BMW tuning
BMW tuning módszerek, chiptuning. Keresd ki a sajátod, 3 kattintás!Chiptuning » BMW tuning
BMW tuning, chiptuning
Erős BMW tuning, chiptuning beállításainkat biztonságos körülmények között, 4×4-es Bosch terhelt mérőpadon fejlesztjük, teljesítménymérés kontrolljával, folyamatos diagnosztika és adatgyűjtés mellett, autód állapotát és kérésedet figyelembe véve.
BMW tuning előtt megéri megnézned ezt a videót mert olyan technikákról beszélek benne, amelyek Neked segítenek, ha egy jó autót szeretnél. Lehet, hogy éppen ezeken fog múlni a BMW chippelés sikere és jelentős összeget fogsz vele megtakarítani. Kezdd itt, kattints a lejátszásra!
BMW tuning, tuningbox és motoroptimalizálás
A listázott BMW modellekhez biztosan van tuning technológiánk. Felesleges alkatrészek (BMW tuningbox) beépítése nélkül gyári, biztonságos eszközökkel (legtöbbször megbontás nélkül) készül a motoroptimalizálás.
BMW chiptuning táblázatunk, adatbázisunk folyamatosan frissítjük. Használd az ajánlatkérőt, válaszd ki ott az autód.

BMW tuning és kapcsolódó szakcikkeink
BMW cikkeink, méréseink mellett mutatunk néhány a csoportjába sorolt referenciát is: Bmw - Mini, mivel sok esetben a motorok és rendszerek is azonosak a csoporton belül.
- BMW 316D chiptuning - Tuningvédett 2011-es rendszer Rigotech Prémium Pro-val +150 km / tankolás!
- BMW 320D chiptuning - Kivallattuk a BMW-t aztán majdnem motorcsere lett!
- BMW 530D chiptuning - Kivallattuk a tuningolt BMW 530D-t és kiderült...
- BMW 530D tuning - miért füstöl? - újratuning és javítás infó
- Bmw chiptuning - ahogyan egyes idióták látják, és ahogyan én…
- BMW chiptuning - Erős PPro motoroptimalizálás BMW F sorozathoz, + teljesítménymérés
- BMW xDrive és más összkerekes autók mérése PONTOSAN, extrém alacsony ismétlési hibával!
Épp most mértük: legutóbbi BMW chip tuning méréseink
- BMW X6 3.0 D 381 LE 2013 Rigotech Prémium Pro csippelés és teljesítménymérés
- BMW X6 3.0 D 235 LE 2010 Rigotech Prémium Pro chippelés adatok és teljesítménymérés
- BMW X5 3.0 D 231 LE Rigotech Prémium Pro csippelés adatok és teljesítménymérés
- BMW X3 2.0 D 150 LE 2005 Rigotech Prémium Pro chippelés és dyno
- BMW X3 2.0 D 150 LE 2006 Rigotech Prémium Pro csiptuning adatok és teljesítménymérés
- Mini Cooper 1.6 T 175 LE Rigotech Prémium Pro motoroptimalizálás és teljesítménymérés
- Mini Cooper 1.6 Kompressor 163 LE 2006 Rigotech Prémium Pro motoroptimalizálás és dyno
- Mini Cooper 1.6 Kompressor 163 LE Rigotech Prémium Pro motoroptimalizálás és dyno
BMW tuning esettanulmányok (legutóbbi néhány...)
