Jaguar tuning

Jaguar tuning módszerek, chiptuning. Keresd ki a sajátod, 3 kattintás!

Chiptuning » Jaguar tuning

Jaguar tuning, chiptuning

Erős Jaguar tuning, chiptuning beállításainkat biztonságos körülmények között, 4×4-es Bosch terhelt mérőpadon fejlesztjük, teljesítménymérés kontrolljával, folyamatos diagnosztika és adatgyűjtés mellett, autód állapotát és kérésedet figyelembe véve.

Jaguar tuning előtt megéri megnézned ezt a videót mert olyan technikákról beszélek benne, amelyek Neked segítenek, ha egy jó autót szeretnél. Lehet, hogy éppen ezeken fog múlni a Jaguar  chippelés sikere és jelentős összeget fogsz vele megtakarítani.  Kezdd itt, kattints a lejátszásra!

Jaguar tuning, tuningbox és motoroptimalizálás

A listázott Jaguar modellekhez biztosan van tuning technológiánk. Felesleges alkatrészek (Jaguar tuningbox) beépítése nélkül gyári, biztonságos eszközökkel (legtöbbször megbontás nélkül) készül a motoroptimalizálás.
Jaguar chiptuning táblázatunk, adatbázisunk folyamatosan frissítjük. Használd az ajánlatkérőt, válaszd ki ott az autód.

jaguar-tuning

Jaguar tuning és kapcsolódó szakcikkeink

Jaguar cikkeink, méréseink mellett mutatunk néhány a csoportjába sorolt referenciát is: Land Rover - Jaguar, mivel sok esetben a motorok és rendszerek is azonosak a csoporton belül.


Még nincs szakcikkünk Jaguar tuning témában.


Épp most mértük: legutóbbi Jaguar chip tuning méréseink

Jaguar méréseink feltöltés alatt... További Jaguar méréseink az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!


Jaguar tuning esettanulmányok (legutóbbi néhány...)

További tuning sztorik, teljesítményadatok az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!

Jaguar fotók, életképek a Rigotech műhelyeiből


További Jaguar tuning fotók és életképek az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!


Jaguar tuning dyno képek


További Jaguar dyno képek az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!

Chiptuning / egyéb beállítás során, mindig a leggyorsabb és legkevésbé 'fájdalmas' módszert alkalmazzuk.

  • OBD = megbontás nélkül a diagnosztikai csatlakozón (OBD-n) keresztül
  • VR/Mgb. +OBD = 90%, hogy megy OBD-n, de lehet hogy a vezérlőt meg kell bontani *
  • Mgb./ OBD = 80%, hogy megy OBD-n, de ha nem, akkor csak megbontással
  • Mgb.+ OBD = a vezérlőegységet megbontjuk, utána már OBD-n írjuk
  • Aszt./ Mgb. = a vezérlőt ki kell venni. Vagy a csatlakozóján keresztül, vagy megbontás után kezelhető **
  • Mgb. = kizárólag a vezérlőegység megbontásával olvasható/írható a beállítás. ***
  • Forr. = nagyon régi típusoknál megbontás után memória ki/be forrasztása szükséges

A Jaguar története

A Jaguar egy brit autómárka. Székhelye eredetileg Browns Lane (Coventry, Egyesült Királyság), manapság pedig Whitley, (Coventry, Egyesült Királyság). A Jaguart Swallow Sidecar Company néven alapították 1922-ben; amely név 1934-ben SS Cars Ltd.-re változott, majd 1945-ben Jaguar Cars Ltd.-re. Kezdetben motorkerékpár-oldalkocsikat készítettek. Az 1935-ben bemutatott, nagyobb teljesítményű modelleket már „S.S. Jaguar”-nek hívták. Gyárai Whitleyben, Castle Bromwichban és Halewoodban vannak (mind az Egyesült Királyság területén).
A Jaguár1989 óta a Ford Motor Company tulajdona, és a Volvo, valamint a Land Rover mellett a Ford Premier Automotive Group elnevezésű, az amerikai-német márka prémium autómárkáit tartalmazó csoportjának harmadik tagja volt. 2008-ban megvásárolta az indiai Tata.
A céget Swallow Sidecar Companyként alapította két autórajongó, Sir William Lyons és William Walmsley, 1922-ben. Az SS Jaguar név először 2,5 literes sedanon jelent meg, 1935-ben, az első ilyen járművek sport modellek, az SS 90 és az SS 100 voltak. A brand az 1950-es években jött létre egy sorozat elegáns stílusú sportautóval és luxuslimuzinnal. A nevet a cégnek 1945-ben adták, amikor az SS-t elvetették a második világháború idején történt, érthető népszerűség-csökkenése miatt.
1966-ban egyesült a British Motor Corporation (BMC)-vel, és Austin-Morrisszal, megalapítva British Motor Holdings (BMH)-t. Miután egyesült a Leylanddel, ami már átvette Rovert és a Standard Triumph-ot, a cég 1968-ban British Leyland Motor Corporation (BLMC) lett. Pénzügyi nehézségek és a Ryder Report kiadása vezetett az államosításhoz és a cég 1975-ben British Leyland, Ltd. (később csak BL plc) lett.
Az 1970-es években a Jaguar és a Daimler márkák részét képezték a BL különleges autóosztályának, vagyis a Jaguar Rover Triumph Ltd.-nek, míg a korai 1980-as évek átszervezése miatt a BL autógyártóinak többsége az Austin Rover Groupba tömörült, amelybe a Jaguart nem értették bele. 1984-ben mint külön vállalatot, kivezették a tőzsdéről, a Thatcher-kormány privatizációs akciói keretében.
1989 novemberében a Ford Motor Company felkínálta a részvényeit az angol és az amerikai részvényeseknek. 1990. február 28-án megszűnt a Jaguar jegyzése Londoni Értéktőzsdén. 1999-ben a Ford új Premier Automotive Group csoportjának tagjává vált, amelynek tagjai voltak az Aston Martin, a Volvo Cars, és 2000-től a Land Rover is. 2007-ben az Aston Martin kilépett.
A Jaguar logo legkorábbi változatát 1935-ben vezették be, de az 1945-ös évek során bemutatták az aktuális “ugró Jaguar” logót. Egy nagy, fehér foltos macska, a Jaguar a sebesség, az erő és a hatalom hagyományos szimbóluma. A legújabb, 2012-ben frissített Jaguar logót ezüst, fémes szürke és fekete színben tervezték. Egy háromdimenziós ábra, ahol színátmenetet, árnyékokat használnak arra, hogy kiemeljék azokat a színeket amelyek a jaguári testtartást gazdagnak és élénknek találják.
A Jaguar logo leggyakoribb színei fekete, arany és fémes szürke. Miközben a fekete szín az eleganciát, az integritást és a nagy teljesítményt testesíti meg, a fémes szürke és az ezüst színek a kifinomultság, a modernitás és a tökéletesség tökéletes példáját adják. Azonban a hűtőrácson és a kerekeken látható embléma számos modellen vörös színt használ, hogy kiemelje a teljesítményt és a szenvedélyt. Ezt a logót tekintik a történelem egyik legnépszerűbb és leginkább felismerhető autólogójának.