Chiptuning tűzön, vizen, hóesésben, jégen…
Attól, ha leesik 20cm hó, még nem áll meg az élet, nincs hószünet a tuningműhelyben sem…
Bátor, elszánt ügyfelek, térdig érő hó, chiptuning
Chiptuningra a szokásos napi 4 autó mellé, beesett egy ötödik is, és extra bónuszként pedig jól betakart minket a hó.
Ezúton is köszönöm minden ügyfelemnek, hogy a zord időjárás ellenére pontosan megérkezett, és a jeges úttól sem riadt vissza, nem mondta le az időpontját és kitartott a hideg ellenére is. Ahogy a videókban látjátok, a chiptuning eredménye messze kárpótolta őket az átmeneti kellemetlenség után.
Köszönöm András kollégámnak is, hogy hősiesen helytállt lapátolt mint a gép, s közben a szokásos kihívásoknak is maximálisan megfelelt!
A képek és videók mesélnek helyettem. Reggel 10-re chiptuning miatt jött Szegedről Sándor egy 2001-es Ford Focus 1.8 Tddi adagolós rendszerű régebbi tdi-vel. Videó az eredményről lent. Megelőzte őt a 7 órás kezdésre Tatáról érkező Jenő akinek egy Skoda Octavia 1.9Pd 105LE Prémium Pro chiptuning készült. Ez annyira ujjgyakorlat volt, hogy kép, videó nem készült, és ekkor még csak szálingózott a hó…
Büszke szegedi tulajdonos és a chiptuningolt Ford Focus 1.8 TDDi
Mai 3. chiptuning alany egy dombóvári Opel Frontera 2.2 DTi
Végre, a havas időjáráshoz illő terepjáró, amit sikerült is keresztbe raknunk a felfelé kanyargó útszakaszon a végleges Prémium Pro chiptuning beállítás után. Igaz, a jégen a 10 lóerős autó is 100 lóerős, ugyanakkor a gyári beállítással megtett próbakörön azért elég rosszul vizsgázott a kocsi. A tesztkört motordiagnosztika követte, semmilyen hibát nem találtunk. Az autó hibátlanul ment, viszont ahogy a lenti tesztvideóban is látjátok, 1850 1/min fordulatszám alatt a motor teljesen halott volt. Annyit sem gyorsult, mint egy szívó motoros 30 éves egyes Golf… A tulaj és pára többször lefulladt vele az erőtlensége miatt… A Rigotech Prémium Pro chiptuning egyedi beállítás hatására, olyan lett a kocsi, mintha motort cseréltünk volna benne. A két videó jól szemléltetni, mekkora különbségek vannak chiptuning és chiptuning között is. Látszik, hogy már az 1. verzióval jelentős javulást értünk el, viszont itt nem álltunk meg! Jött a mérésen és a próbakör tapasztalatai alapján elkészített 2. chiptuning beállítás, amely igazi áttörést hozott. Részletek a videókban.
Ford S-max 2.2 tdci 2009 chiptuning szereléssel
A mai nap nem tervezett 3 és feledik chiptuning versenyzője Peti, aki egy Ford Smax 2.2tdci 129kw 173LE -s havas szörnyeteggel érkezett.
A látogatás célja egyelőre egy állapotfelmérés, és a chiptuning lehetőségének felderítése, mivel ez az autó nem gyakori szereplője a chiptuning adatbázisoknak tuningos oldalaknak. OBD csatlakozón keresztül én sem tudtam az autót megszólítani, viszont a motorvezérlő egységet megtaláltuk a bal első kerékjáratban, ahol jelenleg 2 kiló szórósó kíséretében fél köbméter jeges hó takarta, a dobbetét mögött. Egyetértettünk abban, hogy nem kell ezt a szerelést ilyen körülmények közt erőltetni, így egyeztettünk egy másik időpontot.
Skoda Superb 1.9 Pdtdi 105le a szakadó hóban
A nap tervezett 4. versenyzője a megyéből érkezett, már szakadó hóban vágott neki a kb. 30 kilométeres útnak, így ő nyerte a legbátrabb címet.
Autója egy tökéletes állapotban levő Skoda Superb 1.9 PD TDI aminél fogyasztáscsökkenés és nyomaték növekedés volt a minőségi chiptuning célja.
Ez a PD motor a közel 16 éves fennállása alatt 7 féle konfigurációban került bele a VAG konszern autóiba (VW, Audi, Seat, Skoda). Jelentős tartalékai vannak, ennek a közepesen lebutított 105 lóerős PD tdi verziónak, így kiváló chiptuning alany.
Beállítása komoly szakértelmet, gyári eszközöket, és némi rutint igényel, főleg így hogy szinte vakon kellett dolgozni, az autótól semmilyen visszajelzést nem kaptunk, mivel a jeges úton nem tudtuk kipróbálni. A chptuning megrendelője Zorán természetesen a Rigotech Prémium Pro csomagot választotta, így ha felszárad a pálya tesztelni tudja az egyedi chiptuning beállítást, és ha bármilyen további kérése lenne, a finomítást térítésmentesen végezzük, mivel ez a Prémium csomag része, ahogy a két év garancia, és 2 hetes kockázatmentes teszt lehetőség is, itt a Rigotech chiptuningnál, ahol ez egy átlagos munkanap volt, nem átlagos körülmények között 😉
Kérj Te is árajánlatot és leírást a tuning lehetőségekről a saját kocsidra IDE KATTINTVA.