- BMW 3-as sorozat chiptuning dízel 204 lóerő 2003 Prémium Pro csiptuning
- BMW 3-as sorozat chiptuning dízel 122 Ps 2006 Prémium Pro finomhangolás
- BMW 5-ös sorozat chiptuning dízel 190 Ps 2014 Prémium Pro finomhangolás
- BMW 3-as sorozat chiptuning dízel 136 Ps 2001 Prémium Pro hangolás
- BMW 3-as sorozat chiptuning dízel 136 lóerő 2001 Prémium Pro finomhangolás
- BMW 3-as sorozat chiptuning dízel 150 Ps 2003 Prémium Pro finomhangolás
- BMW 5-ös sorozat chiptuning dízel 258 Ps 2014 Prémium Pro finomhangolás
- BMW 1-es sorozat chiptuning benzin 136 Ps 2011 Prémium Pro beállítás
- BMW 1-es sorozat chiptuning benzin 136 Ps 2011 Prémium Pro csippelés
- BMW 5-ös sorozat chiptuning dízel 177 Ps 2005 Prémium Pro hangolás
- BMW 320D TUNING 2.0 D chiptuning 150 Ps 2004 Prémium Pro csippelés
- BMW 520i TUNING 2.0 i chiptuning 184 LE 2014 Prémium Pro finomhangolás
- BMW 320D TUNING 2.0 D chiptuning 136 LE 2000 Prémium Pro hangolás
- BMW 520D TUNING 2.0 D chiptuning 174 LE 2009 Prémium Pro csippelés
- BMW 525D TUNING 2.5 D chiptuning 177 lóerő 2005 Prémium Pro finomhangolás
- BMW 316i TUNING 1.6 i chiptuning 122 LE 2005 Prémium Pro beállítás
- BMW 525D TUNING 2.0 D chiptuning 218 lóerő 2015 Prémium Pro motoroptimalizálás
- BMW 523i TUNING 2.5 i chiptuning 190 LE 2007 Prémium Pro finomhangolás
- BMW 330D TUNING 3.0 D chiptuning 204 lóerő 2003 Prémium Pro motoroptimalizálás
- BMW 525D TUNING 2.5 D chiptuning 163 LE 2002 Prémium Pro Stage1
- Mini R56 1.6 i 120 lóerő tuning, Prémium Pro csippelés
- Mini R56 1.6 Turbo 175 Ps tuning, Prémium Pro finomhangolás
- Mini R52 1.6 i 90 LE tuning, Prémium Pro hangolás
- Mini R55 1.6 D 110 Ps tuning, Prémium Pro csippelés
- Mini R53 1.6 i 162 lóerő tuning, Prémium Pro finomhangolás
További BMW tuning fotók és életképek az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!
További BMW dyno képek az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!
Chiptuning / egyéb beállítás során, mindig a leggyorsabb és legkevésbé 'fájdalmas' módszert alkalmazzuk.
- OBD = megbontás nélkül a diagnosztikai csatlakozón (OBD-n) keresztül
- VR/Mgb. +OBD = 90%, hogy megy OBD-n, de lehet hogy a vezérlőt meg kell bontani *
- Mgb./ OBD = 80%, hogy megy OBD-n, de ha nem, akkor csak megbontással
- Mgb.+ OBD = a vezérlőegységet megbontjuk, utána már OBD-n írjuk
- Aszt./ Mgb. = a vezérlőt ki kell venni. Vagy a csatlakozóján keresztül, vagy megbontás után kezelhető **
- Mgb. = kizárólag a vezérlőegység megbontásával olvasható/írható a beállítás. ***
- Forr. = nagyon régi típusoknál megbontás után memória ki/be forrasztása szükséges
Gyártmány | Típus | Motor | LE | Nm | Módszer |
---|---|---|---|---|---|
BMW | 1-es | 118d 6MT | 150 | Mgb. | |
BMW | 1-es E81 | 116d 6MT | 115 | 260 | OBD |
BMW | 1-es E81 | 116d 6MT | 116 | 260 | Mgb. |
BMW | 1-es E81 | 116i 6AT | 122 | 160 | OBD |
BMW | 1-es E81 | 116i 6AT | 122 | 185 | OBD |
A BMW története
Ahogyan a legtöbb autógyártó a BMW (Bayerische Motoren Werke) sem egyből autók gyártásával indított. A márka elődje a Rapp Motorenwerke GmbH volt, nevét 1917-ben változtatta BMW AG-ra. Ekkor még repülőgépek számára fejlesztettek motorokat, a cél pedig az volt, hogy a repülőgépek a magasban se veszítsenek a teljesítményükből, ami sikerült is, de az első világháború végetértekor a versaillesi békeszerződés öt évre megtiltotta a BMW-nek, hogy Németország területén repülőgép motorokat gyárthasson. Így a bajorok leálltak repülőgépmotor gyártással, és át nyergelt ek a motorkerékpárok és autók gyártására.
