KessV2, Ktag, ECM Titanium - chiptuning megoldások, kábelek, szoftverek raktárról, Neked!
KessV2-d, Ktag-od, kiegészítőd akár a szekszárdi raktárunkból! + teljeskörű támogatásAlientech Kess3, ECM Titanium, Express Cable
Üdvözöllek az Alientech hazai viszonteladói oldalán! Minden infó egy helyen, azonnali rendelés, szállítás akár saját raktárról. (Vagy nettó-ban közvetlenül az Alientech is tudja számlázni Neked, az itt leadott rendelésed, Kess3, Powergate, vagy a legtöbb egyéb rendelés esetén, csak szólj és intézem!)
Welcome on our Alientech reseller page! If you need any assistance or would like to order any Alientech product please contact us: alientech@rigotech.hu
If you like Kess3 this „bench-cable” is for you!
The Express Cable by Rigotech is a completely new approach of ECU bench connection for chiptuning, repair and cloning. (VIDEOs here!)
Our exclusive and unique solution uses a special multiplexer box and original pair of ECU connectors (94+60 pins, 96-58 pins, 105-91 pins, and more) instead of playing with the colored single wires when connect the ECU in bench / boot mode.
With our add-on box and some special cables that is compatible with programming tools like Kess3, Autotuner, CMD, bFlash, Flex, Galetto, and others you can connect 320 kinds of ECUs in seconds, on desk or even without taking it out of the car!
Click here for more details and videos!
Kess3 bench-mód 2023-as KTM M4C vezérlőn
Az OBD -n keresztüli motoradat-elérésen feül a Kess3 az egyik lejgobb eszköz az un. bench-módban, vagy asztalon történő adatmentésre, programozásra. Erre mutatok egy példát a videóban, amelyben általános Kess3-mal kapcsolatos érdekességeket is elmondok.
ECM Titanium maplista a KTM M4C vezérlőn
Az előző videóban a Kess3-mal letöltött datokat könnyen értelmezhetjük és szerkeszthetjük az ECM Titanium segítségével.
Kess, Ktag, ECM Titanium
*** FRISSÍTÉS! Megérkezett a Kess3 minden infó az új gépről ezen a linken! – változások az ECM Titanium szoftvernél ***
Mi a Rigotech chiptningnál, szinte a piacra dobás óta használtuk az Alientech Kess interfészét (a Kess V1 -et kb. 2005 óta) a személyautók, teherautók és mezőgazdasági gépek adatmentésére és programozására. Miután az autóipar új kommunikációs szabványokat használ, pár éve a megjelenéskor lecseréltük a régi Kess-t az új KessV2-re, amely jelenleg a legnagyobb típus lefedettséget biztosító chiptuning interfész. Az új KessV2-t nem csak a széles típuslista miatt szeretjük, de – a chiptuning ipar teljes ismerete alapján mondhatom, hogy – ár-érték arányban is messze ez a legjobb tuning eszköz.
IDE kattintva egyből a megrendelőlapra tudsz ugrani.
A Rigotech partnerhálózatban is főként a Kess slave kivitelű interfészt használjuk. Ebből, és a Kess master eszközökből is több mint 50 darab van jelenleg használatban hazánkban. Ezek jelentős része segítségünkkel került a tulajdonosához. A gépek terméktámogatását és frissítését is ellátjuk, napi kapcsolatot tartva a fejlesztő csapatokkal. (Az Alientech-en belül hatékony csoportok fejlesztik az egyes motorvezérlő családok protokolljait, így mindig teljesen kompetens szakemberrel konzultálunk.)
Ha az autóiparban dolgozol, akkor nem kell bemutatnom az Alientech termékeit, és az sem újdonság számodra, hogy a mai (de akár már 15 évs) autók esetében már nem lehetsz sikeres „csak egy csavarhúzóval”.
Ha már elég jó vagy és tudod miről szól a chiptuning szakma, bővítsd az eszközparkod az új Kessel, Ktaggal, vagy a beállítások módosítására alkalmas ECM Titanium szoftverel!
