Chiptuning » Isuzu tuning » Isuzu D-Max tuning » 2.5 D 163 LE teljesítménymérés adatok

Isuzu D-Max 2.5 D 163 LE Rigotech Prémium Pro chiptuning adatok és teljesítménymérés



Autó adatok

Gyártmány: Isuzu
Típus / kivitel: D-Max
Motor: 2.5 D
Katalógus teljesítmény: 163 LE
Forgatónyomaték: 400 Nm
Év:
Üzemanyag: Dízel
Motorkonfiguráció: Turbódízel
Mérés módja: Úton, valós körülmények közt
Mérőszoftver: Dynopro

Isuzu tuning lapunkról elérsz minden típust. Ezekből választva a típusoldalon kigyűjtve megtalálod releváns dyno tesztjeinket, cikkeinket.




Isuzu D-Max 2.5 D 163 LE dyno teszt

FONTOS! Nem valószínű, hogy van két minden szempontból azonos Isuzu és bár ügyfeleink kérései néha hasonlók mégis elég nagy az eltérés köztük. Így minden egyes projektünk kimenete változatos, kizárólag az adott autó képességeit, tulajdonosa kérését tükrözi! Még add hozzá, hogy valaki az ajánlott értékeket kéri, más erősebbre, megint valaki óvatosabbra számít. Valakinek központi kérdés a javuló fogyasztás, másnak ellenkezőleg. Ajánlatkérés után várunk, hogy kiderüljön, hogy a Te géped mit tud.

Érkezéskor a gyári specifikációhoz képest erőben -5% (-8 lóerő) elmaradást mértünk az aktuális Isuzun. Szóval, az autó a 163 LE 400 NM gyári ígérethez hasonlítva 155 lovat és 391 NM-t tudott a csiptuningunk megkezdésekor.

 

A mérés adatai

Mért érkező teljesítmény: 155 LE
Mért érkező forgatónyomaték: 391 NM
Mért Rigotech PPro chippelés teljesítmény: 190 LE (+21% +35LE)
Mért Rigotech PPro forgatónyomaték: 447 NM (+13% +56Nm)




isuzu-D-Max-tuning-teljesitmenymeres-dyno-chart

Mi a véleményed? Neked is ilyened van? Van bármi kérdésed ezzel kapcsolatban?

Írd meg most legalul hozzászólásban, látni fogom és válaszolok.


#Isuzu #D-Max #tuning #D #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #csiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés #dyno #chart #dynochart


Néhány további Isuzu D-Max tuning mérésünk, referenciáink, szakcikkünk


Ha Isuzu D-Max tuningban gondolkozol, mielőtt belevágsz, nagyon érdemes, akár 'életmentő' megismerni a folyamatokat, lehetőségeket, reális értékeket. Minket is megismersz és látod, hogy nem bízzuk a véletlenre, nem a tiéd lesz az első ilyen autó a padunkon. Jó tanulást, ha kérdésed van, írd meg a cikk alján és válaszolok. Azonnal ajánlatot is kérhetsz, IDE kattintva, kb. 2 perc. A chiptuning ára mellett megküldöm a várható javulás eredményét és több apróságot, hogy mire kell figyelned.

Az adatlapok, cikkek feltöltése folyamatban van a listákat még szerkesztjük, érdemes később is visszanézni.


1 Isuzu D-Max tuning 2.5 D 163 LE mérések

  • Isuzu D-Max tuning 2.5 D 163 LE-s referenciáink még feltöltés alatt...

1.2 Isuzu 2.5 D motor pár teljesítménymérésünk

1.3 no-group-hide csoport 2.5 D teljesítménymérések

  • no-group-hide 2.5 D 163 LE méréseink feltöltése folyamatban...
  • no-group-hide 2.5 D méréseink feltöltése folyamatban...

1.5 Kapcsolódó Isuzu tuning Rigotech szakcikkek

  • Nincs cikkünk pontosan erről a modellről.
  • Nincs cikkünk még erről a motorról.
  • Nincs Isuzu cikkünk.

2 Még néhány Isuzu 2.5 D 163 LE tuning referenciák

  • Isuzu 2.5 D 163 LE-s tuning referenciáink még feltöltés alatt...

3 Isuzu 2.5 D chiptuning referenciák

  • Isuzu 2.5 D chiptuning referenciáink még feltöltés alatt...

4 Isuzu D-Max chiptuning referenciák

5 Még több Rigotech Isuzu tuning

Hasznos tuning tippek

Sportlégszűrő

Turbóbenzin, turbódízel, kompresszor-benzin motoroknál nem kell sportlégszűrőt betenni mivel a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet. A szívó benzines tuningnak jó kiegészítője , emiatt a sportlégszűrő használata indokolt lehet (de nem kötelező).


Alufelni

Az alufelni szinte elsődleges optikai tuning cucc. Sokan kihagyják a számításból, hogy milyen hatással lesz a gép menetdinamikájára. Egy felkapott cikkünk az alufelni és tuning vonatkozásában: https://rigotech.hu/alufelni/.




Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc