/**/

Alpina tuning

Alpina tuning módszerek, chiptuning. Keresd ki a sajátod, 3 kattintás!

Chiptuning » Alpina tuning

Alpina tuning, chiptuning

Erős Alpina tuning, chiptuning beállításainkat biztonságos körülmények között, 4×4-es Bosch terhelt mérőpadon fejlesztjük, teljesítménymérés kontrolljával, folyamatos diagnosztika és adatgyűjtés mellett, autód állapotát és kérésedet figyelembe véve.

Alpina tuning előtt megéri megnézned ezt a videót mert olyan technikákról beszélek benne, amelyek Neked segítenek, ha egy jó autót szeretnél. Lehet, hogy éppen ezeken fog múlni az Alpina  chippelés sikere és jelentős összeget fogsz vele megtakarítani.  Kezdd itt, kattints a lejátszásra!

Alpina tuning, tuningbox és motoroptimalizálás

A listázott Alpina modellekhez biztosan van tuning technológiánk. Felesleges alkatrészek (Alpina tuningbox) beépítése nélkül gyári, biztonságos eszközökkel (legtöbbször megbontás nélkül) készül a motoroptimalizálás.
Alpina chiptuning táblázatunk, adatbázisunk folyamatosan frissítjük. Használd az ajánlatkérőt, válaszd ki ott az autód.

alpina-tuning

Alpina tuning és kapcsolódó szakcikkeink

Alpina cikkeink, méréseink mellett mutatunk néhány a csoportjába sorolt referenciát is: , mivel sok esetben a motorok és rendszerek is azonosak a csoporton belül.


Még nincs szakcikkünk Alpina tuning témában.


Épp most mértük: legutóbbi Alpina chip tuning méréseink

Alpina méréseink feltöltés alatt... További Alpina méréseink az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!


További tuning sztorik, teljesítményadatok az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!

Alpina fotók, életképek a Rigotech műhelyeiből


További Alpina tuning fotók és életképek az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!


Alpina tuning dyno képek


További Alpina dyno képek az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!

Chiptuning / egyéb beállítás során, mindig a leggyorsabb és legkevésbé 'fájdalmas' módszert alkalmazzuk.

  • OBD = megbontás nélkül a diagnosztikai csatlakozón (OBD-n) keresztül
  • VR/Mgb. +OBD = 90%, hogy megy OBD-n, de lehet hogy a vezérlőt meg kell bontani *
  • Mgb./ OBD = 80%, hogy megy OBD-n, de ha nem, akkor csak megbontással
  • Mgb.+ OBD = a vezérlőegységet megbontjuk, utána már OBD-n írjuk
  • Aszt./ Mgb. = a vezérlőt ki kell venni. Vagy a csatlakozóján keresztül, vagy megbontás után kezelhető **
  • Mgb. = kizárólag a vezérlőegység megbontásával olvasható/írható a beállítás. ***
  • Forr. = nagyon régi típusoknál megbontás után memória ki/be forrasztása szükséges