Ha még új vagy, de bővíteni szeretnél, kérj infót a Rigotech Partner Programunkról!


Ha már tudod mi kell, rendelj …
Több kiemelkedően jó fejlesztőcég gépei közül mi az Alientech eszközeit használjuk leggyakrabban a fejlesztések alatt, és a partnerhálózatunkban is.
Neked nem az a fontos, hogy
- az Alientechnél több mint 40 mérnök dolgozik a te sikeredért
- több mint 8000 Kess OBD programozót használnak világszerte
- a Ktag interfész a legnagyobb típus lefedettségű programozó
Neked az számít, hogy
- a vevőidnek a legjobbat add,
- biztonságban legyél Te is és az ügyfeled autója is
- csak annyit költs amennyit muszáj és ne többet!
Alientech eszközök raktárról - Gyere el, próbáld ki, tedd fel kérdéseid, vidd haza, dolgozz és keress vele sokat!
A tudás hatalom. Ha meg tudod csinálni, jó vagy! - ha nem, akkor másé a siker...Miért itt vedd meg?
Az Alientech programozóit, eszközeit több helyen is beszerezheted. (A Kess és Ktag kínai klónokat, lejárt licences Ebay ajánlatokat hagyjuk…)
Rendelhetsz közvetlenül az Alientechtől, de nagy eséllyel hozzánk fognak irányítani. Ez azért jó neked, mert
- az Alientech terhelése megoszlik,
- gyorsabb a kommunikáció,
- gyorsabb a rendelés átfutása,
- a géped így a leghamarabb nálad van, kezdhetsz dolgozni vele.
- A közvetlen kapcsolat miatt, ha van EU adószámod, csak a nettót fizeted az Alientechnek közvetlenül!
Hogy megy a Kess, Ktag, ECM megrendelése?
Egyszerűen.
- Felhívod az ügyfélszolgálatunk (30/227 12 27),
- elmondod, mire van szükséged, a kolléga lejegyzi.
- Ha van kérdésed, ha nincs, én átnézem a rendelésed és segítek a pontosításban, kiegészítőkben, akciókban, hogy ne maradjon el semmi.
- A rendelésed iktatjuk az Alientech rendszerébe, a díjbekérőd még aznap megkapod, közvetlenül tőlük.
- Ezt utalhatod, vagy fizethetsz kártyával.
- A rendelésed általában még aznap elindul hozzád, ha kiért a pénz (kártyás fizetés vagy utalás: 2-3 nap)
- A DHL csomagszámot azonnal megkapod
- A csomagod egy munkanapon belül nálad van
- Online, vagy telefonon segítünk a beüzemelésben
- Megválaszoljuk kérdéseid a vásárláskor és a későbbiekben is.
- Egyes esetekben élesítünk neked egy Rigotech fiókot, a gyors kommunikációhoz, terméktámogatáshoz.

Ha szükséged van bármire az Alientech-től, hívj!
Munkanapokon 8:00-16:00, szombaton 9:00-14:00 óra közt várjuk hívásod.
Központi ügyfélszolgálat: 30/227 12 27
vagy keress emailben az alientech kukac rigotech pont hu címen.
Üdvözletel:
Tóth Richárd
tulajdonos
www.rigotech.hu
Néhány érdekes levélváltás
Tisztelt Tóth Úr,
eddig általános gépkocsijavítással foglalkozó műhelyünk szolgáltatási körét bővítettük nemrég – kb. fél éve – magasabb szintű motor diagnosztikával. Kezdünk megbarátkozni az oszcilloszkóppal és más olyan diagnosztikai eszközökkel amiket eddig nem használtunk.
Ezalatt a rövid idő alatt is belefutottunk olyan esetekbe, amikor feltételezhetően vagy biztosan az autó motorvezérlőjében volt a hiba. Ilyen vizsgálatot még nem csináltunk, nincs is hozzá sem tudásunk, sem eszközünk. Jómagam, közlekedésmérnök vagyok, sok év külföldi autóipari tervezőmunkával a hátam mögött, de szoftveres területen egyáltalán nincs tapasztalatom. Ezen a téren szeretnék előrelépni, így találtam Önökre.
