/**/

Chiptuning » Isuzu tuning » Isuzu D-Max tuning » 1.9D (121 kW / 164 LE) referencia

Isuzu D-Max chiptuning 1.9 D 164 lóerő 2018 Prémium Pro Stage1


Isuzu D-Max optimalizálás ezen a 120000 km-t futott 4 éves 164 lovas 1.9 D vezérgépen, amely Vízvár térségéből ugrott át hozzánk optimalizálás érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. DSG váltóval szerelt esetekben a chip tuning haszna jól mérhető. Meg tudjuk csinálni a DSG tuningját is, de ajánlott biztonságos értékeink esetén szükségtelen, mivel alapbeállításon is lekezeli ezt a többletet.


isuzu d-max tuning 1-9-d 164

Isuzu D-Max specifikáció

Gyártmány: Isuzu
Típus: D-Max
Kivitel: Összes
Motor: 1.9D (121 kW / 164 LE)
Teljesítmény: 164 LE
Forgatónyomaték: 360 Nm
Váltó: DSG
Futásteljesítmény: 120000 km
Motorvezérlő: Bosch EDC17C83
Motorkód: RV4440
Alvázszám: MPATFS87JH
Év: 2018
Üzemanyag: Diesel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innét jött: Vízvár

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Isuzud van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Isuzu tuning érdekel? Kezdj itt:
https://rigotech.hu/isuzu-tuning/

Chiptuning táblázat: (nem széthajtós) emelés ezen az Isuzu

A Rigotech által ajánlott időtálló motoroptimalizálás lehetőségei:
Prémium Pro teljesítmény: 174 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 410 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha biztosra akarsz menni és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningcég hirdet hegyesebb növekményeket, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód a tempósabb használatból származó mechanikai meghibásodásokért Te felelsz.


Isuzu D-Max tuning a Rigotech műhelyében

Az erősen csúsztatós váltó miatt alsó fordulatszám tartományban nem tudunk releváns mérést kicsikarni az Isuzuból, éppen ezért az ilyen váltóval szerelt autókat nem szoktuk mérni. Ettől függetlenül az eredmény jól érezhető a váltások kisimulnak, gázadásra jobban reagál tuning után. Az 1.9-es motorból nem érdemes a végleteket kihajszolni, nem versenypályára való „gép”, és a terepen araszolás amúgy is jobban áll a Dmaxnak.
A tulajdonos optimalizálás érdekében érkezett Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, mivel javítani szeretne autója menetdinamikáján és előzési képességén. Vágya egyúttal fogyasztás csökkenés elérése volt, az erő jól érezhető javítása mellett. Ugyanakkor biztosítva az érkezővel azonos üzembiztonságot.

Isuzu D-Max oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/isuzu-d-max/

A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. Kiváló eredményt, tökéletes állapotú autón lehet hozni, az esélyt növeli amikor ilyen fiatal.
A D-Max 164 Cv-s motorja és hajtáslánca bőséges betervezett tartalékkal bír, ezért a motoroptimalizálás várható hozadéka bőséges. A motor biztonságosan húzható, a megbízhatóság kockáztatása nélkül (Rigotech technológiát használva). Esetünkben az 1.9D (121 kW / 164 LE) motor kellemesen húzható.
Az 1.9 D csiptuning alkalmával érdemes tájékozódni melyik műhelyhez látogatsz, mivel a beállítások minősége, megtérülése, ára brutálisan eltérő!

A géped 164 LE motorjának valamint hajtásának megbízhatósága ellenére is azonnal leamortizálható egy kezdetleges olcsó chiptuninggal vagy akármilyen Isuzu tuningbox alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech tuning eredménye, lépései

Műhelyünkben az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte István szempontjainak megfelelő egyedi Rigotech PPro tuning kialakítása. A tökéletes tuning van, hogy három verzió alatt lesz kiforrott az Isuzu futásteljesítményének és speciális kérések figyelembe vételével. Főleg ritka / új szoftververzióknál vagy extrább kérések felmerülésekor létfontosságú a dyno teszt és műszeres kontroll. Jelen esetben Ügyfelünk kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta munkánkat.

A Prémium Pro felhúzásunk eredménye ezen az 1.9 D erőforráson: közvetlenebb pedálreakció és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de elvárható az autó étvágyának csökkenése is.

Nagyra értékeljük István pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül pont ránk bízta féltett autóját.

Turbódízel autóknál nem ajánlott sport betétszűrőt alkalmazni mivel a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.

A Rigotech-nél a féltett autód maximális biztonságban szakértő kezekben tudhatod. Ezt a fékpados mérések, diagnosztikai módszereink , egyedülálló együttműködési lehetőségeink biztosítják. Sok hasonló Isuzut teszteltünk, mértünk, chippeltünk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és róluk többször láthattad eredményeinket, referenciáinkat.

#Isuzu #D-Max #tuning #D #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Isuzu 1.9 D 164 LE mérések

  • Isuzu D-Max chiptuning 1.9 dízel 164 Ps 2022 Prémium Pro csiptuning

  • Isuzu 1.9 D más teljesítményosztály mérések


    csoport 1.9 D 164 LE mérések


    csoport 1.9 D egyéb mérések


    Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



    Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

    Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

    Rigotech, jó autóból tökéletes!