Peugeot tuning
Peugeot tuning módszerek, chiptuning. Keresd ki a sajátod, 3 kattintás!Chiptuning » Peugeot tuning
Peugeot tuning, chiptuning
Erős Peugeot tuning, chiptuning beállításainkat biztonságos körülmények között, 4×4-es Bosch terhelt mérőpadon fejlesztjük, teljesítménymérés kontrolljával, folyamatos diagnosztika és adatgyűjtés mellett, autód állapotát és kérésedet figyelembe véve.
Peugeot tuning előtt megéri megnézned ezt a videót mert olyan technikákról beszélek benne, amelyek Neked segítenek, ha egy jó autót szeretnél. Lehet, hogy éppen ezeken fog múlni a Peugeot chippelés sikere és jelentős összeget fogsz vele megtakarítani. Kezdd itt, kattints a lejátszásra!
Peugeot tuning, tuningbox és motoroptimalizálás
A listázott Peugeot modellekhez biztosan van tuning technológiánk. Felesleges alkatrészek (Peugeot tuningbox) beépítése nélkül gyári, biztonságos eszközökkel (legtöbbször megbontás nélkül) készül a motoroptimalizálás.
Peugeot chiptuning táblázatunk, adatbázisunk folyamatosan frissítjük. Használd az ajánlatkérőt, válaszd ki ott az autód.

Peugeot tuning és kapcsolódó szakcikkeink
Peugeot cikkeink, méréseink mellett mutatunk néhány a csoportjába sorolt referenciát is: Citroen - Peugeot (PSA), mivel sok esetben a motorok és rendszerek is azonosak a csoporton belül.
Épp most mértük: legutóbbi Peugeot chip tuning méréseink
- Peugeot 206 1.4 HDI 70 LE 2002 Rigotech Prémium Pro tuning adatok és teljesítménymérés
- Peugeot Partner 1.6 HDI 90 LE 2016 Rigotech Prémium Pro chiptuning adatok és teljesítménymérés
- Peugeot 508 2.2 HDI 200 LE 2011 Rigotech Prémium Pro chip tuning adatok és teljesítménymérés
- Peugeot 508 2.0 HDI 165 LE 2012 Rigotech Prémium Pro tuning adatok és dyno
- Peugeot 508 2.0 HDI 140 LE 2014 Rigotech Prémium Pro chiptuning és dyno
- Citroen C-Crosser 2.2 HDI 156 LE Rigotech Prémium Pro chip tuning adatok és teljesítménymérés
- Citroen C5 2.2 HDI 204 LE 2011 Rigotech Prémium Pro csippelés és dyno
- Citroen C5 2.0 D 163 LE Rigotech Prémium Pro motoroptimalizálás és teljesítménymérés
- Citroen C5 2.0 HDI 140 LE 2012 Rigotech Prémium Pro csiptuning adatok és dyno
- Citroen C4 2.0 HDI 150 LE 2014 Rigotech Prémium Pro tuning és teljesítménymérés
Peugeot tuning esettanulmányok (legutóbbi néhány...)
