/**/

Peugeot tuning

Peugeot tuning módszerek, chiptuning. Keresd ki a sajátod, 3 kattintás!

Chiptuning » Peugeot tuning

Peugeot tuning, chiptuning

Erős Peugeot tuning, chiptuning beállításainkat biztonságos körülmények között, 4×4-es Bosch terhelt mérőpadon fejlesztjük, teljesítménymérés kontrolljával, folyamatos diagnosztika és adatgyűjtés mellett, autód állapotát és kérésedet figyelembe véve.

Peugeot tuning előtt megéri megnézned ezt a videót mert olyan technikákról beszélek benne, amelyek Neked segítenek, ha egy jó autót szeretnél. Lehet, hogy éppen ezeken fog múlni a Peugeot  chippelés sikere és jelentős összeget fogsz vele megtakarítani.  Kezdd itt, kattints a lejátszásra!

Peugeot tuning, tuningbox és motoroptimalizálás

A listázott Peugeot modellekhez biztosan van tuning technológiánk. Felesleges alkatrészek (Peugeot tuningbox) beépítése nélkül gyári, biztonságos eszközökkel (legtöbbször megbontás nélkül) készül a motoroptimalizálás.
Peugeot chiptuning táblázatunk, adatbázisunk folyamatosan frissítjük. Használd az ajánlatkérőt, válaszd ki ott az autód.

peugeot-tuning

Peugeot tuning és kapcsolódó szakcikkeink

Peugeot cikkeink, méréseink mellett mutatunk néhány a csoportjába sorolt referenciát is: Citroen - Peugeot (PSA), mivel sok esetben a motorok és rendszerek is azonosak a csoporton belül.






Peugeot tuning esettanulmányok (legutóbbi néhány...)

További tuning sztorik, teljesítményadatok az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!

Peugeot fotók, életképek a Rigotech műhelyeiből

peugeot 308 1-6-di 92 tuning
peugeot partner 2-0-di 90 tuning
peugeot 207 1-4-di 68 tuning
peugeot 508 2-2-di 200 tuning
peugeot 508 2-0-di 140 tuning
Peugeot 308 tuning 2.0 HDI 136 chiptuning
Peugeot 508 tuning 2.2 HDI 204 chiptuning
Peugeot 607 tuning 2.7 HDI 205 chiptuning
Peugeot 406 tuning 2.0 HDI 110 chiptuning
Peugeot 308 tuning 1.6 HDI 110 chiptuning
Tuningbox vs chiptuning – árak, mérés technológia

További Peugeot tuning fotók és életképek az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!


Peugeot tuning dyno képek

peugeot-206-tuning-teljesitmenymeres-dyno-chart
peugeot-Partner-tuning-teljesitmenymeres-dyno-chart
peugeot-508-tuning-teljesitmenymeres-dyno-chart
peugeot-508-tuning-teljesitmenymeres-dyno-chart
peugeot-508-tuning-teljesitmenymeres-dyno-chart
peugeot-508-tuning-teljesitmenymeres-dyno-chart
citroen-Berlingo-tuning-teljesitmenymeres-dyno-chart
citroen-C-Crosser-tuning-teljesitmenymeres-dyno-chart
citroen-C4-tuning-teljesitmenymeres-dyno-chart
citroen-C4-tuning-teljesitmenymeres-dyno-chart
citroen-C5-tuning-teljesitmenymeres-dyno-chart
citroen-C5-tuning-teljesitmenymeres-dyno-chart

További Peugeot dyno képek az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!

Chiptuning / egyéb beállítás során, mindig a leggyorsabb és legkevésbé 'fájdalmas' módszert alkalmazzuk.

