Lexus tuning
Lexus tuning módszerek, chiptuning. Keresd ki a sajátod, 3 kattintás!Chiptuning » Lexus tuning
Lexus tuning, chiptuning
Erős Lexus tuning, chiptuning beállításainkat biztonságos körülmények között, 4×4-es Bosch terhelt mérőpadon fejlesztjük, teljesítménymérés kontrolljával, folyamatos diagnosztika és adatgyűjtés mellett, autód állapotát és kérésedet figyelembe véve.
Lexus tuning előtt megéri megnézned ezt a videót mert olyan technikákról beszélek benne, amelyek Neked segítenek, ha egy jó autót szeretnél. Lehet, hogy éppen ezeken fog múlni a Lexus chippelés sikere és jelentős összeget fogsz vele megtakarítani. Kezdd itt, kattints a lejátszásra!
Lexus tuning, tuningbox és motoroptimalizálás
A listázott Lexus modellekhez biztosan van tuning technológiánk. Felesleges alkatrészek (Lexus tuningbox) beépítése nélkül gyári, biztonságos eszközökkel (legtöbbször megbontás nélkül) készül a motoroptimalizálás.
Lexus chiptuning táblázatunk, adatbázisunk folyamatosan frissítjük. Használd az ajánlatkérőt, válaszd ki ott az autód.

Lexus tuning és kapcsolódó szakcikkeink
Lexus cikkeink, méréseink mellett mutatunk néhány a csoportjába sorolt referenciát is: Toyota - Lexus, mivel sok esetben a motorok és rendszerek is azonosak a csoporton belül.
Épp most mértük: legutóbbi Lexus chip tuning méréseink
- Lexus IS 2.2 D 177 LE 2010 Rigotech Prémium Pro chippelés adatok és teljesítménymérés
- Lexus IS 2.2 D 177 LE 2007 Rigotech Prémium Pro remap adatok és teljesítménymérés
- Lexus IS 2.2 D 177 LE Rigotech Prémium Pro tuning és teljesítménymérés
- Toyota Hilux 3.0 D 172 LE 2015 Rigotech Prémium Pro tuning adatok és teljesítménymérés
- Toyota Avensis 2.0 D 124 LE 2012 Rigotech Prémium Pro chiptuning adatok és teljesítménymérés
- Toyota Hilux 3.0 D 170 LE Rigotech Prémium Pro csippelés és dyno teszt
- Toyota Avensis 2.0 DCAT 124 LE 2013 Rigotech Prémium Pro remap és teljesítménymérés
- Toyota Hilux 2.4 D 150 LE 2018 Rigotech Prémium Pro chip tuning adatok és dyno teszt
Lexus tuning esettanulmányok (legutóbbi néhány...)
- Lexus IS chiptuning dízel 177 Ps 2005 Prémium Pro beállítás
- Lexus IS chiptuning dízel 177 Ps 2006 Prémium Pro csippelés
- Lexus IS chiptuning dízel 177 lóerő 2008 Prémium Pro Stage1
- Lexus IS chiptuning 2.2 D 177 lóerő 2006 Prémium Pro beállítás
- Lexus IS chiptuning 2.5 i 208 Ps 2010 Prémium Pro beállítás
- Lexus IS chiptuning 2.2 D 177 Ps 2008 Prémium Pro finomhangolás
- Lexus IS chiptuning 2.2 D 177 LE 2005 Prémium Pro hangolás
- Lexus IS chiptuning 2.5 i 208 LE 2010 Prémium Pro beállítás
- Lexus IS chiptuning 2.2 D 177 Ps 2007 Prémium Pro Stage1
- Lexus IS chiptuning 2.2 D 177 LE 2007 Prémium Pro beállítás
- Toyota Avensis chiptuning 2.0 D-4D 143 Ps 2015 Prémium Pro Stage1
