Ford tuning
Ford tuning módszerek, chiptuning. Keresd ki a sajátod, 3 kattintás!Chiptuning » Ford tuning
Ford tuning, chiptuning
Erős Ford tuning, chiptuning beállításainkat biztonságos körülmények között, 4×4-es Bosch terhelt mérőpadon fejlesztjük, teljesítménymérés kontrolljával, folyamatos diagnosztika és adatgyűjtés mellett, autód állapotát és kérésedet figyelembe véve.
Ford tuning előtt megéri megnézned ezt a videót mert olyan technikákról beszélek benne, amelyek Neked segítenek, ha egy jó autót szeretnél. Lehet, hogy éppen ezeken fog múlni a Ford chippelés sikere és jelentős összeget fogsz vele megtakarítani. Kezdd itt, kattints a lejátszásra!
Ford tuning, tuningbox és motoroptimalizálás
A listázott Ford modellekhez biztosan van tuning technológiánk. Felesleges alkatrészek (Ford tuningbox) beépítése nélkül gyári, biztonságos eszközökkel (legtöbbször megbontás nélkül) készül a motoroptimalizálás.
Ford chiptuning táblázatunk, adatbázisunk folyamatosan frissítjük. Használd az ajánlatkérőt, válaszd ki ott az autód.

Ford tuning és kapcsolódó szakcikkeink
Ford cikkeink, méréseink mellett mutatunk néhány a csoportjába sorolt referenciát is: , mivel sok esetben a motorok és rendszerek is azonosak a csoporton belül.
Épp most mértük: legutóbbi Ford chip tuning méréseink
- Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 LE Rigotech Prémium Pro tuning adatok és dyno teszt
- Ford Kuga 2.0 CDTI 163 LE 2010 Rigotech Prémium Pro motoroptimalizálás adatok és dyno
- Ford Focus 2.5 T 225 LE Rigotech Prémium Pro motoroptimalizálás és teljesítménymérés
- Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 LE 2017 Rigotech Prémium Pro remap adatok és dyno teszt
- Ford Focus 1.5 T 150 LE 2016 Rigotech Prémium Pro csippelés és teljesítménymérés
Ford tuning esettanulmányok (legutóbbi néhány...)
- Ford Ranger chiptuning 3.2 DCi 200 lóerő 2018 Prémium Pro csippelés
- Ford Transit chiptuning 2.2 DCi 115 Ps 2008 Prémium Pro hangolás
- Ford Transit Connect chiptuning 1.5 DCi 100 Ps 2022 Prémium Pro csippelés
- Ford Galaxy chiptuning 2.0 DCi 140 LE 2009 Prémium Pro finomhangolás
- Ford Galaxy chiptuning 2.0 DCi 140 Ps 2009 Prémium Pro finomhangolás
- Ford Galaxy chiptuning 2.0 DCi 140 LE 2009 Prémium Pro csiptuning
- Ford Galaxy chiptuning 2.0 DCi 140 LE 2009 Prémium Pro csiptuning
- Ford C-Max chiptuning 1.6 DCi 115 LE 2012 Prémium Pro beállítás
- Ford Focus chiptuning 1.6 benzin 100 Ps 2007 Prémium Pro finomhangolás
- Ford Mondeo chiptuning 2.2 DCi 200 Ps 2014 Prémium Pro finomhangolás
- Mitsubishi Outlander chiptuning 2.0 Di 140 lóerő 2007 Prémium Pro finomhangolás
- Mazda CX-5 chiptuning 2.2 Skyactiv-D 175 LE 2018 Prémium Pro Stage1
- Honda Accord chiptuning 2.2 CTDi 140 Ps 2007 Prémium Pro beállítás
- Honda Accord chiptuning 2.2 CTDi 140 Ps 2006 Prémium Pro motoroptimalizálás
- Ford Focus TUNING 2.0 TDCI chiptuning 150 LE 2015 Prémium Pro csippelés
- Ford Mondeo TUNING 2.2 TDCI chiptuning 175 lóerő 2009 Prémium Pro hangolás
- Ford Focus TUNING 1.5 Ecoboost chiptuning 180 lóerő 2018 Prémium Pro motoroptimalizálás
- Ford Transit TUNING 2.0 D chiptuning 100 LE 2003 Prémium Pro csiptuning
- Ford Mondeo TUNING 2.0 D chiptuning 180 LE 2017 Prémium Pro csippelés
- Ford Mondeo TUNING 2.0 TDCI chiptuning 130 Ps 2002 Prémium Pro hangolás
- Ford Mondeo TUNING 2.0 TDCI chiptuning 115 lóerő 2009 Prémium Pro motoroptimalizálás
- Ford Ranger TUNING 3.2 TDCI chiptuning 200 lóerő 2019 Prémium Pro finomhangolás
- Ford Fiesta TUNING 1.4 TDCI chiptuning 68 LE 2007 Prémium Pro beállítás
- Ford Mondeo TUNING 2.0 TDCI chiptuning 140 LE 2011 Prémium Pro csippelés
- Subaru Outback 2.0 TD 150 LE tuning, Prémium Pro beállítás
- Suzuki Sx4 1.5 i 99 lóerő tuning, Prémium Pro Stage1
- Suzuki Swift 1.3 i 93 LE chiptuning, Prémium Pro csiptuning
- Porsche Boxter 2.7 i 265 LE chiptuning, Prémium Pro beállítás
- Isuzu D-max 3.0 TDI 163 lóerő tuning, Prémium Pro hangolás
További Ford tuning fotók és életképek az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!
