/**/

SsangYong tuning

SsangYong tuning módszerek, chiptuning. Keresd ki a sajátod, 3 kattintás!

Chiptuning » SsangYong tuning

SsangYong tuning, chiptuning

Erős SsangYong tuning, chiptuning beállításainkat biztonságos körülmények között, 4×4-es Bosch terhelt mérőpadon fejlesztjük, teljesítménymérés kontrolljával, folyamatos diagnosztika és adatgyűjtés mellett, autód állapotát és kérésedet figyelembe véve.

SsangYong tuning előtt megéri megnézned ezt a videót mert olyan technikákról beszélek benne, amelyek Neked segítenek, ha egy jó autót szeretnél. Lehet, hogy éppen ezeken fog múlni a SsangYong  chippelés sikere és jelentős összeget fogsz vele megtakarítani.  Kezdd itt, kattints a lejátszásra!

SsangYong tuning, tuningbox és motoroptimalizálás

A listázott SsangYong modellekhez biztosan van tuning technológiánk. Felesleges alkatrészek (SsangYong tuningbox) beépítése nélkül gyári, biztonságos eszközökkel (legtöbbször megbontás nélkül) készül a motoroptimalizálás.
SsangYong chiptuning táblázatunk, adatbázisunk folyamatosan frissítjük. Használd az ajánlatkérőt, válaszd ki ott az autód.

ssangyong-tuning

SsangYong tuning és kapcsolódó szakcikkeink

SsangYong cikkeink, méréseink mellett mutatunk néhány a csoportjába sorolt referenciát is: , mivel sok esetben a motorok és rendszerek is azonosak a csoporton belül.


Még nincs szakcikkünk SsangYong tuning témában.




További tuning sztorik, teljesítményadatok az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!

SsangYong fotók, életképek a Rigotech műhelyeiből

ssangyong kyron di 141 tuning
ssangyong rexton di 163 tuning
ssangyong-korando-2-0-xdi-175-tuning
ssangyong-tivoli-1-6-e-xdi-115-tuning
Ssangyong Korando tuning 2.0 XDI 175 chiptuning
Ssangyong Korando tuning 2.0 XDI 175 chiptuning
Ssangyong Rexton tuning 2.7 XDI 165 chiptuning
Ssangyong Rexton tuning 2.7 XDI 165 chiptuning
Ssangyong Korando tuning 2.2 XDI 178 chiptuning

További SsangYong tuning fotók és életképek az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!


SsangYong tuning dyno képek

ssangyong-Rexton-tuning-teljesitmenymeres-dyno-chart
ssangyong-Korando-tuning-teljesitmenymeres-dyno-chart

További SsangYong dyno képek az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!

Chiptuning / egyéb beállítás során, mindig a leggyorsabb és legkevésbé 'fájdalmas' módszert alkalmazzuk.

  • OBD = megbontás nélkül a diagnosztikai csatlakozón (OBD-n) keresztül
  • VR/Mgb. +OBD = 90%, hogy megy OBD-n, de lehet hogy a vezérlőt meg kell bontani *
  • Mgb./ OBD = 80%, hogy megy OBD-n, de ha nem, akkor csak megbontással
  • Mgb.+ OBD = a vezérlőegységet megbontjuk, utána már OBD-n írjuk
  • Aszt./ Mgb. = a vezérlőt ki kell venni. Vagy a csatlakozóján keresztül, vagy megbontás után kezelhető **
  • Mgb. = kizárólag a vezérlőegység megbontásával olvasható/írható a beállítás. ***
  • Forr. = nagyon régi típusoknál megbontás után memória ki/be forrasztása szükséges
Ssangyong tuning adatok, módszerek
Gyártmány Típus Motor LE Nm Módszer
Ssangyong Actyon 2.0 XDi 141 310 OBD
Ssangyong Actyon 2.0 XDi 150 360 OBD
Ssangyong Actyon 2.0 XDi 175 360 OBD
Ssangyong Actyon 2.2 e-XDi 178 400 VR/Mgb. +OBD
Ssangyong Actyon Sports 2.0 XDi 141 310 OBD
Ssangyong Actyon Sports 2.0 XDi 150 360 OBD
Ssangyong Actyon Sports 2.0 XDi 175 360 OBD
Ssangyong Actyon Sports 2.2 e-XDi 178 400 VR/Mgb. +OBD
Ssangyong Korando 2.0 XDi 175 360 OBD
Ssangyong Korando 2.2 e-XDi 178 400 VR/Mgb. +OBD
Ssangyong Kyron 2.0 XDi 141 310 OBD
Ssangyong Kyron 2.7 XDi 180 402 OBD
Ssangyong Rexton 2.0 XDi 155 360 OBD
Ssangyong Rexton 2.2 e-XDi 178 400 VR/Mgb. +OBD
Ssangyong Rexton 2.7 XDi 160 340 OBD
Ssangyong Rexton 2.7 XDi 163 345 OBD
Ssangyong Rexton 2.7 XDi 180 402 OBD
Ssangyong Rodius 2.0 XDi 155 360 OBD
Ssangyong Rodius 2.7 XDi 163 345 OBD
Ssangyong Rodius 3.2 V6 220 OBD
Ssangyong Stavic 2.0 XDI 155 OBD
Ssangyong Stavic 2.7 XDi 163 345 OBD
Ssangyong Stavic 3.2 V6 220 OBD
Ssangyong Tivoli 1.6 e-XDi 116 Mgb./ OBD
Ssangyong XLV 1.6 e-XDi 116 Mgb.
SOURCE: Sources

