Iveco tuning
Iveco tuning módszerek, chiptuning. Keresd ki a sajátod, 3 kattintás!Chiptuning » Iveco tuning
Iveco tuning, chiptuning
Erős Iveco tuning, chiptuning beállításainkat biztonságos körülmények között, 4×4-es Bosch terhelt mérőpadon fejlesztjük, teljesítménymérés kontrolljával, folyamatos diagnosztika és adatgyűjtés mellett, autód állapotát és kérésedet figyelembe véve.
Iveco tuning előtt megéri megnézned ezt a videót mert olyan technikákról beszélek benne, amelyek Neked segítenek, ha egy jó autót szeretnél. Lehet, hogy éppen ezeken fog múlni az Iveco chippelés sikere és jelentős összeget fogsz vele megtakarítani. Kezdd itt, kattints a lejátszásra!
Iveco tuning, tuningbox és motoroptimalizálás
A listázott Iveco modellekhez biztosan van tuning technológiánk. Felesleges alkatrészek (Iveco tuningbox) beépítése nélkül gyári, biztonságos eszközökkel (legtöbbször megbontás nélkül) készül a motoroptimalizálás.
Iveco chiptuning táblázatunk, adatbázisunk folyamatosan frissítjük. Használd az ajánlatkérőt, válaszd ki ott az autód.

Iveco tuning és kapcsolódó szakcikkeink
Iveco cikkeink, méréseink mellett mutatunk néhány a csoportjába sorolt referenciát is: , mivel sok esetben a motorok és rendszerek is azonosak a csoporton belül.
Épp most mértük: legutóbbi Iveco chip tuning méréseink
Iveco tuning esettanulmányok (legutóbbi néhány...)
- Iveco Daily chiptuning 2.3 M-Jet 146 lóerő 2006 Prémium Pro csippelés
- Iveco Daily chiptuning 3.0 CR-TwintTurbo 205 Ps 2015 Prémium Pro Stage1
- Iveco Daily chiptuning 3.0 D 180 lóerő 2016 Prémium Pro csippelés
- Iveco Daily chiptuning 2.3 HPT 136 LE 2010 Prémium Pro csippelés
- Iveco Daily chiptuning 2.3 D 136 Ps 2010 Prémium Pro hangolás
- Ford Ranger chiptuning 3.2 DCi 200 lóerő 2018 Prémium Pro csippelés
- Mitsubishi Outlander chiptuning 2.0 Di 140 lóerő 2007 Prémium Pro finomhangolás
- Mazda CX-5 chiptuning 2.2 Skyactiv-D 175 LE 2018 Prémium Pro Stage1
- Honda Accord chiptuning 2.2 CTDi 140 Ps 2007 Prémium Pro beállítás
- Honda Accord chiptuning 2.2 CTDi 140 Ps 2006 Prémium Pro motoroptimalizálás
- Subaru Outback 2.0 TD 150 LE tuning, Prémium Pro beállítás
- Suzuki Sx4 1.5 i 99 lóerő tuning, Prémium Pro Stage1
- Suzuki Swift 1.3 i 93 LE chiptuning, Prémium Pro csiptuning
- Porsche Boxter 2.7 i 265 LE chiptuning, Prémium Pro beállítás
- Isuzu D-max 3.0 TDI 163 lóerő tuning, Prémium Pro hangolás
További Iveco tuning fotók és életképek az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!
Iveco tuning dyno képek
További Iveco dyno képek az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!
Chiptuning / egyéb beállítás során, mindig a leggyorsabb és legkevésbé 'fájdalmas' módszert alkalmazzuk.
- OBD = megbontás nélkül a diagnosztikai csatlakozón (OBD-n) keresztül
- VR/Mgb. +OBD = 90%, hogy megy OBD-n, de lehet hogy a vezérlőt meg kell bontani *
- Mgb./ OBD = 80%, hogy megy OBD-n, de ha nem, akkor csak megbontással
- Mgb.+ OBD = a vezérlőegységet megbontjuk, utána már OBD-n írjuk
- Aszt./ Mgb. = a vezérlőt ki kell venni. Vagy a csatlakozóján keresztül, vagy megbontás után kezelhető **
- Mgb. = kizárólag a vezérlőegység megbontásával olvasható/írható a beállítás. ***
- Forr. = nagyon régi típusoknál megbontás után memória ki/be forrasztása szükséges
Az Iveco története
Az Iveco (Industrial Vehicles Corporation) a világ egyik legnagyobb gyártóműve a haszongépjárművek területén. Az Iveco világszintű jelenlétét igazolja a csoport több mint 100 országban való megjelenése, valamint az a széles termékpaletta, mely magába foglalja az országúti és terepes haszonjárművek mindhárom kategóriáját, személyszállító, speciális és tűzoltó járműveket. Széles termékpalettájával a lehető legjobban alkalmazkodik a felhasználók igényeihez, ezáltal sokrétű megoldást biztosítva a szállításra, fuvarozásra.
