Chiptuning » Isuzu tuning » Isuzu D-Max tuning » 2.5D Twin-Turbo (120 kW / 163 LE) referencia
Isuzu D-Max chiptuning 2.5 D-Twin-Turbo 163 Ps 2016 Prémium Pro hangolás
Isuzu D-Max motoroptimalizálás a 172698 kilométert futott 6 éves 163 LE-s 2.5 D-Twin-Turbo vezérgépen, ami Tihany közeléből jött chip tuning érdekében Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Kézi váltós esetekben a chip tuning eredménye könnyen mérhető.
- Isuzu D-Max szakcikkeink
- További Isuzu D-Max méréseink
- Isuzu D-Max 2.5 D-Twin-Turbo tuning autóink, sztorik
- Isuzu D-Max fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Isuzu D-Max részletek
Gyártmány: Isuzu
Típus: D-Max
Kivitel: Összes
Motor: 2.5D Twin-Turbo (120 kW / 163 LE)
Teljesítmény: 163 LE
Forgatónyomaték: 400 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 172698 km
Motorvezérlő: Transtron 4Jxx
Motorkód: PA2017
Alvázszám:
Év: 2016
Üzemanyag: Diesel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innen érkezett: Tihany
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Isuzud van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Isuzu tuning érdekel? Akkor kezdd itt:
Isuzu tuning
Chiptuning táblázat: ajánlott (nem széthajtós) növekmény ezen az Isuzu
Az általunk ajánlott még agresszívebb használat esetén is időtálló motoroptimalizálás adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 183 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 460 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és számodra a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningos kiír magasabb növekményeket, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból származó alkatrész szintű károkért nem ő, hanem Te tartod a hátad.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Isuzu D-Max tuning Rigotech technikával
Ügyfelünk teljesítménynövelés céljából keresett fel bennünket, több dinamikára, rugalmasabb vezetési élményre vágyott. A hangolást követően a D-Max karakterisztikája, vezethetősége jelentősen javult a teljes tartományban, így immáron kellemes vele az autózás.
A tulaj csippelés okán jött hozzánk, mivel javítani szeretne autója menetdinamikáján és pedálreakcióján. Kérése ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése volt, a forgatónyomaték meggyőző javítása , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor biztosítva az eredeti üzembiztonságot.
Isuzu D-Max tuning oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/isuzu-d-max/
Tuning szempontból vállalható kategória a 100-200e km futás közti sáv, de már számolni lehet az autó valamilyen szintű amortizációjával, kopások és korom lerakódások miatti jellegzetességekkel. Jó volt ezen a fiatal, szép állapotú autón dolgozni, köszönjük a bizalmat.
A D-Max 163 lóerős motorja és hajtáslánca jelentős mechanikai tartalékkal bír, emiatt az optimalizálás várható eredménye számottevő. A motor szuper eredménnyel csiptuningolható, az üzembiztonság csökkenése technológiánkkal kizárt. Ezek a 2.5D Twin-Turbo (120 kW / 163 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
A 2.5 D-Twin-Turbo optimalizálás alkalmával meg kell nézni milyen csippeshez látogatsz, mert a chiptuningok megbízhatósága, eredménye, költsége eltérő!
A kocsid 163 LE motorjának és hajtásláncának megbízhatósága ellenére is brutálisan túlhúzható egy rosszul megírt tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett tuninggal vagy akármilyen Isuzu tuningbox alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech chip tuning eredménye, lépései
Nálunk az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos elvárásainak megfelelő Prémium Pro chippelés kialakítása. Az elvárás szerinti motoroptimalizálás van, hogy akár négy verzió tesztelését is igényli az Isuzu futásteljesítményének és speciális kérések lekövetésével. Leginkább ritka / új szoftververzióknál vagy extrább kérések felmerülésekor nélkülözhetetlen a mérőpad használata és folyamatos diagnosztikai kontroll. Most a tulaj kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta munkánkat.
Az optimalizálásunk eredménye ezen a 2.5 D-Twin-Turbo motoron: agresszívebb gyorsulás és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de visszajelzéseink alapján mérhető az autó étvágyának érezhető csökkenése is.
Nagyra értékeljük Dávid bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül minket választott.
Turbódízel esetében nem szükséges sportlégszűrőt használni mert a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.
A Rigotech-nél a szeretett autód teljes biztonságban szakavatott kezekben tudhatod. Ezt a dyno tesztek, diagnosztikai technikáink , ütős együttműködési lehetőségeink biztosítják. Elég sok ehhez hasonló Isuzut diagoztunk, optimalizáltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és róluk elég sokszor megmutattuk eredményeinket, referenciáinkat.
#Isuzu #D-Max #tuning #D-Twin-Turbo #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
csoport 2.5 D-Twin-Turbo egyéb mérések
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!