Smart tuning

Smart tuning módszerek, chiptuning. Keresd ki a sajátod, 3 kattintás!
Chiptuning • Smart

Smart tuning, chiptuning

Erős Smart tuning, chiptuning beállításainkat biztonságos körülmények között, 4×4-es Bosch terhelt mérőpadon fejlesztjük, teljesítménymérés kontrolljával, folyamatos diagnosztika és adatgyűjtés mellett, autód állapotát és kérésedet figyelembe véve.

Smart tuning előtt megéri megnézned ezt a videót mert olyan technikákról beszélek benne, amelyek Neked segítenek, ha egy jó autót szeretnél. Lehet, hogy éppen ezeken fog múlni a Smart  chippelés sikere és jelentős összeget fogsz vele megtakarítani.  Kezdd itt, kattints a lejátszásra!

Smart tuning, tuningbox és motoroptimalizálás

A listázott Smart modellekhez biztosan van tuning technológiánk. Felesleges alkatrészek (Smart tuningbox) beépítése nélkül gyári, biztonságos eszközökkel (legtöbbször megbontás nélkül) készül a motoroptimalizálás.
Smart chiptuning táblázatunk, adatbázisunk folyamatosan frissítjük. Használd az ajánlatkérőt, válaszd ki ott az autód.

smart-tuning

Chiptuning / egyéb beállítás során, mindig a leggyorsabb és legkevésbé 'fájdalmas' módszert alkalmazzuk.

  • OBD = megbontás nélkül a diagnosztikai csatlakozón (OBD-n) keresztül
  • VR/Mgb. +OBD = 90%, hogy megy OBD-n, de lehet hogy a vezérlőt meg kell bontani *
  • Mgb./ OBD = 80%, hogy megy OBD-n, de ha nem, akkor csak megbontással
  • Mgb.+ OBD = a vezérlőegységet megbontjuk, utána már OBD-n írjuk
  • Aszt./ Mgb. = a vezérlőt ki kell venni. Vagy a csatlakozóján keresztül, vagy megbontás után kezelhető **
  • Mgb. = kizárólag a vezérlőegység megbontásával olvasható/írható a beállítás. ***
  • Forr. = nagyon régi típusoknál megbontás után memória ki/be forrasztása szükséges

A Smart története

A Smart egy német autómárka, amelyet 1998 óta a Mercedes-Benz gyárt. Az első Smart 1998. szeptember 13-án került le a Mercedes gyártószalagjáról. A legelterjedtebb kisautó Németországban, és Európa többi országába is exportálnak belőle.
A márka története tehát nem nyúlik vissza messzire, csupán a kilencvenes évek elejéig, mikor Nicolas Hayek, a svájci óragyártó Swatch Group mindenható atyja fejébe vette, hogy miniautója, a Swatchmobil tervét megosztja a hatalmas DaimlerChrysler konszernnel. A Mercedes-Benz meglátta az újdonságban a lehetőségeket, és 1994-ben a megszokott imázsától teljesen ellentétes projektbe vágott bele: a Daimler és a Swatch közös cége, a Micro Compact Car AG trendi, kétüléses, a hagyományostól szinte mindenben elütő modellt és egyben marketingstratégiát hozott létre. Smartville néven gyárat építettek, és a Swatch Mercedes Art, más néven Smart (= ügyes, eleven) első modelljét 1998-ban már be is mutatták Smart City Coupé néven.
Ebből lett Smart Fortwo később, amikor már több modell volt a kínálatban. A 2,5 méteres hosszú, kétszemélyes, 599 ccm-es benzines turbómotorral felszerelt autó ugyan nem volt képes az eredeti koncepciónak megfelelően helyet spórolva keresztben parkolni, de Tridion utascellája hihetetlenül merevvé és biztonságossá tette az apró kocsitestet. Az 1999-től dízelmotorral is kapható Smartnak több variánsa volt: Coupé, Cabrio, és az extrém csupasz Crossblade, amelyhez a Mercedes-tuningcég Brabus szállította a felpaprikázott benzinmotort.
A Smart nevéhez köthető egy igen mókás világrekord is: Egy városi Smart autóba 19 hölgy fér egyszerre. 