Chiptuning árverseny, ahol csak TE veszíthetsz!
Ne csak a chiptuning árát figyeld, ha fogorvoshoz mész, akkor sem ez alapján döntez. Ugye?Chiptuning árajánlatkéréssel kezdődött …
Ez egy gyors bejegyzés, egyben egy reagálás egy árajánlatot kérő, majd (bízom benne, hogy csak ideiglenesen) elutasító chiptuning felől érdeklődő ügyfelemnek. Az úrnak egy 2012-es Kia Sportage 2.0CRDi 136 lóerős autója van. Évente kb. 15.000 kilométert vezet, és mivel ez az autó gyárilag is kijött egy drágább, erősebb 184 lóerős verzióval is, szeretné a jobb autó előnyeit élvezni, alacsonyabb fogyasztás mellett. Valahogy így kezdődött a történet, amikor is rátalált a Rigotech.hu chiptuning oldalra és árajánlatot kért.
Összeállítottam részére egy 8 oldalas leírást az autójáról, leírtam milyen garanciák védik, mire érdemes odafigyelni, milyen mértékű teljesítménynövekedést várhat, mennyivel csökken a fogyasztás. Megírtam, milyen elektronika van az autóban, milyen módszerrel lehet tuningolni, milyen esetleges kockázatot vállalunk mindketten ha belevágunk ennek a tuningvédelemmel ellátott modern autónak az optimalizálásába, chiptuningjába. Ilyen árajánlatot, info összeállítást egyébként Te is kérhetsz a saját autódhoz, IDE kattintva.


Rövid és egyenes elutasító választ kaptam
Természetesen megkérdeztem, hogy mi az elutasítás oka.
“Az ajánlatából nem látni, hogy az ár brutto vagy netto, bár a jogszabályok alapján bruttónak veszem, valamint az eddig neten található chiptuning dijak közül ez a legmagasabb, ráadásul a kedvezményes ár a legmagasabb.
Én brutto 95eft-t tudtam volna erre szánni max.
A honlapja kitűnő.
Üdv”
A chiptuning árról
Visszatérő jelenség, hogy egyes chiptuning weboldalak, megtévesztően alacsony vagy csak épp nyomott árakkal kampányolnak, feltételezem máshogy nem jutnak elegendő munkához.
Kérem, végezzen el egy egyszerű kísérletet: nézze vissza, hogy az említett olcsóbb ajánlatot adó chiptuning oldalakra hogyan jutott el. Talál-e az adott céghez vezető fizetett hirdetést, amire rá kattintott? Nagy eséllyel igen. Ugyanakkor, hozzám (Rigotech chiptuning) sehol nem talál ilyet, lévén a műhely folyamatosan telt házzal megy bármilyen hirdetés nélkül is.
„az eddig neten található chiptuning dijak közül ez a legmagasabb, ráadásul a kedvezményes ár a legmagasabb.”
Az árak vonatkozásában nehéz objeltív összehasonlítást tenni, az eltérő műszaki tartalom, a garanciák, és egyéb súlyos eltérések miatt. (kiiírni egy alacsony, megtévesztő árat a weboldalra az a legegyszerűbb… ugyanakkor nem tudok olyan komoly műhelyről itthon, aki ezt a tuningvédett EDC17 vezérlőegységet 100.000 forint alatt megbontja, VALÓDI garanciát ad rá, egyedi beállítást készít!)
Az áraink valóban nem alacsonyak hazai viszonylatban. Ez a minőség a garanciális lehetőségekkel ennyibe kerül. Ez nem egy 60 ezer forintos tuningbox. Teljesítmény tekintetében semmitérő gázpedál tuning elektronika. (egyébként az autó vezethetőségében javít a gázpedál tuning, de erről majd egy másik bejegyzésben bővebben) Az autót nem egy végzettség és gyakorlat nélküli kezdő fogja szétszedni, és az egyik legértékesebb alkatrészt – motorvezérlő egységet – megbontani. Nem kínai gépekkel, lopott szoftverekkel dolgozunk, a használt géppark értéket több 10 millió forint, így ezeket a fejlesztéseket be kell építenünk az árakba.
A magas ár Önt védi, és garantálja hogy nem kell később a ’chiptuningon megspórolt’ összeg többszörösét szervizre, autómentőre költeni.
Még egy gondolat az árról: A KIA is (de beszélhetünk általánosságban: VW, Audi, Seat, Skoda, BMW, Ford, Mercedes, Renault, Peugeot, Mazda, Nissan és szinte az összes gyártó) több teljesítménylépcsőben hozza ki ezt a 16 szelepes 2.0 CRDI motort, (vagy a saját más motorját). Ön, amikor az autót vette, biztosan látta, hogy a 136 és 184 lóerős verziók között mekkora árkülönbség van. Ez nem véletlen. A saccolt 600-800 ezer forintos felár sem véletlen. Emiatt, tőlünk nyugatabbra ezért a munkáért 800-1200 eurot kell fizetni, ami még így is közelebb van a realitáshoz, mint egy chiptuning weboldalra kiiírt 50-60, vagy 90 ezer forintos árajánlat erre a kategóriájú, fiatal autóra. Ehhez képest az általam adott árral igyekeztem a hazai piachoz igazodni, így elérhetőbbé tenni ezt a prémium kategóriás szolgáltatást.
Egy kinyitáskor tönkretett EDC17 vezérlőegyésg ár: 450.000 + áfa

A nyomtatott áramkör véglegesen roncsolódott, a kinyitás során

Miért kéne mégis csak az a minőségi chiptuning?!
Ezzel a KIA-val az a helyzet, hogy jelentős tartalékai vannak. Egy ilyen erősre tervezett, aztán visszafogott CRDI motort, vétek a gyári beállítással használni, főleg úgy, hogy a visszafogottsága ráadásul a fogyasztás rovására is megy, ami kb. fél literes túlfogyasztást jelent, és kb. olyan érzés így vezetni, mint ha valamit beraktak volna a gázpedál alá, és csak 70%-ig lehetne benyomni. Emellett a használható tartományban is olyan, mint ha az ember lába és a pedál közt egy rugó lenne, ami folyamatos késést, csúszást visz a láb mozgása és az autó reakciója közé. – ezeken lehet jelentősen javítani, egy minőségi egyedi chiptuning beállítással.
Ez egy értékes autó ahogy az ajánlatban is írtam. Sajnos tuningvédett Bosch motorvezérlő van benne, így a művelet során meg kell bontani a kb. 350.000 forint értékű elektronikát, amit ráadásul úgy raktak össze – talán a tuningvédelem miatt is – hogy azt ne lehessen roncsolás nélkül megbontani. Volt már itt nem egy olyan autó, ami traileren érkezett, egy sikertelen chiptuning kisélret után. Az ügyfélnek nehéz dolga van ilyenkor, ha egy olcsó helyen tönkretesznek valamit, nem beszélve az esetlegesen később jelentkező igen komoly problémák vonatkozásában. – Erről egy cikk is szerepel az oldalamon ITT.
A blog alatt talál információt, és láthatja az általunk (Rigotech chiptuning) használt technológiát amint egy hasonló rendszerrel szerelt új VW beállítása, optimalizálása készül, ITT.
A jó chiptuning visszahozza az árát
Bár, most alacsonyabbak az üzemanyag árak, érdemes kiszámolni, hogy az autót meddig szeretné még megtartani, és ezalatt a gyári beállítással mennyi üzemanyagot fog feleslegesen kifizetni. Csatoltam egy képet, ahol kiszámoltam 350 forintos bruttó gázolajár mellett, évi 15.000 km futás esetére, hogy milyen megtakarításokat lehet realizálni egy minőségi chiptuning beállítással. (ezt az olcsó chiptuning ajánlatok szintén nem tudják garantálni, ahogy azt sem, hogy ha esetleg mégsem elégedett, akkor visszafizetik a chiptuning beállítás díját – velünk ellentétben, ahol az ajánlat szerint ez a garancia védi Önt) A képen a vízszintes tengely a lehetséges megtakarítás mértéke L/100 km-ben. Használat és üzemanyag minőség függvényében, a zölddel jelölt sáv vonatkozik erre a CRDi motorra, az általunk késztett chiptuning használatakor.
Ha ajánlatomat ezek ismeretében mégis elfogadhatónak értékeli, nagyon szívesen látom a műhelyben, és készítek Önnek egy jól érezhető, biztonságos és takarékos beállítást. Üdvözlettel …
Ha van tapasztalatod jó/rossz chiptuningról, fogyasztás csökkenésről, növekedésről, árról, jöhet ide kommentbe! – köszi
(Ha nem látod a komment beírásának helyét, kattints fent a bejegyzés címére, és megjelenik itt alul.- regisztrációval nem fárasztalak)
Rigotech fogyasztás kalkulátor (350 Ft brutto gázolaj ár, 15.000km éves futás)
Vízszintes tengelyen a megtakarítás mértéke /100km, literben. Függőlegesen a jelzett idő alatt összesen a zsebünkben maradt összeg, amely Rigotech beállítás nélkül az időszak végére feleslegesen elfüstölésre fog kerülni.

Te hol tartasz most?
