Chiptuning » Nissan tuning » Nissan Patrol tuning » 3.0 Di (116 kW / 158 LE) referencia
Nissan Patrol chiptuning 3.0 Di 158 lóerő 2003 Prémium Pro hangolás
Nissan Patrol tuning a 180000 km-t futott 19 éves 158 lóerős 3.0 Di szekéren, amely Tárnok közeléből jött hozzánk remap érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt esetben a felhúzás eredménye jól tesztelhető, mérhető.
- Nissan Patrol szakcikkeink
- További Nissan Patrol méréseink
- Nissan Patrol 3.0 Di tuning autóink, sztorik
- Nissan Patrol fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Nissan Patrol specifikáció
Gyártmány: Nissan
Típus: Patrol
Kivitel: 1998 – 2009
Motor: 3.0 Di (116 kW / 158 LE)
Katalógus teljesítmény: 158 LE
Katalógus nyomaték: 323 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 180000 km
ECU: Bosch EDC16C36
Motorkód: ZD30
Alvázszám: VSKKWNR20U
Év: 2003
Üzemanyag: Diesel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innét érkezett: Tárnok
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Nissanod van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Nissan tuning kell? Kezdj itt:
Nissan beállításaink kezdőlapja
Tuning katalógusunkban biztonságos növekmény ezen a Nissanon
Az általunk javasolt durvább igénybevételnél is biztonságos motoroptimalizálás paraméterei:
Prémium Pro teljesítmény: 183 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 373 NM
Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen.
Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és Neked is a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningcég feltüntet magasabb növekményeket, amelyeket vagy nem tud betartani vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból származó esetleges mechanikai meghibásodásokért csak Te fogsz fizetni.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Nissan Patrol tuning Rigotech technikával
A középkonzol mögött, kimondottan szívmelengető helyen található Zexel vezérlőt a klasszikus forrasztós módszerrel lehet kiolvasni, így 1,5 órás szerelés után sikerült kinyernünk a gyári tartalmat. Ez esetben sajnos hiába, ugyanis mérés során bebizonyosodott, hogy az autó a gyári 158 Le-ből nem egészen 86 Le-t produkál, így szervizt javasoltunk ügyfelünknek.
jános csiptuning miatt jött Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, mivel javítani szeretne az autó vezethetőségén és nyomatékán. Vágya emellett fogyasztás csökkenés elérése volt, a forgatónyomaték jól érezhető fokozása , az autó használhatóságának javítása mellett. Mégis biztosítva az elvárható megbízhatóságot.
Nissan Patrol chiptuning oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/nissan-patrol/
A 100e feletti futás tuning szempontból nem feltétlenül hátrány, ha jól szervizelt autóról van szó. Motordiagnosztika és teljesítménymérés segítenek a pontos állapotfelmérésben, hogy be tudjuk lőni a reális és biztonságos célt. Ilyen korú autót gyakran már bontásra ítélnek, nem úgy a mai jó karban levő kivételes 19 éves darabot!
A Patrol 158 LE-s motorja és hajtáslánca számottevő betervezett túlméretezéssel bír, ezért a remap várható hozadéka jelentős. A motor kiváló eredménnyel csiptuningolható, a megbízhatóság sérülése technológiánkkal kizárt. Ezek a 3.0 Di (116 kW / 158 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
A 3.0 Di chippelés megrendelésekor meg kell nézni tuning műhelyhez fordulsz, mivel a beállítások megtérülése, költsége igen változatos!
Szeretett autód 158 lóerős erőforrásának és váltójának megbízhatósága ellenére is azonnal leamortizálható egy kezdetleges akciós chiptuninggal vagy akármilyen Nissan tuningbox alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech optimalizálás eredménye, menete
Nálunk a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos elvárásainak megfelelő Rigotech PPro stage1 beállítás kialakítása. A tökéletes tuning néha két lépcsőben kerül finomításra a Nissan futásteljesítményének és speciális kérések lekövetésével. Leginkább fiatal autóknál vagy különleges kérések felmerülésekor elengedhetetlen a mérőpad használata és műszeres kontroll. Jelen esetben Ügyfelünk kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette a folyamatot.
A Prémium Pro chippelésünk eredménye ezen a 3.0 Di erőforráson: élénkebb gyorsulás és dinamikusabb gyorsulás de visszajelzéseink alapján mérhető az autó étvágyának érezhető javulása is.
Nagyra értékeljük ügyfekünk pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül minket választott.
Turbódízel esetében oktalan sport betétszűrőt betenni mivel további javulást nem fog hozni.
Műhelyünkben autód teljes biztonságban a legjobb kezekben tudhatod. Ezt a mérőpados tesztek, motordiagnosztikai technikáink , ütős együttműködési lehetőségeink biztosítják. Számos hasonló Nissant teszteltünk, diagoztunk, optimalizáltunk és róluk gyakran már láthattad eredményeinket, referenciáinkat.
#Nissan #Patrol #tuning #Di #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Kapcsolódó Nissan tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!