Teljesítménymérés máshogy, mint máshol!
Mérés 4x4 Bosch teljesítménymérő padon, vagy úton Dynopro-valTeljesítménymérés – dyno teszt – máshogyan mint máshol!
Ha gyorsan és pontos eredménnyel leméretnéd az autód, összkerékhajtású autók mérésére is alkalmas Bosch próbapad- és menetszimulátorunkkal – dyno pad – várunk Szekszárdon! A teljesítménymérés kiváló, majd hogy nem elengedhetetlen összetevője a korszerű motordiagnosztikának a szakszerű chiptuningnak, motoroptimalizálásnak. Nézd meg méréseinket gyártó szerint rendezve (jelenleg VW, és FORD teljesebb, folyamatosan töltjük az adatokat).
A dyno mérés alkalmával azonnal megkapjuk az autód terheléses üzemállapotának menetadatait. Látjuk a forgatónyomaték és teljesítmény alakulását a teljes fordulatszám tartományban. Bármilyen tetszőleges diagnosztikai adatot (turbónyomás, hőmérsékletek, füstölés, stb.) is nézhetünk, rögzíthetünk a teljesítménymérés alatt. Ez azért nagyon hasznos számodra, mert egy komoly, (kevés helyen végzett) „átvilágítása” állapotfelmérése, megbízhatósági vizsgálata az autódnak. (Nem csak „leforgatjuk egyszer tiltásig -mint több olcsó helyen- aztán mehetsz…” típusú szolgáltatás.)

Cikkeink:

DynoPro teljesítménymérés valós körülmények között
A Bosch mérőpad mellett rendelkezünk DynoPro RealPower teljesítménymérővel is. Számodra ez csökkenti várakozási időt, és segítségével olyan autókat is tudunk mérni, amelyeket a padon nem. (Egyes összkerékhajtás rendszerek és olyan esetek ahol a menetkontroll funkció nem kikapcsolható.) Ha szeretnél mérést választhatod a padot vagy a próbakörön lemérjük az autódat DynoPro-val. Az eredmény azonos a padi mérés eredményével, azzal egyenértékű.
Hátránya, hogy időjárásfüggő, valamint (a paddal ellentétben) nem lehet az autót folyamatosan megfékezni diagnosztikai és hibakeresési céllal, de az esetek nagy többségében erre nincs is szükség.
Ne keverd össze!
A DynoPro, NEM egy 3 ezer forintos mobil alkalmazás, vagy GPS / gyorsulásmérő-szenzor alapú szélvédőre ragasztott kütyü. (vannak ilyen cuccaink is, jó pénzkidobás volt az összes, nem használjuk ezeket!)
A DynoPro egy kb. 1 milló forintba kerülő mérőrendszer, amelyet a kerékre erősítünk. A kigyorsításkor a teljesítménymérő paddal azonos módon a szögelfordulást méri, ahogy a pad a görgő elfordulási szögét adott időegységenként. A gyorsítás után üresbe téve az autót a lassulást is méri, így részletes adatai vannak a menetellenállásról veszteségről (ahogy a padnak is).
A mérés végeztével a veszteséget hozzáadja a keréken mért teljesítményhez, majd alkalmazza a környezeti értékek (hőmérséklet, légnyomás) kompenzálást. (ahogyan a pad is). Végül megkapjuk a forgalmiban is feltüntetett főtengelyre vetített teljesítmény és forgatónyomaték adatot.
A mérést befolyásolni nem lehet, mellettem fogsz ülni az autóban, ha vállalod te tartod a tabletet, amelyen már a gyorsításkor látod, hogyan épül fel a nyomaték, és mik a számok!
A képen a DynoPro által felvett méréseket látod, az autó gyári állapotában és Rigotech Prémium Pro beállítással. Többször ellenőriztük, a padi méréshez képest nincs eltérés, vagy csak nagyon minimális.


Teljesítménymérés mellé chiptuning, optimalizálás
Autód érkező állapotát: teljesítmény és forgatónyomaték méréssel is dokumentáljuk a szokásos diagnosztikai eljárások, tesztek mellett. Számodra azért fontos ez, mert még MIELŐTT bármi történne a beállításoddal, tiszta képet kapsz a motor érkező állapotáról, számszerűsítjük a teljesítmény adatait, összevetjük adatbázisunkkal. Látjuk, hogy érdemes-e finomítani, vagy inkább szerviz teendőid vannak először, inkább arra kell költened a pénzedet, úgy jársz a legjobban.
Folyamatos kontroll mellett az egyedi Rigotech PPro beállítás elkészítésekor nyomon követhető minden változás, nem csak a csúcsértékek, de a teljesítményleadás egyenletessége, a nyomaték eloszlása is. Ez az alapja a további finomításnak, hatékony, gyors fejlesztésnek, amelynek célja, hogy az autód végül olyan legyen, amilyenek megálmodtad.
Ha csak méretni szeretnél, foglald le az időpontod MOST! (van egy kisebb várlólista általában, így érdemes időben lépni)
Ha beállítást is szeretnél, a foglalás előtt ajánlatot kell kérned az autódra, majd ha tetszik az ajánlat, az időpontfoglaláskor jelezd, hogy méretni is szeretnél!
Teljesítménymérés diagnosztikai céllal
Teljesítményméréssel – dyno teszt – képet kapunk a motor, tartozékai az elektronika és hajtáslánc állapotáról. A mérést követően azonnal képbe kerülsz és nagyon sokat tudsz spórolni autóvételkor-eladáskor, chiptuning esetén, túlfogyasztás, hibás működés esetén. Lerövidíted az idegőrlő várakozást, szervizbe járkálást, a fél autó kicserélését… A mérés kiértékelésekor egyből látszik, hogy
- Az autóddal minden rendben van, tudja a gyári értékeket
- Az autód jóval a gyári értékek fölött van, akár túlzottan is. Kimutatjuk a rossz tuningot, tuningboxot, turbó vagy egyéb problémát
- Az autód nem tudja a gyári értékeket, ekkor javaslatot adunk a célirányos javításra
- Tudunk kilométerórát (jármű valós sebesség) hitelesíteni
- Meg tudjuk az autót a padon fékezni, terhelni, így tudjuk a turbót, üzemanyagrendszert tesztelni