- Toyota Yaris chiptuning 1.4 D-4D 90 Ps 2007 Prémium Pro csippelés
- Toyota Corolla chiptuning 1.2 benzin 116 lóerő 2008 Prémium Pro Stage1
- Toyota Avensis chiptuning 2.0 D-4D 126 Ps 2007 Prémium Pro csippelés
- Toyota IQ chiptuning 1.3 benzin 98 LE 2009 Prémium Pro Stage1
- Lexus IS 2.0 D-4D 177 Ps chiptuning, Prémium Pro Stage1
- Lexus IS 2.0 D-4D 177 LE chiptuning, Prémium Pro csiptuning
- Lexus IS 2.2 D 177 lóerő chiptuning, Prémium Pro csiptuning
- Lexus IS 2.2 D 177 lóerő chiptuning, Prémium Pro hangolás
- Lexus IS 2.2 D 177 Ps chiptuning, Prémium Pro Stage1
- Lexus IS 2.2 D-CAT 177 Ps chiptuning, Prémium Pro beállítás
- Lexus IS 2.2 D 177 LE chiptuning, Prémium Pro Stage1
- Lexus IS 2.2 D-CAT 177 lóerő chiptuning, Prémium Pro Stage1
- Lexus IS 2.2 D 177 Ps tuning, Prémium Pro beállítás
- Lexus IS 2.0 D-4D 177 lóerő chiptuning, Prémium Pro csippelés
További Lexus tuning fotók és életképek az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!
További Lexus dyno képek az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!
Chiptuning / egyéb beállítás során, mindig a leggyorsabb és legkevésbé 'fájdalmas' módszert alkalmazzuk.
- OBD = megbontás nélkül a diagnosztikai csatlakozón (OBD-n) keresztül
- VR/Mgb. +OBD = 90%, hogy megy OBD-n, de lehet hogy a vezérlőt meg kell bontani *
- Mgb./ OBD = 80%, hogy megy OBD-n, de ha nem, akkor csak megbontással
- Mgb.+ OBD = a vezérlőegységet megbontjuk, utána már OBD-n írjuk
- Aszt./ Mgb. = a vezérlőt ki kell venni. Vagy a csatlakozóján keresztül, vagy megbontás után kezelhető **
- Mgb. = kizárólag a vezérlőegység megbontásával olvasható/írható a beállítás. ***
- Forr. = nagyon régi típusoknál megbontás után memória ki/be forrasztása szükséges
Gyártmány | Típus | Motor | LE | Nm | Módszer |
---|---|---|---|---|---|
Lexus | CT (A1) | 200h 2ZRFXE | VR/Mgb. +OBD | ||
Lexus | ES (V40,V60) | 200 6ARFSE | VR/Mgb. +OBD | ||
Lexus | ES (V40,V60) | 250 2ARFE | VR/Mgb. +OBD | ||
Lexus | ES (V40,V60) | 300h 2ARFXE | VR/Mgb. +OBD | ||
Lexus | ES (V40,V60) | 350 2GRFE | VR/Mgb. +OBD |
A Lexus története
A Lexus a japán Toyota óriásvállalat luxusautókat gyártó leányvállalata. A Lexus márkát több mint 70 országban forgalmazzák világszerte. A Lexus központja Nagojában van, de világszerte operatív központok találhatók Brüsszelben, Belgiumban és az Egyesült Államokban is.
A Lexusnak nincs évszázados történelme, alakulása az 1980-as évfekben kezdődött. A tökéletességre való hajthatatlan törekvés a nyolcvanas évek elején vette kezdetét. A Toyota akkori elnöke, Eiji Toyoda létrehozott egy mérnökcsapatot, és 1983-ban nem kisebb feladatot adott nekik, mint hogy alkossák meg a világ legjobb luxusautóját.
