Mitsubishi tuning
Mitsubishi tuning módszerek, chiptuning. Keresd ki a sajátod, 3 kattintás!Chiptuning » Mitsubishi tuning
Mitsubishi tuning, chiptuning
Erős Mitsubishi tuning, chiptuning beállításainkat biztonságos körülmények között, 4×4-es Bosch terhelt mérőpadon fejlesztjük, teljesítménymérés kontrolljával, folyamatos diagnosztika és adatgyűjtés mellett, autód állapotát és kérésedet figyelembe véve.
Mitsubishi tuning előtt megéri megnézned ezt a videót mert olyan technikákról beszélek benne, amelyek Neked segítenek, ha egy jó autót szeretnél. Lehet, hogy éppen ezeken fog múlni a Mitsubishi chippelés sikere és jelentős összeget fogsz vele megtakarítani. Kezdd itt, kattints a lejátszásra!
Mitsubishi tuning, tuningbox és motoroptimalizálás
A listázott Mitsubishi modellekhez biztosan van tuning technológiánk. Felesleges alkatrészek (Mitsubishi tuningbox) beépítése nélkül gyári, biztonságos eszközökkel (legtöbbször megbontás nélkül) készül a motoroptimalizálás.
Mitsubishi chiptuning táblázatunk, adatbázisunk folyamatosan frissítjük. Használd az ajánlatkérőt, válaszd ki ott az autód.

Mitsubishi tuning és kapcsolódó szakcikkeink
Mitsubishi cikkeink, méréseink mellett mutatunk néhány a csoportjába sorolt referenciát is: , mivel sok esetben a motorok és rendszerek is azonosak a csoporton belül.
Épp most mértük: legutóbbi Mitsubishi chip tuning méréseink
- Mitsubishi Pajero 2.5 DID 115 LE 2004 Rigotech Prémium Pro chippelés adatok és teljesítménymérés
- Mitsubishi Pajero 2.5 D 114 LE 2002 Rigotech Prémium Pro chippelés és dyno teszt
- Mitsubishi Pajero 2.5 D 114 LE 2002 Rigotech Prémium Pro tuning adatok és teljesítménymérés
- Mitsubishi Lancer 2.0 DID 140 LE 2008 Rigotech Prémium Pro csippelés és dyno teszt
Mitsubishi tuning esettanulmányok (legutóbbi néhány...)
- Mitsubishi Outlander chiptuning 2.0 Di 140 lóerő 2007 Prémium Pro finomhangolás
- Mitsubishi Pajero chiptuning 2.5 Di 115 LE 2003 Prémium Pro hangolás
- Mitsubishi L200 chiptuning 2.4 Di 181 lóerő 2016 Prémium Pro beállítás
- Mitsubishi L200 chiptuning 2.5 Di 115 Ps 2005 Prémium Pro csiptuning
- Mitsubishi L200 chiptuning 2.5 Di 178 LE 2015 Prémium Pro csippelés
- Mitsubishi L200 chiptuning 2.5 Di 136 LE 2007 Prémium Pro csiptuning
- Mitsubishi L200 chiptuning 2.4 Di 154 Ps 2015 Prémium Pro csippelés
- Mitsubishi Colt chiptuning 1.5 benzin 150 Ps 2009 Prémium Pro finomhangolás
- Mitsubishi Outlander chiptuning 2.2 Di 150 Ps 2018 Prémium Pro Stage1
- Mitsubishi Outlander chiptuning 2.2 Di 150 lóerő 2013 Prémium Pro csiptuning
- Ford Ranger chiptuning 3.2 DCi 200 lóerő 2018 Prémium Pro csippelés
- Mazda CX-5 chiptuning 2.2 Skyactiv-D 175 LE 2018 Prémium Pro Stage1
- Honda Accord chiptuning 2.2 CTDi 140 Ps 2007 Prémium Pro beállítás
- Honda Accord chiptuning 2.2 CTDi 140 Ps 2006 Prémium Pro motoroptimalizálás
- Mitsubishi L200 2.3 D 150 LE tuning, Prémium Pro Stage1
- Mitsubishi Asx 1.8 DI-D 150 LE tuning, Prémium Pro csippelés
- Mitsubishi Lancer 1.8 i 145 Ps chiptuning, Prémium Pro Stage1
- Mitsubishi Fuso 3.0 DDI 125 Ps tuning, Prémium Pro motoroptimalizálás
- Mitsubishi L200 2.5 TD 115 Ps chiptuning, Prémium Pro csippelés
- Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D 140 lóerő tuning, Prémium Pro csippelés
- Mitsubishi Colt 1.3 i 95 lóerő chiptuning, Prémium Pro Stage1
- Mitsubishi Colt 1.5 CZT 147 LE tuning, Prémium Pro hangolás
- Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D 140 Ps chiptuning, Prémium Pro beállítás
- Mitsubishi L200 2.5 TD 115 Ps chiptuning, Prémium Pro finomhangolás
- Subaru Outback 2.0 TD 150 LE tuning, Prémium Pro beállítás
- Suzuki Sx4 1.5 i 99 lóerő tuning, Prémium Pro Stage1
- Suzuki Swift 1.3 i 93 LE chiptuning, Prémium Pro csiptuning
- Porsche Boxter 2.7 i 265 LE chiptuning, Prémium Pro beállítás
- Isuzu D-max 3.0 TDI 163 lóerő tuning, Prémium Pro hangolás
További Mitsubishi tuning fotók és életképek az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!
