Chiptuning » Seat tuning » Seat Ibiza tuning » 1.2 TDI (55 kW / 75 LE) referencia
Seat Ibiza chiptuning 1.2 Di 75 Ps 2010 Prémium Pro hangolás
Seat Ibiza motoroptimalizálás a 101026 kilométert futott 14 éves 75 LE-s 1.2 Di vezérgépen, ami Koroncó közeléből jött hozzánk Stage1 beállítás miatt Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Kézi váltóval szerelt esetekben az optimalizálás eredménye könnyen mérhető.
- Seat Ibiza szakcikkeink
- További Seat Ibiza méréseink
- Seat Ibiza 1.2 Di tuning autóink, sztorik
- Seat Ibiza fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Seat Ibiza részletek
Gyártmány: Seat
Típus: Ibiza
Kivitel: 6J 2008-2015
Motor: 1.2 TDI (55 kW / 75 LE)
Teljesítmény: 75 LE
Katalógus nyomaték: 180 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 101026 km
Motorvezérlő: Delphi DCM 3.7
Motorkód: CFW
Alvázszám:
Év: 2010
Üzemanyag: Diesel
Kialakítás: Turbódízel
Innen jött: Koroncó
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Seatod van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Seat tuning érdekel? Akkor kezdd itt:
Seat tuning
Tuning katalógusunkban ajánlott (nem széthajtós) növekmény ezen a Seaton
Az általunk ajánlott még agresszívebb használat esetén is strapabíró motoroptimalizálás adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 95 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 210 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb az üzembiztonság. Sok tuningos reklámoz nagyobb növekményeket, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból eredő esetleges alkatrész szintű meghibásodásokért egyedül Te fogsz fizetni.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Seat Ibiza tuning Rigotech módra
Ügyfelünk chip tuning érdekében jött a műhelyünkbe, hogy javítsunk az autó dinamikáján és nyomatékán. Elvárása egyúttal fogyasztás csökkenés , a dinamika meggyőző javítása , a gázpedál reakció javítása mellett. Egyúttal megtartva a gyár által is szavatolt élettartamot.
Seat Ibiza tuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/seat-ibiza/
A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. 14 év futás környékén már nem lehet tökéletes állapotot várni, de legalább ezeket az autókat anno még jól összerakták.
Ibiza 75 PS erőforrása bőséges mechanikai tartalékkal rendelkezik, emiatt a chip tuning várható hozadéka durva. A motor kiváló eredménnyel csiptuningolható, az elvárt futásteljesítmény sérülése nélkül (Rigotech technológiát használva). Ezek 1.2 TDI (55 kW / 75 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
1.2 Di optimalizálás előtt érdemes tájékozódni milyen csippeshez mész, mivel a remap-ok megtérülése, költsége hihetetlenül változatos!
A kocsid 75 lóerős erőforrásának valamint váltójának adottságai ellenére is kegyetlenül felrobbantható egy túlhúzott tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett remappal vagy bármilyen Seat tuningbox telepítésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech motoroptimalizálás eredménye, menete
A Rigotech-nél a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az ügyfekünk szempontjainak megfelelő Prémium Pro chiptuning kialakítása. Az elvárás szerinti motoroptimalizálás néha két lépcsőben kerül finomításra a Seat egyediségének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Leginkább új autók esetén vagy különleges kérések felmerülésekor elengedhetetlen a mérőpad használata és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben a tulaj kérésére nem mértük az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat.
A csippelésünk eredménye ezen 1.2 Di erőforráson: és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de visszajelzéseink szerint elvárható az autó fogyasztásának érezhető csökkenése is.
Köszönjük a tulajdonos bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.
Turbódízel motoroknál nem kell sport betétszűrőt betenni mert a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.
A Rigotech-nél a féltett autód teljes biztonságban szakavatott kezekben tudhatod. Ezt a pados mérések, motordiagnosztikai eljárásaink mellett, biztonságot adó együttműködési lehetőségeink biztosítják. Elég sok hasonló Saabot teszteltünk, diagoztunk, optimalizáltunk az elmúlt több mint 22 évben és róluk több alkalommal bemutattuk eredményeinket, referenciáinkat.
#Seat #Ibiza #tuning #Di #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!