16:00 |
Vasárnap | zárva |