Erős PPro chiptuning BMW F sorozathoz! – és teljesítménymérés

Szerző: Már 6, 20200 hozzászólás

Erős chiptuning BMW 530D -re F10 3000ccm 258LE 560NM 2016

 

Ez a fiatal 125e km-t futott BMW nem egy gyenge darab. Már gyárival is elég szép és lapos a nyomatékleadás karakterisztikája, ami lefordítva: a csúcsnyomaték közeli értéket (maximális erőt) széles fordulatszám tartományban tartja, így jó érzés vezetni. Ha egyszer elindul, nem fogy el. PPro chiptuning beállításunk tovább fokozza az élményt, jelentősen növelve a gyári 560NM nyomatékcsúcsot, és 258LE teljesítményt!

BMW-530d-F10-30d-258ps-2016-chiptuning
BMW-530d-F10-30d-258ps-2016-chip-teljesitménymérés

Legyen erős! – Oké!

 

PPro chiptuning beállításunk kedvéért már nem kell az autót megbontani. A gépháztetőt is csak a folyadékszintek ellenőrzése és állapotfelmérés céllal nyitjuk fel. Nálunk a vezérlőegység a HELYÉN MARAD így azt szétszedni, megbontani NEM kell! – ez nem mondható el azon tuningosokról aki elavultabb eszközökkel dolgoznak…

Diagnosztika, a beállítás le-feltöltése, adatgyűjtés az OBD csatin keresztül történik. Ügyfelünk kérése egy erős beállítás volt, így kicsit a határokat feszegetve készült el a kérése szerint. Az eredmény: 306LE 655NM (+48LE +95NM)

A beállítás a szervizek pontos (de inkább előrehozott 10e km olajcsere periódus) betartásával, és normál használat mellett (nem mindig padló) az élettartam a gyári közelében maradhat. 70% gázpedálállás alatt nem megyünk a gyári nyomatékcsúcs fölé. Ilyen használat mellett 100% hogy gyári élettartam garantált.

Ha már írjuk, a “Sport display”-t se hagyjuk gyárin…

 

Ügyes dolog a pillanatnyi nyomatékot és teljesítményt megjelenítő sport display funkció. Kis szépséghiba, hogy ha az autó erősebb mint amit a műszerek gyári számlapja ‘elbír’ akkor a mutatók kifekszenek, az új értékeket nem lehet leolvasni. – a műszer skálája “magától” nem fogja lekövetni az erősebb menetadatokat

Bár a kijelző a fedélzeti elektronika szolgáltatása, az aktuális adatokat a motorvezérlő egységtől kapja, így megfelelő jártassággal a “számlapok” adatai is megtalálhatók a motorszakaszok közt a beállításban, és ezeket újra lehet kalibrálni.

Nálunk az újrakalibrálás mindig (díjmentesen) meg is történik. Az új műszereket látod a képen. A maximális Rigotech PPro nyomaték kifekteti a mutatót, a teljesítmény mutató alkatrészvédelmi célból nem fog azért ütközésig menni…

BMW-sport-display-kalibráció-calibration-power-torque-gauge

Teljesítménymérés nélkül vakrepülés, vagy nehezített menet..

 

A teljesítménymérés (gyere, méresd le a sajátod!), nem egy kényeztető luxus a számmisztikusok részére. Ez kötelező kellene legyen, nem csak a tuning miatt, de már az érkező állapot felmérésénél is! Amikor mérünk, mindig kiderül, ha az autó fizikailag nem jó tuning alap, mert valamely műszaki hiba / adottság miatt a gyári adatokat sem tudja. Jelen esetben szinte milliméterre a gyári adatot mértük érkezéskor, ami a legjobb jel. Öröm ilyen kiváló autón dolgozni és az eredmény is mindig a tervek szerint jön. A mérés nem csak a csúcsadatok változását mutatja, de látod, hogy már sokkal előbb felépül a korábbi maximális nyomaték, és tovább is tartja az autó.

A foglalkozás a célját elérte: újabb tökéletes és erős autó, újabb széles elégedett mosoly, + még egy kis önbizalom 😉 – ami BMW esetén alapból nem szokott hiányos lenni

Kérj ajánlatot a saját autódra, és várunk szeretettel, akár BMW chpituning a téma, akár más márkádon akarsz biztonsággal erősíteni!

BMW-530d-F10-30d-258le-teljesitmenymeres-dyno-diagram

Chiptuning árajánlat és infó az autódról 5 perc alatt

  • Gyári, lebutított középszerűből
  • erős, dinamikus, megbízható
  • vezethetőbb, szerethetőbb autót
  • Rigotech beállítással!