/**/

Chiptuning » Alfa Romeo tuning » Alfa Romeo 156 tuning » 1.9 JTD (110 kW / 150 LE) referencia

Alfa Romeo 156 1.9 JTD 150 LE 2005 Prémium Pro hangolás


Alfa Romeo 156 chippelés ezen a 240000 km-t futott 16 éves 150 lóerős 1.9 JTD vezérgépen, ami Győr közeléből jött remap kedvéért Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt esetekben a chiptuning eredménye könnyen mérhető.


alfa-romeo-156-tuning-1-9-jtd-150

Alfa Romeo 156 alapadatok

Gyártmány: Alfa Romeo Típus: 156 Kivitel: 2002 – 2005 Motor: 1.9 JTD (110 kW / 150 LE) Teljesítmény: 150 LE Forgatónyomaték: 305 Nm Váltó: Kézi Futásteljesítmény: 240000 km Motorvezérlő: Bosch EDC16C8 Motorkód: 937A5000 Alvázszám: ZAR93200 Év: 2005 Üzemanyag: Dízel Motor konfiguráció: Turbódízel Innen érkezett: Győr Emisszió, környezetvédelmi rendszerek EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári Neked is pont ilyen Alfád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc) https://rigotech.hu/chiptuning-info/ Más Alfa Romeo tuningra van szükséged? Akkor kezdd itt: Alfa Romeo tuning

Chiptuning táblázat: ajánlott biztonságos növekmény ezen az Alfán

A Rigotech által preferált durvább igénybevételnél is üzembiztos motoroptimalizálás lehetőségei: Prémium Pro teljesítmény: 165 LE Prémium Pro forgatónyomaték: 355 NM El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen. Ez a Rigotech ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és Neked is a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningos reklámoz magasabb növekményeket, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból eredő esetleges alkatrész szintű meghibásodásokért nem ő, hanem Te tartod a hátad.

Alfa Romeo 156 tuning a Rigotech műhelyében

Az Alfa Romeót ügyfelünk tuningolva hozta el hozzánk, de sajnos az autó Wizzard-os turbója problémákkal küzd. Szorulhat a geometria / egyéb szabályozási / beállítási problémája van. Emiatt a nyomaték görbéje nagyon hullámos. Az Alfa Rómeót megmértük gyárival is, nem volt sok elmaradása, de a mi tuningunkkal sem lett sokkal erősebb mint az érkező másikkal. Az autó hullámzását kivételesen nem egy rosszul megírt chip, hanem mechanikai probléma okozta. Endre optimalizálás okán jött a Rigotech-hez, hogy javítsunk autója vezethetőségén és nyomatékán. Elvárása ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése, a forgatónyomaték jól érezhető fokozása , a gázpedál reakció javítása mellett. Mégis biztosítva az eredeti megbízhatóságot.
Alfa Romeo 156 lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/alfa-romeo-156/ Ilyen sokat futott autónál duplán oda kell figyelni egyrészt üzembiztonsági szempontból, másfelől: a kért eredmény is az elhasználódás miatt valamikor több finomítás alatt hozható. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság. A 156 150 lóerős erőforrása és hajtáslánca bőséges betervezett túlméretezéssel van megáldva, emiatt a felhúzás várható haszna nagy. A motor kiváló eredménnyel csiptuningolható, az üzembiztonság csökkenése nélkül (Rigotech technológiát használva). Ezek az 1.9 JTD (110 kW / 150 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
Az 1.9 JTD csiptuning megrendelésekor érdemes tájékozódni milyen chippeshez látogatsz, mert a remap-ok megbízhatósága, haszna, díja hihetetlenül változatos! A géped 150 lovas erőforrásának valamint hajtásának megbízhatósága ellenére is gyorsan tönkre tehető egy akciós remappal vagy akármilyen Alfa Romeo tuningbox beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech motoroptimalizálás eredménye, menete

Műhelyünkben az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az ügyfekünk elvárásainak megfelelő egyedi Prémium Pro csiptuning megvalósítása. A tökéletes motoroptimalizálás néha három verzió alatt lesz kiforrott az Alfa Romeo futásteljesítményének és speciális kérések lekövetésével. Leginkább fiatal autóknál vagy extrább kérések esetén elengedhetetlen a dyno teszt és folyamatos diagnosztikai kontroll. Jelen esetben a tulaj kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat. A Prémium Pro remapunk eredménye ezen az 1.9 JTD motoron: agresszívebb gyorsulás és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján elvárható az autó étvágyának mérséklődése is. Nagyra értékeljük ügyfekünk pozitív hozzáállását és hogy a számtalan hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása. Turbódízel motoroknál nem kell sportlégszűrőt használni mert a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.
Műhelyünkben autód maximális biztonságban van. Ezt a dyno tesztek, diagnosztikai módszereink , biztonságot adó garanciáink szavatolják. Sok ehhez hasonló Alfát teszteltünk, diagnosztizáltunk, chip tuningoltunk az elmúlt több mint 22 évben és velük kapcsolatban elég sokszor publikáltuk eredményeinket, referenciáinkat.

#Alfa Romeo #156 #tuning #JTD #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés

Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Fiat - Alfa - Lancia - Maserati csoport 1.9 JTD 150 LE mérések


Fiat - Alfa - Lancia - Maserati csoport 1.9 JTD egyéb mérések

  • Fiat Bravo chiptuning 1.9 M-JTD 120 LE 2007 Prémium Pro beállítás

  • Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc


    Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

    Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

    Rigotech, jó autóból tökéletes!

    A 20-as, 70-es és siófoki számunk MEGSZÜNT. 30/227 12 27 a műhely száma. Jelenleg költözés miatt zárva vagyunk, tervezett nyitás szeptember 1.

    X