Jeep tuning

Jeep tuning módszerek, chiptuning. Keresd ki a sajátod, 3 kattintás!

Chiptuning » Jeep tuning

Jeep tuning, chiptuning

Erős Jeep tuning, chiptuning beállításainkat biztonságos körülmények között, 4×4-es Bosch terhelt mérőpadon fejlesztjük, teljesítménymérés kontrolljával, folyamatos diagnosztika és adatgyűjtés mellett, autód állapotát és kérésedet figyelembe véve.

Jeep tuning előtt megéri megnézned ezt a videót mert olyan technikákról beszélek benne, amelyek Neked segítenek, ha egy jó autót szeretnél. Lehet, hogy éppen ezeken fog múlni a Jeep  chippelés sikere és jelentős összeget fogsz vele megtakarítani.  Kezdd itt, kattints a lejátszásra!

Jeep tuning, tuningbox és motoroptimalizálás

A listázott Jeep modellekhez biztosan van tuning technológiánk. Felesleges alkatrészek (Jeep tuningbox) beépítése nélkül gyári, biztonságos eszközökkel (legtöbbször megbontás nélkül) készül a motoroptimalizálás.
Jeep chiptuning táblázatunk, adatbázisunk folyamatosan frissítjük. Használd az ajánlatkérőt, válaszd ki ott az autód.

jeep-tuning

Jeep tuning és kapcsolódó szakcikkeink

Jeep cikkeink, méréseink mellett mutatunk néhány a csoportjába sorolt referenciát is: Chrysler - Dodge - Jeep, mivel sok esetben a motorok és rendszerek is azonosak a csoporton belül.


Még nincs szakcikkünk Jeep tuning témában.


Épp most mértük: legutóbbi Jeep chip tuning méréseink

Jeep méréseink feltöltés alatt... További Jeep méréseink az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!


Jeep tuning esettanulmányok (legutóbbi néhány...)

További tuning sztorik, teljesítményadatok az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!

Jeep fotók, életképek a Rigotech műhelyeiből


További Jeep tuning fotók és életképek az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!


Jeep tuning dyno képek


További Jeep dyno képek az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!

Jeep tuning referencia videóink

Kattints ide a Jeep tuning videókért!

 

Chiptuning / egyéb beállítás során, mindig a leggyorsabb és legkevésbé 'fájdalmas' módszert alkalmazzuk.

  • OBD = megbontás nélkül a diagnosztikai csatlakozón (OBD-n) keresztül
  • VR/Mgb. +OBD = 90%, hogy megy OBD-n, de lehet hogy a vezérlőt meg kell bontani *
  • Mgb./ OBD = 80%, hogy megy OBD-n, de ha nem, akkor csak megbontással
  • Mgb.+ OBD = a vezérlőegységet megbontjuk, utána már OBD-n írjuk
  • Aszt./ Mgb. = a vezérlőt ki kell venni. Vagy a csatlakozóján keresztül, vagy megbontás után kezelhető **
  • Mgb. = kizárólag a vezérlőegység megbontásával olvasható/írható a beállítás. ***
  • Forr. = nagyon régi típusoknál megbontás után memória ki/be forrasztása szükséges

A Jeep története

Amint meghalljuk a szót Dzsip, azonnal társítjuk a terepjáró fogalmához. Minden autóipari vállalatnak megvan a maga története, a Jeep története mélyen gyökerezik. Ez a vállalat több mint 60 éve gyárt terepjárókat.
A Jeep a Fiat Chrysler Automobile vállalat része. A központ Toledóban található.
A Jeep márka története a második világháború előestéjén kezdődik. 1940 elején az Egyesült Államok aktívan készült a háborúra, az amerikai fegyveres erők egyik feladata egy felderítő összkerék-meghajtású jármű létrehozása volt. Abban az időben a körülmények rendkívül nehézek voltak, és a feltételek rendkívül rövidek voltak. 135 különböző vállalatnak ajánlották fel a projekt megvalósítását. Csak három vállalat adott kielégítő választ, ezek között volt az Amerikai Bentam és Willys Overland. Ez utóbbi cég viszont elkészítette a projekt első vázlatait, amelyet hamarosan meg is valósítottak a világhírűvé vált Jeep autó formájában.
Ez a vállalat hozta létre az elsőbbségi jogot terepjárók gyártására az amerikai fegyveres erők számára. Számos gépet találtak ki és teszteltek a helyszínen. Igaz, a cég nem kizárólagos jogokat kapott, mivel a hadseregnek hihetetlenül sok autóra volt szüksége. A második helyet a Ford Motor Company szerezte meg. A háború végére pedig csaknem 362 000 példány készült, és már 1950-ben Willys Overland biztosította a Jeep márkanévhez való jogot, miután bírósági eljárást folytatott az amerikai Bentammel.
Az autó katonai változatával párhuzamosan Willys Overland úgy döntött, hogy kiad egy polgári példányt, amelyet CJ-nek (Civil Jeep) neveznek. Változások történtek a karosszériában, kisebbek lettek a fényszórók, javult a sebességváltó stb. Ezek a verziók lettek az alapjai az új szabadidőautó prototípusának.
Az első katonai terepjárót Karl Probst amerikai tervező készítette 1940-ben. Karl Probst 20. október 1883-án született Point Pleasant-ban. Gyerekkora óta érdekelte a mérnöki munka. 1906-ban Ohióban szerzett mérnöki diplomát, majd a Bentamnál kezdett dolgozni. A katonai terepjáró modelljének létrehozása világhírt hozott neki.
Karl Probst villámgyorsan tervezte a leendő terepjárót. Két napig tartott a projekt befejezése. És ugyanebben az 1940-ben az autót már Maryland egyik katonai bázisán tesztelték. A projektet a gép túlsúlyával kapcsolatos néhány műszaki észrevétel ellenére jóváhagyták.
A háború végén, 1946-ban az első autót kombi karosszériával mutatták be, amely teljesen acélból készült. Az autó jó műszaki jellemzőkkel rendelkezett, sebessége akár 105 km / h volt, és 7 fő befogadóképességű, négykerék-meghajtású volt (kezdetben csak kettő).
Az 1949-es év eredményes volt a Jeep számára, mivel elindult az első Sport Gi. Nyitottan és függönyökkel készült, mellőzve az oldalsó ablakokat. A négykerék-meghajtást nem telepítették, mivel eredetileg a katonai verzió szabadidős változata volt.

