SsangYong tuning
SsangYong tuning módszerek, chiptuning. Keresd ki a sajátod, 3 kattintás!Chiptuning » SsangYong tuning
SsangYong tuning, chiptuning
Erős SsangYong tuning, chiptuning beállításainkat biztonságos körülmények között, 4×4-es Bosch terhelt mérőpadon fejlesztjük, teljesítménymérés kontrolljával, folyamatos diagnosztika és adatgyűjtés mellett, autód állapotát és kérésedet figyelembe véve.
SsangYong tuning előtt megéri megnézned ezt a videót mert olyan technikákról beszélek benne, amelyek Neked segítenek, ha egy jó autót szeretnél. Lehet, hogy éppen ezeken fog múlni a SsangYong chippelés sikere és jelentős összeget fogsz vele megtakarítani. Kezdd itt, kattints a lejátszásra!
SsangYong tuning, tuningbox és motoroptimalizálás
A listázott SsangYong modellekhez biztosan van tuning technológiánk. Felesleges alkatrészek (SsangYong tuningbox) beépítése nélkül gyári, biztonságos eszközökkel (legtöbbször megbontás nélkül) készül a motoroptimalizálás.
SsangYong chiptuning táblázatunk, adatbázisunk folyamatosan frissítjük. Használd az ajánlatkérőt, válaszd ki ott az autód.

SsangYong tuning és kapcsolódó szakcikkeink
SsangYong cikkeink, méréseink mellett mutatunk néhány a csoportjába sorolt referenciát is: , mivel sok esetben a motorok és rendszerek is azonosak a csoporton belül.
Épp most mértük: legutóbbi SsangYong chip tuning méréseink
- Ssangyong Rexton 2.2 D 186 LE 2007 Rigotech Prémium Pro csippelés és teljesítménymérés
- Ssangyong Korando 2.0 XDI 175 LE 2014 Rigotech Prémium Pro chiptuning és dyno teszt
SsangYong tuning esettanulmányok (legutóbbi néhány...)
- SsangYong Kyron chiptuning Di 141 Ps 2006 Prémium Pro beállítás
- SsangYong Rexton chiptuning Di 163 Ps 2007 Prémium Pro hangolás
- SsangYong Korando 2.0 XDi 175 Ps 2014 Prémium Pro Stage1
- SsangYong Tivoli 1.6 e-XDI 115 LE 2015 Prémium Pro hangolás
- Ford Ranger chiptuning 3.2 DCi 200 lóerő 2018 Prémium Pro csippelés
- Mitsubishi Outlander chiptuning 2.0 Di 140 lóerő 2007 Prémium Pro finomhangolás
- Mazda CX-5 chiptuning 2.2 Skyactiv-D 175 LE 2018 Prémium Pro Stage1
- Honda Accord chiptuning 2.2 CTDi 140 Ps 2007 Prémium Pro beállítás
- Honda Accord chiptuning 2.2 CTDi 140 Ps 2006 Prémium Pro motoroptimalizálás
- Ssangyong Korando 2.0 XDI 175 LE chiptuning, Prémium Pro Stage1
- Ssangyong Korando 2.0 XDI 175 Ps chiptuning, Prémium Pro finomhangolás
- Ssangyong Rexton 2.7 XDI 165 Ps tuning, Prémium Pro csippelés
- Ssangyong Rexton TUNING 2.7 XDI chiptuning 165 LE 2005 Prémium Pro hangolás
- Ssangyong Korando TUNING 2.2 XDI chiptuning 178 Ps 2018 Prémium Pro finomhangolás
- Ssangyong Rexton TUNING 2.7 XDI chiptuning 165 lóerő 2006 Prémium Pro csiptuning
- Subaru Outback 2.0 TD 150 LE tuning, Prémium Pro beállítás
- Suzuki Sx4 1.5 i 99 lóerő tuning, Prémium Pro Stage1
- Suzuki Swift 1.3 i 93 LE chiptuning, Prémium Pro csiptuning
- Porsche Boxter 2.7 i 265 LE chiptuning, Prémium Pro beállítás
- Isuzu D-max 3.0 TDI 163 lóerő tuning, Prémium Pro hangolás
További SsangYong tuning fotók és életképek az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!
További SsangYong dyno képek az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!
Chiptuning / egyéb beállítás során, mindig a leggyorsabb és legkevésbé 'fájdalmas' módszert alkalmazzuk.