További Ford dyno képek az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!
Chiptuning / egyéb beállítás során, mindig a leggyorsabb és legkevésbé 'fájdalmas' módszert alkalmazzuk.
- OBD = megbontás nélkül a diagnosztikai csatlakozón (OBD-n) keresztül
- VR/Mgb. +OBD = 90%, hogy megy OBD-n, de lehet hogy a vezérlőt meg kell bontani *
- Mgb./ OBD = 80%, hogy megy OBD-n, de ha nem, akkor csak megbontással
- Mgb.+ OBD = a vezérlőegységet megbontjuk, utána már OBD-n írjuk
- Aszt./ Mgb. = a vezérlőt ki kell venni. Vagy a csatlakozóján keresztül, vagy megbontás után kezelhető **
- Mgb. = kizárólag a vezérlőegység megbontásával olvasható/írható a beállítás. ***
- Forr. = nagyon régi típusoknál megbontás után memória ki/be forrasztása szükséges
Gyártmány | Típus | Motor | LE | Nm | Módszer |
---|---|---|---|---|---|
Ford | Bantam | 1.4 TDCI 5MT | 68 | 160 | OBD |
Ford | Bantam | 1.8D MT | 60 | 106 | OBD |
Ford | B-Max | 1.0 EcoBoost 5MT | 101 | 169 | OBD |
Ford | B-Max | 1.0 EcoBoost 5MT | 120 | 200 | OBD |
Ford | B-Max | 1.0 EcoBoost 5MT | 125 | 170 | OBD |
A Ford története
A Ford Motor Company amerikai multinacionális vállalat, amit Henry Ford 1903. június 16-án Lansingben alapított 11 társával együtt, mindössze 28 000 dollár készpénzből. Henry Ford sikere abban rejlett, hogy praktikus és megfizethető autók megalkotásával képes volt az emberek életmódját, életminőségét alapjaiban megváltoztatni. Feltalálta a mozgó összeszerelősort, lefektette a tömegtermelés alapjait, amelyek azután a XX. század első felében az egész világon iparági szabvánnyá váltak. Ebből is látható, hogy a világ egyik legnagyobb ipari vállalatának fejlődése szorosan összekapcsolódik az Amerikai Egyesült Államok XX. századi ipari fejlődésével. Focus, Mondeo, Mustang, Transit – a Ford rengeteg meghatározó modellt adott az autótörténelemnek.
Henry Ford autói 1903 és 1908 között az ábécé első 19 betűjét viselték. A korai gyártmányok legsikeresebb modellje az n modell volt majd az 1908 es év folyamán jelent meg a legendás T modell , mely iránt hatalmas lett a kereslet, az elkövetkező tizenkilenc évben több mint 15 millió darabot adtak el belőle. 2 011 125 – 1923-ban ennyit, azaz több mint 2 millió darabot gyártottak a Ford T-modellből. Egyetlen más típusból sem készült egy év alatt ennyire sok azóta se. Érdekesség, hogy 1910-ben még csak 20 ezer darabot gyártottak és 900 dollárt kértek a kocsiért, 1925-ban viszont 2 millió kocsi készült és 260 dollárba került egy-egy.1914-re már minden második autó a Ford gyárból került ki. Ekkoriban Amerikában teljesen uralták az autó piacot és 1931-re megkezdték Európa meghódítását is, egy köln-i gyár megnyitásával. A második világháború idején mint minden gyár, A Ford is átállt a hadi termelésre, bombázó repülőgépeket, repülőgép motorokat, dzsipeket, tankokat, háborús gépeket készítettek az Egyesült Államok hadseregének.