  • OBD = megbontás nélkül a diagnosztikai csatlakozón (OBD-n) keresztül
  • VR/Mgb. +OBD = 90%, hogy megy OBD-n, de lehet hogy a vezérlőt meg kell bontani *
  • Mgb./ OBD = 80%, hogy megy OBD-n, de ha nem, akkor csak megbontással
  • Mgb.+ OBD = a vezérlőegységet megbontjuk, utána már OBD-n írjuk
  • Aszt./ Mgb. = a vezérlőt ki kell venni. Vagy a csatlakozóján keresztül, vagy megbontás után kezelhető **
  • Mgb. = kizárólag a vezérlőegység megbontásával olvasható/írható a beállítás. ***
  • Forr. = nagyon régi típusoknál megbontás után memória ki/be forrasztása szükséges
Peugeot tuning adatok, módszerek
Gyártmány Típus Motor LE Nm Módszer
Peugeot 106 1.1i 60 94 OBD
Peugeot 106 1.4i 8v 75 111 OBD
Peugeot 106 1.6i 16v GTi 120 145 OBD
Peugeot 107 1.0 12v 68 93 Mgb.
Peugeot 107 1.4 8v HDi 54 130 OBD
Peugeot 206 1,4 75 118 OBD
Peugeot 206 1.1i 60 OBD
Peugeot 206 1.4 16v 88 133 OBD
Peugeot 206 1.4 8v HDi 68 150 OBD
Peugeot 206 1.4i 75 118 OBD
Peugeot 206 1.6 16v 109 147 OBD
Peugeot 206 1.6 16v HDi 109 240 OBD
Peugeot 206 1.6 8v 88 135 OBD
Peugeot 206 2.0 16v GT 135 190 OBD
Peugeot 206 2.0 16v GTi 136 190 OBD
Peugeot 206 2.0 16v RC 177 202 OBD
Peugeot 206 2.0 8v HDi 90 210 OBD
Peugeot 207 1.4 8v 72 OBD
Peugeot 207 1.4 16v 88 OBD
Peugeot 207 1.4 HDI 68 OBD
Peugeot 207 1.6 16v 107 OBD
Peugeot 207 1.6 16v THP 150 OBD
Peugeot 207 1.6 16v THP RC 175 OBD
Peugeot 207 1.6 16v VTI 120 160 OBD
Peugeot 207 1.6 16v VTI 120 OBD
Peugeot 207 1.6 HDI 90 VR/Mgb. +OBD
Peugeot 207 1.6 HDI 110 OBD
Peugeot 208 1.4 HDI 68 VR/Mgb. +OBD
Peugeot 208 1.6 16v 120 160 OBD
Peugeot 208 1.6 16v Gti THP 200 Mgb.
Peugeot 208 1.6 16v THP 155 OBD
Peugeot 208 1.6 16v THP Gti 211 Mgb.
Peugeot 208 1.6 16v VVT 120 OBD
Peugeot 208 1.6 HDI 92 VR/Mgb. +OBD
Peugeot 208 1.6 HDI 114 VR/Mgb. +OBD
Peugeot 208 1.6 HDI 116 VR/Mgb. +OBD
Peugeot 306 1.6 16v 98 OBD
Peugeot 306 2.0 HDI 90 OBD
Peugeot 307 1.4 8v 75 OBD
Peugeot 307 1.4 16v 88 OBD
Peugeot 307 1.4 HDI 68 OBD
Peugeot 307 1.6 16v 109 OBD
Peugeot 307 1.6 HDI 90 OBD
Peugeot 307 1.6 HDI 110 OBD
Peugeot 307 2.0 16v 136 OBD
Peugeot 307 2.0 16v 140 OBD
Peugeot 307 2.0 16v 155 VR/Mgb. +OBD
Peugeot 307 2.0 5MT 140 200 OBD
Peugeot 307 2.0 HDI 90 VR/Mgb. +OBD
Peugeot 307 2.0 HDI 110 OBD
Peugeot 307 2.0 HDI 136 OBD
Peugeot 308 1.6 16v BioFlex 109 OBD
Peugeot 308 1.6 16v THP 140 OBD
