Chiptuning » Mini tuning » Mini Cooper S tuning » 1.6T (120 kW / 163 LE) referencia
Mini Cooper S chiptuning 1.6 T 163 lóerő 2002 Prémium Pro Stage1
 
Mini Cooper S csiptuning a 240000 km-t futott 20 éves 163 lóerős 1.6 T vezérgépen, amely Szeged térségéből érkezett tuning kedvéért Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt esetekben a tuning hatása jól tesztelhető, mérhető. 
- Mini Cooper S szakcikkeink
 - További Mini Cooper S méréseink
 - Mini Cooper S 1.6 T tuning autóink, sztorik
 - Mini Cooper S fotók, életképek
 - Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
 
 
 
Mini Cooper S adatai
 Gyártmány: Mini
 Típus: Cooper S
 Kivitel: R53 – 2002 – 2007
 Motor: 1.6T (120 kW / 163 LE)
 Teljesítmény: 163 LE
 Forgatónyomaték: 210 Nm
 Váltó: Kézi
 Futásteljesítmény: 240000 km
 ECU: Siemens/Continental EMS2
 Motorkód: W11B16
 Alvázszám: WMWRE31030
 Év: 2002
 Üzemanyag: Petrol
 Kialakítás: Kompresszor-benzin
 Innét érkezett: Szeged
 Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
 EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
 Neked is pont ilyen Minid van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
 https://rigotech.hu/chiptuning-info/
 Más Mini tuning kell? Akkor kezdd itt:
 Mini tuning
Chiptuning táblázat: ajánlott (nem széthajtós) emelés ezen a Minin
 Az általunk ajánlott még agresszívebb használat esetén is strapabíró chip lehetőségei:
 Prémium Pro teljesítmény:  LE
 Prémium Pro forgatónyomaték: NM
 Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen.
 Ez a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb az üzembiztonság. Sok tuningos feltüntet nagyobb adatokat, amiket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból eredő esetleges alkatrész szintű meghibásodásokért csak Te tartod a hátad.
 
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Mini Cooper S tuning a Rigotechnél
 A kompresszoros feltöltős motoroknál jellemzően szívómotoros eredményt lehet elérni, de nagyobb kompresszorkerékkel lehet több levegőt varázsolni, ezt azonban üzemanyaggal is le kell követni, vagy megolvadhat valami… A nagyobb tárcsa beszerelése, és a gyertyák ellenőrzése házi feladat,, a többit bízzátok ránk 🙂
 Tibor chippelés érdekében jött Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, mivel javítani szeretne az autó dinamikáján és nyomatékán. Elvárása egyúttal kedvezőbb fogyasztás elérése volt, az erő meggyőző növelése  mellett. Mégis szem előtt tartva az érkezővel azonos alacsony szervizköltségeket.
 
Mini Cooper S chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/mini-cooper-s/
 200e km feletti futásnál nem csak az autó hatékonysága, de sokszor a tuningé is csökken. Valamikor biztonságos kereteken belül nem tudjuk hozni az ígéretet, ilyenkor mechanikai átvizsgálás, korommentesítés, egyéb szerviz szükséges a tökéletes eredményhez. Ez egy öreg autó, viszont jobb esetben a kor nem kizáró ok, ha chiptuninggal szeretnénk javítani a menettulajdonságait, fogyasztását.
 A Cooper S 163 PS motorja a fix hajtású kompresszor miatt csekély mechanikai tartalékkal van megáldva, tehát a csiptuning várható haszna nyomatékcsúcsban minimális. A motor biztonságosan csiptuningolható, a megbízhatóság sérülése nélkül (Rigotech technológiát használva). Ezeknél a kompresszoros motoroknál a mechanikai adottságok (fix áttételű kompresszorhajtás) miatt sosem a csúcsadatok növelése a cél, sokkal inkább: a pedálreakció javítása, dinamikusabb, élénkebb motorműködés, lejjebb hozott forgatónyomaték elérése, sokszor fogyasztáscsökkentés.
Az 1.6 T csiptuning megrendelésekor tájékozódni kell milyen chip tuningoshoz fordulsz, mivel a beállítások minősége, haszna, ára brutálisan eltérő!
 A kocsid 163 lovas erőforrásának és hajtásának adottságai ellenére is nagyon csúnyán tönkre tehető egy kezdetleges olcsó remappal vagy akármilyen Mini tuning box alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
 
A Rigotech tuning eredménye, folyamata
 Műhelyünkben a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az autó gazdája szempontjainak megfelelő egyedi Prémium Pro optimalizálás megvalósítása. A tökéletes tuning van, hogy elsőre megvan a Mini futásteljesítményének és speciális kérések lekövetésével. Leginkább új autók esetén vagy különleges kérések esetén létfontosságú a teljesítménymérés és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Most Ügyfelünk kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta munkánkat.
 
A chiptuningunk eredménye ezen az 1.6 T erőforráson: közvetlenebb pedálreakció és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján elvárható a fogyasztás mérséklődése is.
Köszönjük ügyfekünk bizalmát és hogy a számtalan hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.
 Kompresszor-benzin motoroknál nem kell sport betétszűrőt alkalmazni mivel az eleve feltöltött motoron nem fog érdemben segíteni.
 
 Műhelyünkben a megbecsült kocsid maximális biztonságban szakértő kezekben van. Ezt a mérőpados tesztek, motordiagnosztikai módszereink mellett, megnyugtató együttműködési lehetőségeink szavatolják. Sok hasonló Minit teszteltünk, diagnosztizáltunk, chip tuningoltunk az 1998 óta eltelt időben és ezekről több alkalommal közzétettük referenciáinkat, méréseinket.
#Mini #Cooper S #tuning #T #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
 
 
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Mini 1.6 T más teljesítményosztály mérések
Bmw - Mini csoport 1.6 T egyéb mérések
 
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
 
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!