Notice: unserialize(): Error at offset 0 of 1 bytes in /home/customer/www/rigotech.hu/public_html/wp-content/plugins/wpdatatables_1_5_6/controllers/wdt_functions.php on line 463

Jeep tuning

Jeep tuning módszerek, chiptuning. Keresd ki a sajátod, kérj ajánlatot!

Jeep tuning, chiptuning

Erős Jeep tuning, chiptuning beállításainkat biztonságos körülmények között, 4×4-es Bosch terhelt mérőpadon fejlesztjük, teljesítménymérés kontrolljával, folyamatos diagnosztika és adatgyűjtés mellett, autód állapotát és kérésedet figyelembe véve.

Jeep tuning előtt ‘kötelező’ ez a videó mert olyan technikákról beszélek benne, amelyekről máshol nem hallasz. Valószínű, éppen ezeken fog múlni a Jeep chippelés sikere és jelentős összeget fogsz vele megtakarítani.  Kezdd itt, kattints a lejátszásra!

Jeep tuning, tuningbox és motoroptimalizálás

A listázott Jeep modellekhez biztosan van tuning technológiánk. Felesleges alkatrészek (Jeep tuningbox) beépítése nélkül gyári, biztonságos eszközökkel (legtöbbször megbontás nélkül) készül a motoroptimalizálás.
Jeep chiptuning, táblázatunk, adatbázisunk folyamatosan frissítjük. Használd az ajánlatkérőt, válaszd ki ott az autód.

jeep tuning
chiptuning-ar-arajanlat-akcio

Jeep chiptuning módszerek a táblázatban

Chiptuning / egyéb beállítás során, mindig a leggyorsabb és legkevésbé 'fájdalmas' módszert alkalmazzuk.

  • OBD = megbontás nélkül a diagnosztikai csatlakozón (OBD-n) keresztül
  • VR/Mgb. +OBD = 90%, hogy megy OBD-n, de lehet hogy a vezérlőt meg kell bontani *
  • Mgb./ OBD = 80%, hogy megy OBD-n, de ha nem, akkor csak megbontással
  • Mgb.+ OBD = a vezérlőegységet megbontjuk, utána már OBD-n írjuk
  • Aszt./ Mgb. = a vezérlőt ki kell venni. Vagy a csatlakozóján keresztül, vagy megbontás után kezelhető **
  • Mgb. = kizárólag a vezérlőegység megbontásával olvasható/írható a beállítás. ***
  • Forr. = nagyon régi típusoknál megbontás után memória ki/be forrasztása szükséges

