Mercedes CDI chiptuning E220 170LE referencia videó
Mercedes CDI chiptuning E220 170LE video referencia
Mercedes CDI chipuning gyakori feladat nálunk, akár ez a Mercedes E200 és E220 (amit most videóztunk), vagy bármelyik másik modell amelyet ezzel a 2.2CDI BlueTec / BlueEfficiency 400NM / 350NM forgatónyomatékú motorral szereltek, akár a mostani 170 lovas vagy a szoftveresen lebutított 136LE 300NM kistestvére.
A teljesítménymérés ügyfelünk kérésére kivételesen elmaradt. Ennek 3 oka: hogy egy jó állapotú autóval érkezett, nem volt extrém kívánsága, és nekünk sem kellett nagy fejlesztésbe kezdeni, mivel jól feltérképezett és biztonsággal hatékonyan hangolható számunkra az autó Delphi CRD3 elektronikája.
Nézd meg a videót, hallgasd meg, miben javult az autó, és miért épp a Rigotech-et választotta ügyfelünk.

Mercedes CDI chiptuning 170LE Rigotech tesztkör és referencia videó
Mercedes motoroptimalizálás folyamata, eredménye, haszna
Motordiagnosztika, majd az érkező állapot mentése után, készült egyedi PPro motoroptimalizálásunk.
Prémium Pro chiptuning beállításunk látványos és biztonságos javulást adott a korábbi mérések alapján +20-25LE segít magasabb fordulaton, és +50-60NM szinte a teljes tartományban rendelkezésre áll, fokozva a gyorsulását, rugalmasságát, pedálreakcióját.
Mercedes CDI chiptuning tanulságok, összegzés
Hátba rúgós eredményt értünk el jelen projektben, ezen a Mercedes Delphi CRD3 elektronikán, amelyet megbontás nélkül az OBD csatlakozón keresztül kezeltünk.
Prémium Pro chiptuning beállításunkkal a fogyasztás legtöbbször csökken – bár az a tapasztalatom, hogy aki ilyen Mercedest vesz, neki sokkal fontosabb az erő, dinamikus előzgetés, üzembiztos működés. Prémium Pro beállításunkkal a vezetési élmény, használhatóság nagyban javul.
FONTOS! – ha Mercedes tuning a célod
Prémium Pro tuning beállításunkat, és a méréseinken látható minőségi munkát NE KEVERD ÖSSZE más (főleg olcsóbb!) chiptuning ajánlatokkal. És ne légy szomorú az ésszerű és biztonságos ajánlatunk miatt. A több helyen reklámozott +80 – 120NM erre a motorra nem gondolom hogy biztonságos.
Sajnos a régebbi Delphi CRD1, CRD2 rendszerek programozása, számolása is sokaknak problémát okoz, nem hogy a jelenlegi CRD3. (Nem én találtam ki, közel 1000 chiptuningsérült autó javítási tapasztalatát osztom meg. ) Gyakori a turbók túlterheléséből adódó meghibásodás, de idesorolható a nem kívánt remegés, rezonancia, egyéb mellékhatások. – itt kell megjegyeznem: rajtunk kívül is azért akad aki hasonlóan jó minőségben írja a régieket, de legyél biztos benne, hogy NEM az 60-80 ezres ajánlatokra gondolok, teljesítményméréssel vagy anélkül, alapvető hiányosságokkal…
További Mercedes referencia videók a youtube-on. Ha tetszett a cikk, csatlakozz most a Facebook oldalunkhoz, ahol további mérések, esettanulmányok várnak nem csak Mercedes chiptuning ügyben. Kérj ajánlatot a saját autódra IDE kattintva, és kiderül mik a biztonságos lehetőségei!
Ha van kérdésed, észrevételed, hagy üzenetet itt alul, látni fogom és válaszolok rá, üdv Richárd tulajdonos ügyvezető Rigotech Chiptuning
Te hol tartasz most?
Van már árajánlatod? |
Van már időpontod? |
Chiptuning árajánlat és infó az autódról 5 perc alatt
- Gyári, lebutított középszerűből
- erős, dinamikus, megbízható
- vezethetőbb, szerethetőbb autót
- Rigotech beállítással!