Kia tuning
Kia tuning módszerek, chiptuning. Keresd ki a sajátod, 3 kattintás!Chiptuning » Kia tuning
Kia tuning, chiptuning
Erős Kia tuning, chiptuning beállításainkat biztonságos körülmények között, 4×4-es Bosch terhelt mérőpadon fejlesztjük, teljesítménymérés kontrolljával, folyamatos diagnosztika és adatgyűjtés mellett, autód állapotát és kérésedet figyelembe véve.
Kia tuning előtt megéri megnézned ezt a videót mert olyan technikákról beszélek benne, amelyek Neked segítenek, ha egy jó autót szeretnél. Lehet, hogy éppen ezeken fog múlni a Kia chippelés sikere és jelentős összeget fogsz vele megtakarítani. Kezdd itt, kattints a lejátszásra!
Kia tuning, tuningbox és motoroptimalizálás
A listázott Kia modellekhez biztosan van tuning technológiánk. Felesleges alkatrészek (Kia tuningbox) beépítése nélkül gyári, biztonságos eszközökkel (legtöbbször megbontás nélkül) készül a motoroptimalizálás.
Kia chiptuning táblázatunk, adatbázisunk folyamatosan frissítjük. Használd az ajánlatkérőt, válaszd ki ott az autód.

Kia tuning és kapcsolódó szakcikkeink
Kia cikkeink, méréseink mellett mutatunk néhány a csoportjába sorolt referenciát is: Hyundai - Kia, mivel sok esetben a motorok és rendszerek is azonosak a csoporton belül.
Épp most mértük: legutóbbi Kia chip tuning méréseink
- Kia Sportage 2.0 CRDI 136 LE 2012 Rigotech Prémium Pro chiptuning adatok és teljesítménymérés
- Kia Sportage 1.7 CRDI 115 LE 2015 Rigotech Prémium Pro remap adatok és dyno
- Kia Sorento 2.2 D 200 LE 2018 Rigotech Prémium Pro chippelés és teljesítménymérés
- Kia Optima 1.7 CRDI 141 LE 2017 Rigotech Prémium Pro remap adatok és teljesítménymérés
- Kia Optima 1.7 CRDI 136 LE 2015 Rigotech Prémium Pro tuning és teljesítménymérés
Kia tuning esettanulmányok (legutóbbi néhány...)
- Kia Sportage chiptuning 1.7 CR 115 LE 2015 Prémium Pro beállítás
- Kia Sportage chiptuning 1.7 CR 115 lóerő 2015 Prémium Pro finomhangolás
- Kia Ceed chiptuning 1.4 CR 90 lóerő 2014 Prémium Pro finomhangolás
- Kia Sportage chiptuning 2.0 CR 184 lóerő 2016 Prémium Pro Stage1
- Kia Sportage chiptuning 2.0 CR 140 lóerő 2010 Prémium Pro beállítás
- Kia Ceed chiptuning 1.6 CR 115 LE 2011 Prémium Pro beállítás
- Kia Sorento chiptuning 2.2 CR 197 Ps 2011 Prémium Pro finomhangolás
- Kia Ceed chiptuning 1.6 CR 90 lóerő 2010 Prémium Pro Stage1
- Kia Ceed chiptuning 1.6 CR 90 LE 2011 Prémium Pro hangolás
- Kia Ceed chiptuning 1.6 CR 128 LE 2015 Prémium Pro finomhangolás
- Hyundai Santa Fe chiptuning 2.2 CR 197 LE 2014 Prémium Pro beállítás
- Hyundai Tucson chiptuning 1.6 Di 177 LE 2018 Prémium Pro csippelés
- Hyundai Santa Fe chiptuning 2.0 CR 112 Ps 2002 Prémium Pro Stage1
- Kia Sportage 2.0 CRDI 140 LE chiptuning, Prémium Pro hangolás
- Kia Optima 2.0 Ti 245 lóerő tuning, Prémium Pro csippelés
- Kia Ceed 2.0 CRDI 140 LE chiptuning, Prémium Pro csippelés
- Kia Rio 1.4 CVVT 109 Ps chiptuning, Prémium Pro beállítás
- Kia Sportage 2.0 CRDI 136 LE chiptuning, Prémium Pro finomhangolás
- Kia Optima 2.0 Ti 245 lóerő tuning, Prémium Pro csippelés
- Kia Ceed 1.6 CRDI 115 LE chiptuning, Prémium Pro motoroptimalizálás
- Kia Sportage 2.0 CRDI 140 LE chiptuning, Prémium Pro finomhangolás
- Kia Sorento 2.5 CRDI 140 lóerő chiptuning, Prémium Pro finomhangolás
- Kia Carnival 2.9 CRDI 144 LE chiptuning, Prémium Pro beállítás
- Hyundai i30 1.6 i 122 lóerő tuning, Prémium Pro beállítás
- Hyundai Tucson 2.0 CRDI 113 Ps chiptuning, Prémium Pro Stage1
További Kia tuning fotók és életképek az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!
További Kia dyno képek az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!
Chiptuning / egyéb beállítás során, mindig a leggyorsabb és legkevésbé 'fájdalmas' módszert alkalmazzuk.