A Ford mint konszern több autómárkát is a magáénak mondhat:
Amerikaiak közül a Lincolnt, a Mercuryt, valamint az ez utóbbihoz tartozó Cougart. Ezen márkák kínálatában saját autókon kívül többször az anyacég modelljeivel megegyező autók is szerepeltek, illetve szerepelnek. 1958 és 1960 között létezett az Edsel is, mely Henry Ford fiának keresztnevéről kapta a nevét. A gyenge eladások miatt azonban két év múlva meg is szűnt az Edselek gyártása.[1]
Külföldi márkák közül jelenleg a Volvo tartozik a konszernhez a személygépjármű gyártás kivételével, amely üzletág 2010-ben kínai tulajdonba került.
Korábban birtokolta az Aston Martint (1989-2007), ahogy a Jaguart és a Land Rovert is, amit 2008-ban adott el az indiai Tata cégnek. Ezen kívül kapcsolata volt, illetve van az orosz GAZ-zal, valamint a japán Mazdával.
2016-ban a világ legnépszerűbb autója a Ford F-sorozata volt. A pickupból összesen 986 660 darab kelt el tavaly, megelőzve a Toyota Corollát és a Volkswagen Golfot. Összesen 6 651 000 darab autót értékesített 2016-ban a Ford, ezek közül 2 250 000 kelt el Európában. Mifelénk a Fiesta a legnépszerűbb modellje a márkának.
3 313 206 regisztrált személyautó szerepel a hazai autóállományban, amelyek közül 269 580 darab Ford. Míg a teljes magyarországi flotta átlagéletkora 13,9 év, addig a Fordok átlagos kora 16 év.
Érdekességek:
* 2,3 milliárd forintba került a világ legdrágább fotója, amelyet a Ford készíttetett. 1913-ban Highland Park-i gyár 10. évfordulójára a gyár dolgozóinak háromnegyedét, 12 ezer embert kitereltek az udvarra. Emiatt szinte teljesen leállt az autógyártás. Mivel akkoriban 40 másodpercenként készült egy-egy 600 dollárba kerül T-modell, így ez a Fordnak több mint 1 millió dollárjába került, ami jelen áron számítva kb. 9 millió dollár.
* Amikor 1964-ben bemutatták a Ford Mustangot, nemcsak a valódi modell aratott óriási sikert, de 94 000 darab pedálos játék Mustángot adtak el gyermekek számára a karácsonyi szezonban.
*Ford az első között volt, amely bevezette a minimálbért. A kezdeti években, amikor a vállalat elkezdett növekedni, a munkások napi 50 centért dolgoztak. Amikor Henry Ford megtudta, hogy ebből a pénzből milyen szegény körülmények között élnek a munkások, jelentős emelést hajtott végre, amelyet a többi autógyártó is követett, igaz csak évekkel később. 1914-ben megduplázta az akkori átlagkeresetet, hogy megszüntesse a cégnél az elvándorlást.
*Henry Ford híres mondata, a „Vevőink minden színigényét ki tudjuk elégíteni, ha fekete kocsit rendelnek ” – az első években biztosan nem volt igaz. Az T-modell gyártásának első időszakában piros, szürke, zöld, kék színekben volt elérhető a kocsi.
*347 km/óra. Ez a végsebessége a leggyorsabb sorozatgyártású Ford Modellnek. A GT amerikai specifikációjú változatának teljesítménye 647 lóerő, forgatónyomatéka pedig 746 Nm. Ám a leggyorsabb Ford GT ennél is többet tud az M2K Motorsport átépített kocsija 469,7 km/órát ért el egy reptéren.
*Henry Ford 1903, június 16-án alapította autógyárát, a Ford Motor Companyt. Magyarországon 1922-ben Galamb József – mérnök és konstruktőr – nyitotta meg az első Ford-kereskedést Makón. Ebben az évben kezdődött meg a Ford gépjárművek értékesítése Magyarországon, majd a második világháború és annak gazdasági hatásai által okozott hosszú szünet után a Ford Motor Company 1990-ben tért vissza a magyar piacra. 1993-ban indult meg az autóimport.