Suzuki tuning
Suzuki tuning módszerek, chiptuning. Keresd ki a sajátod, 3 kattintás!Chiptuning » Suzuki tuning
Suzuki tuning, chiptuning
Erős Suzuki tuning, chiptuning beállításainkat biztonságos körülmények között, 4×4-es Bosch terhelt mérőpadon fejlesztjük, teljesítménymérés kontrolljával, folyamatos diagnosztika és adatgyűjtés mellett, autód állapotát és kérésedet figyelembe véve.
Suzuki tuning előtt megéri megnézned ezt a videót mert olyan technikákról beszélek benne, amelyek Neked segítenek, ha egy jó autót szeretnél. Lehet, hogy éppen ezeken fog múlni a Suzuki chippelés sikere és jelentős összeget fogsz vele megtakarítani. Kezdd itt, kattints a lejátszásra!
Suzuki tuning, tuningbox és motoroptimalizálás
A listázott Suzuki modellekhez biztosan van tuning technológiánk. Felesleges alkatrészek (Suzuki tuningbox) beépítése nélkül gyári, biztonságos eszközökkel (legtöbbször megbontás nélkül) készül a motoroptimalizálás.
Suzuki chiptuning táblázatunk, adatbázisunk folyamatosan frissítjük. Használd az ajánlatkérőt, válaszd ki ott az autód.

Suzuki tuning és kapcsolódó szakcikkeink
Suzuki cikkeink, méréseink mellett mutatunk néhány a csoportjába sorolt referenciát is: , mivel sok esetben a motorok és rendszerek is azonosak a csoporton belül.
Épp most mértük: legutóbbi Suzuki chip tuning méréseink
- Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet 140 LE 2019 Rigotech Prémium Pro motoroptimalizálás adatok és dyno
- Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet 140 LE 2019 Rigotech Prémium Pro tuning és dyno
- Suzuki Jimny 1.5 DDIS 86 LE 2008 Rigotech Prémium Pro chippelés és dyno
- Suzuki Grand Vitara 1.9 DDIS 129 LE 2007 Rigotech Prémium Pro chippelés adatok és dyno
- Suzuki Swift 1.6 VVT 136 LE 2016 Rigotech Prémium Pro csippelés és teljesítménymérés
Suzuki tuning esettanulmányok (legutóbbi néhány...)
- Suzuki Vitara chiptuning 1.4 TE 140 Ps 2016 Prémium Pro hangolás
- Suzuki Vitara chiptuning 1.6 benzin 120 LE 2015 Prémium Pro beállítás
- Suzuki SX4 chiptuning 1.6 benzin 107 Ps 2007 Prémium Pro csippelés
- Suzuki SX4 chiptuning 1.6 DDi 120 Ps 2016 Prémium Pro motoroptimalizálás
- Suzuki SX4 chiptuning 1.6 benzin 120 LE 2010 Prémium Pro finomhangolás
- Suzuki SX4 S-Cross chiptuning 1.4 TE 140 lóerő 2018 Prémium Pro beállítás
- Suzuki Splash chiptuning 1.2 benzin 86 lóerő 2008 Prémium Pro csippelés
- Suzuki Vitara chiptuning 1.4 TE 140 Ps 2019 Prémium Pro Stage1
- Suzuki Swift chiptuning 1.4 TE 140 Ps 2018 Prémium Pro Stage1
- Suzuki Swift chiptuning 1.6 benzin 125 Ps 2005 Prémium Pro finomhangolás
- Ford Ranger chiptuning 3.2 DCi 200 lóerő 2018 Prémium Pro csippelés
- Mitsubishi Outlander chiptuning 2.0 Di 140 lóerő 2007 Prémium Pro finomhangolás
- Mazda CX-5 chiptuning 2.2 Skyactiv-D 175 LE 2018 Prémium Pro Stage1
- Honda Accord chiptuning 2.2 CTDi 140 Ps 2007 Prémium Pro beállítás
- Honda Accord chiptuning 2.2 CTDi 140 Ps 2006 Prémium Pro motoroptimalizálás
- Suzuki Sx4 1.5 i 99 lóerő tuning, Prémium Pro Stage1
- Suzuki Swift 1.3 i 93 LE chiptuning, Prémium Pro csiptuning
- Suzuki Kizashi 2.4 i 178 Ps chiptuning, Prémium Pro Stage1
- Suzuki Swift 1.3 VVT 92 Ps tuning, Prémium Pro hangolás
- Suzuki Swift 1.3 i 93 Ps chiptuning, Prémium Pro finomhangolás
- Suzuki Swift 1.3 i 92 Ps chiptuning, Prémium Pro Stage1
- Suzuki Swift 1.6 i 123 Ps chiptuning, Prémium Pro csiptuning
- Suzuki Swift 1.6 i 136 LE chiptuning, Prémium Pro Stage1
- Suzuki Sx4 1.9 DDIS 120 LE tuning, Prémium Pro csiptuning
- Suzuki Swift 1.3 i 91 LE tuning, Prémium Pro finomhangolás
- Subaru Outback 2.0 TD 150 LE tuning, Prémium Pro beállítás
- Porsche Boxter 2.7 i 265 LE chiptuning, Prémium Pro beállítás
- Isuzu D-max 3.0 TDI 163 lóerő tuning, Prémium Pro hangolás
További Suzuki tuning fotók és életképek az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!