Jeep chiptuning táblázat - típuslista

GyártmányTípusMotorLENmMódszer
Jeep Cherokee 2.0 Multijet II 16v 140 4x2 140 350 Mgb.
Jeep Cherokee 2.0 Multijet II 16V 170 4x4 170 350 Mgb.
Jeep Cherokee 2.0 Multijet II 16V 170 4x4 Automatic 170 350 Mgb.
Jeep Cherokee 2.2 Multijet II 16v 185 Automatic 185 440 Mgb.
Jeep Cherokee 2.2 Multijet II 16v 200 Automatic 200 440 Mgb.
Jeep Cherokee 2.5 16v CRD 143 343 OBD
Jeep Cherokee 2.8 16v CRD 162 400 OBD
Jeep Cherokee 2.8 16v CRD 163 400 OBD
Jeep Cherokee 2.8 16v CRD 200 410 Mgb.
Jeep Cherokee 2.8 16v CRD Automatic 150 360 OBD
Jeep Cherokee 2.8 16v CRD Automatic 162 400 OBD
Jeep Cherokee 2.8 16v CRD Automatic 163 400 OBD
Jeep Cherokee 2.8 16v CRD Automatic 200 410 Mgb.
Jeep Cherokee 2.8 16v CRD DPF Automatic 177 410 OBD
Jeep Commander 3.0 V6 CRD 218 OBD
Jeep Compass 2.0 CRD 140 OBD
Jeep Compass 2.2 CRD 136 OBD
Jeep Compass 2.2 CRD 163 OBD
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 163 OBD
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD 218 OBD
Jeep Grand Cherokee 3.0 V6 CRD 190 Mgb.
Jeep Grand Cherokee 3.0 V6 CRD 241 Mgb.
Jeep Grand Cherokee 3.0 V6 CRD 250 Mgb.
Jeep Grand Cherokee 5.7 V8 362 Mgb./ OBD
Jeep Grand Cherokee 6.1 V8 SRT8 426 OBD
Jeep Liberty 2.5 CRD 143 OBD
Jeep Liberty 2.8 16 VCRD 150 OBD
Jeep Liberty 2.8 16 VCRD 163 OBD
Jeep Liberty 2.8 16 VCRD 177 OBD
Jeep Patriot 2.0 CRD 140 OBD
Jeep Patriot 2.2 CRD DPF 163 OBD
Jeep Renegade 1.4 16v MultiAir Turbo 140 230 OBD
Jeep Renegade 1.4 16v MultiAir Turbo 162 250 OBD
Jeep Renegade 1.6 16v CRD 120 Mgb.
Jeep Renegade 2.0 16v CRD 4x4 120 Mgb.
Jeep Renegade 2.0 16v CRD 4x4 140 Mgb.
Jeep Renegade 2.0 16v CRD 4x4 170 Mgb.
Jeep Wrangler 2.8 CRD 177 OBD
Jeep Wrangler 2.8 CRD 200 Mgb.
Jeep Wrangler 3.8 V6 205 OBD
Jeep Wrangler 3.8 V6 211 OBD
Jeep Wrangler 4.0 6MT 193 319 Mgb.


  • OBD = megbontás nélkül a diagnosztikai csatlakozón (OBD-n) keresztül
  • VR/Mgb. +OBD = 90%, hogy megy OBD-n, de lehet hogy a vezérlőt meg kell bontani *
  • Mgb./ OBD = 80%, hogy megy OBD-n, de ha nem, akkor csak megbontással
  • Mgb.+ OBD = a vezérlőegységet megbontjuk, utána már OBD-n írjuk
  • Aszt./ Mgb. = a vezérlőt ki kell venni. Vagy a csatlakozóján keresztül, vagy megbontás után kezelhető **
  • Mgb. = kizárólag a vezérlőegység megbontásával olvasható/írható a beállítás. ***
  • Forr. = nagyon régi típusoknál megbontás után memória ki/be forrasztása szükséges

* A vezérlőegység OBD-n nem olvasható. Ha már van korábbi olvasásunk vagy adatbázisból származó un. Virtual Read fájl, akkor OBD-n keresztül megbontás nélkül haladunk. Ha nincs eredeti fájl, akkor ki kell venni a motorvezérlőt, megbontani, és asztalon kiolvasni az eredeti beállításokat. Ezt követően OBD-n írható.
** Minimális szereléssel biztosan jár. A vezérlőegység megbontása nélkül, asztalon csatlakozunk hozzá. Valamikor szükséges a vezérlő megbontása is.
*** A vezérlőt ki kell venni, megbontani, és a belsejében levő csatlakozón keresztül kezeljük. Forrasztás, alkatrész csere nem történik.

A feltüntetett értékek tájékoztató jellegűek, az oldal tartalma nem minősül ajánlatnak. A megadott tuning módszer eltérhet, vagy ha az adott autó más elektronikával/ sw. verzióval szerelt, előfordulhat, hogy nincs mód a beállítások kezelésére.

Chiptuning árajánlat és infó az autódról 5 perc alatt

  • Gyári, lebutított középszerűből
  • erős, dinamikus, megbízható
  • vezethetőbb, szerethetőbb autót
  • Rigotech beállítással!