- OBD = megbontás nélkül a diagnosztikai csatlakozón (OBD-n) keresztül
- VR/Mgb. +OBD = 90%, hogy megy OBD-n, de lehet hogy a vezérlőt meg kell bontani *
- Mgb./ OBD = 80%, hogy megy OBD-n, de ha nem, akkor csak megbontással
- Mgb.+ OBD = a vezérlőegységet megbontjuk, utána már OBD-n írjuk
- Aszt./ Mgb. = a vezérlőt ki kell venni. Vagy a csatlakozóján keresztül, vagy megbontás után kezelhető **
- Mgb. = kizárólag a vezérlőegység megbontásával olvasható/írható a beállítás. ***
- Forr. = nagyon régi típusoknál megbontás után memória ki/be forrasztása szükséges
Gyártmány | Típus | Motor | LE | Nm | Módszer |
---|---|---|---|---|---|
Kia | Bongo | 2.9 16v CRDI | 144 | OBD | |
Kia | Borrego | 3.0 V6 CRDI | 249 | OBD | |
Kia | Cadenza | 3.0 V6 GDI | 269 | 310 | Mgb. |
Kia | Carens | 1.6 16v CRDI | 128 | VR/Mgb. +OBD | |
Kia | Carens | 1.6 16v CVVT | 122 | Mgb. |
A Kia története
A Kia Motors Szöulban, Dél-Koreában működik, az ország második legnagyobb autógyára a Hyundai Motor Company után. A Kia 2012-ben 2,7 millió, 2013-ban pedig 2,75 millió járművet adott el világszerte.
A Kia Motors hivatalos álláspontja szerint a „Kia” egy betűszó, mely a sino-koreai ki (kijönni, előjönni) és a (Kelet-Ázsia) szavakra utal és szabad fordításban azt jelenti, hogy Kiemelkedni (Kelet-)Ázsiából.
A márka 1944. december 11-én alapult csebolként, amikor Korea még a Japán Birodalom része volt, és acélcsöveket, valamint kerékpáralkatrészeket gyártott. Később kerékpárok gyártásába kezdett, majd egy évre rá Kyungsung Precision Industryra módosította a nevét. 1957-től áttért kisméretű motorkerékpárok gyártására, Honda licenc alapján, majd 1962-től tehergépkocsikat a Mazda tervei alapján. 1973-ban megnyitotta első, kimondottan autógyártásra tervezett üzemét, Kvangmjong városában, mely a Sohari nevet kapta. Itt 1974-től kezdve a Mazda Familia személyautó második generációján alapuló Kia Brisák készültek. Később a Fiat 132 és a Peugeot 604 tervei alapján épített modellekkel is kiegészült a kínálat.1981-ben azonban a Kia kénytelen volt felhagyni a személyautók gyártásával és visszatérni a könnyű teherautókhoz, Cson Duhvan elnök ipari megerősödést célzó rendelkezései miatt.
1986-ban a Forddal partneri szerződést kötve a Kia visszatért a személygépkocsik piacára. Az év végéig mindössze 26 autó készült el, a következő évben azonban már 95 ezer darabot szereltek össze. A kínálatot ismét Mazda-alapú modellek alkották, melyeket hazai és külföldi piacokon is értékesített a gyár. Ezek közé tartozott a Mazda 121-en alapuló Kia Pride és Avella is, melyeket Észak-Amerikában és Ausztrálázsiában is árultak, Ford Festiva, illetve Ford Aspire néven.
A Kiát 1992-ben jegyezték be az Amerikai Egyesült Államokban, az értékesítés pedig 1994 februárjában kezdődött meg, az Oregon állambeli Portlandben, mindössze négy kereskedésben. A vállalat módszeresen, egyszerre csak egy régióban igyekezett terjeszkedni és növekedni Amerikában. Eleinte csak a Sephia volt megvásárolható Kia márkanév alatt, néhány évvel később aztán bevezetésre került a Sportage is. 1995 végére a kezdeti négy helyett már több mint száz kereskedése volt a gyárnak az Egyesült Államokban, harminc államban, 24 740 járművet eladva.
A folyamatos fejlődésnek az 1997-es ázsiai gazdasági válság vetett véget, melynek következtében a Kia csődöt jelentett. 1998-ban a Hyundai Motor Company felvásárolta a cég részvényeinek 51%-át, beleértve a Ford 1986 óta meglévő részesedését is. Jelenleg már kevesebb, 33,88%-ot birtokol a Hyundai, de még így is a Kia legnagyobb részvényese.
2005 óta a Kia az európai piacra helyezi a fő hangsúlyt és a formatervezést kiemelkedően fontosnak tartja a siker szempontjából, ezért is nevezte ki 2006-ban vezető dizájnerré Peter Schreyert, aki többek között az Audi TT-t is megtervezte. Schreyer munkájának az eredménye az úgynevezett „tigrisorr” hűtőrács, melynek jellegzetessége miatt könnyen felismerhetők a gyár modelljei.
2006 októberében a Kia Motors America egy 1 milliárd dolláros beruházás keretein belül belekezdett a Kia Motors Manufacturing Georgia üzem felépítésébe, West Pointban, Georgia államban. 2014 augusztusában komoly nemzetközi figyelmet kapott, amikor Ferenc pápa öt napra Dél-Koreába látogatott.Tartózkodása alatt egy Kia Soullal, egy Kia Carnivallal és egy Hyundai Santa Fével is szállították. A legfontosabb szerepet a Soul kapta, mivel érkezése és a fogadó ceremónia után azzal hagyta el az Incshoni repülőteret, hatalmas médiaérdeklődés kíséretében.
2012 végén az Amerikai Egyesült Államok Környezetvédelmi Ügynöksége kötelezte a Kiát, hogy ismerje el, hogy hibás üzemanyagfogyasztási adatokat közölt népszerűsítő kiadványaiban, továbbá a gyár kénytelen volt minden megjelentetett fogyasztási adatát 3%-kal megemelni és kártérítést fizetni a vásárlóinak.