A projekt kódneve F1 lett („Flagship One”, vagyis Zászlóshajó 1).[1] Kidolgozták a Lexus LS 400 tervét azzal a céllal, hogy bővítsék a Toyota termékcsaládot a prémium szegmensben. Az emberek olyan autókat szerettek volna, amelyek a megszokott, kiemelkedő minőséget luxussal párosítják. Az F1 projektet a Toyota Supra sportkocsi és a prémium Toyota Mark II modellek követték, ám az F1 tervezők az új szedánnal a nemzetközi piacokat szerették volna megcélozni, ezért elkezdtek egy új V8-as motor fejlesztését is. 1986-ban a Honda bemutatta Acura prémium márkáját az Egyesült Államokban, majd 1987-ben a Nissan is az Infiniti-t, ezek pedig még inkább befolyásolták a Toyota luxus részlege jövőbeli terveit. A Toyota kutatói az Egyesült Államokban folytattak piackutatást, valamint fókuszcsoportos interjúkat a luxus fogyasztók körében. Megállapították, hogy egy külön márkára és értékesítési csatornára volna szükség, hogy bemutassák az új szedánt. Megszületett a Lexus, mely egyes elméletek szerint egy szóösszetételt jelent („luxus” és a „elegancia”), de egy másik elmélet szerint ez egy mozaikszó: „Luxus export az USA-ba”. Több száz prototípus megépítése és több tízezer tesztkilométer lefutása után megszületett az LS 400 modell.
Amikor az 1989-es Detroit-i Autókiállításon a Lexus először mutatta be két luxusmodelljét, az LS 400 szedánt és a középkategóriás ES 250-et, mindenki azt találgatta, hogy a Toyotától elkülönült luxusmárka hogyan tud majd boldogulni az amerikai luxusautó-piacon.
20 évvel később azonban a Lexus bebizonyította: nem csak, hogy képes sikeresen versenyezni más gyártókkal, de meg is tudja tartani vezető szerepét a piacon, köszönhetően annak, hogy meghallgatta ügyfelei igényeit, sőt, elébe is ment azoknak. A legelső Lexus 1989 októberében talált gazdára, és a márka mára az autóipar meghatározó szereplőjévé vált.
Az Egyesült Államok nyolcvan, gondosan kiválasztott pontján várták az első ügyfeleket, és mire megérkezett a szalonokba, a sajtó már hangos volt az LS 400-zal szerzett benyomásoktól. Az Automobile Magazine azt írta: „Az LS 400 olyan közel áll a tökéletességhez, amennyire azt el lehet képzelni.” A Car and Driver folyóiratban ez állt: „A Lexus szó szerint és átvitt értelemben is egy másik dimenzióba repíti a felhasználót.” A Motor Trend pedig a következőt állapította meg: „Rendkívül meglepett bennünket, milyen kiváló autó az LS 400.”
Amikor a Lexus eladásai kezdtek felgyorsulni, a felszínre került két probléma. Nem sokkal az LS 400 piacra bocsátása után két apró hibát fedeztek fel. Néhány felhasználó a kelleténél valamivel halványabb harmadik féklámpára panaszkodott, míg egyvalaki az automata sebességszabályozó rendszer vezérlésével volt elégedetlen.
A Lexus komolyan vette ezeket a visszajelzéseket. Mind a nyolcezer eladott példányt visszahívták a márkakereskedésekbe, kijavították a hibákat, majd – köszönetképpen ügyfeleik megértéséért – tele üzemanyagtartállyal és egy ajándékkal adták azokat vissza a tulajdonosoknak.
A Lexus döntése rácáfolt a kétkedőkre: a felhasználók felé tett, előzmények nélküli gesztus nem csupán az ügyfélkezelés fogalmát értelmezte újra, de a márka további fejlődését is meghatározt, 1999 óta pedig a versenysportban is eredményesen képviselteti magát.
1991-ben a Lexus új modelleket vezetett be: az ES 300 szedánt, valamint az SC 400 és SC 300 sportkupékat. Ekkor a Lexus már 141 képviselettel rendelkezett az Egyesült Államokban, amelyek több autót adtak el, mint a Mercedes-Benz vagy a BMW. Alig egy évtized alatt a Lexus a prémium import autók amerikai piacának vezető szereplőjévé vált.