Van már árajánlatod? |
Van már időpontod? |
Hogy megéri-e? Mindenkinek magának kell mérlegelnie, de nálam a tapasztalat azt mutatja, nagyon megéri. A kiszemelt jármű, egy 2005-ös, 1.3-as Suzuki Ignis, 57.000 km-el. Nos, az autó ún. szaladgálós kocsi, munkába nem ezt használjuk. Röviden, a chiptuning után az autó kezesbárány lett, sokkal rugalmasabb, 5. fokozatban 50-nél nem rángat, nem dadog, teszi a dolgát, az eddigi megszokott emelkedőkre nem kell a motort pörgetve felrobogni, könnyedén felszalad alacsonyabb fordulatszám mellett is. A fogyasztása most télen majdnem annyi, mint a tuning előtt nyáron volt, azaz 5,8- 6 liter, a vezetését szinte újra kellett tanulni, mivel az eddig megszokott gázpedál használat helyett szinte csak simogatni kell, hogy haladjon. Az autó érezhetően dinamikusabb lett. Összegezve, ha ésszel használja az ember, akkor könnyű spórolni vele. A bizalom nagyon sokat számít ebben a szakmában, hiszen százezreket lehet bukni egyetlen pillanat alatt. Nos, hamarosan jön a második felvonás, két újabb – még garanciális és nagyobb – autó képében. Utólag – és előre – is köszi Richárd! 🙂
Köszönöm István, hogy megosztottad a tapasztalataid, és örülök hogy jó a gép. Várlak a következőkkel, üdv
Ricsi
Tehát a Nálad kezelt Astra J 1,7 TDI chiptuning utáni tapasztalataim:
Az egykoron lusta, kifejezetten lomha, lassan reagáló öreglány élete új értelmet nyert. Pontosan 3 évet szenvedtem vele, a “még ne menjünk, ráérünk indulni” magatartása tényleg nehezen volt elviselhető. 2000-es fordulatszám alatt a motor egy élettelen vasdarab volt. Mindehhez társult egy 6,8-7,5 l-es nem csekély fogyasztás. De tetszett és ma is tetszik az autó desing-ja így megvártam, amíg lejár a 3 éves garancia, ekkor vittem el Hozzád.
Az azóta eltelt 3 hónap és több ezer megtett km tapasztalatát szeretném összegezni.
Én így akartam eredetileg megkapni a szalonban ezt az autót! Most egy élmény vezetni! Persze egy 1,7-es Opeltől ne várjunk irreális dolgokat, de amiről eddig csak reménykedtem, most valóság. Lenyomom a gázpedált és elindul az autó. Gyorsul, azzal a kellemes érzéssel, amit csak a egy megfelelő nyomaték jelenléte ad meg. Fürge, érzékelhetően gyorsabban reagál az üzemanyag befecskendezésre, mint korábban. Úgy érzem, hogy erő van az autómban. (Ezt szerintem sok Opel-es nem mondhatja el magáról!) A fogyasztás adatai nem úgy alakultak, mint ahogyan szerettem volna. A korábbi 6,8-7,5 l most 7,2-8,2 liter lett. Persze az első hetekben, amikor teljesen új volt és nagyon tetszett az autó viselkedése egy kicsit rájátszottam a történetre. Utána próbálgattam visszatérni legalább a korábbi fogyasztási adatokhoz, de nem sikerült.
Aztán télen én is szabit vettem ki és síelni mentem. Az 1.200 km-es utat – amit nagyjából 110-130 km/órás tempóban tettem meg – 5,4 literes átlagfogyasztással tudtam megoldani.
Ez szerintem egy jó adat! Tehát a folyamatos tempójú autózás korrekt fogyasztási eredményt produkált.
Én az otthoni normál vezetésemkor – kertépítő lévén – sokat megyek a budai hegyekbe. Maga is domboldalban lakom. Arra gondoltam – és ezt a pillanatnyi fogyasztási adatok figyelemmel kísérése is megerősíti – hogy az autóm a gyorsulási szakaszokban fogyaszt el jelentősen nagyobb mennyiségű üzemanyagot. A “guruló” üzemmód takarékos fogyasztás ellenére sem tudja az átlagot 7,2 liter alá vinni.
Persze érdekel a Te véleményed és korábban beszéltünk is róla, hogy ha úgy alakul, szívesen ránézel még egyszer a beállításra. Én azért írtam le mindezt, hogy átgondolt és ha úgy látod érdemes hozzálátni, van értelme hozzányúlni, csak akkor vinném el az autót Hozzád egy korrekcióra.
De azt leszögezem, hogy a mostani menettulajdonságokat nem szeretném elveszíteni!
