/**/

Modositott vállalás

 

Módosított vállalási feltételeink, műszaki hibával / már tuninggal érkező autókkal kapcsolatban.

(Ez árajánlatunk melléklete, az aktuális vállalási feltételeinket az ajánlat tartalmazza, és a személyes konzultáción pontosítjuk.)

Igyekszem szűrni a mechanikai hibás autókat, mivel hibakereséssel, javítással (már) NEM foglalkozunk. Ha a tiédnek ismert fennálló mechanikai hibája van, akkor előbb javíttasd, és ha hibamentes, kizárólag akkor tuningoltasd. Ha mégis akár fizikai-, akár szoftverhibás autó érkezik, akkor vagy megállunk rögtön az elején (alapdíj fizetendő), vagy kisebb problémák esetén kísérletet tehetünk a szoftveres javításra, tuningra. Ez az un. B-terv (módosított vállalás) keretében történik.

Felhívjuk figyelmed, hogy az autód beállítását finomítva csak akkor tudunk megfelelő eredményt garantálni, ha nincsenek akadályozó tényezők.

  • Az autó mechanikai állapota megfelelő:
    • minden gyári, nincs semmilyen átalakítás (szívó-kipufogó oldal, turbó, LPG beépítés, egyéb)
    • a próbakörökön nincs rezonancia, kuplung csúszás, indokolatlan füst, csörgés
    • a diagnosztika során nem találunk motorműködést befolyásoló hibakódot (EGR, DPF, üzemanyagnyomás, légtömegmérő, turbónyomás, szenzorok, gyújtás egyéb),
    • a menetteszten felvett adatok megerősítik, hogy az érzékelők és mért adatok-, DPF adatok-, gyári menetteljesítmény rendben vannak.
    • Az átlagfogyasztás megközelítőleg gyári értéket mutat.
  • Az autó érkező beállítása 100 százalékban gyári, vezérlőegység nem volt megbontva.
  • Nem volt korábbi „tuning próbálkozás” más helyen, így érintetlen a szoftver és egyéb káros utóhatás sincs.
    • Nincs / nem volt benne tuningbox.

Ide sorolt még, ha az egyedi kérésed kockázatos, szemben áll a szakmai javaslatunkkal, ennek ellenére úgy kéred. (pl. 50NM a javasolt érték, és te 70NM-t kérsz saját felelősségedre.)

Ezek szigorú kitételek, ezért ne ijedj meg, ha bármely akadályozó tényező jelen van. Az érkező autók 30 százaléka tárol hibakódot, nem teljesíti a gyári specifikációt, vagy már ’tuningolt’. Ettől még sokszor lehetséges jó eredményt elérni, mindent megteszünk, amit lehet.

1. eset – ismert, hogy módosított / hibás az autó

  • Módosítottan érkező (direkt szűrő, más leömlő, turbó stb.),
  • máshol már tuningolt / szoftverhibas / tuningbox van vagy volt,
  • ismert, de nem kritikus mechanikai hibával bíró autónál elállunk az ajánlat szerinti vállalástól és garanciáktól. Ha kéred a szolgáltatásunk a biztosan fizetendő emelt alapdíj 39.000 Ft (megbontás esetén + szerelési díj).

2. eset – a folyamat alatt derül ki, hogy valami nem oké

Ha a folyamat során bármikor (interjú, diagnosztika, mérés, a beállítás vizsgálata, próbakörök) akadályozó tényezőt találunk, elállunk az ajánlat szerinti vállalástól és garanciáktól.

Az akadályozó tényezőt megmutatjuk, elmondjuk a lényeget és közösen döntünk a továbbiakról.
Ha ez a folyamat elején kiderül, akkor csak az ajánlat szerinti normál ‘alapdíj’ terhel és megállhatunk.

Ha a hiba nem kritikus és kéred a további lépéseket, hogy pontosabb képet kapjunk az autó állapotáról (érkező beállítás vizsgálata, stb.), megcélozzuk a javulást, amiért jöttél akkor siker esetén a normál ajánlati ár fizetendő. Ha az eredmény nem megfelelő és mégsem kéred a beállítást, akkor ajánlat szerinti emelt alapdíj fizetendő.

Ha gyári programon érkeztél és egyéb hibák ellenére kéred a beállításunkat, él a 3 hét elégedettségi garanciád. Ha az autó esetleg nem lesz tökéletes, vagy nem felel meg, az érkező beállítás visszatöltését követően a beállítás díja visszajár, a fenti emelt alapdíjat megtartjuk. (mérés külön kezelendő).

Ha a vezérlőegységet más korábban megbontotta, arra semmilyen garanciát nem vállalunk. Hibásan, vagy nem eredeti beállítással érkező autók esetén minden esetben emelt alapdíjjal számolunk.