Isuzu tuning
Isuzu tuning módszerek, chiptuning. Keresd ki a sajátod, 3 kattintás!Chiptuning » Isuzu tuning
Isuzu tuning, chiptuning
Erős Isuzu tuning, chiptuning beállításainkat biztonságos körülmények között, 4×4-es Bosch terhelt mérőpadon fejlesztjük, teljesítménymérés kontrolljával, folyamatos diagnosztika és adatgyűjtés mellett, autód állapotát és kérésedet figyelembe véve.
Isuzu tuning előtt megéri megnézned ezt a videót mert olyan technikákról beszélek benne, amelyek Neked segítenek, ha egy jó autót szeretnél. Lehet, hogy éppen ezeken fog múlni az Isuzu chippelés sikere és jelentős összeget fogsz vele megtakarítani. Kezdd itt, kattints a lejátszásra!
Isuzu tuning, tuningbox és motoroptimalizálás
A listázott Isuzu modellekhez biztosan van tuning technológiánk. Felesleges alkatrészek (Isuzu tuningbox) beépítése nélkül gyári, biztonságos eszközökkel (legtöbbször megbontás nélkül) készül a motoroptimalizálás.
Isuzu chiptuning táblázatunk, adatbázisunk folyamatosan frissítjük. Használd az ajánlatkérőt, válaszd ki ott az autód.

Isuzu tuning és kapcsolódó szakcikkeink
Isuzu cikkeink, méréseink mellett mutatunk néhány a csoportjába sorolt referenciát is: , mivel sok esetben a motorok és rendszerek is azonosak a csoporton belül.
Épp most mértük: legutóbbi Isuzu chip tuning méréseink
- Isuzu D-Max 2.5 TDI 163 LE 2016 Rigotech Prémium Pro chiptuning és teljesítménymérés
- Isuzu D-Max 2.5 D 163 LE Rigotech Prémium Pro csiptuning adatok és dyno
- Isuzu D-Max 2.5 D 163 LE Rigotech Prémium Pro tuning adatok és dyno
Isuzu tuning esettanulmányok (legutóbbi néhány...)
- Isuzu D-Max chiptuning 1.9 dízel 164 Ps 2022 Prémium Pro csiptuning
- Isuzu D-Max chiptuning 1.9 D 164 Ps 2018 Prémium Pro motoroptimalizálás
- Isuzu D-Max chiptuning 2.5 D-Twin-Turbo 163 Ps 2016 Prémium Pro hangolás
- Isuzu D-Max chiptuning 2.5 Twin-Turbo 163 lóerő 2016 Prémium Pro csiptuning
- Isuzu D-Max chiptuning 2.5 D 163 Ps 2013 Prémium Pro motoroptimalizálás
- Ford Ranger chiptuning 3.2 DCi 200 lóerő 2018 Prémium Pro csippelés
- Mitsubishi Outlander chiptuning 2.0 Di 140 lóerő 2007 Prémium Pro finomhangolás
- Mazda CX-5 chiptuning 2.2 Skyactiv-D 175 LE 2018 Prémium Pro Stage1
- Honda Accord chiptuning 2.2 CTDi 140 Ps 2007 Prémium Pro beállítás
- Honda Accord chiptuning 2.2 CTDi 140 Ps 2006 Prémium Pro motoroptimalizálás
- Isuzu D-max 3.0 TDI 163 lóerő tuning, Prémium Pro hangolás
- Isuzu D-Max 2.5 D 163 Ps chiptuning, Prémium Pro finomhangolás
- Isuzu D-max 2.5 TDI 163 lóerő chiptuning, Prémium Pro beállítás
- Isuzu D-max 2.5 TDI 163 Ps tuning, Prémium Pro motoroptimalizálás
- Isuzu D-Max 2.5 D 163 Ps tuning, Prémium Pro finomhangolás
- Isuzu D-Max 3.0 TD 131 Ps tuning, Prémium Pro beállítás
- Isuzu D-Max TUNING 1.9 D chiptuning 163 LE 2018 Prémium Pro beállítás
- Isuzu D-max TUNING 2.5 TDI chiptuning 163 lóerő 2013 Prémium Pro csippelés
- Isuzu D-Max TUNING 3.0 TD chiptuning 131 Ps 2006 Prémium Pro Stage1
- Isuzu D-max TUNING 2.5 TDI chiptuning 163 lóerő 2014 Prémium Pro hangolás
- Subaru Outback 2.0 TD 150 LE tuning, Prémium Pro beállítás
- Suzuki Sx4 1.5 i 99 lóerő tuning, Prémium Pro Stage1
- Suzuki Swift 1.3 i 93 LE chiptuning, Prémium Pro csiptuning
- Porsche Boxter 2.7 i 265 LE chiptuning, Prémium Pro beállítás
További Isuzu tuning fotók és életképek az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!