Kedves Gyuri!
Köszönöm a részletes visszajelzésed, és örülök, hogy klassz az autó a chiptuningom után. A magas városi fogyasztást a részecskeszűrő időszakos regenerálásakor befecskendezett gázolaj mennyiség okozhatja, ezen van mód javítani. A hosszú távon mért 5,4 literes átlag már sokkal jobban néz ki. – feltételezem ez a korábbi átlag alatt van
A városi fogyasztás csökkenthető lenne, ha OMW Maxmotion dízelt tankolnál, ennek oka, a jobb minőségű üzemanyag égése során kevesebb korom képződik, a részecskeszűrő (DPF, FAP) kevésbé terhelődik.
Itt közben annyi fejlesztés történt, hogy már nincs szükség az autó megbontására, a motorvezérlő egység kiszerelésére a chiptuning során, hanem az OBD csatlakozót használva kb. 2 perc a szoftverfrissítést ideje az összes Denso elektronikával szerelt 1.7CDTI Opel tuningjánál. Egyeztetett időpontban szívesen látlak és faragunk a városi fogyasztásból, a dinamika, erő megtartása mellett. Mivel anno a Prémium Pro csomagot választottad, természetesen ez számorda semmilyen többlet kiadással nem jár, a programozás költségét én állom.
Emailben várom jelentkezésed, de a korábban küldött linken megtalálod az online naptáram, tudsz időpontot foglalni 🙂
Suzuki Swift 1.3 93ps Rigotech chiptuning referncia
Üdv!
Csak annyit szeretnék írni,hogy amikor elkészült az autó,és mentünk vele egy próbakört akkor még nem volt a helyzet magaslatán. Lehet látszott is egy picit az arcomon,hogy jobb lett,de túl nagy különbséget nem érzek.
Viszont nem voltam elkeseredve,mert tapasztalatból tudtam,hogy ez a Denso vezérlő “tanulós” fajta. Mikor tőletek elindultunk és az M6-ra felhajtottunk még nem volt tökéletes,de az autópályán 5 percnyi intenzív használat után magához tért.
Az eredmény a következő:
-Alul “nyomaték” 3000-től.
-4500 fölött (ahol eddig megindult) egy picit jobban húz,nincs akkora érezhető “lyuk” a két fordulatszámtartomány között.
-Rev limit: 8000 RPM. 7500-ig érdemes forgatni. Utána a hang félig a blokkból,félig az üres katalizátorházból jön.
-Annyit változott a “nyomaték” mint ha egy fokozattal föntebb ugrott volna minden pl. negyedikben húz úgy mint eddig harmadikban,és így tovább.
Összességében mivel tudom,hogy ezekből max 10-12%-ot lehet kihozni biztonságosan így nem vártam csodát és teljesen elégedett vagyok az eredménnyel.
Andor
Szia Andor, nagyon köszönöm a részletes válaszod, örülök, hogy rendben van az autó. 😉
Igen, ezek tanulnak, ez ilyen. A chiptuning során a vezérlőt újraindítjuk, (ugyanez történik, amikor leveszed az akksisarut) így néhány átmenetileg tárolt érték elveszik, ezt az autó pár km alatt újra tanulja.
A gyertyaperiódusra nem emlékszem mint mondtál, de 50 ezrenként érdemes gyári újra cserélni, az még tud rajta hozni, ill. a jobb benzint is meghálálja.
Ha tehetek érted még valamit, keress bátran, üdv
Ricsi
Ford Mondeo 2.0TDCI 103kw 140LE 2011 chiptuning referencia
(igaz, ilyen jó eredményhez az egyedi beállításon túl még némi extra is szükséges, de a tények magukért beszélnek)
Sziasztok,
ígéretemhez hívem visszajelzek az első tapasztalatokról. Ma mentem vele először mérhető paraméterekkel egy Kecskemét – Bp. – Kecskemét, összesen 200 Km-es távot. Az átlagfogyasztásom 5.5l/100km-re jött ki, vagyis kb. 1.1l/100km. esett. Füstölés nyomai nem voltak, a kocsi egyenlőre stabil. 1-2 tank kiautózása után még visszajelzek.
Kérdés: van nekem a Chrysler PT Cruiser 2.2 CRD Limited Edition (2148 cm3, 150LE, dizel). lehetne arra is kitalálni valami okosságot, chiptuningot?