Peugeot 308 1.6 16v THP 150 OBD
Peugeot 308 1.6 16v THP 155 OBD
Peugeot 308 1.6 16v THP 174 OBD
Peugeot 308 1.6 16v THP Gti 200 Mgb.
Peugeot 308 1.6 16v VTI 120 OBD
Peugeot 308 1.6 16v VTI 122 OBD
Peugeot 308 1.6 HDI 90 OBD
Peugeot 308 1.6 HDI 92 VR/Mgb. +OBD
Peugeot 308 1.6 HDi 110 VR/Mgb. +OBD
Peugeot 308 2.0 BlueHDi 150 370 VR/Mgb. +OBD
Peugeot 308 2.0 BlueHDi GT 180 400 VR/Mgb. +OBD
Peugeot 308 2.0 HDI 136 OBD
Peugeot 406 2.0 16v 136 OBD
Peugeot 406 2.0 HDI 90 OBD
Peugeot 406 2.0 HDI 110 VR/Mgb. +OBD
Peugeot 406 2.2 HDI 133 OBD
Peugeot 406 3.0 V6 205 OBD
Peugeot 407 1.6 HDI 110 OBD
Peugeot 407 2.0 16v 136 OBD
Peugeot 407 2.0 16v 140 OBD
Peugeot 407 2.0 16v BioFlex 103 OBD
Peugeot 407 2.0 HDI 136 OBD
Peugeot 407 2.0 HDI 140 OBD
Peugeot 407 2.2 HDI OBD
Peugeot 407 2.7 V6 HDI 204 VR/Mgb. +OBD
Peugeot 407 3.0 V6 24v 211 290 VR/Mgb. +OBD
Peugeot 508 1.6 16v THP 150 OBD
Peugeot 508 1.6 16v THP 155 OBD
Peugeot 508 1.6 16v VTI 120 160 OBD
Peugeot 508 1.6 HDI 110 VR/Mgb. +OBD
Peugeot 508 1.6 HDI 116 VR/Mgb. +OBD
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 150 370 VR/Mgb. +OBD
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 400 VR/Mgb. +OBD
Peugeot 508 2.0 HDI 140 OBD
Peugeot 508 2.0 HDI 165 OBD
Peugeot 508 2.2 HDI 204 Mgb.
Peugeot 607 2.0 16v 136 OBD
Peugeot 607 2.0 HDI 110 OBD
Peugeot 607 2.0 HDI 135 OBD
Peugeot 607 2.0 HDI 136 OBD
Peugeot 607 2.2 HDI 133 OBD
Peugeot 607 2.2 HDI 170 OBD
Peugeot 607 2.7 V6 HDI 205 VR/Mgb. +OBD
Peugeot 607 3.0 V6 207 OBD
Peugeot 607 3.0 V6 24v 211 290 VR/Mgb. +OBD
Peugeot 806 2.0 16v 136 OBD
Peugeot 806 2.0 HDI 110 OBD
Peugeot 807 2.0 16v 136 OBD
Peugeot 807 2.0 16v 140 OBD
Peugeot 807 2.0 HDI 107 OBD
Peugeot 807 2.0 HDI 110 OBD
Peugeot 807 2.0 HDI 120 OBD
Peugeot 807 2.0 HDI 165 OBD
Peugeot 807 2.2 HDI 128 OBD
Peugeot 807 2.2 HDI 170 OBD
Peugeot 807 3.0 V6 207 OBD
Peugeot 1007 1.4 16v 88 133 OBD
Peugeot 1007 1.4 8v 75 118 OBD
Peugeot 1007 1.4 8v HDi 68 160 OBD
Peugeot 1007 1.6 16v 109 147 OBD
Peugeot 1007 1.6 16v HDi FAP 109 245 OBD
Peugeot 2008 1.6 16v VTi 120 160 OBD
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi 100 Fap 99 254 Mgb.
Peugeot 2008 1.6 HDi 114 270 VR/Mgb. +OBD
Peugeot 3008 1.6 16v THP 150 OBD
Peugeot 3008 1.6 16v THP 155 OBD
Peugeot 3008 1.6 16v VTI 120 160 OBD
Peugeot 3008 1.6 HDI 110 OBD