Teljesítménymérés árak
Felmérésem szerint több helyen a teljesítménymérés annyi, hogy lekötik az autód, bekapcsolnak egy kisteljesítményű ’alibi’ ventilátort, egyszer leforgatják tiltásig és mehetsz is.
A pontos és biztonságos mérés további előfeltételei sem mindig teljesülnek és erre a felkészült, igényes autósok érzékenyek! Nekünk is szívügyünk, hogy a legpontosabb eredményt adjuk, az autó maximális biztonsága mellett, hozzáadott hasznos extrákkal.
Az ár tartalmazza
- Olajszint, hűtőfolyadék, guminyomás ellenőrzés
- Környezeti adatok (hőmérséklet, páratartalom, légköri nyomás)
- adatok rögzítése
- felhasználása a mérés szabvány szerinti korrekciójához
- Két egymás utáni mérés egymásra illesztése
- így több információt kapunk az autóról
- mérési hibák kizárása, javul a pontosság
- Veszteségi teljesítmény mérése (nem beállított fix veszteségi értékkel számolunk)
- a mért hajtáslánc-veszteség feltüntetése a diagramon
- Megcsúszás detektálás
- görgők és kerék közti tapadás mérése. Ha a mérés alatt csúszás lép fel, az befolyásolja az eredményt. Bosch padunk ezt a hibát jelzi, kizárja.
- Nagy teljesítményű menetszél szimulátor használata
- garantált motor és intercooler hűtés az üzembiztonság és pontos mérés érdekében
- ABS, menetstabilizátor, egyéb rendszerek lekapcsolása a mérés idejére
- a pontos mérés érdekében
- Többféle nyomtatási nézet választható
- a szokásos diagram nézeten túl
- az adatokat táblázatos formában is nyomtatjuk, ha kell
- Rigotech fiók aktiválás
- minden felvett adatot rendszerezett formában online elérhetsz a számodra létrehozott Rigotech fiók alatt
- későbbi mérések, dokumentumok csatolhatók, praktikus adatmegőrzés
- további autóid adatait is tárolhatod (kedvezményrendszer)
Feláras szolgáltatások a teljesítménymérés mellé
- Motordiagnosztika
- esetleges hibák dokumentálása
- törlése
- Terheléses motordiagnosztika
- a mérés alatti tetszőleges motoradatokat felveszünk az adatlapra
- turbónyomás, üzemanyagnyomás, kipufogógáz hőmérséklet, egyéb
- Kipufogógáz-elemző / füstölésmérő használata a mérés közben
Első- vagy hátsókerekes mérése mérőpadon
Árajánlat szerint
Összkerekes mérése mérőpadon
Árajánlat szerint
Teljesítménymérés Dynopro rendszerrel úton
Személyautók (első-, hátsó-, összkerék) mérése egységesen 13.000 Ft,
119 lóerő alatt kedvezménnyel 10.000 Ft.
Kisteherautó, kamion teljesítménymérés egyedi ajánlat alapján.
Az árazás teljesítménykategóriái a forgalmi szerint.
Prémium Pro csomagunk (speciális chiptuning) kedvezményes áron tartalmazza a méréseket, kérj ajánlatot mérésre, vagy PPro csomagra!
Az árváltoztatás jogát fenntartjuk. Az oldalon közölt árak nem minősülnek árajánlatnak, tájékoztató jellegűek. Egyes típusok esetén, ha azt az autó kialakítása, rendszere nem teszi lehetővé (egyes automataváltó típusok, menetkontroll rendszerek, stb.) nem vállaljuk a mérést. Sok esetben előre szólunk, ha nem mérhető az autó, de vannak esetek amikor ez csak a vizsgálat alatt derül ki. Ilyenkor felénk semmilyen költséged nincs.
Válassz gyártót, és listázzuk a hozzá tartozó méréseinket
Az oldalak folyamatosan frissülnek az új és korábbi mérésekkel. Jelenleg a VW és Ford már előrehaladottabb, a többi még elég hézagos…
