Chiptuning » Volvo tuning » Volvo V50 tuning » 2.0D (100 kW / 136 LE) referencia
Volvo V50 chiptuning 2.0 D 136 Ps 2007 Prémium Pro Stage1
Volvo V50 chippelés a 320000 km-t futott 15 éves 136 LE-s 2.0 D Volvón, amely Pécs közeléből érkezett hozzánk optimalizálás kedvéért Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós kivitelnél a stage1 beállítás hatása könnyen mérhető.
- Volvo V50 szakcikkeink
- További Volvo V50 méréseink
- Volvo V50 2.0 D tuning autóink, sztorik
- Volvo V50 fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Volvo V50 további részletek
Gyártmány: Volvo
Típus: V50
Kivitel: 2007 – 2012
Motor: 2.0D (100 kW / 136 LE)
Katalógus teljesítmény: 136 LE
Katalógus nyomaték: 320 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 320000 km
Motorvezérlő: Siemens/Continental SID206, Siemens/Continental SID803A
Motorkód: D4204T
Alvázszám: 8550222615
Év: 2007
Üzemanyag: Diesel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Ahonnan érkezett: Pécs
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Volvód van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Volvo tuning érdekel? Kezdj itt:
Volvo beállításaink kezdőlapja
Chiptuning kalkulátor: biztonságos növekmény ezen a Volvón
Az általunk preferált durvább igénybevételnél is biztonságos chiptuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 161 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 380 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningos hangoztat nagyobb növekményeket, amelyeket vagy nem tud betartani vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból származó mechanikai károkért egyedül Te felelsz.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Volvo V50 tuning Rigotech módra
Az autó elvileg tuningolva, eltávolított DPF-el, kiírt EGR-el érkezett hozzánk, nagy meglepetésünkre azonban az autót nem tuningolták, csak az Offok voltak láthatóak a programban. Az autó néha megy néha nem, és füstöl is. Mivel nem fogalkozunk sem javítással, sem környezetvédelmi rendszerek kiiktatásával, inkább szervizt javasoltunk.
A tulaj tuning okán látogatott a Rigotech-hez, hogy javítsunk az autó menetdinamikáján és nyomatékán. Elvárása emellett kedvezőbb fogyasztás elérése volt, az erő jól érezhető javulása , az autó használhatóságának javítása mellett. Mégis garantálva az eredetivel azonos élettartamot.
Volvo V50 tuning kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/volvo-v50/
Gyakori, hogy ilyen magas futásteljesítménynél az autó nem tudja már a gyári paramétereket, így nem elvárható hogy a chiptuningra is tökéletesen reagáljon, de szerencsére vannak kivételek is. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
A V50 136 LE-s motorja és hajtáslánca számottevő betervezett tartalékkal van megáldva, ezért a remap várható eredménye jelentős. A motor szuper eredménnyel csiptuningolható, az üzembiztonság sérülése technológiánkkal kizárt. Esetünkben a 2.0D (100 kW / 136 LE) motor kellemesen húzható.
A 2.0 D csiptuning alkalmával meg kell nézni milyen chip tuningoshoz látogatsz, mivel a chiptuningok megtérülése, díja hihetetlenül eltérő!
A géped 136 lovas erőforrásának valamint hajtásának megbízhatósága ellenére is brutálisan tönkre tehető egy kezdetleges akciós chip tuninggal vagy akármilyen Volvo tuningbox beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech csippelés eredménye, folyamata
Műhelyünkben az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az ügyfekünk kérésének megfelelő Prémium Pro chip tuning kialakítása. A tökéletes tuning néha három verzió alatt lesz kiforrott a Volvo futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Főleg új autók esetén vagy különleges kérések esetén létfontosságú a mérőpad használata és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben a tulaj kérésére nem mértük a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette a folyamatot.
A csippelésünk eredménye ezen a 2.0 D motoron: agresszívebb gyorsulás és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de visszajelzéseink szerint mérhető az autó étvágyának csökkenése is.
Köszönjük ügyfekünk pozitív hozzáállását és hogy a több mint 200 hazai tuningcég és „tuningcég” közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.
Turbódízel esetében nem ajánlott sport légszűrő betétet használni mert a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.
Műhelyünkben kocsid maximális biztonságban szakavatott kezekben tudhatod. Ezt a mérőpados tesztek, motordiagnosztikai módszereink mellett, biztonságot adó együttműködési lehetőségeink szavatolják. Elég sok ehhez hasonló Volvot teszteltünk, diagnosztizáltunk, motoroptimalizáltunk az elmúlt több mint 22 évben és ezekről elég sokszor publikáltuk referenciáinkat, méréseinket.
#Volvo #V50 #tuning #D #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Volvo 2.0 D 136 LE mérések
Volvo 2.0 D más teljesítményosztály mérések
csoport 2.0 D 136 LE mérések
csoport 2.0 D egyéb mérések
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!