- Peugeot 308 chiptuning 1.6 Di 92 LE 2013 Prémium Pro beállítás
- Peugeot Partner chiptuning 2.0 Di 90 LE 2004 Prémium Pro Stage1
- Peugeot 207 chiptuning 1.4 Di 68 Ps 2006 Prémium Pro Stage1
- Peugeot 508 chiptuning 2.2 Di 200 lóerő 2014 Prémium Pro beállítás
- Peugeot 508 chiptuning 2.0 Di 140 Ps 2010 Prémium Pro csiptuning
- Peugeot 407 chiptuning 2.2 Di 170 lóerő 2006 Prémium Pro motoroptimalizálás
- Peugeot 5008 chiptuning 1.6 Di 112 LE 2012 Prémium Pro beállítás
- Peugeot 508 chiptuning 2.0 Di 140 lóerő 2012 Prémium Pro Stage1
- Peugeot 307 chiptuning 2.0 Di 90 LE 2004 Prémium Pro beállítás
- Peugeot 2008 chiptuning 1.6 Di 92 Ps 2013 Prémium Pro beállítás
- Citroen C5 chiptuning 1.6 Di 110 lóerő 2008 Prémium Pro finomhangolás
- Peugeot 308 TUNING 2.0 HDI chiptuning 136 Ps 2009 Prémium Pro beállítás
- Peugeot 508 TUNING 2.2 HDI chiptuning 204 Ps 2011 Prémium Pro Stage1
- Peugeot 607 TUNING 2.7 HDI chiptuning 205 lóerő 2005 Prémium Pro csippelés
- Peugeot 406 2.0 HDI 110 Ps tuning, Prémium Pro beállítás
- Peugeot 308 1.6 HDI 110 LE tuning, Prémium Pro beállítás
- Peugeot 308 1.6 HDI 90 Ps chiptuning, Prémium Pro hangolás
- Peugeot Boxer 2.2 E-HDI 150 lóerő tuning, Prémium Pro Stage1
- Peugeot 308 1.6 HDI 110 lóerő tuning, Prémium Pro Stage1
- Peugeot 508 2.0 HDI 140 Ps chiptuning, Prémium Pro beállítás
- Peugeot 406 1.8 i 112 Ps tuning, Prémium Pro beállítás
- Citroen C5 2.0 D 110 Ps tuning, Prémium Pro beállítás
- Citroen C5 2.0 D 136 Ps chiptuning, Prémium Pro hangolás
- Citroen Ds4 1.6 THP 200 LE chiptuning, Prémium Pro finomhangolás
- Citroen C8 2.2 HDI 163 Ps tuning, Prémium Pro beállítás
- Citroen C5 2.0 HDI 163 lóerő tuning, Prémium Pro hangolás
További Peugeot tuning fotók és életképek az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!
További Peugeot dyno képek az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!
Chiptuning / egyéb beállítás során, mindig a leggyorsabb és legkevésbé 'fájdalmas' módszert alkalmazzuk.
- OBD = megbontás nélkül a diagnosztikai csatlakozón (OBD-n) keresztül
- VR/Mgb. +OBD = 90%, hogy megy OBD-n, de lehet hogy a vezérlőt meg kell bontani *
- Mgb./ OBD = 80%, hogy megy OBD-n, de ha nem, akkor csak megbontással
- Mgb.+ OBD = a vezérlőegységet megbontjuk, utána már OBD-n írjuk
- Aszt./ Mgb. = a vezérlőt ki kell venni. Vagy a csatlakozóján keresztül, vagy megbontás után kezelhető **
- Mgb. = kizárólag a vezérlőegység megbontásával olvasható/írható a beállítás. ***
- Forr. = nagyon régi típusoknál megbontás után memória ki/be forrasztása szükséges
Gyártmány | Típus | Motor | LE | Nm | Módszer |
---|---|---|---|---|---|
Peugeot | 106 | 1.1i | 60 | 94 | OBD |
Peugeot | 106 | 1.4i 8v | 75 | 111 | OBD |
Peugeot | 106 | 1.6i 16v GTi | 120 | 145 | OBD |
Peugeot | 107 | 1.0 12v | 68 | 93 | Mgb. |
Peugeot | 107 | 1.4 8v HDi | 54 | 130 | OBD |
A Peugeot története
Az Peugeot cég története Jean-Pierre Peugeot-val kezdődött, aki textilipari tevékenységbe kezdett. Munkája eredményeként fiaira, Jean-Pierre és Jean-Frédéric Peugeot-ra egy kelmefestő műhelyt, egy olajüzemet és egy malmot hagyott. A két fiú 1810 körül átalakította a Montbéliard melletti malmot, és hengerelt acél gyártásába fogott. A Peugeot Testvérek (Peugeot Fréres) nevű cég eleinte rugókat, fűrészlapokat, kéziszerszámokat, valamint kávédarálókat és női szoknyaabroncsokat készített.
1885-ben fordulat állt be a cég profiljában: megjelent a járműipar. Az alapító fiai Armand Peugeot irányításával 1886-ban kerékpárgyártásba kezdtek. A Peugeot cég által gyártott kerékpárok igen változatos formájúak voltak. A kezdeti modell első kereke 1,36 m, hátsó kereke 0,40 m átmérőjű volt. A későbbi modellek egyre jobban hasonlítottak mai társaikra. A kétszemélyes tricikli kényelmes közlekedési eszköz volt, melyen az utasok egymás mellett ültek.