Alfa 147 JTD 16V 140LE
Az oldalra véletlenül találtam rá,mikor keresgéltem.Kértem árajánlatot,lehet hogy nem a legolcsóbb volt,de meggyőző és utólag már egyáltalán nem bánom,hogy hozzád fordultam.Amúgy sem egy lusta autó volt,de így sokkal erősebb lett az alsó tartományban. Hihetetlen hogy tud ekkora nyomaték felszabadulni,1500-1600-as fordulattól még 3.-ban is elforgatja a kereket.A gázpedál sokkal érzékenyebb lett.A fogyasztás 6-ról lement 5.6-5.7-re normál városi használat mellett.A múlt hónapban “élményautózást tartottam:nem kíméltem toltam neki (ésszerű határokon belül) a fogyasztás így lett 6.7l!!!!Röhejes a kapott élményért.
Mivel az autó vásárlása után 2 héttel voltam nálad így nem nagyon ismertem még,és nem is nagyon tudtam elmondani hogy miben szeretnék változtatni,de már vannak elképzeléseim.Tavasszal majd felkereslek egy kis finomításra.Addig is minden jót kívánok.
Gabi
Szia Gábor!
Örülök, hogy hasznos számodra az általunk készített egyedi Rigotech chiptuning beállítás. A fogyasztás is durván jó lett, köszi a visszajelzésed! Tekintve, hogy a Prémium Pro csomagot választottad, bármikor szívesen látunk egy utólagos finomításra a tapasztalataid figyelembe tudom venni, és számodra ez a programozás természetesen a csomag miatt térítésmentes. 😉
üdv: Ricsi
Fiat Brovo 1.4 Tjet 120 LE chiptuning referencia
Nem tolakodásképpen, de gondoltam a csütörtöki HQ chiptuning beállítás utáni hazaút élményeit, azért megosztanám veletek.
Programozás, feltöltés korrektül és gyorsan lezajlott, itt még pluszként megjegyezném, hogy a TVén a csatorna választás is profi volt ( Discovery Channel ). A beállítás utáni teszten Andrással, már érezhetően jobb volt, de egy kicsit többet vártam, ez gondolom a videon is látszott. Lehet ezért is tartottátok meg magatoknak 😉 András azt mondta, egy erős chiptuning beállítás készült, lehetne még feljebb tekerni, de nem javasolt. Gondoltam biztos igazatok van jó lesz ez, ennyit lehet biztonságosan kihozni belőle. Rövid kaja után elindultunk vissza Szombathelyre. A szó szerint hátba vágó meglepi Tamásinál köbetkezett be. Megálltunk egy zebránál, hogy át engedjük a gyalogosokat. A jol bevett kupplung enged, kis gáz kombinációval indultam el, amiből egy akaratlan zebra felszántás lett 😉 Kicsit meg is lepődtem, hogy mi történt. Gondolom itt állt be a verda öntanuló programja, az egyedi chiptuning után. Azóta, mintha egy másik autóban ülnék. Gyakorlatilag 1000-es fordulattól rángatás mentesen megindul, 1300 tól már mondható, hogy nyomatékból húz. 50 es városozás sima 5. ben és gázadásra még meg is lódul. Körforgalom, vagy kanyarodás 2 helyett 3. ban. Hihetetlen. 3 napja azon gondolkozom, hogy a feeling meg a teljesítmény eddig hol volt?
Szóval a chiptuning profin sikerült, bár ez sajnos csak pár kilométerrel később derült ki.
Köszi mégegyszer Ricsi és András, már tudom, hogy a Bravo majdani utódjával is megyünk hozzátok!
Ui.: Ha van esetleg valami diszkrét promo matrica, amit hátsó szélvédőre lehet ragasztani, igényelnék egyet, ha nincs csináltatok, és ha tetszik nektek átküldöm a grafikai anyagot.
Szia Gábor!
Nagyon köszönöm az értékes referenciát, adatokat. Lehet, hogy Andris nem emelte ki, de ennek a motornak – ahogy tapasztaltad is – chiptuning után kell 3-5 újraindítás és 20-40km hogy elérje a tényleges lehetőségeit a beállítás. Ha óvatosan használod, a fogyasztás csökkenés is hasonlóan hatásos lesz, már csak azért is, mert kisebb fordulaton, nyomatékból tudsz vele autózni, egyel nagyobb fokozatban. Egyébként, ugyanez a tanulási folyamat játszódik le – vagy majdnem ez – amikor leveszed az akksi sarut, majd pár perc után visszarakod. Ilyenkor szintén törlődnek az átmenetileg tárolt értékek, és idő kell, mire a motorvezérlő összegyűjti őket újra.
Szívesen látunk majd a következő kocsival is, üdv
Toyota Corolla 1,4 D4D referencia
Február 24.-én jártam nálatok egy Toyota Corolla 1,4 D4D személyautóval. Köszönöm a kedvességeteket és a hozzáértéseteket!
