Válasz a kérdéseidre - Rigotech ügyfélszolgálat és tudásbázis
Kapcsold be a hangot! ● Ügyfélszolgálat: 70 / 602 12 27Ha kérdésed van Rigotech beállítás után
Rigotech beállítás után a leggyakoribb kérdés: „lehet-e még erősíteni rajta, mik a további lehetőségek?”
Ha a belépő szintű Rigotech optimalizálást választottad, akkor foglalj időpontot, mert biztosan van még tartalék az autódban. Hívj nyitvatartási időben és segítek, vagy üzenj a fiókodból most.
Ha Prémium Pro chiptuning vagy komolyabb csomagot kértél, akkor 90 százalék, hogy az autódban már nincs-, vagy nagyon kevés a biztonságos tartalék.
Az élettartam és normális fogyasztás érdekében kifejezetten nem javasolt a határok feszegetése. Túlhúzott beállítással rohamosan csökken a motor, turbó, hajtáslánc, részecskeszűrő és egyéb alkatrészek élettartama az autód üzembiztonsága.
Ha ennek ellenére szeretnél rajta erősíteni, vagy bármilyen egyéb kérdésed van, nyiss egy jegyet a Rigotech fiókodból és válaszolunk rá, vagy hívd az ügyfélszolgálatot munkaidőben és rögzítem a kérdésed, amire rövid időn belül egy mérnök kollégám válaszol.
Segítség a Rigotech fiókodhoz 3-as.