1953-ban Kaizer Fraiser megszerezte a Willys Overland céget, 1969-ben pedig a védjegy már az American Motors Co vállalat része volt, amely viszont 1987-ben a Chrysler vállalat teljes ellenőrzése alatt állt. 1988 óta a Jeep márka a Daimler Chrysler Corporation része.
A katonai dzsip szellemi jogait a bíróság Willys Overlandnek ítélte. Az1950-ig, gyártott autók logója “Willys” volt, de az eljárás után a “Jeep” emblémával helyettesítették.
A logó színe eredetileg katonai stílusú, sötétzöld színű volt, utalva ezzel a katonai funkcióra és múltra. Jelenleg azonban a logót ezüst acél színben gyártják, ezzel egyfajta férfias életérzést kínálva a vásárlóknak.
Az áttörést 1953-ban a CJ ?B modell jelentette. A karosszériát korszerűsítették, módosították, és semmi köze nem volt már a háború előtti katonai járművek karosszériájához. A négyhengeres motort és az új, hatalmas hűtőrácsot az eredetiség és a vezetés kényelme jellemezte. Ezt a modellt 1968-ban szüntették meg.
1954-ben, miután Kaizer Fraiser megvásárolta a Willys Overland terméket, megjelent a CJ 5 modell, amely vizuális jellemzőiben különbözött az előző modelltől, mindenekelőtt a dizájnban, az autó méretének csökkentésében, ami viszont még jobbá tette a nehezen elérhető környezetet.
A forradalmat a Wagoneer hozta, amely 1962-ben vonult be a történelembe. Ez az autó teremtette meg az alapját a későbbi új sportkocsik összeszerelésének és gyártásának.
Karl Probst 1963 augusztusában húnyt el Daytonban, de munkásságával nagyban hozzájárult az autóipar történetéhez.
Ekkoriban sok mindent korszerűsítettek. A Wagoneer tömeggyártásba került,1965-ben pedig piacra dobták a SuperWagoneert.
Ritka, stílusos, és sportos – mindez elmondható a Cherokee 1974-es bevezetéséről. Eleinte ennek a modellnek két ajtaja volt, de 1977-től megjelent a négy ajtós változat. Ez a bizonyos modell a legnépszerűbbnek tekinthető az összes Jeep modell közül.
A korlátozott példányszámú Wagoneer Limited bőr belsővel és króm díszítéssel 1978-ban látta meg a világot.
1984-ben jelent meg a Jeep Cherokee XJ és a Wagoneer Sport Wagon tandem. Debütálásukat e modellek erőssége, tömörsége, ereje, egy darabból álló karosszériája jellemezte. Mindkét modell igen népszerűvé vált a piacon. A CJ utódja a Wrangler, amelyet 1984-ben adtak ki. Javult a tervezés, valamint a benzinmotorok konfigurációjais. 1988-ban a Comanche egy pickup karosszériával debütált.
A legendás Grand Cherokee 1992-ben jelent meg és meghódította az egész világot. Csak ehhez a modellhez egy csúcstechnológiával felszerelt üzemet építettek. Kifejlesztették a Quadra Trac összkerék-meghajtó rendszert, és az ötfokozatú kézi sebességváltót, korszerűsítették a zárrendszer mind a négy kereket érintő műszaki részét, valamint bevezették az elektromos ablakokat. Az autó és a belső kialakítása jól átgondolt volt, egészen a bőr kormánykerékig. A “World’s Fastest SUV” limitált kiadása 1998-ban debütált Grand Cherokee Limited néven. A V8-as motor felszerelése (csaknem 6 liter), a hűtőrács egyedisége szolgáltatta az okot a „limited” névre.
A 2001-es Grand Cherokee az egyik legnépszerűbb terepjáró a világon.
2006-ban jelent meg a Jeep Commander, a Grand Cherokee vázra készült modell 7 személyes volt, teljesen új QuadraDrive2 sebességváltóval felszerelve. Ugyanebben az évben bemutatkozott a GrandCherokee SRT8 modell is, mely öt másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km / h-ra.
A Jeepek praktikussága, teherbírása, minősége és megbízhatósága révén elnyerte az emberek szimpátiáját.