Így egy bő hónap elteltével már többszöri teletankolás után jelenthetem, hogy nagyon elégedett vagyok az elvégzett beállításokkal! A fogyasztás csökkent, ha csak kevéssel átlépve a sebességhatárokat ( lakott ter. 60km/h kívül 110km/h használom az autót akkor számolásom szerint 0,3-0,4 liter kevesebbel is elmegy az autó!
Kicsit dinamikusabban vezetve és vàrosban pedig nem megy e beállítás előtti érték felé!
Összegezve nagyon is megérte elmenni hozzátok!!!
Borbély Ádám
Radics Tibor BMW chiptuning referencia 318i 129 LE 180NM
Amugy a kocsi nagyon jo lett, mind gyorsulasra, de legfokepp fogyasztasra. Hazafele autopalyan egy uj C180 Merci beleallt a s..mbe.
120nal 6. ban nyomtam egy padlot es alig lattam mar a tukorben 🙂 A fogyatasztas Dombovar-Bp-Olching 5.84 L. Most tankoltam vissza a kocsit, tehat nemcsak a BC szerint annyi. Most gumit veszek ra, jo kis guggyirt a hankuk helyett.
Ha esetleg erdeklodes lenne kollegak reszerol en beszelnem le veletek a nyaron, hogy mit akarnak.
Üdv. Tibor
Köszönöm a visszajelzésed és örülök, hogy jól teljesít a gép!
A gyári adatok 129LE és 180NM forgatónyomaték. Innét indultunk, illetve valahonnan innét, mert ugye a korábbi állapotról nincs mérés és ez csak a papírforma szerinti gyári adat. Ehhez képest optimális esetben kb. 8-12% teljesítménynövekedés hozható 10-14% nyomatéknövekedés kiséretében, tehát kb 140-145LE és 200-205nm a jelenlegi adat. Ha teheted, menj egy teljesítménymérésre, ott látod majd a diagramon a tényleges adatokat, én is kiváncsi lennék rá.
üdv Ricsi
Hyundai Matrix 1.6i 90LE 2003 chiptuning referencia
Szia Ricsi!
Megtörtént a hosszú távú próba a Matrix-al, és a fogyasztás valósan csökkent minimum 1,3 L-rel!!!! Valóban nyomatékos lett az alsó tartományba pl 5.ben 35 km/h se rángat be!!! Ez a 50% “pedálrész” így jó!
Egy utolsó vágyam lenne: 65%-padlógázig föl lehetne húzni a gyorsítás miatt??? ott a fogyasztás nem érdekelne, csak a teljesítmény.
Ez így megvalósítható lenne?????
Köszönöm!
Üdv: Gábor!
Szia Gábor,
köszönöm a visszajelzésed, örülök az eredményeknek, ez nagyon király.
Ha ez egy turbós autó lenne, akkor lenne értelme és módja padló gáznál még csavarni rajta, viszont jelen esetben eleve úgy alakítottam ki a beállítást, hogy 60% pedálállástól felfelé dúsítom a keveréket a lehető legnagyobb forgatónyomaték elérése miatt. Ha ennél többet adok neki, akkor nem lesz már elegendő oxigén az égéshez, így csak gyengülni fog az autó, így nem nyúlnék a jelenlegi beállításhoz.
üdv
ricsi
A TUCSON tuningja nagyon jól sikerült.Gyorsulása 0-120-ig félelmetes.
A vége 180-nál stagnál.A fogyasztás változó,van amikor 9.5 de volt már 7.5 is.
A nyomásszabályzó szelep problémát nem sikerült még orvosolni,mert idő közben
hátulról fékezés nélkül belepaszíroztak az elöttem álló autóba. Most várom a biztosító
nyilatkozását.
Audi A4 2.0D 143LE 2011
Minden rendben van az autóval, csak sajnos ez a típus is belesik az EA189-as szoftverfrissítésbe.
Nem tudom mit kell tennem mielőtt visszahívják.
Válaszod előre is köszönöm.
Szia Károly,
Mivel az autód már kifutott a garanciaidőből így részünkről nincs teendő. A márkaszerviz tudja frissíteni az általunk felírt beállítást.
A frissítést javasolt elvégeztetni, noha így az egyedi chiptuning beállítás elveszik.
Kérlek, jelentkezz amikor túl vagy a dolgon, és szoftverkövetés garanciában díjmentesen elkészítjük az új verzióra is az egyedi beállításod. Várunk, üdv
Ricsi
Opel Astra 1.4i 90LE 2004 Prémium Pro beállítás készült 2015 végén, köszönjük a pontos méréseket és visszajelzést!
Sziasztok!
