Tuning módszerek a gyakorlatban
Nagyn hosszú, előre szólok! - de életet menthetKorábban megmutattam, mire figyelj ha tuningoltatsz, mit nézz egy diagramon most megmutatom, milyen gondok és lehetőségek vannak, ezért jó, ha még nem döntöttél.
Több mint 450.000 találat a „chiptuning” szóra.
Több mint 90 hazai tuningcég és „tuningcég” hirdetésáradata, emellett még 60 egyéb autószerviz és kókler, aki „tuningolgat…”
Ne gondold, hogy csak attól mert régi egy cég, még biztosan jó is. Azt meg végképp ne gondold, hogy az aki tegnap még kereket se tudott cserélni, az mára profi járműtechnikai- és motorfejlesztő mérnök lett… Durva hibákat mutatok most, amiket mások elkövetnek, vigyázz, mert könnyű „belesétáni egy nagy pofonba”!
Rossz tuning módszerek és jellegzetes hibák

Lassan ébred, hátbarúg, hirtelen elfogy
A kezdők hibája. A maximális forgatónyomatékot pár érték megváltoztatásával lehet növelni. Azonban, egy a teljes sávban optimális és jól használható beállítás nem ilyen.
A beállítás további hátránya, hogy a megemelt nyomaték nem egyenletesen, hanem hirtelen ütésszerűen épül fel, ezzel többlet igénybevételt okoz a hajtásláncnak.
Nagyon veszélyes továbbá, mikor az autó meglódul, bátran belemegyünk az előzésbe, aztán satu fékkel kell visszasorolni, mert „elfogy” magasabb fordulaton.
Mindezen hibás jellegek szépen leolvashatók a grafikonról.

Rángat, füstöl, hullámzik…
A nem folyamatos nyomaték leadás oka a hibás, kártékony „tuning” amely során egyes értékek túlzó mértékben vannak módosítva, míg mások érintetlenek.
Pl. nagyobb üzemanyagdózisok kérésével az autó megindulna, de néhány korlátozás gyári értéken maradt, így folyamatosan „visszarántja” saját magát.
Ezzel a beállítással az autó erősebb, jobban megy, ha valaki óvatosan kezeli még használható is. Az élmény viszont messze elmarad egy tökéletes beállításétól. A kettős tömegű lendkerék gyors kinyírásához vezet (többek között). Javítási költség 250.000 forinttól.




Itt vannak a biztonságos és hasznos nyomatékjellegek. Ha a tiéd ilyen, akkor minden oké!




Ha már elfogadtad az ajánlatod és időpontod is van gratulálok, nagyon jó döntést hoztál!
Ha esetleg még nem, akkor hívd most Dóri kolléganőmet (30/227-1-227), aki segít az időponttal kapcsolatban.
(Online is könnyen foglalhatsz időpontot, csak kattints az email-ben az egyedi ajánlatodra, és benne bármely ‘MEHET’ gombra.)
Kizárólag belső használatra és Ügyfeleink részére a korábbi támpontok
- A „tuning” nagyon bizalmi dolog – referencia riport Rolanddal, aki az évek alatt 7 autóval és teherautóval érkezett
- Teljesítménymérés vagy hatékonyság? – EZ A MOSTANI „TANANYAG” ELŐZMÉNYE, érdemes megnézni
- Pontos teljesítményadatok pad nélkül. Hogyan? – keresd az email fiókodban
- „… túl messze vagytok…” miért jó biznisz mégis eljönni a Rigotech-hez?
- Hogyan véd nálunk a 6 biztonsági pont? – és ellenpéldák
- Tuning módszerek a gyakorlatban
- Beleshetsz a „gépházba”, így néz ki az autód beállítása – ami nem is olyan egyszerű – figyeld az email-ed, holnap küldjük!
- Így tudnak 6 év alatt 8 milliót spórolni a Rigotech beállításokkal – referencia riport – a folytatásban…
Ha hasznos volt, köszönöm a Like-ot alul!
Szívesen látunk a Facebookon is,
új videók,
referenciák
infók a kocsidról
esetleg akciók…
Te hol tartasz most?
Van már árajánlatod? |
Van már időpontod? |