További Isuzu dyno képek az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!
Chiptuning / egyéb beállítás során, mindig a leggyorsabb és legkevésbé 'fájdalmas' módszert alkalmazzuk.
- OBD = megbontás nélkül a diagnosztikai csatlakozón (OBD-n) keresztül
- VR/Mgb. +OBD = 90%, hogy megy OBD-n, de lehet hogy a vezérlőt meg kell bontani *
- Mgb./ OBD = 80%, hogy megy OBD-n, de ha nem, akkor csak megbontással
- Mgb.+ OBD = a vezérlőegységet megbontjuk, utána már OBD-n írjuk
- Aszt./ Mgb. = a vezérlőt ki kell venni. Vagy a csatlakozóján keresztül, vagy megbontás után kezelhető **
- Mgb. = kizárólag a vezérlőegység megbontásával olvasható/írható a beállítás. ***
- Forr. = nagyon régi típusoknál megbontás után memória ki/be forrasztása szükséges
Az Isuzu története
A Japán autóipar egyik legnagyobb múltú cégeként az Isuzu történelme 1916-ig nyúlik vissza, amikor a 1893-as alapítású Tokyo Ishikawajima Shipbuilding and Engineering Co. Ltd. kiterjesztette tevékenységét az autógyártásra is.
1918-ban vegyesvállalatot hozott létre a Wolseley Motor Ltd. brit céggel, majd a piaci igényekre reagálva 1922-ben elkészítette japán első hazai gyártású kisteherautóját, a Wolseley A-9 modellt. 1927-ben a vegyesvállalat megszűnt, és a Tokyo Ishikawajima Shipbuilding and Engineering Co., Ltd. elkészítette első saját tervezésű gépjárművét, ami egy japán folyó után a „Sumida” nevet kapta. 1929-ben az autó gyártási divízió különvált a vállalattól és az Ishikawa Automotive Works Co. nevet kapta.
1923-ban földrengés rázta meg Japánt Nagy kanto-ban, ami rávilágított a katasztrófák utáni gyors kármentésben rejlő potenciálra, ráadásul a gépjárművek iránt ekkortájt fokozódott a kereslet, s miután a japán kormány ezt felmérte, támogatásban részesítette a nemzeti autó-iparágat.
Erre a lehetőségre reagálva 1933-ban az Ishikawa Automotive Works bevezette az „Isuzu„-t, mely nevét az Isuzu folyóról kapta, ami Japán legősibb szent helyét szeli át, és melynek jelentése „ötven csengőcske”. A vállalat mai nevét 1949-ben erről az autóról vette át.
Az Isuzu elindulásának évében a cég egyesült a DAT Automobile Manufacturing Inc.-vel és létrejött egy új vállalat, az Automobile Industries Co. Ltd. 1934-ben a cég a dízel motorok fejlesztésére kezdett fókuszálni, mely technológia még Európa és Észak-Amerika fejlett országaiban sem volt kereskedelmi forgalomban.
1936-ban az Isuzu alkotta meg Japán első hazai gyártású dízelmotorját (DA6), mely a folyamatos technológiai fejlesztések¬kel, újításokkal és a 26 millió dízel motor gyártásából adódó tapasztalattal teszi az Isuzu márkát meghatározó piaci szereplővé. 1936-ban a cég piacra dobta két léghűtéses dízelmotor modelljét, a DA6-ot és a DA4-et, melyek Japán első hazai gyártású és fejlesztésű dízel erőforrásai voltak. Ezek a kezdeti dízelek szolgáltak alapjául a későbbi Isuzu dízel motoroknak.
1937.április 9-én az Automobile Industries Co. összeolvadt a Tokyo Gas & Electric Co.-val és megalakult a Tokió Automobile Industries Co. Az Isuzu ezt a napot tartja alapító dátumának. A háború éveiben továbbfejlesztett vízhűtéses DA motor széria hajtotta az Isuzu TX80-at és más teherautókat, melyek részt vettek Japán háború utáni újjáépítésében. A széles körű felhasználás eredményeként az Isuzu-t az egyik legjobb dízelmotor gyártóként ismerték el.
A változó geometriájú turbófeltöltővel ellátott 120 kw-os (164 LE) RZ4E-TC motor széles tartományban képes leadni maximális forgatónyomatékát, így élvezetesebb a terepen való közlekedés, tökéletesebb a gyorsulás.
A kombinált fogaskerekes és lánchajtásos vezérmű, valamint a változó geometriájú turbófeltöltővel ellátott motor a közel egy évszázados Isuzu mérnöki tapasztalat minden tudását magában rejti, így tovább öregbíti a méltán híres Isuzu dízelmotorok hírnevét.