Válasz a kérdéseidre - Rigotech ügyfélszolgálat és tudásbázis

Kapcsold be a hangot! ● Ügyfélszolgálat: 30 / 227 12 27

 

Ha kérdésed van Rigotech beállítás után

Rigotech beállítás után a leggyakoribb kérdés: “lehet-e még erősíteni rajta, mik a további lehetőségek?”

Ha a belépő szintű Rigotech optimalizálást választottad, akkor foglalj időpontot, mert biztosan van még tartalék az autódban. Hívj nyitvatartási időben és segítek, vagy üzenj a fiókodból most.

Ha Prémium Pro chiptuning vagy komolyabb csomagot kértél, akkor 90 százalék, hogy az autódban már nincs-, vagy nagyon kevés a biztonságos tartalék.

Az élettartam és normális fogyasztás érdekében kifejezetten nem javasolt a határok feszegetése. Túlhúzott beállítással rohamosan csökken a motor, turbó, hajtáslánc, részecskeszűrő és egyéb alkatrészek élettartama az autód üzembiztonsága.

Ha ennek ellenére szeretnél rajta erősíteni, vagy bármilyen egyéb kérdésed van, nyiss egy jegyet a Rigotech fiókodból és válaszolunk rá, vagy hívd az ügyfélszolgálatot  munkaidőben és rögzítem a kérdésed, amire rövid időn belül egy mérnök kollégám válaszol.

Segítség a Rigotech fiókodhoz 3-as.