Iveco tuning

Iveco tuning módszerek, chiptuning. Keresd ki a sajátod, 3 kattintás!






Chiptuning • Iveco

Iveco tuning, chiptuning

Erős Iveco tuning, chiptuning beállításainkat biztonságos körülmények között, 4×4-es Bosch terhelt mérőpadon fejlesztjük, teljesítménymérés kontrolljával, folyamatos diagnosztika és adatgyűjtés mellett, autód állapotát és kérésedet figyelembe véve.

Iveco tuning előtt megéri megnézned ezt a videót mert olyan technikákról beszélek benne, amelyek Neked segítenek, ha egy jó autót szeretnél. Lehet, hogy éppen ezeken fog múlni az Iveco  chippelés sikere és jelentős összeget fogsz vele megtakarítani.  Kezdd itt, kattints a lejátszásra!

Iveco tuning, tuningbox és motoroptimalizálás

A listázott Iveco modellekhez biztosan van tuning technológiánk. Felesleges alkatrészek (Iveco tuningbox) beépítése nélkül gyári, biztonságos eszközökkel (legtöbbször megbontás nélkül) készül a motoroptimalizálás.
Iveco chiptuning táblázatunk, adatbázisunk folyamatosan frissítjük. Használd az ajánlatkérőt, válaszd ki ott az autód.

iveco-tuning

Iveco tuning és kapcsolódó szakcikkeink

Iveco cikkeink, méréseink mellett mutatunk néhány a csoportjába sorolt referenciát is: , mivel sok esetben a motorok és rendszerek is azonosak a csoporton belül.


Még nincs szakcikkünk Iveco tuning témában.


Épp most mértük: néhány Iveco Prémium Pro tuning teljsítménymérésünk

Iveco méréseink feltöltés alatt... További Iveco méréseink az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!




Iveco fotók, életképek a Rigotech műhelyeiből


További Iveco tuning fotók és életképek az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!


Iveco tuning dyno képek


További Iveco dyno képek az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!

Chiptuning / egyéb beállítás során, mindig a leggyorsabb és legkevésbé 'fájdalmas' módszert alkalmazzuk.

  • OBD = megbontás nélkül a diagnosztikai csatlakozón (OBD-n) keresztül
  • VR/Mgb. +OBD = 90%, hogy megy OBD-n, de lehet hogy a vezérlőt meg kell bontani *
  • Mgb./ OBD = 80%, hogy megy OBD-n, de ha nem, akkor csak megbontással
  • Mgb.+ OBD = a vezérlőegységet megbontjuk, utána már OBD-n írjuk
  • Aszt./ Mgb. = a vezérlőt ki kell venni. Vagy a csatlakozóján keresztül, vagy megbontás után kezelhető **
  • Mgb. = kizárólag a vezérlőegység megbontásával olvasható/írható a beállítás. ***
  • Forr. = nagyon régi típusoknál megbontás után memória ki/be forrasztása szükséges

Az Iveco története

Az Iveco (Industrial Vehicles Corporation) a világ egyik legnagyobb gyártóműve a haszongépjárművek területén. Az Iveco világszintű jelenlétét igazolja a csoport több mint 100 országban való megjelenése, valamint az a széles termékpaletta, mely magába foglalja az országúti és terepes haszonjárművek mindhárom kategóriáját, személyszállító, speciális és tűzoltó járműveket. Széles termékpalettájával a lehető legjobban alkalmazkodik a felhasználók igényeihez, ezáltal sokrétű megoldást biztosítva a szállításra, fuvarozásra.
A márka 1975-ben – 150 év tapasztalatával a tehergépkocsik fejlesztése és gyártása terén – öt vállalat, a Magirus-Deutz, a Fiat, a Lancia, a Unic és az OM egyesülésével született meg, Industrial Vechicles Corporation néven.
Az első dátum az Iveco megalakulásának történetében 1899, amikor Giovanni Agnellis megalapította Olaszország első autógyárát, a Fabbrica Italaiana Automobili Torinót, amelyből a ma is létező Fiat márkanév származik. Szintén 1899-ben két vasúti mérnöki társaság egyesülésével létrejött Milánóban az Officine Meccaniche (rövidítve: O.M.). 1917-ben megvásárolják a Robert Züsst által alapított kis haszongépjárművek gyártásával, illetve forgalmazásával is foglalkozó céget, erre az időpontra tehető az O.M. elnevezés, mint tehergépkocsi-márka megszületése.
Az egyesülést követően az újonnan alapított Iveco megkezdte a termékkínálat, a gyárak és az értékesítési hálózat ésszerűsítését, az eredeti márkák megtartása mellett. 1975 és 1979 között az Iveco termékcsalád 200 alapmodellt és 600 változatot tartalmazott, amelyek 2,7 tonna könnyű haszongépjármű GVW-től 40 tonnát meghaladó nehézgépjárművekig, valamint buszokig és motorokig terjedtek.
A gyártó első önálló terméke az 1978-bemutatott Daily kis-haszonjármű volt. Hat évvel később pedig piacra dobták az TurboStar nyergesvontatót melyből a ’80-as évek közepén több darabot is vásárolt a hazai Hungarocamionhét év alatt 50 000 darabot adtak el belőle, 1984-ben az európai piac slágere volt. Az Iveco 1985-ben bemutatta az első közvetlen-befecskendezéses dízelmotort kis-haszonjárművek számára. Egy évvel később pedig megvásárolta az építőipari és bányaipari járműveket gyártó olasz Astrát. Négy évvel később a cég a megújult Dailyt már kipufogógáz-visszavezetéses technológiával készült dízelmotorokkal látta el. 1991-ben öt év tervezési munkát követően pedig megszületett a középkategóriás EuroCargo.
Ebben az évtizedben a vállalati stratégia erősen a márka népszerűsítésére irányult, és olyan sportesemények szponzorálásához vezetett, mint 1980 olimpiai játékok Moszkvában a Davis Kupa 1982-ben több bajnoki bokszmérkőzés, a Jacques Cousteau expedíciók az Amazon medencében 1983-ban és a Raid Pigafetta projekt, amelynek során az IvecoFiat 75 PC 4×4 először teljes kört tett meg a Föld körül. Két új részleg is alakult: busz dízelmotorok és a tűzoltó járművek.
Az Iveco 1992-ben és 1993-ban is elnyerte az év teherautója elismerést. Négy évvel később piacra dobták az EuroClass HD turistabuszt, melyet még ugyanebben az évben a Év autóbuszának választottak. A 2000-res évek elején pedig több oly modell is megjelent, mint például a Stralis nyergesvontató, valamint a Trakker, illetve megújult a Daily és az Eurocargo.
A márka egyik egyedülálló különlegessége a teljeskörű vevőszolgálat. Ez egyfelől 3000 szervizpontot és 22 alkatrtészértékesítési pontot takar, de ide tartozik a Non-Stop Service Assistance mentőszolgálat is, ahol az év bármely napján, a nap bármely órájában operátorok várják az úton bajbakerült partnerek hívásait, akár magyar nyelven is!