Az Alientech eszközeivel kapcsolatban lennének konkrét kérdéseim, amit legszívesebben egy személyes találkozó keretein egyeztetnék. Kérem keressen telefonon, ha van erre lehetőség.
Az első kérdések:
Az Önök által forgalmazott eszközökkel meg tudom-e állapítani egy motorvezérlőről, hogy hibátlan-e hardweresen vagy/és szoftveresen?
Közvetlenül nem. Ezek az eszközök ’csak csavarhúzók’ amelyekkel letölthetők a jelenlegi beállítások, és az ECM programmal ha valaki ismeri az adott rendszert, akkor tud rajta állítani, szerkeszteni, egy bármilyen CAD programhoz hasonlóan. Tehát az eszközök, és ECM ’buták’. Előfizetéses szolgáltatásként, amelyet az ECM Titanium éves kb. 400 EUR frissítési díja lefed, elérhető az Alientech adatbázisa közel 40.000 eredeti állománnyal, amelyet referenciaként lehet használni. Ennek hátránya, hogy sok eredetiként regisztrált módosított fájlt tartalmaz, így nem lehet 100%-ra menni, valamint közel sem teljes a lista, de kb. 70-80 százalékos hatékonysággal használható átlagos autók esetén, kamion és haszongépjármű adatbázisa gyengébb, de mindegyik folyamatosan bővül közel 25 éve.
Létezik-e háttér szoftver adatbázis a járművekhez (nem chiptuningra gondolok, hanem alap motorvezérlő szoftverre)?
A fent említett, és még több cég is kínál hasonlót, előfizetés keretében, de az Alientech-é a legjobb.
Felmerülő igény a részecskeszűrő vagy egr vagy immobilizier kiírása/átírása az autóból. Feltételezem ezek jóval kisebb falatok a chiptuningnál. Van-e ehhez szoftveres támogatás?
A sorolt feladatok legalább tuning szintű kihívások, sok esetben annál összetettebbek, nehezebbek. Az említett feladatokra célszoftverek, vagy un. fájl-szervizek léteznek, akik elvégzik a kért módosítást díj ellenében. Ezen cégek szolgáltatási árai, minősége, megbízhatósága, gyorsasága széles skálán mozog. Az Alientech nem foglalkozik a sorolt dolgokkal, kifejezetten tuningra van optimalizálva, valamint a rendszerek kezelésére. (azonosítás, olvasás, ellenőrzés, írás)
Mi a különbség a különböző fórumokon 50-70e Ft-ért kapható pl. Kess, Ktag, ECM eszköz és az Önöknél vásárolt között?
Az olcsón kínált eszközök illegális kínai klónok. A legnagyobb gond nem az, hogy illegális (bár emiatt is mérlegelendő hogy használ-e valaki, vagy 5 forintos is fizet érte) hanem az, hogy 10ből kb. 8 esetben működnek. A gond az, hogy nem lehet tudni, hogy melyik az a 2 eset, amikor időlegesen, vagy véglegesen tönkreteszi a vezérlőt. Nincs hozzá garancia, terméktámogatás, adatbázis. Ezekkel nem foglalkozunk semmilyen szinten. A fórumok tanulsága szerint (és mert problékmás esetekben van rá példa, hogy megtalálnak minket) látható, hogy nagyon sok modul feltörése hibás. Így írást követően az autó nem fog indulni, és már nincs mód az OBD-n kereszütli helyreállításra. Sok esetben már az olvasott állomány is hibásan kerül mentésre, így már gyári eszközzel sem lehet helyreállítani. Nincs értelme a sérült fájl feltöltésének stb.
Egy Kess slave (korlátozott jogkörű készülék) ára 900 EUR valamint hozzá az autó-motor protokoll csomag 1100 EUR, tehát kb. 650.000 ft befektetéssel el lehet biztonságosan, hatékonyan indulni. Ugyanez teljes jogkörű un. master eszköz esetén 1500 EUR + 3200 EUR amely közel 1.5 millió ft. Nyilván semmilyen tekintetben nem összehasonlítható az eredeti gép és rendszer szolgáltatása a kínai vagy európai klón Kess-sel, Ktag-gal, ECM-mel egyéb készülékkel, szoftverrel.
