Honda Civic tuning – 1.6 i-DTEC 2016 120L 300NM chiptuning
Honda Civic tuning – 1.6 i-DTEC chiptuning – 500+km autózás a jó tuning kedvéért
Honda Civic tuning, máshogy mint máshol! – Ügyfelünk a Szlovák határról több mint 500km-t autózott Rigotech Pémium Pro motoroptimalizálás kedvéért, köszönöm bizalmát.
Erre a Honda Civic 1.6 dízelre EDC17C58-as Bosch rendszerrel jelenleg még nincs OBD-s megoldás, tehát a vezérlőegyégre csatlakozva, de annak megbontása nélkül készült a Civic tuning. Minimális szerelés mellett tudjuk az adatokat biztonságosan kezelni, le-feltölteni. Természetesen teljesítményméréssel és motordiagnosztikával indítottunk.

Honda Civic tuning tesztkör, motoroptimalizálásunk után

Civic tuning PPro Chiptuning adatok, Dynopro teljesítménymérés
- Katalógusadat: 1.6 dízel motor 120LE 300NM
- Érkező állapot mérése (környezeti norma korr.): 118LE 304NM (+LE NM)
- Rigotech PPro chiptuning – (PPro1): 138LE 340NM (+NM +LE)
- Rigotech PPro chiptuning – egyedi húzottabb (PPro+): most nem mentünk feljebb
Napi használatban levő Hondán tökéletes és biztonságos eredmény
Motordiagnosztika, majd teljesítménymérés és az érkező állapot mentése után készítettem egy megbeszéltek szerinti biztonságos beállítást, turbónyomás emelés nélkül. Kiválóan megjött az erő, a nyomatéktöbblet már 1500-as fordulattól jelentkezik, és a teljes tartományban kitart. A pedál reakció sokat javult, a fogyasztás is csökkenni szokott a visszajelzések szerint 5-10 százalékkal PPro chiptuning beállításunkat használva.

Honda Civic 1.6 i-DTEC chiptuning tanulságok, összegzés
Nagyon jól érezhető és látványos – mégis biztonságos – eredményt lehet elérni ezeken az 1.6 dízelen. Az, hogy a motorvezérlőre közvetlenül kell csatlakozni, nem sokat nehezít, könnyen elérhető helyen van a motortérben.
Prémium Pro chiptuning beállításunkkal a fogyasztás legtöbbször csökken, a vezetési élmény, használhatóság nagyban javul.
FONTOS! – Honda tuning ügyben
Prémium Pro beállításunkat, és a mérésen látható minőségi munkát NE KEVERD ÖSSZE más chiptuning ajánlatokkal. És ne légy szomorú az ésszerű és biztonságos ajánlatunk miatt. A több helyen reklámozott 165LE és 380NM csúcsadatokat erre a kis motorra. amelyet kizárólag a turbónyomás drasztikus emelésével lehet elérni. Messze kerüld el azokat a helyeket, ahol erre azt mondják: „Teljesen biztonságos”. Ez vagy szándékos megtévesztés, vagy simán csak fogalmuk sincs róla mit (milyen módosításokat tartalmazó vett fájlt) írnak az autódra, vagy sosem mérték le, de ‘száj lóerők’ megvannak. Ha egy ilyen „chippel” szétrepül a turbód, motorod, nagyon drága lesz a javítás, és ezt te fogod fizetni. – ahogy az újratuningot, vagy gyári visszaállítást is – Tehát az olcsó tuning rövid örömét hatalmas szívás fogja követni.
Ez egy fiatal rendszer, ezért a programozása, számolása sokaknak problémát okoz. (Nem én találtam ki, közel 1000 chiptuningsérült autó javítási tapasztalatát osztom meg. ) Gyakori a turbók túlterheléséből adódó meghibásodás, de idesorolható a nem kívánt remegés, rezonancia, változatos hibakódok, egyéb mellékhatások. – itt kell megjegyeznem: rajtunk kívül is azért akad aki hasonlóan jó minőségben írja ezeket, de legyél biztos benne, hogy NEM az 50-60 ezres ajánlatokra gondolok, teljesítménymérés nélkül, alapvető (és brutálisan veszélyes, számodra nagyon drága!) hiányosságokkal, mellékhatásokkal…
További Honda referencia videók a youtube-on. Ha tetszett a cikk, csatlakozz most a Facebook oldalunkhoz, ahol további mérések, esettanulmányok várnak nem csak Honda chiptuning ügyben. Kérj ajánlatot a saját autódra IDE kattintva, és kiderül mik a biztonságos lehetőségei!
Ha van kérdésed, észrevételed, hagy üzenetet itt alul, látni fogom és válaszolok rá, üdv Richárd tulajdonos ügyvezető Rigotech Chiptuning
Te hol tartasz most?
Van már árajánlatod? |
Van már időpontod? |
Chiptuning árajánlat és infó az autódról 5 perc alatt
- Gyári, lebutított középszerűből
- erős, dinamikus, megbízható
- vezethetőbb, szerethetőbb autót
- Rigotech beállítással!
Szia Ricsi. (köszönöm, ha tegeződhetünk) Szeretném megkérdezni, hogy azt lehet-e tudni, avagy kiderült-e már valamikor, hogy a PPro+ erősebb beállítás, az vélhetőleg mit tudna jelenteni egy ilyen Civic 1.6 d-nél (természetesen lóerő ás nyomaték tekintetében kérdezem)? Illetve azt a beállítást is kvázi biztonságosnak ítéled-e? Előre is köszönöm a válaszodat. Tisztelettel: Rohánszky Pál