További Suzuki dyno képek az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!
Chiptuning / egyéb beállítás során, mindig a leggyorsabb és legkevésbé 'fájdalmas' módszert alkalmazzuk.
- OBD = megbontás nélkül a diagnosztikai csatlakozón (OBD-n) keresztül
- VR/Mgb. +OBD = 90%, hogy megy OBD-n, de lehet hogy a vezérlőt meg kell bontani *
- Mgb./ OBD = 80%, hogy megy OBD-n, de ha nem, akkor csak megbontással
- Mgb.+ OBD = a vezérlőegységet megbontjuk, utána már OBD-n írjuk
- Aszt./ Mgb. = a vezérlőt ki kell venni. Vagy a csatlakozóján keresztül, vagy megbontás után kezelhető **
- Mgb. = kizárólag a vezérlőegység megbontásával olvasható/írható a beállítás. ***
- Forr. = nagyon régi típusoknál megbontás után memória ki/be forrasztása szükséges
Gyártmány | Típus | Motor | LE | Nm | Módszer |
---|---|---|---|---|---|
Suzuki | Alto | 0.7i 12v | 50 | Aszt./ Mgb. | |
Suzuki | Carry | 0.7i 12v | 50 | Aszt./ Mgb. | |
Suzuki | Forenza | 2.0 TDCI | 121 | OBD | |
Suzuki | Fun | 1.0 8v FlexPower | 69 | OBD | |
Suzuki | Grand Vitara | 1.6 16v VVT 5MT | 106 | 145 | Mgb. |
A Suzuki története
A Suzuki Motor Corporation (Suzuki Kabushikigaisha) egy japán multinacionális cég, mely fő jövedelmét az autók és motorkerékpárok gyártásával szerzi be. A Suzuki a 12. legnagyobb személygépkocsi-gyártó a világon, a története pedig egy szövőgéppel kezdődött.
A cégalapító Michio Suzuki 1887. február 10-én született Hamamatsuban, egy tengerparti városkában. Az ambiciózus feltaláló 1909-ben, 22 évesen konstruálta első termékét, egy pedál-hajtású szövőgépet, és árulni kezdte a terméket. Az üzlet jól ment, a rendelések egyre szaporodtak, és alig harminc évesen már egy szövőszéküzem vezetője volt, ekkor hatvan alkalmazott dolgozott a keze alatt. A termékek egyre precízebbek lettek, és már a selyemipar számára is készített gépeket. Mivel ekkorra már nagyobb invesztíciók váltak szükségessé a fejlődéshez, így cégét bevezette a tőzsdére Suzuki Szövőszékgyártó Vállalat (Suzuki Jidosha Kogyo) néven. 1922-re a mai kor számára sajnos már ismeretlen problémával találta szembe magát, nevezetesen hogy a Suzuki kiváló minőségű, az akkori igényeket teljes mértékben kielégítő szövőszékei nem romlottak el, így az új szövőszékek iránti igény fokozatosan csökkent, a piac telítődött. Suzukiban ekkor felmerült a járműiparban való részvétel is, amihez már egy prototípust is elkészített egy angliai Austin Seven alapján, de a II. világháború közbeszólt.
