Mazda tuning
Mazda tuning módszerek, chiptuning. Keresd ki a sajátod, 3 kattintás!Chiptuning » Mazda tuning
Mazda tuning, chiptuning
Erős Mazda tuning, chiptuning beállításainkat biztonságos körülmények között, 4×4-es Bosch terhelt mérőpadon fejlesztjük, teljesítménymérés kontrolljával, folyamatos diagnosztika és adatgyűjtés mellett, autód állapotát és kérésedet figyelembe véve.
Mazda tuning előtt megéri megnézned ezt a videót mert olyan technikákról beszélek benne, amelyek Neked segítenek, ha egy jó autót szeretnél. Lehet, hogy éppen ezeken fog múlni a Mazda chippelés sikere és jelentős összeget fogsz vele megtakarítani. Kezdd itt, kattints a lejátszásra!
Mazda tuning, tuningbox és motoroptimalizálás
A listázott Mazda modellekhez biztosan van tuning technológiánk. Felesleges alkatrészek (Mazda tuningbox) beépítése nélkül gyári, biztonságos eszközökkel (legtöbbször megbontás nélkül) készül a motoroptimalizálás.
Mazda chiptuning táblázatunk, adatbázisunk folyamatosan frissítjük. Használd az ajánlatkérőt, válaszd ki ott az autód.

Mazda tuning és kapcsolódó szakcikkeink
Mazda cikkeink, méréseink mellett mutatunk néhány a csoportjába sorolt referenciát is: , mivel sok esetben a motorok és rendszerek is azonosak a csoporton belül.
Épp most mértük: legutóbbi Mazda chip tuning méréseink
- Mazda 6 2.2 D 150 LE 2016 Rigotech Prémium Pro motoroptimalizálás és dyno
- Mazda 6 2.2 D 150 LE 2015 Rigotech Prémium Pro csippelés adatok és dyno teszt
- Mazda 6 2.0 MZRCD 143 LE 2005 Rigotech Prémium Pro motoroptimalizálás és dyno
- Mazda 6 2.0 CITD 143 LE 2007 Rigotech Prémium Pro tuning és dyno teszt
- Mazda 6 2.0 CD 143 LE 2008 Rigotech Prémium Pro tuning és teljesítménymérés
Mazda tuning esettanulmányok (legutóbbi néhány...)
- Mazda CX-5 chiptuning 2.2 Skyactiv-D 175 LE 2018 Prémium Pro Stage1
- Mazda BT-50 chiptuning 2.5 CiTD 143 LE 2008 Prémium Pro finomhangolás
- Mazda CX-5 chiptuning 2.2 Skyactiv-D 150 lóerő 2019 Prémium Pro csippelés
- Mazda 3 chiptuning 2.0 CiTD 143 lóerő 2007 Prémium Pro finomhangolás
- Mazda 6 chiptuning 2.0 CiTD 140 Ps 2008 Prémium Pro csippelés
- Mazda 3 chiptuning 2.0 Skyactiv-G 122 Ps 2019 Prémium Pro beállítás
- Mazda CX-7 chiptuning 2.3 MPS 260 Ps 2007 Prémium Pro csippelés
- Mazda 6 chiptuning 2.0 Skyactiv-G 145 LE 2019 Prémium Pro csippelés
- Mazda 6 chiptuning 2.2 CiTD 163 lóerő 2009 Prémium Pro Stage1
- Mazda 6 chiptuning 2.2 Skyactiv-D 175 LE 2016 Prémium Pro finomhangolás
- Ford Ranger chiptuning 3.2 DCi 200 lóerő 2018 Prémium Pro csippelés
- Mitsubishi Outlander chiptuning 2.0 Di 140 lóerő 2007 Prémium Pro finomhangolás
- Honda Accord chiptuning 2.2 CTDi 140 Ps 2007 Prémium Pro beállítás
- Honda Accord chiptuning 2.2 CTDi 140 Ps 2006 Prémium Pro motoroptimalizálás
- Mazda 3 TUNING 2.2 CD chiptuning 150 LE 2011 Prémium Pro csippelés
- Mazda 3 TUNING 2.0 i chiptuning 120 LE 2016 Prémium Pro Stage1
- Mazda Cx-7 TUNING 2.2 MZR CD chiptuning 173 Ps 2012 Prémium Pro Stage1
- Mazda 6 TUNING 2.0 i chiptuning 150 LE 2010 Prémium Pro finomhangolás
- Mazda 6 TUNING 2.2 Skyactiv D chiptuning 175 Ps 2014 Prémium Pro Stage1
- Mazda 6 TUNING 2.0 D chiptuning 143 lóerő 2007 Prémium Pro csippelés
- Mazda 5 TUNING 2.0 i chiptuning 150 Ps 2011 Prémium Pro csippelés
- Mazda 5 TUNING 2.0 MZR CD chiptuning 143 Ps 2008 Prémium Pro finomhangolás
- Mazda 6 TUNING 2.0 i chiptuning 147 lóerő 2009 Prémium Pro csippelés
- Mazda 6 2.2 MZR CD 185 LE tuning, Prémium Pro csippelés
- Subaru Outback 2.0 TD 150 LE tuning, Prémium Pro beállítás
- Suzuki Sx4 1.5 i 99 lóerő tuning, Prémium Pro Stage1
- Suzuki Swift 1.3 i 93 LE chiptuning, Prémium Pro csiptuning
- Porsche Boxter 2.7 i 265 LE chiptuning, Prémium Pro beállítás
- Isuzu D-max 3.0 TDI 163 lóerő tuning, Prémium Pro hangolás
További Mazda tuning fotók és életképek az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!