Peugeot 3008 1.6 HDI 112 VR/Mgb. +OBD
Peugeot 3008 2.0 BlueHDi 150 370 VR/Mgb. +OBD
Peugeot 3008 2.0 BlueHDi 180 400 VR/Mgb. +OBD
Peugeot 3008 2.0 HDI 150 OBD
Peugeot 3008 2.0 HDI 165 OBD
Peugeot 4007 2.2 HDI 156 Mgb.
Peugeot 4007 2.4 16v 170 Aszt./ Mgb.
Peugeot 5008 1.6 16v 120 160 OBD
Peugeot 5008 1.6 16v THP 155 OBD
Peugeot 5008 1.6 HDI 110 OBD
Peugeot 5008 1.6 HDi 112 VR/Mgb. +OBD
Peugeot 5008 2.0 BlueHDi 150 370 VR/Mgb. +OBD
Peugeot 5008 2.0 HDI 150 OBD
Peugeot 5008 2.0 HDI 163 OBD
Peugeot 206 Plus 1.4 16v 73 118 VR/Mgb. +OBD
Peugeot 206 Plus 1.4 8v HDi 68 150 VR/Mgb. +OBD
Peugeot Bipper 1.3 HDI 75 VR/Mgb. +OBD
Peugeot Bipper 1.4 8v 73 OBD
Peugeot Bipper 1.4 HDI 69 VR/Mgb. +OBD
Peugeot Boxer 2.0 8v 110 OBD
Peugeot Boxer 2.0 BlueHDi 163 350 VR/Mgb. +OBD
Peugeot Boxer 2.0 HDI 84 OBD
Peugeot Boxer 2.2 HDI 101 VR/Mgb. +OBD
Peugeot Boxer 2.2 HDi 110 250 OBD
Peugeot Boxer 2.2 HDI 120 VR/Mgb. +OBD
Peugeot Boxer 2.2 HDi 131 320 OBD
Peugeot Boxer 2.2 HDi 132 320 OBD
Peugeot Boxer 2.2 HDi 133 320 OBD
Peugeot Boxer 2.2 HDi 135 320 OBD
Peugeot Boxer 2.2 HDi 150 350 OBD
Peugeot Boxer 2.8 HDI 128 OBD
Peugeot Boxer 2.8 HDI 146 OBD
Peugeot Boxer 3.0 HDI 160 OBD
Peugeot Boxer 3.0 HDI 175 Mgb.
Peugeot Expert 1.6 HDI 90 OBD
Peugeot Expert 2.0 16v 136 OBD
Peugeot Expert 2.0 16v 140 OBD
Peugeot Expert 2.0 HDI 92 OBD
Peugeot Expert 2.0 HDI 110 OBD
Peugeot Expert 2.0 HDI 120 OBD
Peugeot Expert 2.0 HDI 136 OBD
Peugeot Expert 2.0 HDI 165 OBD
Peugeot Partner 1.4i 75 175 OBD
Peugeot Partner 1.6 16v 90 132 OBD
Peugeot Partner 1.6 16v 109 147 Mgb.
Peugeot Partner 1.6 16v VTi 120 160 OBD
Peugeot Partner 1.6 BlueHDi 98 254 Mgb.
Peugeot Partner 1.6 BlueHDi 120 320 Mgb.
Peugeot Partner 1.6 HDi 75 185 OBD
Peugeot Partner 1.6 HDi 90 215 OBD
Peugeot Partner 1.6 HDi 92 230 VR/Mgb. +OBD
Peugeot Partner 1.6 HDi 109 260 OBD
Peugeot Partner 1.6 HDi 112 240 VR/Mgb. +OBD
Peugeot Partner 1.6 HDi 114 240 VR/Mgb. +OBD
Peugeot Partner 1.6i 16v 109 147 OBD
Peugeot Partner 1.6i 16v 110 150 OBD
Peugeot Partner 2.0 HDi 90 205 VR/Mgb. +OBD
Peugeot Ranch 1.4 8v 73 OBD
Peugeot Ranch 1.6 16v 110 OBD
Peugeot Ranch 1.6 HDI 75 OBD
Peugeot Ranch 1.6 HDI 90 OBD
Peugeot Ranch 2.0 HDI 90 VR/Mgb. +OBD
Peugeot Rcz 1.6 16v THP 155 OBD
Peugeot Rcz 1.6 16v THP 200 Mgb./ OBD
Peugeot Rcz 2.0 HDI 163 OBD
SOURCE: Sources