A II világháború után a szövőszékgyártás ugyan újraindult, de a háború és az azt követő gazdasági helyzet rossz hatással volt a cég rentabilitására.
1952-ben készült el az első itt gyártott jármű Power Free néven, amely egy 36 cm?-es kétütemű segédmotorral hajtott kerékpár volt. A Suzuki által a Power Free-re kifejlesztett rendszer annyira újszerű és leleményes volt, hogy arra az akkor felállt új kormány is felfigyelt, és anyagi támogatást nyújtott a Suzuki számára, hogy az folytassa a motorkerékpár-fejlesztésben megkezdett fejlesztéseit. A Power Free mindezek ellenére csak pár hónapot töltött a piacon, mielőtt teljesen áttervezték. Ugyanis nem sokkal a bemutatás után a japán kormány megváltoztatta a kismotorhasználat feltételeit, és ezt követően 4 ütemű motorok esetében 90 cm? felett, kétütemű motorok esetében pedig 60 cm? felett írta csak elő vezetői engedély szükségességét. A Suzuki ezért azonnal hozzálátott egy új, 60 cm?-es kétütemű motorkerékpár kifejlesztéséhez. Így került a piacra 1953-ban a Diamond Free.
1955-ben a cég neve Suzuki Motor Corporation-re változott. Egy évvel később legyártották az első autót, a Suzulight egy elsőkerékhajtású kisautó volt. 1962-ben újabb mérföldkőhöz érkezett a Suzuki, mely az 50 cm?-es kategóriában megrendezésre kerülő motorkerékpár-bajnokságon első helyezést ér el. 1963-ra az Egyesült Államokat is meghódítótta kétütemű motorjaival, a Fronte-val, és a GT750-nel. Gépkocsikat azonban ekkor még nem exportáltak, ehhez egészen 1974-ig kellett várni. 1976-ra pedig már 4 ütemű motorkerékpárokat is gyártani kezdtek, Suzuki GS néven.
Osamu Suzuki, aki négy évtizeddel ezelőtt lett a Suzuki Motor Corporation munkatársa, tehetséges, jogi végzettséggel rendelkező fiatalemberként került a céghez, szorgalmának köszönhetően pedig rövid időn belül bekerült a cég vezetésébe és 1978-tól a cég első számú embere. 1991 óta hazánk tiszteletbeli konzulja. 1993-ban az év emberévé választják és megkapja a Magyar Köztársasági Érdemrend középkeresztjét.
Az 1981-ben a General Motorsszal és az Isuzuval kötött szerződést követő évben a Suzuki az 500-as kategóriában hetedszer is megnyerte az országúti motorkerékpár világbajnokságot. A Suzuki ezután terjeszkedni kezdett Ázsiában és Európában is. 1990-ben megállapodtak a magyarországi Suzuki gyártásáról, 1991-ben megalakult a Magyar Suzuki Rt. Még ugyanebben az évben piacra került a kétüléses Cappuccino. A kilencvenes évek további időszaka igen eseménydúsan telt a Suzuki számára. 1992-ben legyártották az első Magyar Suzukit. 1993 óta az „új autó eladások” listája szerint a Suzuki a legnépszerűbb típus Magyarországon. 1993-ban beindult a Suzuki autók gyártása és értékesítése Esztergomban. Hivatalosan is felavatták a Suzuki legújabb autógyárát Magyarországon, Esztergomban.A Suzuki Motor Corporation bemutatta a Wagon R-t, a legújabb egyterű autóját. Eközben 1994-ben Japánban az összes autóeladás elérte a tízmilliót.
2001 végére világszerte 30 millió darab Suzuki gépkocsit értékesítettek, ebből több mint 15 millió darab export piacokon kelt el. 2002 májusában a Suzuki többségi tulajdont szerez a Maruti Indiában. 2002-ben új összeszerelő sort helyeztek üzembe a Kosai gyárban. 2005-ben piacra dobták az Ignist. 2006-ban gördült le az első SX4 a gyártósorról, 2011-ben pedig elkészült a kétmilliomodik Suzuki, ami egy harmadik generációs Swift volt. 2010. január 15-én a Volkswagen AG megvette a Suzuki részvényeinek 19,9%-át, mellyel a Suzuki legnagyobb részvényesévé vált.