A márka 1975-ben – 150 év tapasztalatával a tehergépkocsik fejlesztése és gyártása terén – öt vállalat, a Magirus-Deutz, a Fiat, a Lancia, a Unic és az OM egyesülésével született meg, Industrial Vechicles Corporation néven.
Az első dátum az Iveco megalakulásának történetében 1899, amikor Giovanni Agnellis megalapította Olaszország első autógyárát, a Fabbrica Italaiana Automobili Torinót, amelyből a ma is létező Fiat márkanév származik. Szintén 1899-ben két vasúti mérnöki társaság egyesülésével létrejött Milánóban az Officine Meccaniche (rövidítve: O.M.). 1917-ben megvásárolják a Robert Züsst által alapított kis haszongépjárművek gyártásával, illetve forgalmazásával is foglalkozó céget, erre az időpontra tehető az O.M. elnevezés, mint tehergépkocsi-márka megszületése.
Az egyesülést követően az újonnan alapított Iveco megkezdte a termékkínálat, a gyárak és az értékesítési hálózat ésszerűsítését, az eredeti márkák megtartása mellett. 1975 és 1979 között az Iveco termékcsalád 200 alapmodellt és 600 változatot tartalmazott, amelyek 2,7 tonna könnyű haszongépjármű GVW-től 40 tonnát meghaladó nehézgépjárművekig, valamint buszokig és motorokig terjedtek.
A gyártó első önálló terméke az 1978-bemutatott Daily kis-haszonjármű volt. Hat évvel később pedig piacra dobták az TurboStar nyergesvontatót melyből a ’80-as évek közepén több darabot is vásárolt a hazai Hungarocamionhét év alatt 50 000 darabot adtak el belőle, 1984-ben az európai piac slágere volt. Az Iveco 1985-ben bemutatta az első közvetlen-befecskendezéses dízelmotort kis-haszonjárművek számára. Egy évvel később pedig megvásárolta az építőipari és bányaipari járműveket gyártó olasz Astrát. Négy évvel később a cég a megújult Dailyt már kipufogógáz-visszavezetéses technológiával készült dízelmotorokkal látta el. 1991-ben öt év tervezési munkát követően pedig megszületett a középkategóriás EuroCargo.
Ebben az évtizedben a vállalati stratégia erősen a márka népszerűsítésére irányult, és olyan sportesemények szponzorálásához vezetett, mint 1980 olimpiai játékok Moszkvában a Davis Kupa 1982-ben több bajnoki bokszmérkőzés, a Jacques Cousteau expedíciók az Amazon medencében 1983-ban és a Raid Pigafetta projekt, amelynek során az Iveco–Fiat 75 PC 4×4 először teljes kört tett meg a Föld körül. Két új részleg is alakult: busz dízelmotorok és a tűzoltó járművek.
Az Iveco 1992-ben és 1993-ban is elnyerte az év teherautója elismerést. Négy évvel később piacra dobták az EuroClass HD turistabuszt, melyet még ugyanebben az évben a Év autóbuszának választottak. A 2000-res évek elején pedig több oly modell is megjelent, mint például a Stralis nyergesvontató, valamint a Trakker, illetve megújult a Daily és az Eurocargo.
A márka egyik egyedülálló különlegessége a teljeskörű vevőszolgálat. Ez egyfelől 3000 szervizpontot és 22 alkatrtészértékesítési pontot takar, de ide tartozik a Non-Stop Service Assistance mentőszolgálat is, ahol az év bármely napján, a nap bármely órájában operátorok várják az úton bajbakerült partnerek hívásait, akár magyar nyelven is!