A Rigotech partnerhálózatról
Pont a vázolt problémák / cégfejlesztés hatékony megoldására hoztuk létre Rigotech partnerhálózatunkat. Ennek keretében partnereink jóval olcsóbb un. slave (nem önálló un. master eszköz.) olvasó eszközt vesznek. A kiolvasott állományokat és kérésüket pár kattintással feltöltik a rendszerünkbe, a kért elemzést, módosítást mi elvégezzük. Itt meg van minden szükséges adatbázis, szoftver és tapasztalat, kapcsolatrendszer ehhez. Indításgátóval nem foglalkozunk, a többi terület maximálisan le van fedve.
További infóért vedd fel velünk a kapcsolatot, üdv Richárd
Tisztelt Tóth Richárd!
Az oldalukon olvastam, hogy Önök forgalmazzák az Alientech Kess v2 eszközt és a hozzá tartozó szoftvert. Az ügyben keresném, hogy szeretnék egy ajánlatot kérni Öntöl egy teljes készletről személyautóra beleértve a kábelek, eszköz szoftver és a hozzátartozó járulékos költségek ami szükséges a működéshez. Plusz érdekelne, hogy mennyi lenne még hozzá ha teherautót is szeretnénk csinálni. Segítségét előre is köszönöm tisztelettel:
Kérdéses, hogy a feltöltendő fájlok módosítását (tuning és egyéb feladatok) ki fogja végezni, mert ez alapvetően meghatározza, hogy master, vagy slave kivitelű eszközre van szükségük.
A master drágább, viszont bárki tudja módosítani a letöltött beállításokat, ez teljes jogkörű megoldás. A slave kódolt beállításokat tölt fel, amelyeket egy harmadik fél módosít, így az eszköz tulajdonosa nem lát bele a beállításokba, nem tudja másolni, módosítani őket. Nálunk a partnerhálózatban KessV2 slave eszközöket használunk a kedvező ára miatt, valamint azért, mert így a partnereknek nem kell megtanulni a módosítás készítést, beruházni a kapcsolatos szoftverekbe, stb. Ők tőlünk kapják az igény szerinti módosított beállításokat és továbbértékesítik.
A KessV2 modul rendszerű, főbb összetevői:
– master vagy slave hardver eszköz az alapvető kiegészítőkkel (OBD kábel, usb kábel, univerzális kábel)
– autó-motor protokoll csomag
– teherautó protokoll csomag
– traktor protokoll csomag
– hajó protokoll csomag
– full csomag, az összes protokollal, nagyon jelentős kedvezménnyel
Ezeken felül a különböző járművekhez egyesével, vagy a fenti kategóriák szerint kábel csomagok kaphatók.
A rendszer folyamatos fejlesztés és frissítés alatt van, ez nem kötelező, de ajánlott. A vételár 1 év frissítést tartalmaz, tehát a következő évben kiadott új protokollok, megérkeznek a szoftverbe.
Később javasolt az előfizetés meghosszabbítása, az eszköz értékének megtartása miatt, és azért, mert praktikus ha újabb autókhoz is használható.
A modulok, kábelek, előfizetések díjait az árlista tartalmazza.
Gyakori rendelés szokott lenni a
– Kess v2 slave csomag autó, vagy autó+teherautó protokollokkal, ezzel bele lehet kóstolni kis tőkével ebbe a tevékenységbe és azonnali bevételt hoz
– ugyanez master kivitelben, ha a vevő tudja mit kell az adatokkal csinálni, van ehhez szoftvere (pl. a listában is szereplő ECM Titanium), képesítése, gyakorlata stb.
– személyautóknál 2-3 gyakori kábel fogy, ill. teherautók esetén javasolt a készlet megvétele.
Melyik út a szimpatikus?
Ha kérdésük lenne akár az árlistával, egyébbel kapcsolatban, várom, üdvözlettel:
Tóth Richárd
www.rigotech.hu