Jeep tuning

Jeep tuning módszerek, chiptuning. Keresd ki a sajátod, 3 kattintás!
Chiptuning • Jeep

Jeep tuning, chiptuning

Erős Jeep tuning, chiptuning beállításainkat biztonságos körülmények között, 4×4-es Bosch terhelt mérőpadon fejlesztjük, teljesítménymérés kontrolljával, folyamatos diagnosztika és adatgyűjtés mellett, autód állapotát és kérésedet figyelembe véve.

Jeep tuning előtt megéri megnézned ezt a videót mert olyan technikákról beszélek benne, amelyek Neked segítenek, ha egy jó autót szeretnél. Lehet, hogy éppen ezeken fog múlni a Jeep  chippelés sikere és jelentős összeget fogsz vele megtakarítani.  Kezdd itt, kattints a lejátszásra!

Jeep tuning, tuningbox és motoroptimalizálás

A listázott Jeep modellekhez biztosan van tuning technológiánk. Felesleges alkatrészek (Jeep tuningbox) beépítése nélkül gyári, biztonságos eszközökkel (legtöbbször megbontás nélkül) készül a motoroptimalizálás.
Jeep chiptuning táblázatunk, adatbázisunk folyamatosan frissítjük. Használd az ajánlatkérőt, válaszd ki ott az autód.

jeep-tuning

Chiptuning / egyéb beállítás során, mindig a leggyorsabb és legkevésbé 'fájdalmas' módszert alkalmazzuk.

  • OBD = megbontás nélkül a diagnosztikai csatlakozón (OBD-n) keresztül
  • VR/Mgb. +OBD = 90%, hogy megy OBD-n, de lehet hogy a vezérlőt meg kell bontani *
  • Mgb./ OBD = 80%, hogy megy OBD-n, de ha nem, akkor csak megbontással
  • Mgb.+ OBD = a vezérlőegységet megbontjuk, utána már OBD-n írjuk
  • Aszt./ Mgb. = a vezérlőt ki kell venni. Vagy a csatlakozóján keresztül, vagy megbontás után kezelhető **
  • Mgb. = kizárólag a vezérlőegység megbontásával olvasható/írható a beállítás. ***
  • Forr. = nagyon régi típusoknál megbontás után memória ki/be forrasztása szükséges

A Jeep története

Amint meghalljuk a szót Dzsip, azonnal társítjuk a terepjáró fogalmához. Minden autóipari vállalatnak megvan a maga története, a Jeep története mélyen gyökerezik. Ez a vállalat több mint 60 éve gyárt terepjárókat.
A Jeep a Fiat Chrysler Automobile vállalat része. A központ Toledóban található.
A Jeep márka története a második világháború előestéjén kezdődik. 1940 elején az Egyesült Államok aktívan készült a háborúra, az amerikai fegyveres erők egyik feladata egy felderítő összkerék-meghajtású jármű létrehozása volt. Abban az időben a körülmények rendkívül nehézek voltak, és a feltételek rendkívül rövidek voltak. 135 különböző vállalatnak ajánlották fel a projekt megvalósítását. Csak három vállalat adott kielégítő választ, ezek között volt az Amerikai Bentam és Willys Overland. Ez utóbbi cég viszont elkészítette a projekt első vázlatait, amelyet hamarosan meg is valósítottak a világhírűvé vált Jeep autó formájában.
Ez a vállalat hozta létre az elsőbbségi jogot terepjárók gyártására az amerikai fegyveres erők számára. Számos gépet találtak ki és teszteltek a helyszínen. Igaz, a cég nem kizárólagos jogokat kapott, mivel a hadseregnek hihetetlenül sok autóra volt szüksége. A második helyet a Ford Motor Company szerezte meg. A háború végére pedig csaknem 362 000 példány készült, és már 1950-ben Willys Overland biztosította a Jeep márkanévhez való jogot, miután bírósági eljárást folytatott az amerikai Bentammel.
Az autó katonai változatával párhuzamosan Willys Overland úgy döntött, hogy kiad egy polgári példányt, amelyet CJ-nek (Civil Jeep) neveznek. Változások történtek a karosszériában, kisebbek lettek a fényszórók, javult a sebességváltó stb. Ezek a verziók lettek az alapjai az új szabadidőautó prototípusának.
Az első katonai terepjárót Karl Probst amerikai tervező készítette 1940-ben. Karl Probst 20. október 1883-án született Point Pleasant-ban. Gyerekkora óta érdekelte a mérnöki munka. 1906-ban Ohióban szerzett mérnöki diplomát, majd a Bentamnál kezdett dolgozni. A katonai terepjáró modelljének létrehozása világhírt hozott neki.
Karl Probst villámgyorsan tervezte a leendő terepjárót. Két napig tartott a projekt befejezése. És ugyanebben az 1940-ben az autót már Maryland egyik katonai bázisán tesztelték. A projektet a gép túlsúlyával kapcsolatos néhány műszaki észrevétel ellenére jóváhagyták.
A háború végén, 1946-ban az első autót kombi karosszériával mutatták be, amely teljesen acélból készült. Az autó jó műszaki jellemzőkkel rendelkezett, sebessége akár 105 km / h volt, és 7 fő befogadóképességű, négykerék-meghajtású volt (kezdetben csak kettő).
Az 1949-es év eredményes volt a Jeep számára, mivel elindult az első Sport Gi. Nyitottan és függönyökkel készült, mellőzve az oldalsó ablakokat. A négykerék-meghajtást nem telepítették, mivel eredetileg a katonai verzió szabadidős változata volt.