A SsangYong története

A Ssangyong Motor Company (a név „Ikersárkány”-t jelent) Dél-Korea legrégebbi autógyártója, mely 60 éves története során kezdetben buszok és és teherautók, majd kifejezetten 4×4-es járművek fejlesztésére és gyártására specializálódott.
A vállalat 1954-ben alakult még Ha Dong-Hwan Motor néven és a 1974-ben kezdte meg Korando márkanéven a legendás Jeep Willy terepjárók koreai változatának gyártását és forgalmazását.
1984-ben mutatta be a cég az első összkerékhajtású Korando modellt, az első SUV-ot a koreai járműgyártó történetében. Egyébként: a Korando betűszó a „Koreans can do” mondatból alakult ki.1986-ban a Geohwa Motors csatlakozott a Ssangyong vállalathoz. A Geohwa mindig is terepjárók gyártására specializálódott. Innen eredeztethető a Ssangyong „összkerékhajtású DNS-e”. 1986-tól a „SsangYong” már csak ezen a néven szerepel.A 90-es évek elején a Mercedes-Benz AG befektetett a Ssangyong Motors vállalatba a stratégiai együttműködés és partnerség céljával.
1993-ban a Ssangyong bemutatta a Musso SUV modellt – egyedülálló külsővel és tökéletes teljesítménnyel. 1994-ben a Ssangyong Motor modern motorgyárat nyitott meg Cshangvonban, 1995-ben pedig a „Van Istana” (más néven: MB100) modellel lépett a piacra, amelyet a Mercedes-Benz vállalattal együttműködve fejlesztett ki. 1997-ben a Ssangyong a luxusosztályú Chairman modellel előretört a személykocsik piacán. A Chairman luxuslimuzint a cég csak a hazai, koreai piacon forgalmazza, ahol igen közkedvelt.1997 őszén a Ssangyong – számos más koreai vállalathoz hasonlóan – alaposan megérezte a súlyos ázsiai gazdasági válság következményeit. 1998-ban a cég egyesítette erőit az akkori Daewoo-csoporttal. A válság elmúltával a Ssangyong ismét önállóvá vált. Ez a cég átfogó átszervezését hozta magával, aminek előterében a kutatási és fejlesztési lehetőségek bővítése állt.
A 2000-es évek közepére a vállalat Dél-Korea vezető SUV gyártójává vált teljeskörű termékpalettája révén, mely a Rexton, Kyron, Actyon és Actyon Sports terepjárókból, az összkerékhajtással is rendelhető Rodius egyterűből és Chairman luxuslimuzinból állt.
2001-ben debütált a Rexon a piacon: egy olyan D-szegmensbeli SUV, amely még ma is közkedvelt. A motorgyárban legördült az 500 000-edik Ssangyong erőforrás a szalagról. 2007-ben a Ssangyong Motor bevezette a „New Vision” programot, amely elhelyezte a további gazdasági fejlődés alapkövét, és bemutatta azt a hosszú távú stratégiai tervet, amelynek segítségével a cég minőségi termékekkel kíván globális járműgyártóvá válni. 2010-ben a cég új tulajdonoshoz került, India egyik legnagyobb ipari és szolgáltató konglomerátuma, a világ 100 országában 144.000 alkalmazottat foglalkoztató Mahindra & Mahindra csoport biztosítja a Ssangyong következő években tervezett modelloffenzívájának financiális hátterét. Ennek részeként 2013 és 2016 között 5 teljesen új modellt mutat be a Ssangyong és globális eladásait megkétszerezve 2016-ra évi 300.000 gépkocsi értékesítését tűzte ki célul.
A vállalat székhelye és autógyárta a koreai Pyeongtaek-ben, míg saját motorgyártó üzeme Changwon-ban található. Jelenleg összesen kb. 5500 alkalmazottat foglakoztat és a világ 96 országában forgalmazza a Ssangyong modelleket.