Válasz a kérdéseidre - Rigotech ügyfélszolgálat és tudásbázis

Kapcsold be a hangot! ● Ügyfélszolgálat: 30 / 227 12 27

 

Műszaki segítség

 

Ha a beállítást követő 1000 kilométeren belül olyan rendellenességet, mellékhatást tapasztalsz, amelyet korábban soha, akkor ebben lehet szerepe a beállításunknak, mielőbbi vizsgálat javasolt ezt garanciában elvégezzük.

Garanciális észrevételed beküldheted a Rigotech fiókodból, vagy hívd az ügyfélszolgálatot  nyitvatartási időben és rögzítem.

Ha régóta Rigotech beállításon fut az autód és bármilyen műszaki problémát tapasztalsz, tudd, hogy a hiba mindig mechanikai eredetű, a beállításunktól független.

Beállításaink biztonságosak, teszteltek, mellékhatást-, hibát, túlfogyasztást jó műszaki állapotú autónál nem okoznak. Beállításunk nem változik, ahogyan ha felmásolsz egy képet egy adathordozóra, az sem változik. Ha az autód korábban jó volt vele, a fogyasztás megfelelő volt, most is jó kellene, hogy legyen, tehát a fennálló mechanikai problémát szervizben kell javíttatnod.

Hibakereséssel, mechanikai javítással nem foglalkozunk, de kérésedre, vissza tudjuk állítani az eredeti állapotot, ezzel kizárjuk a beállításunk ráhatását.