A cég az 1889-es Párizsi Világkiállításon mutatta be a Serpollet gőzmotoros, kétszemélyes triciklit. 1890-ben már az első négykerekű Peugeot is elkészült: ez volt a Type 2, amelyet már nem gőzzel, hanem gázolajjal működtettek. Armand Peugeot Lille-ben alapított új üzemet Automobiles Peugeot néven, ahol 1899-ben több mint 300, majd a következő évben 500 autó készült.
1904-ben a Párizsi Autószalonon mutatták be az új egyhengeres Bébi-Peugeot-t; amely igazi népautó lett. Közben a Peugeot testvérek fiai is autógyártásba kezdtek; az ő emblémájuk volt a jellegzetes Peugeot-oroszlán. A cégek aztán összeolvadtak, és 1913-ra minden második francia autó a Peugeot-tól származott. A termelés 1923-ban haladta meg először a 10 000 darabot.
Az 1929-ben megjelent Peugeot 201 volt az első olyan autó, amelyet a ma is használt Peugeot-féle típusszámozással láttak el. Ez lett a cég első sorozatgyártásban gyártott modellje. A második világháború után viszonylag hamar elkészült az egymilliomodik Peugeot is.
A Peugeot 403-mal kezdődött a Peugeot és a Pininfarina együttműködése. 1967-ben a Peugeot felvásárolta a Citroen részvényeinek a 90%-át. Ezzel alakult meg a PSA Peugeot–Citroen holding.
1963-ban a Peugeot 404 győzött a Kelet-Afrika Szafarin, 1965-ben pedig az Argentin Grand Prix-n. A Peugeot 307 WRC 2004-ben és 2005-ben is hivatalos résztvevője volt a Nemzetközi Rali Bajnokságnak.
1983-ban jelent meg a Peugeot 205, amelyet 1998-ban követett a sikeres elődhöz fogható Peugeot 206-os modell. A Peugeot 205-ből több mint ötmillió, a Peugeot 206-ból pedig több mint hat és félmillió példány készült. A siker hatására a cég nemzetközi gyártókapacitásainak bővítésébe kezdett, és a brazíliai Rio de Janeiro állam Porto Real városában új üzemet indított be 2010-ben.
1993-ban Európa szerte megkezdődött a Peugeot 306 forgalmazása, amely a sikeres elődöt a 309-et váltotta fel.
Az új évezred első Peugeot-modellje, a Peugeot 607 volt. A cég a 2010-es években a versenytársakhoz hasonlóan piacra lépett hibrid (Peugeot 3008 HYbrid4) és elektromos (Peugeot iON, ami valójában a Mitsubishi i-MiEV egy változata) meghajtású modellekkel is.
A cég a kerékpársportban is sikereket ért el: 1977-ig tíz alkalommal nyerték meg az általuk gyártott kerékpárokkal a Tour de France-t.
Mindenki tudja, hogy a Peugeot logója a balra néző, két lábon álló oroszlán. De mi a jelkép eredete? A Peugeot-oroszlán akkor született meg, mikor Justin Blazer, egy montbéliard-i ötvös levelet kapott a Peugeot képviselőitől, amiben megbízták egy minőséget, megbízhatóságot, hosszú élettartamot kifejező logó elkészítésével. Blazer 1850-ben el is készült az első Peugeot-oroszlánnal, melynek mancsai alatt egy nyíl feküdt. A cég emellett három logót is alkalmazott osztálytól függően: az első osztályú termékekhez a nyíllal vagy nyíl nélkül látható oroszlánt, a másodosztályú termékekhez egy fogyó holdat, a harmadosztályhoz egy kezet. A „Peugeot” márkanév először 1927-ben jelent meg a logón. Az oroszlán figurák mindig az adott kor divatjának és elvárásainak megfelelően változtak, olyannyira, hogy több más autómobil és kerékpárgyártó cég is rákapott az oroszlán figura alkalmazására. A Peugeot-nál azonban jelentésük mindig ugyanaz volt, az erő, a minőség és a megbízhatóság.