1923-ra megszületett az első motorkerékpár az R32, boxer motorral közös egységbe szervezet váltóval, és nem lánchajtásos kialakítással. Egy évre rá letelt a tilalom, és a repülőgép motorok gyártása is újra elindulhatott. 1928 ban az Eisenach Járműgyár Rt. átvételével a BMW autókat is elkezdett gyártani, első széria autóját, a 3/15 PS-t 1929-ben alkotta meg, egy brit tervező, Austin Seven licensze alapján. Mindazonáltal az első „igazi”BMW, a BMW AM1 1932-ben készült el, mely a gyártó teljesen egyedi, saját konstrukciója volt. Az újabb világháború érkezésére a BMW ismét repülőgép motorok gyártását helyezte előtérbe, valamint a Wehrmacht számára készítettek oldalkocsis motort, és a 325-ös autómodellt. Emellett sugárhajtóműveket és rakéta meghajtású fegyvereket is fejlesztettek A gyártáshoz alkalmazott kényszermunkásokat koncentrációs táborokban dolgoztatták. Mivel a második világháború után a müncheni törzsgyár szinte teljes egészében megsemmisült az eisenach hiszem a Szovjetunió fennhatósága alá került. A müncheniek viszont nem akarták hogy az ő felügyeletük nélkül gyártsanak autót, így a cégbírósági úton megtiltotta az eisenachi gyárnak a név használatot. Így a szovjetek a keletnémet járműveket EMW néven gyártották, majd 1952- től a gyárat állami üzemmé nyilvánították.
A cég az ötvenes évekre válságba került, a gyártási költségek aránytalanság a a motorkerékpárok iránti csökkent kereslet miatt, és a modell palettája sem tartalmazta a középosztálynak szánt típusokat. Ekkora cég kishíján eladásra került a Daimler– Benz részvénytársaság részére, de egy könyvelési hiba révén a cég megúszta a felvásárlást, és megőrizhette függetlenségét. Hatvanas évekre sikerült befektetőt találni a fejlesztésekhez, így megkezdődhetett a középosztálynak szánt modellek (BMW 700, 1500, 1800, 2000) gyártása. Az igazi nagy hírnevet és sikert az E3 2500, később a 2800, majd a 3.0 Sl hozta meg a gyárnak. Az első Turbo motoros modell 1973 ban jelent meg ekkorra már versenyekhez is gyártottak gépjárműveket. 1970 és 1993 között a gyártó forgalma a 18-szorosára nőtt, a motorkerékpár gyártás háromszorosára az autógyártás pedig a négyszeresére, az alkalmazottak száma 23 ezerről 71 ezerre bővült, valamint számtalan új telephelyet létesítettek. Ekkorra már kialakult a BMW személyautóinak fő stílusjegye, a hűtőrácson található két „vese”. A korszak kiemelkedő modelljei az ötös sorozat, a hármas sorozat, a hatos széria az m5-ös, a Z3, és a V12-es motorral szerelt nyolcas sorozat.
1994-ben felvásárolták a brit Rover csoportot, ami azonban rossz döntésnek bizonyult, jelentős veszteséget hozva a cégnek. 2002-ben a BMW megszerezte a Rolls-Royce védjegy jogosultságát a Rolls-Royce plc-től.2003-ban piacra dobták az ekkorra már kifejlesztett Phantom luxuslimuzint, a gyártásnak külön telephelyet hoztak létre Goodwoodban, Angliában. Az eredeti gyár Crewe-ban a Volkswagen cég tulajdonában maradt korábbi testvérmárka Bentley modelljeit állítja elő.
A BMW Csoport 2016 júliusában kezdte meg együttműködését az Intellel (félvezető áramkör gyártó konszern) és az optikai szenzorokra szakosodott Mobileye vállalattal. A társulás célja, hogy 2021-re a teljesen automatizált autók sorozatgyártása megvalósuljon,[2] ezért csatlakozott be még a Continental,[3] mely fontos szerepet játszik a platformok iparosításában. Az önvezető BMW-k tesztje 2017-ben kezdődött meg Münchenben,[5] amerikai nagyvárosokban és Jeruzsálemben is. A közel 40 autó volánja mögött 1-1 sofőr foglal helyet, hogy szükség esetén beavatkozhassanak, hiszen a parkolóhelyek keresés, a kerékpárosok és a gyalogosok felismerése jelent még nagyobb kihívást, az autópályákon már hosszabb ideje futnak a folyamatos kísérletezések. Az önvezetés negyedik szintjénél az autó képes lesz saját magát vezetni,[6] a sofőr beavatkozása akkor kell, ha a körülmények túlságosan összetetté válnak a mesterséges intelligencia számára. Az ötödik szintet 2020 elején kezdik el a tervek szerint tesztelni, hogy 2030-ra már elérhető legyen.