Tavaly év végén voltam nálatok egy G Astra-val, a kérésem az volt, hogy az autó kevesebbet fogyasszon illetve alacsonyabb fordulaton nyomatékosabb legyen.
A két kérésből mindkettő maradéktalanul megvalósult, második fokozatban alapjárat környékéről gyorsítva eltűnt a remegés és határozottabban jobban húz az autó, illetve a harmadik fokozat már 1200-1300-as fordulattól használható.
Fogyasztás tekintetében az első 100-150km-en nem vettem észre különösebb változást, utána azonban a komputer az eddigiekkel megegyező használat mellett majd egy literrel kisebb értékeket kezdett mutatni.
Országúton jelenleg 5 – 5,5 liter, autópályán 6 – 7 liter között alakul a fogyasztás a sebességhatárokat betartva, a vegyes fogyasztás pedig 6,8 literre csökkent, tisztán városi használat mellett pedig 8,3 liternél állt meg.
Hosszabb külföldi utaknál ez annyit jelent, hogy kb. 100km-el később kell megállnom tankolni… szerintem ez nem semmi. 🙂
Mindenképpen megérte a “beavatkozás”, köszönöm.
Bálint Sándor
Budapest
Opel Astra 2.0 turbó Z20LER 200LE chiptuning Ppro beállítás Szekszárdon
Sziasztok,
Tegnap voltam nálatok a fenti autómmal és ugyan még nincs hosszútávú tapasztalatom, de már most szeretném elmondani, hogy hazafele úton Pest felé az autó majdnem egy literrel kevesebbet evett ugyanazon tempomattal beállított sebesség (132 km/h) mellett a pályán mint odafele (9.2 helyett 8.2 környékén ingadozott a fedélzeti által írt érték). Elvileg szintbeli különbség nincs sok a 2 végpont között, sőt talán Szekszárd környéke még alacsonyabban is van picivel mint Pest. Első kattanásig tankolás után 3/4 tank jelzésig 140 km-t még sosem mentem pályán az autóval, az is biztos (ez kb tényleg 8.2 l/100km-nek felel meg)!
Az autó menettulajdonságaival kapcsolatban:
Érzésre az autó alacsonyabb fordulatról jobban ugrik, mint előtte, magasabb tartományt nem tudtam eldönteni, mivel ritkábban is használom itt az autót, de mindenesetre nem éreztem gyengébbnek mint előtte. Viszont volt már 2 gyorsulási videóm, amit még gyári programmal vettem fel, ezeket nem bírtam ki, hogy ne ismételjem meg azonnal hasonló körülmények között az általatok írt programmal is.
Az egyik egy 50-100-ra gyorsulás 4-ik fokozatban (kb 1700-as fordulattól 3500-ig). Ez gyári beállítással 7.2 mp volt, most 6.6 mp lett.
A másik egy 100-130-ig gyorsulás 3-ik fokozatban (kb 4700-as fodulattól 6500-ig): ez 3.2 mp helyett most 2.7 mp lett.
Látható, hogy mind alacsonyabb, mind magasabb fordulatszám tartományban picit jobb lett az autó dinamikája. Egyszóval nagyon elégedett vagyok eddig. Mellékhatást nem tapasztaltam, az autó nem rángat az erősebbik program ellenére sem (OMV maxmotion 95-ös benzinnel legalábbis, amit általában szoktam tankolni), ma reggel már túl vagyok egy hidegindításon is, azzal sem volt baj.
Köszi szépen!
Laczkó Tomi Budapest
Szia Tomi,
köszönöm a részletes visszajelzésed, és örülök, hogy a Prémium Pro chiptuning beállításunkkal jól teljesít a autód 🙂
A Szd.-Pest magasság eltérés kb. 30 méter, így a Sz.-d felé út mindig jobb fogyasztást ad, mert folyamatosan „lejtőn jössz”.
Ezek ismeretében duplán jó az eredményed, mivel végig „emelkedőnek menet” ellenére javult ennyit a fogyasztásod, azonos sebesség mellet.
üdv
Szilveszter, András, János, Richárd
A Rigotech Chiptuning szekszárdi csapata
Sziasztok!
Nekem egy 2004-es 115 Le Mondeóm volt. Beletettek egy tuning boxot amitől erősebb lett és a fogyasztását is lejjebb vitte. Viszont…eltelt 3 hónap..kb..és a motorból oda lett az erő! Menet közben leállt..egyesben fel kellett pörgetni a motort hogy el tudjon indulni. Miután kivettük a boxot belőle ugyanazok a problémák maradtak..így szerencsére egy kereskedésbe beszámoltattam egy másik autóba. Kérdésem..ez a box tehette tönkre a motort vagy most jött ki rajta valami rejtett hiba? A tuning műhely váltig állítja,hogy a Tuning box nem tesz tönkre semmit és a most vásárolt új Mondeómba is tetessem bele ezt a boxot! Hát ezek után kételkedem ebben. Szerintem jobb a chip tuning még ha drágább is.
