/**/

Chiptuning » Hyundai tuning » Hyundai Santa Fe tuning » 2.2 CRDi (145 kW / 197 LE) referencia

Hyundai Santa Fe chiptuning 2.2 CR 197 lóerő 2014 Prémium Pro hangolás


Hyundai Santa Fe csiptuning ezen a 193333 kilométert futott 10 éves 197 lóerős 2.2 CR vezérgépen, amely Karácsond közeléből érkezett chippelés ügyben Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. DSG váltóval szerelt esetekben a felhúzás eredménye nagyon érezhető, mert a váltó nem csúsztat és kicsi az átviteli vesztesége. Meg tudjuk csinálni a DSG tuningját is, de ajánlott biztonságos értékeink esetén szükségtelen, mivel alapbeállításon is lekezeli ezt a többletet.




Hyundai Santa Fe további részletek

Gyártmány: Hyundai
Típus: Santa Fe
Kivitel: 2006 – 2014
Motor: 2.2 CRDi (145 kW / 197 LE)
Katalógus teljesítmény: 197 LE
Forgatónyomaték: 422 Nm
Váltó: DSG
Futásteljesítmény: 193333 km
Motorvezérlő: Bosch EDC17CP14
Motorkód: D4HB
Alvázszám:
Évjárat: 2014
Üzemanyag: Diesel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innen jött: Karácsond

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Hyundaiod van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Hyundai tuning kell? Akkor kezdd itt:
https://rigotech.hu/hyundai-tuning/

Chiptuning kalkulátor: biztonságos emelés ezen a Hyundaion

A Rigotech által javasolt durvább igénybevételnél is időtálló chiptuning lehetőségei:
Prémium Pro teljesítmény: 217 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 472 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok műhely hirdet magasabb adatokat, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból származó mechanikai károkért csak Te fogsz fizetni.


Hyundai Santa Fe tuning a Rigotechnél

András stage1 beállítás miatt jött a műhelyünkbe, hogy javítsunk az autó a vezetési élményen és nyomatékán. Vágya emellett kedvezőbb fogyasztás elérése volt, a forgatónyomaték érezhető növelése , a gázpedál reakció javítása mellett. Egyúttal megtartva a gyári alacsony szervizköltségeket.

Hyundai Santa Fe chiptuning kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/hyundai-santa-fe/

Tuning szempontból vállalható kategória a 100-200e km futás közti sáv, de már számolni lehet az autó valamilyen szintű amortizációjával, kopások és korom lerakódások miatti jellegzetességekkel. Ilyen korú autónál már sokszor van futás is rendesen, és már gyári beállításon is kezdődnek az anomáliák, érdekes jelenségek, ezrét fokozottan figyelünk az állapotfelméréskor.
Santa Fe 197 lovas motorja számottevő betervezett túlméretezéssel bír, tehát a tuning várható hozadéka számottevő. A motor kiváló eredménnyel csiptuningolható, a megbízhatóság sérülése technológiánkkal kizárt. Esetünkben 2.2 CRDi (145 kW / 197 LE) motor kellemesen húzható.


2.2 CR motoroptimalizálás alkalmával meg kell nézni melyik chippeshez fordulsz, mert a remap-ok haszna, költsége nagyon eltérő!

A géped 197 LE motorjának és hajtásának megbízhatósága ellenére is nagyon csúnyán túlhúzható egy igénytelenül kivitelezett tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett chip tuninggal vagy Hyundai tuning box alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech csippelés eredménye, menete

A Rigotech-nél az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte András szempontjainak megfelelő Prémium Pro optimalizálás kivitelezése. A tökéletes motoroptimalizálás néha három verzió alatt lesz kiforrott a Hyundai egyediségének és speciális kérések lekövetésével. Leginkább fiatal autóknál vagy extrább kérések felmerülésekor elengedhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben a tulaj kérésére nem mértük az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat.

A Stage1 beállításunk eredménye ezen 2.2 CR erőforráson: agresszívebb gyorsulás és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de visszajelzéseink alapján elvárható az autó fogyasztásának csökkenése is.

Nagyra értékeljük András pozitív hozzáállását és hogy a több mint 200 hazai tuningcég és „tuningcég” közül minket választott.

Turbódízel motoroknál felesleges sportlégszűrőt alkalmazni mert a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.

Nálunk a megbecsült kocsid maximális biztonságban a legjobb kezekben tudhatod. Ezt a dyno tesztek, motordiagnosztikai eljárásaink mellett, egyedülálló együttműködési lehetőségeink biztosítják. Elég sok hasonló Hyundait vizsgáltunk, diagnosztizáltunk, motoroptimalizáltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és ezekről több alkalommal publikáltuk méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.

#Hyundai #Santa Fe #tuning #CR #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Hyundai - Kia csoport 2.2 CR 197 LE mérések

  • Kia Sorento chiptuning 2.2 CR 197 Ps 2011 Prémium Pro finomhangolás

  • Hyundai - Kia csoport 2.2 CR egyéb mérések


    Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



    Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

    Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

    Rigotech, jó autóból tökéletes!