Chiptuning » Dacia tuning » Dacia Dokker tuning » 1.5 DCi (66 kW / 90 LE) referencia
Dacia Dokker 1.5 DCi 90 Ps 2015 Prémium Pro finomhangolás
Dacia Dokker csiptuning a 80000 kilométert futott 6 éves 90 LE-s 1.5 DCi szekéren, amely Pécs közeléből ugrott át remap miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós esetekben a chippelés haszna jól tesztelhető, mérhető.Alap, hogy a tuning alatt mértük, ezért az erő és pedálreakció javulása mellett bemutatható, analizálható a számszerűsített mérés. Megérkezésekor a gyári ígérethez képest erőben 10% (9 LE) többletet, nyomatékban 17% (33Nm) többletet mértünk a mai 6 éves Dacián. Tehát, az autó a 90 Ps 190 NM gyári specifikációhoz hasonlítva 99 lóerőt és 223 Nm-t mutatott a felhúzásunk előtt.
- Dacia Dokker 1.5 DCi 90 LE mérési eredmények
- Dacia Dokker szakcikkeink
- További Dacia Dokker méréseink
- Dacia Dokker 1.5 DCi tuning autóink, sztorik
- Dacia Dokker fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)

Dacia Dokker specifikáció
Gyártmány: DaciaTípus: DokkerKivitel: 2013 – 2016Motor: 1.5 DCi (66 kW / 90 LE)Katalógus teljesítmény: 90 LEKatalógus nyomaték: 190 NmVáltó: KéziFutásteljesítmény: 80000 kmMotorvezérlő: Bosch EDC17C42Motorkód: K9KAlvázszám:Évjárat: 2015Üzemanyag: DízelMotor konfiguráció: TurbódízelInnen érkezett: PécsEmisszió, környezetvédelmi rendszerekEGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Chiptuning kalkulátor: biztonságos növekmény ezen a Dacián
Az általunk ajánlott, durvább igénybevételnél is strapabíró chip paraméterei:Prémium Pro teljesítmény: 110 LEPrémium Pro forgatónyomaték: 230 NMEl lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha biztosra akarsz menni és számodra a legfontosabb az üzembiztonság. Sok műhely hirdet magasabb növekményeket, amiket vagy nem tud betartani vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból eredő esetleges mechanikai károkért csak Te tartod a hátad.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Dacia Dokker Tuning Rigotech technikával
Attila motoroptimalizálás okán jött Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, hogy javítsunk autója dinamikáján és nyomatékán. Vágya ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése volt, a nyomaték érezhető javítása mellett. Ugyanakkor garantálva a gyár által is szavatolt megbízhatóságot.
Dacia Dokker chiptuning kezdőlapounk: https://rigotech.hu/kivitel/dacia-dokker/Tökéletes tuningalany ez a keveset futott gép. Jó volt ezen a fiatal, szép állapotú autón dolgozni, köszönjük a bizalmat.A Dokker 90 LE-s motorja számottevő mechanikai tartalékkal bír, emiatt a chip tuning várható eredménye durva. A motor tökéletes eredménnyel csiptuningolható, a megbízhatóság csökkenése nélkül (Rigotech technológiát használva). Ezek az 1.5 DCi (66 kW / 90 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
Az 1.5 DCi chippelés alkalmával érdemes tájékozódni milyen chippeshez látogatsz, mert a chiptuningok minősége, eredménye, ára brutálisan eltérő!Az autód 90 lóerős erőforrásának és hajtásláncának megbízhatósága ellenére is azonnal tönkre tehető egy hibás akciós tuninggal vagy akármilyen Dacia tuning box alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech tuning eredménye, folyamata
Műhelyünkben a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, teljesítménymérés) követte a tulajdonos elvárásainak megfelelő egyedi Rigotech PPro chiptuning kialakítása. Az elvárás szerinti motoroptimalizálás néha akár négy verzió tesztelését is igényli a Dacia futásteljesítményének és speciális kérések figyelembe vételével. Főleg fiatal autóknál vagy különleges kérések felmerülésekor elengedhetetlen a dyno teszt és műszeres kontroll.A Dacia tuning, remap eredménye ezen az 1.5 DCi erőforráson: +19% (+19 lóerő) teljesítmény javulás, a nyomaték +21% (+46 Nm) fokozódásával együtt. A Daciát 118 Ps és 269 NM csúcsadatokkal adtuk át. Köszönjük Attila bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.Turbódízel autóknál nem ajánlott sportlégszűrőt alkalmazni mivel a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.
Dacia Dokker 1.5 DCi 90 LE mérési diagram
Ritka, hogy két Dacia teljesen egyforma és bár az ügyfélkérések általánosságban egyezést mutatnak azért elég nagy a differencia köztük. Így minden egyes referenciánk dyno tesztje eltérő, csak az adott autó képességeit, tulajdonosa kérését tükrözi! Még add hozzá, hogy valaki az ajánlott értékeket kéri, más erősebbre, megint más gyengébbre akarja. Egyeseknek központi kérdés a jó fogyasztás, másnak ellenkezőleg. Kérj ajánlatot és gyere és nézd meg, hogy a Te autód mit mutat.
Nálunk a megbecsült autód teljes biztonságban tudhatod. Ezt a pados mérések, diagnosztikai technikáink , ütős garanciáink garantálják. Számos hasonló Daciát teszteltünk, diagnosztizáltunk, motoroptimalizáltunk az 1998 óta eltelt időben és ezekről több alkalommal már láthattad eredményeinket, referenciáinkat.
#Dacia #Dokker #tuning #DCi #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Dacia 1.5 DCi 90 LE mérések
Dacia 1.5 DCi más teljesítményosztály mérések
Renault - Nissan - Dacia - Infinity csoport 1.5 DCi 90 LE mérések
Renault - Nissan - Dacia - Infinity csoport 1.5 DCi egyéb mérések
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!