Szia Zoltán!
Köszönöm megkeresésed.
A tuningbox nem gyári technológia. Beállításától függően akár drasztikusan megemeli az üzemanyagnyomást, így túlterhelheti az injektorokat, nyomócsövet, szabályzószelepet, szivattyút, egyéb alkatrészeket. Emellett, természetes, hogy az ilyen módon bejuttatott többlet üzemanyag miatt az autód erősebb lett, így megfelelő vezetéstechnikával csökkent a fogyasztásod.
A porlasztók alapból is meg tudnak hibásodni, a futott kilométer és használt üzemanyag függvényében, így nem 100% hogy a box tett be neki, de az biztos, hogy használni nem használt. Én Neked, és bárkinek aki felelősen gondolkodik az autójával kapcsolatban, csak azt tudom javasolni, hogy KERÜLJÉTEK EL A TUNINGBOXOK HASZNÁLATÁT! Teljesen felesleges ilyen túlterhelő és drasztikus módon beavatkozni a motor rendszerébe, amikor egy precíz finomhangolás keretében több paraméter szakszerű módosítása mellett, sokkal jobb eredményt tudsz elérni, nulla kockázat mellett. Ha az autót hosszabb távon használod, akkor az üzemanyag megtakarításon visszahozza a jó beállítás az árát. Ha nincs rá keret, akkor hagyd gyárin, azzal biztosan nem ártasz. Remélem tudtam segíteni, üdv:
Richárd
VW Golf 2.0 TSI 200LE Cs. Zsolt visszajelzése:
Zsolt Ausztriában él, ottani rendszámú, forgalomba helyezésű ez a Golf 2.0 TSI amelyet chiptuningra hozott.
Kifejezett kérése volt, hogy maradjunk az ottani TÜV (itteni NKH hatósági vizsga, műszaki) által megengedett 10% teljesítmény eltérésen belül, mivel ha ezt a határt átlépjük, akkor ezt be kell jegyeztetni a forgalmiba a kinti szabályok szerint.
Kérését szem előtt tartva egy olyan egyedi Rigotech Prémium Pro beállítást csináltunk neki, ahol az autó csúcsteljesítménye mindössze 8-10 százalékkal nőtt, viszont a motor nyomatékrugalmassága így így az autó vezethetősége, komfortja a lenti visszajelzés szerint javult, ahogy a fogyasztása is:
Szia Ricsi!
Köszi a gyors es rugalmas beavatkozást!
Az auto Dinamikája jo, fogyasztása kb fel literrel csökkent , szinte nem mérvadó!
Nagyon elégedett vagyok mert sikerult összehozni vezetés szempontjából szamomora az ideális paramétereket es meg a TÜV altal elöirt parametereken belül van a teljesítménye .
Kellemes hétvégét : Zsolt
Köszönöm a visszajelzésed, üdv
R.
Audi A4 2.0D 120LE 2010 Rigotech Prémium Pro beállítás referencia
Kedves Richárd!
Talán emlékszik még január 22-én jártam Önöknél chiptuning céljából.
A tuning rendben zajlott viszont kiderült, hogy az új motor erőt a kopott kuplungom nem képes tolerálni.
Fölmerült, hogy gyengítsünk a beállítást de azt, mint most kiderült helyesen, elvetettem. Inkább óvatosabban használtam az autót a kuplungcseréig.
Nos a csere megtörtént és az eredmény lenyűgöző.
Az autó 3-4 fokozatban egy vadállat, úgy gyorsul mint az álom.
5-6 sebességben is jelentős a dinamika javulása.
A minap “óvatosan” meghajtottam az autót, 222 km/ó-nál még nem volt vége a kocsinak csak a biztonságos térnek ezért most ez a legtöbb amit elértem vele.
Azóta nem fagy le a mosoly a arcomról.
Azt hiszem ez nem rossz egy 184000-et futott 5 éves kombitól.
Tervezem, hogy előbb utóbb egy mérőpadon leteszteltetem az autót, hogy számszerűen is tudjam amit most már érzek.
Ha megtörténik, engedelmével majd elküldöm az eredményt.
Ez úton szeretnék, ha egy kicsit késve is, köszönetet mondani az elvégzett munkájukért.
Nagyon elégedett vagyok, köszönöm!
Kívánok további jó munkát és sok elégedett ügyfelet!
Tisztelettel: Lantos István