- OBD = megbontás nélkül a diagnosztikai csatlakozón (OBD-n) keresztül
- VR/Mgb. +OBD = 90%, hogy megy OBD-n, de lehet hogy a vezérlőt meg kell bontani *
- Mgb./ OBD = 80%, hogy megy OBD-n, de ha nem, akkor csak megbontással
- Mgb.+ OBD = a vezérlőegységet megbontjuk, utána már OBD-n írjuk
- Aszt./ Mgb. = a vezérlőt ki kell venni. Vagy a csatlakozóján keresztül, vagy megbontás után kezelhető **
- Mgb. = kizárólag a vezérlőegység megbontásával olvasható/írható a beállítás. ***
- Forr. = nagyon régi típusoknál megbontás után memória ki/be forrasztása szükséges
Gyártmány | Típus | Motor | LE | Nm | Módszer |
---|---|---|---|---|---|
Ssangyong | Actyon | 2.0 XDi | 141 | 310 | OBD |
Ssangyong | Actyon | 2.0 XDi | 150 | 360 | OBD |
Ssangyong | Actyon | 2.0 XDi | 175 | 360 | OBD |
Ssangyong | Actyon | 2.2 e-XDi | 178 | 400 | VR/Mgb. +OBD |
Ssangyong | Actyon Sports | 2.0 XDi | 141 | 310 | OBD |
A SsangYong története
A Ssangyong Motor Company (a név „Ikersárkány”-t jelent) Dél-Korea legrégebbi autógyártója, mely 60 éves története során kezdetben buszok és és teherautók, majd kifejezetten 4×4-es járművek fejlesztésére és gyártására specializálódott.
A vállalat 1954-ben alakult még Ha Dong-Hwan Motor néven és a 1974-ben kezdte meg Korando márkanéven a legendás Jeep Willy terepjárók koreai változatának gyártását és forgalmazását.
1984-ben mutatta be a cég az első összkerékhajtású Korando modellt, az első SUV-ot a koreai járműgyártó történetében. Egyébként: a Korando betűszó a „Koreans can do” mondatból alakult ki.1986-ban a Geohwa Motors csatlakozott a Ssangyong vállalathoz. A Geohwa mindig is terepjárók gyártására specializálódott. Innen eredeztethető a Ssangyong „összkerékhajtású DNS-e”. 1986-tól a „SsangYong” már csak ezen a néven szerepel.A 90-es évek elején a Mercedes-Benz AG befektetett a Ssangyong Motors vállalatba a stratégiai együttműködés és partnerség céljával.
1993-ban a Ssangyong bemutatta a Musso SUV modellt – egyedülálló külsővel és tökéletes teljesítménnyel. 1994-ben a Ssangyong Motor modern motorgyárat nyitott meg Cshangvonban, 1995-ben pedig a „Van Istana” (más néven: MB100) modellel lépett a piacra, amelyet a Mercedes-Benz vállalattal együttműködve fejlesztett ki. 1997-ben a Ssangyong a luxusosztályú Chairman modellel előretört a személykocsik piacán. A Chairman luxuslimuzint a cég csak a hazai, koreai piacon forgalmazza, ahol igen közkedvelt.1997 őszén a Ssangyong – számos más koreai vállalathoz hasonlóan – alaposan megérezte a súlyos ázsiai gazdasági válság következményeit. 1998-ban a cég egyesítette erőit az akkori Daewoo-csoporttal. A válság elmúltával a Ssangyong ismét önállóvá vált. Ez a cég átfogó átszervezését hozta magával, aminek előterében a kutatási és fejlesztési lehetőségek bővítése állt.
A 2000-es évek közepére a vállalat Dél-Korea vezető SUV gyártójává vált teljeskörű termékpalettája révén, mely a Rexton, Kyron, Actyon és Actyon Sports terepjárókból, az összkerékhajtással is rendelhető Rodius egyterűből és Chairman luxuslimuzinból állt.
2001-ben debütált a Rexon a piacon: egy olyan D-szegmensbeli SUV, amely még ma is közkedvelt. A motorgyárban legördült az 500 000-edik Ssangyong erőforrás a szalagról. 2007-ben a Ssangyong Motor bevezette a „New Vision” programot, amely elhelyezte a további gazdasági fejlődés alapkövét, és bemutatta azt a hosszú távú stratégiai tervet, amelynek segítségével a cég minőségi termékekkel kíván globális járműgyártóvá válni. 2010-ben a cég új tulajdonoshoz került, India egyik legnagyobb ipari és szolgáltató konglomerátuma, a világ 100 országában 144.000 alkalmazottat foglalkoztató Mahindra & Mahindra csoport biztosítja a Ssangyong következő években tervezett modelloffenzívájának financiális hátterét. Ennek részeként 2013 és 2016 között 5 teljesen új modellt mutat be a Ssangyong és globális eladásait megkétszerezve 2016-ra évi 300.000 gépkocsi értékesítését tűzte ki célul.
A vállalat székhelye és autógyárta a koreai Pyeongtaek-ben, míg saját motorgyártó üzeme Changwon-ban található. Jelenleg összesen kb. 5500 alkalmazottat foglakoztat és a világ 96 országában forgalmazza a Ssangyong modelleket.