Autók, kérések amelyeket nem vállalunk, ezért:
Ezért van, ha nem vállaljuk egy autó hangolását
Az alábbi esetekben nem vállaljuk vagy nem tudjuk megcsinálni a programozást, ha az autód:
- túl öreg / sokat futott ahhoz, hogy az adott rendszeren eredményt tudjuk garantálni
- 2000 előtti, még forrasztós munkákat átmenetileg nem vállalunk, pl. régi TDI-k, stb.
- adagolós Opel 2.0 és 2.2 DTI PSG16 rendszerrel
- egyes Citroen, Peugeot benzines modellek Sagem rendszerrel
- túl fiatal és nincs rá megoldás vagy még folyamatban van a beállítás fejlesztése pl.:
- egyes BMW modellek 2019 vagy utána, amelyekre nincs megoldás
- egyes Mercedes modellek 2019-tól lezárt vezérlővel (írása körülményes / nem lehetséges még jelenleg)
- 2017 utáni Volvo, amelyre nincs jelenleg sehol megoldás
- egyes Ford és Renault dízel modellek 2017-től SID212 elektronikával
- a megadott évjáratban nem újraprogramozható az elektronika pl.:
- minden 2005 előtti 2.0, 2.2 dízel, Denso rendszerű Toyota, Lexus
- 2005 előtti benzines Hondák
- régi adagolós Mazda pl. 626
- programozására nincs stabil megoldás, nem vállaljuk a magas kockázatot
- Opel benzines ME7.6.2 elektronikával
- Mechanikailag kockázatos bármilyen teljesítménynövelés
- Subaru dízelek
- egyéb
- olyan USA modell, amire nincs tesztelt megoldásunk
- olyan műszaki hibát jelöltél ajánlatkéréskor, amely szervizt igényel, a tuning eredményét kizárja, csökkenti
- jelölted, hogy az autó átépített, nem eredeti alkatrészeket is tartalmaz
- környezetvédelmi rendszer lekapcsolást kértél
- pops & bangs, egyéb olyan beállítást kértél, amit nem ajánlunk / nem tudunk az adott autón megcsinálni.
- Végül: nem adunk ajánlatot, ha nincs működő telefonszám, egyéb kapcsolati adat hiányzik.

Mit lehet tenni ilyenkor?
Mindegyik pont megérne egy külön videót, cikket. Két alap dolog van:
- Ha egy autóra még nincs semmilyen megoldás, akkor az a legjobb szándékunk mellett is gyárin marad.
- Ha a kérésed olyan, hogy üti az irányelveinket, akkor ha van is rá megoldás, nem csináljuk meg. Ilyen pl. a
- környezetvédelmi rendszerek lekapcsolása (Adblue, DPF, EGR, katalizátor-felügyelet, stb.), vagy
- máshol épített, átalakított autó hangolása, de akár
- durrogás aktiválás, stb.
Ha ajánlatkéréskor nem jelöltél hibát, irányelvellenes kérést, akkor valószínű az autód vagy nagyon fiatal, vagy túl öreg és emiatt vagy nincs még rá megoldás, vagy nem újraírható. Lehetséges, hogy ugyan az autó a listánkban kiválasztható, mégis a megadott évjárat nem hangolható (vagy eleve, vagy nekünk nincs rá technikánk).
Ha úgy gondolod, hogy az autód nem öreg, nem új és máshol láttál rá szoftveres tuning megoldást (nem tuningboxot) akkor érdemes beszélnünk és újragondolni a dolgot. Kérlek, küldj be egy olyan ajánlatkérést, ahol nem jelzel problémát az autóval kapcsolatban, és csak tuningot jelölsz meg feladatként. Erre ki fogjuk küldeni az ajánlatunk, ha az adott évjáratot tudjuk csinálni.
Telefonszámunk: +36 70 602 12 27 (Hatékonyan akkor tudunk segíteni, ha már van kitöltött ajánlatkérésed és látunk a rendszerben. Kollégám ezt fogja kérni elsőként, csak utána tudunk pontosítani.)
Ha kérdésed van, itt alul is beírhatod hozzászólásban, válaszolni fogok rá. Üdv.: Richárd
Akkor lényegében túl öreg a kocsim és azért nem lehet hozzá nyúlni ?
Szia!
Lehet tudni az elutasítás okát ?
Jó napot meg kérdezhetem mi az oka hogy nem lehet popcorn chippet írni bele ?
Üdv!
Lehet tudni az elutasítás okát ?
Sziasztok! Kérdésem lenne az OPEL Singnum 2.0 turbo optimalizálás miért nem járható? Válaszotokat előre is köszönöm! Üdv: Zoltán
Tisztelt Rigotech!
Az ajánlat kéréskor nem volt az autóm a listában.
Azért fordulok hozzátok, mert írjátok hogy szívó benzines autókkal is foglalkoztok.
Az autóm adatai:
SUBARU FORESTER
SG Facelift ! 2005 DOHC 158le szívó benzines 2.0 L -es motorral.
/és nem XT HANEM 2.0 X AWD /
260000 km-t futott eddig.
HIBAKÓD mentes teljesen, nem füstöl szép hangja van, halk motor. Gyári rajta minden.
Minimális változtatást szeretnék, mint pl sport légszűrő betét és A gyári leömlő és katalizátorok (euro 4-es szabvány) megtartása mellett
CSAK a katalizátorok után : a középső kipufogó csőtől /rezonátorral/ hátra a végdobig kapna 3” – os rozsdamentes sport kipufogót.
Tehát a gyári folytás maradna a motor után.
Ezen paraméterek alapján szeretnék választ kapni a helyzetre/ elutasításra.
Köszönöm , tisztelettel
Üdvözlettel:
Bencsik Csaba Gergely
Üdv! Megtudhatnám az elutasítás okát?
Üdv! Megtudhatnám az elutasítás okát?
Üdv!
Én az alfa romeo Gt-m szerettem volna ajánlatra küldeni, de a motor opciók között az 1.8 twin spark nem szerepelt, lehet tudni ennek az okát, illetve érdekelne hogy így is el lenne utasítva az ajánlat tételem?