További Mitsubishi dyno képek az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!
Chiptuning / egyéb beállítás során, mindig a leggyorsabb és legkevésbé 'fájdalmas' módszert alkalmazzuk.
- OBD = megbontás nélkül a diagnosztikai csatlakozón (OBD-n) keresztül
- VR/Mgb. +OBD = 90%, hogy megy OBD-n, de lehet hogy a vezérlőt meg kell bontani *
- Mgb./ OBD = 80%, hogy megy OBD-n, de ha nem, akkor csak megbontással
- Mgb.+ OBD = a vezérlőegységet megbontjuk, utána már OBD-n írjuk
- Aszt./ Mgb. = a vezérlőt ki kell venni. Vagy a csatlakozóján keresztül, vagy megbontás után kezelhető **
- Mgb. = kizárólag a vezérlőegység megbontásával olvasható/írható a beállítás. ***
- Forr. = nagyon régi típusoknál megbontás után memória ki/be forrasztása szükséges
Gyártmány | Típus | Motor | LE | Nm | Módszer |
---|---|---|---|---|---|
Mitsubishi | 380 | 3.8 V6 | 234 | 339 | Mgb. |
Mitsubishi | Adventure | 2.0 16v | OBD | ||
Mitsubishi | Adventure | 2.5 TD | Aszt./ Mgb. | ||
Mitsubishi | Airtrek | 2.0 16v | 126 | 173 | OBD |
Mitsubishi | Airtrek | 2.0 16v 4WD | 126 | 173 | OBD |
A Mitsubishi története
A Mitsubishi-csoport, röviden Mitsubishi független japán multinacionális vállalatokat tömörítő cégcsoport, avagy keirecu. Ernyője alá nagyjából 600 vállalat tartozik, ebből körülbelül 500 neve tartalmazza a Mitsubishi szót. A csoport cégei egymástól függetlenül végzik üzleti tevékenységüket, közös felügyeleti vagy döntéshozatali szerv nélkül. A csoport nem hivatalos neve Mitsubishi kinjókai—amely japánul pénteki gyűlést jelent—, mivel a legnagyobb Mitsubishi vállalatok felső vezetői minden hónap második péntekén gyűlést tartanak, hogy megvitassák üzleti stratégiáikat.
A mai Mitsubishi-csoport az egységes Mitsubishi ipari és pénzügyi érdekcsoport, avagy zaibacu utóda, amelyet Ivaszaki Jataró alapított 1870-ben. A Mitsubishi zaibacut 1946-ban, a második világháborút követő amerikai megszállás idején oszlatták fel, ám a korábbi cégcsoport tagjai azt 1954-ben kötetlenebb formában újra létrehozták.
1870-ben Yataro Iwasaki létrehozta saját kereskedőcégét három gőzhajóval. 1875-ben Iwasaki új nevet adott cégének: Mitsubishi Gőzhajó Társaság. A családi címer három gyémántja, valamint egy baráti család három tölgylevelet ábrázoló címeréből alakult ki az embléma, amely 1914 óta változatlan. 1917-ben a Mitsubishi-birodalom hajói után megszületett az első sorozatban gyártott japán személyautó, a Mitsubishi A-modell. Egy évvel később bemutatták a cég első teherautóját, a T-1 modellt.