1953-ban Kaizer Fraiser megszerezte a Willys Overland céget, 1969-ben pedig a védjegy már az American Motors Co vállalat része volt, amely viszont 1987-ben a Chrysler vállalat teljes ellenőrzése alatt állt. 1988 óta a Jeep márka a Daimler Chrysler Corporation része.
A katonai dzsip szellemi jogait a bíróság Willys Overlandnek ítélte. Az1950-ig, gyártott autók logója “Willys” volt, de az eljárás után a “Jeep” emblémával helyettesítették.
A logó színe eredetileg katonai stílusú, sötétzöld színű volt, utalva ezzel a katonai funkcióra és múltra. Jelenleg azonban a logót ezüst acél színben gyártják, ezzel egyfajta férfias életérzést kínálva a vásárlóknak.
Az áttörést 1953-ban a CJ ЗB modell jelentette. A karosszériát korszerűsítették, módosították, és semmi köze nem volt már a háború előtti katonai járművek karosszériájához. A négyhengeres motort és az új, hatalmas hűtőrácsot az eredetiség és a vezetés kényelme jellemezte. Ezt a modellt 1968-ban szüntették meg.
1954-ben, miután Kaizer Fraiser megvásárolta a Willys Overland terméket, megjelent a CJ 5 modell, amely vizuális jellemzőiben különbözött az előző modelltől, mindenekelőtt a dizájnban, az autó méretének csökkentésében, ami viszont még jobbá tette a nehezen elérhető környezetet.
A forradalmat a Wagoneer hozta, amely 1962-ben vonult be a történelembe. Ez az autó teremtette meg az alapját a későbbi új sportkocsik összeszerelésének és gyártásának.
Karl Probst 1963 augusztusában húnyt el Daytonban, de munkásságával nagyban hozzájárult az autóipar történetéhez.
Ekkoriban sok mindent korszerűsítettek. A Wagoneer tömeggyártásba került,1965-ben pedig piacra dobták a SuperWagoneert.
Ritka, stílusos, és sportos – mindez elmondható a Cherokee 1974-es bevezetéséről. Eleinte ennek a modellnek két ajtaja volt, de 1977-től megjelent a négy ajtós változat. Ez a bizonyos modell a legnépszerűbbnek tekinthető az összes Jeep modell közül.
A korlátozott példányszámú Wagoneer Limited bőr belsővel és króm díszítéssel 1978-ban látta meg a világot.
1984-ben jelent meg a Jeep Cherokee XJ és a Wagoneer Sport Wagon tandem. Debütálásukat e modellek erőssége, tömörsége, ereje, egy darabból álló karosszériája jellemezte. Mindkét modell igen népszerűvé vált a piacon. A CJ utódja a Wrangler, amelyet 1984-ben adtak ki. Javult a tervezés, valamint a benzinmotorok konfigurációjais. 1988-ban a Comanche egy pickup karosszériával debütált.
A legendás Grand Cherokee 1992-ben jelent meg és meghódította az egész világot. Csak ehhez a modellhez egy csúcstechnológiával felszerelt üzemet építettek. Kifejlesztették a Quadra Trac összkerék-meghajtó rendszert, és az ötfokozatú kézi sebességváltót, korszerűsítették a zárrendszer mind a négy kereket érintő műszaki részét, valamint bevezették az elektromos ablakokat. Az autó és a belső kialakítása jól átgondolt volt, egészen a bőr kormánykerékig. A “World’s Fastest SUV” limitált kiadása 1998-ban debütált Grand Cherokee Limited néven. A V8-as motor felszerelése (csaknem 6 liter), a hűtőrács egyedisége szolgáltatta az okot a „limited” névre.
A 2001-es Grand Cherokee az egyik legnépszerűbb terepjáró a világon.
2006-ban jelent meg a Jeep Commander, a Grand Cherokee vázra készült modell 7 személyes volt, teljesen új QuadraDrive2 sebességváltóval felszerelve. Ugyanebben az évben bemutatkozott a GrandCherokee SRT8 modell is, mely öt másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km / h-ra.
A Jeepek praktikussága, teherbírása, minősége és megbízhatósága révén elnyerte az emberek szimpátiáját.