A Peugeot története

Az Peugeot cég története Jean-Pierre Peugeot-val kezdődött, aki textilipari tevékenységbe kezdett. Munkája eredményeként fiaira, Jean-Pierre és Jean-Frédéric Peugeot-ra egy kelmefestő műhelyt, egy olajüzemet és egy malmot hagyott. A két fiú 1810 körül átalakította a Montbéliard melletti malmot, és hengerelt acél gyártásába fogott. A Peugeot Testvérek (Peugeot Fréres) nevű cég eleinte rugókat, fűrészlapokat, kéziszerszámokat, valamint kávédarálókat és női szoknyaabroncsokat készített.
1885-ben fordulat állt be a cég profiljában: megjelent a járműipar. Az alapító fiai Armand Peugeot irányításával 1886-ban kerékpárgyártásba kezdtek. A Peugeot cég által gyártott kerékpárok igen változatos formájúak voltak. A kezdeti modell első kereke 1,36 m, hátsó kereke 0,40 m átmérőjű volt. A későbbi modellek egyre jobban hasonlítottak mai társaikra. A kétszemélyes tricikli kényelmes közlekedési eszköz volt, melyen az utasok egymás mellett ültek.
A cég az 1889-es Párizsi Világkiállításon mutatta be a Serpollet gőzmotoros, kétszemélyes triciklit. 1890-ben már az első négykerekű Peugeot is elkészült: ez volt a Type 2, amelyet már nem gőzzel, hanem gázolajjal működtettek. Armand Peugeot Lille-ben alapított új üzemet Automobiles Peugeot néven, ahol 1899-ben több mint 300, majd a következő évben 500 autó készült.
1904-ben a Párizsi Autószalonon mutatták be az új egyhengeres Bébi-Peugeot-t; amely igazi népautó lett. Közben a Peugeot testvérek fiai is autógyártásba kezdtek; az ő emblémájuk volt a jellegzetes Peugeot-oroszlán. A cégek aztán összeolvadtak, és 1913-ra minden második francia autó a Peugeot-tól származott. A termelés 1923-ban haladta meg először a 10 000 darabot.
Az 1929-ben megjelent Peugeot 201 volt az első olyan autó, amelyet a ma is használt Peugeot-féle típusszámozással láttak el. Ez lett a cég első sorozatgyártásban gyártott modellje. A második világháború után viszonylag hamar elkészült az egymilliomodik Peugeot is.
A Peugeot 403-mal kezdődött a Peugeot és a Pininfarina együttműködése. 1967-ben a Peugeot felvásárolta a Citroen részvényeinek a 90%-át. Ezzel alakult meg a PSA PeugeotCitroen holding.
1963-ban a Peugeot 404 győzött a Kelet-Afrika Szafarin, 1965-ben pedig az Argentin Grand Prix-n. A Peugeot 307 WRC 2004-ben és 2005-ben is hivatalos résztvevője volt a Nemzetközi Rali Bajnokságnak.
1983-ban jelent meg a Peugeot 205, amelyet 1998-ban követett a sikeres elődhöz fogható Peugeot 206-os modell. A Peugeot 205-ből több mint ötmillió, a Peugeot 206-ból pedig több mint hat és félmillió példány készült. A siker hatására a cég nemzetközi gyártókapacitásainak bővítésébe kezdett, és a brazíliai Rio de Janeiro állam Porto Real városában új üzemet indított be 2010-ben.
1993-ban Európa szerte megkezdődött a Peugeot 306 forgalmazása, amely a sikeres elődöt a 309-et váltotta fel.
Az új évezred első Peugeot-modellje, a Peugeot 607 volt. A cég a 2010-es években a versenytársakhoz hasonlóan piacra lépett hibrid (Peugeot 3008 HYbrid4) és elektromos (Peugeot iON, ami valójában a Mitsubishi i-MiEV egy változata) meghajtású modellekkel is.
A cég a kerékpársportban is sikereket ért el: 1977-ig tíz alkalommal nyerték meg az általuk gyártott kerékpárokkal a Tour de France-t.

Mindenki tudja, hogy a Peugeot logója a balra néző, két lábon álló oroszlán. De mi a jelkép eredete? A Peugeot-oroszlán akkor született meg, mikor Justin Blazer, egy montbéliard-i ötvös levelet kapott a Peugeot képviselőitől, amiben megbízták egy minőséget, megbízhatóságot, hosszú élettartamot kifejező logó elkészítésével. Blazer 1850-ben el is készült az első Peugeot-oroszlánnal, melynek mancsai alatt egy nyíl feküdt. A cég emellett három logót is alkalmazott osztálytól függően: az első osztályú termékekhez a nyíllal vagy nyíl nélkül látható oroszlánt, a másodosztályú termékekhez egy fogyó holdat, a harmadosztályhoz egy kezet. A „Peugeot” márkanév először 1927-ben jelent meg a logón. Az oroszlán figurák mindig az adott kor divatjának és elvárásainak megfelelően változtak, olyannyira, hogy több más autómobil és kerékpárgyártó cég is rákapott az oroszlán figura alkalmazására. A Peugeot-nál azonban jelentésük mindig ugyanaz volt, az erő, a minőség és a megbízhatóság.