2000-ben a Lexus bemutatta az IS modell palettát, ez pedig egy sor sport szedán belépését jelentette a piacra. 2002-ben debütált a GX 470 közepes méretű SUV, majd 2003-ban a második generációs RX 330. 2004-ben az első luxus márkájú sorozatgyártású hibrid SUV, az RX 400h is meglátta napvilágot. Ez a jármű a Toyota Hybrid Synergy Drive rendszert használta, és kombinálta a benzines és az elektromos motorokat. 2006-ban a Lexus elkezdte értékesíteni a GS 450h, V6 hibrid szedánt, és elindította a negyedik generációs LS vonalat is, amely mind a normál kivitelben, mind hosszú tengelytávú V8 (LS 460 és LS 460 L) és hibrid (LS 600h és LS 600h L) változatban is kaphatóak voltak. 2007 januárjában a Lexus bejelentette, hogy elindult az új F típus részlege, amely nagy teljesítményű, versenyzés ihlette változatokat fog kínálni. Az IS F debütált a 2007-es Észak-Amerikai Nemzetközi Autókiállításon, emellett pedig megjelent a Lexus LF-A koncepcióautó is. 2010 végén a Lexus elkezdte értékesíteni a CT 200h, kompakt négyajtós hibrid ferde hátú modelljét.[3] A Lexus tizenegy egymást követő éven keresztül a legkelendőbb luxus autómárka volt az USA-ban, de 2011-ben ezt átvette a BMW, majd a Mercedes-Benz.[4] Ezt követően, a Toyota elnöke Akio Toyoda megfogadta, hogy visszaállítja a szenvedélyt a márka iránt és tovább növeli a Lexus szervezeti függetlenségét. 2012 januárjában elkezdődött a negyedik generációs GS vonal bevezetése, beleértve a GS 350 és GS 450h változatokat, valamint egy kisebb lökettérfogatú GS 250 modellt. 2012 áprilisában megjelent a hatodik generációs ES 350 és ES 300h a New York-i Nemzetközi Autókiállításon. 2016 márciusában a Lexus bejelentette, hogy új zászlóshajójuk a kétajtós LC 500 lesz, mely 2017-ben fog megjelenni. A járművet 2017 végéig gyártották egy 468 lóerős V8 verzióban. Az LC 500h, a V6 hibrid verzió 2018 elején vált elérhetővé.
A harmadik generációs Lexusok olyan újításokat is magukba foglaltak (Safety csomaggal kiegészülve), – ütközés előtti biztonsági rendszer, fejlett sávtartó asszisztens, adaptív sebességtartó automatika, jelzőtábla felismerő rendszer, gyalogosvédelem.
Lexus modellek elnevezését egyöntetűen alfanumerikus kétbetűs megnevezések, majd három számjegy kísérik. Az első betű a Lexus modellválaszték relatív állapotát (rangsor) jelenti, míg a második betű autó karosszériájára utal (pl. LS „luxus sedan”). Az ‘S’ utalhat sedan vagy a sport változatra, míg az „X” betű luxus terepjárót vagy SUV modellt jelöl. A három számjegy jelzi a lökettérfogatot literben, szorozva százzal (Pl. 350 az 3,5 L motorra utal).[5] Egyes modellek neve után a kisbetűs alfanumerikus jelölések a hajtómű típusát jelölik („h” hibrid, „d” diesel, „t” turbófeltöltésű), míg a nevet követő nagybetűk az altípus osztályt mutatják („L” hosszú tengelytávú, „C” kupé, „AWD” összkerékhajtású). Ez alól kivételt képeznek az „F marque” modellek, mivel ők kétbetűs jelölést és az „F” betűt használják számok és kötőjelek nélkül. (Pl. IS F)