1936-ben a Mitsubishi elkészíti az első japán gyártmányú összkerékhajtású személyautót, a PX-33-at. Az elsősorban katonai felhasználásra szánt jármű prototípusába közvetlen befecskendezésű dízelmotor került.
1962-ben használta először a Colt nevet a Mitsubishi. 1978-ban a japán gyártó piacra dobta az Ausztráliában gyártott Mirage modellt, amely Európában Colt néven került forgalomba három- és ötajtós kivitelben. A Colt 2012-ig szerepelt a Mitsubishi kínálatában.
1969-ben debütált a Galant, a Mitsubishi középkategóriás személyautója. Az első generáció Colt Galant néven futott, és limuzin, majd kupé karosszériával is megjelent. 1987-ben mutatkozott be a Galant összkerékhajtású sportos változata a VR-4, amely több generáción keresztül, egészen 2002-ig volt gyártásban.
A Mitsubishi alsó-középkategóriás autója, a Lancer 1973-óta képezi a kínálat részét. 1974-ben a Lancer 1600 GSR megnyerte a szafari ralit Kenyában. 1991-ben készült első ízben Lancer Evolution változat, amelyet a japán gyártó WRC versenyzésre készített, kétliteres turbófeltöltős motorral és össz-kerékhajtással. A sportsikereknek köszönhetően a Lancer EVO igazi utcai legendává vált, és az is maradt még jóval azután is, hogy a gyártó visszavonult a topkategóriás versenyzéstől.
1973-ban a tokiói autószalonon bemutatták a Pajero koncepcióautót, majd 1979-ben a Pajero II-t. Ez utóbbiból született meg 1982-ben a sorozatgyártású Pajero. A premiert a nyolcvanas években számtalan rali siker követte, amelyek megalapozták a Pajero legendás hírnevét.
Az L200 elődjét, a Mitsubishi Fortét 1978 óta gyártották. 1981-től már összkerékhajtású (4WD) kivitel is rendelhető. A pickup hamar népszerűvé vált, az eltelt időszak alatt bizonyította megbízhatóságát és sokoldalúságát.
A kilencvenes évek a sportosság jegyében teltek. A Mitsubishi ezekben az években készítette mára már kultikussá vált sportautóit, az Eclipse-t, a GTO-t, és az FTO-t.
Az első generációs Outlander 2001-ben került piacra japánban (Airtek néven), elsőkerék-hajtású és összkerékhajtású változatban. A középméretű crossover az első Mitsubishi modell az SUV szegmensben.
2013-ban az Outlander PHEV (Plug-In Hybrid Electric Vehicle) is megjelenik a kínálatban. Az Outlander PHEV volt az első konnektorról tölthető hibrid SUV a világon. Ami igazán különlegessé teszi az Outlander PHEV-t, az a 2.0 I MIVEC benzinmotor és két elektromotor által nyújtott meghajtás kombinációja.
Az ASX 2010-ben mutatkozott be, mint a Mitsubishi kompakt crossover SUV modellje. Az ASX egy igazán sokoldalú, dinamikus autó, amely hamar a vásárlók kedvence lett.
A 2009-ben bemutatott Mitsubishi i-MiEV egy teljesen elektromos meghajtású városi kisautó. A modell hagyományos elektromos hálózatról vagy gyorstöltő berendezéssel tölthető fel.
A ma több mint negyven óriásvállalatból álló Mitsubishi-cégcsoport a világ egyik legnagyobb és legkiterjedtebb ipari konszernje. Ezek között szerepel az 1970-ben önállóvá vált Mitsubishi Motors Corporation éppúgy, mint a szórakoztatóelektronikával, telekommunikációval, számítástechnikával foglalkozó Mitsubishi Electric, vagy a fényképezőgépeiről ismert Nikon. Kevesen tudják például azt, hogy a világ egyik legnagyobb bankját a Mitsubishi tudhatja magáénak, és hogy Japán egyik legnépszerűbb söre, a Kirin is a Mitsubishi-konszern terméke.