További Mazda dyno képek az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!
Chiptuning / egyéb beállítás során, mindig a leggyorsabb és legkevésbé 'fájdalmas' módszert alkalmazzuk.
- OBD = megbontás nélkül a diagnosztikai csatlakozón (OBD-n) keresztül
- VR/Mgb. +OBD = 90%, hogy megy OBD-n, de lehet hogy a vezérlőt meg kell bontani *
- Mgb./ OBD = 80%, hogy megy OBD-n, de ha nem, akkor csak megbontással
- Mgb.+ OBD = a vezérlőegységet megbontjuk, utána már OBD-n írjuk
- Aszt./ Mgb. = a vezérlőt ki kell venni. Vagy a csatlakozóján keresztül, vagy megbontás után kezelhető **
- Mgb. = kizárólag a vezérlőegység megbontásával olvasható/írható a beállítás. ***
- Forr. = nagyon régi típusoknál megbontás után memória ki/be forrasztása szükséges
Gyártmány | Típus | Motor | LE | Nm | Módszer |
---|---|---|---|---|---|
Mazda | 2 | 1.25 MZi 5MT | 75 | 110 | OBD |
Mazda | 2 | 1.3 MZR 5MT | 75 | 119 | OBD |
Mazda | 2 | 1.3 MZR 5MT | 75 | 121 | OBD |
Mazda | 2 | 1.3 MZR 5MT | 84 | 121 | OBD |
Mazda | 2 | 1.3 MZR 5MT | 86 | 122 | OBD |
A Mazda története
A Mazda Motor Corporation (Macuda Kabusiki-gaisa) 1920-ban alakult japán autógyártó vállalat, melynek székhelye Hirosimában, Japánban van.
A márka elődje a Toyo Cork Kogyo Co. volt 1920-ban, Japánban. 1927-ben a Toyo Cork Koygo cég átnevezte magát Toyo Koygo Co., Ltd.-re. Toyo Kogyo a gépgyártás után a járműgyártás felé fordult, amikor 1931-ben bemutatta a Mazdagó-t, ami egy motoros riksára hasonlító háromkerekű jármű volt. Ahogy minden autógyár, a Toyo Kogyo is végig fegyvereket gyártott a japán hadsereg számára a második világháború alatt. Ezek közül a Type 99 puska a leginkább említésre méltó.
Kezdetben a Mazda 15%-a a Ford Motor Company tulajdonában volt, de a pénzügyi válság elmélyülésével ez 33,4%-ra nőtt, és ezzel alapvetően megszerezte a kontrollt a vállalat felett. A válságból végül egy Mark Fields nevű üzletember – a Ford egyik vezetője- emelte ki a Mazdát azzal, hogy a Ford több modelljét Mazda-alapokra építette, (Ford Probe, Ford Escort, Mercury Tracer) emellett pedig a Mazdával közösenalkották meg a Ford Escape/Mazda Tribute párost. Egy 1979-es alku lehetővé tette a Ford számára, hogy Mazda emblémával áruljon Fordokat Ázsiában és Ausztráliában. Így árulták a Ford Lasert és a Ford Telstart. Ezek a modellek váltották le azokat a Ford Europe-tól származó modelleket, amelyeket az 1970-es években árultak. A Ford arra is felhasználta a Mazda modelleket, hogy létrehozza a saját kiskereskedelmi hálózatát Japánban. Az Autorama autókereskedői árulták ezeket az autókat és a Ford US és Ford Europe modelljeit is. A Ford gyártmányok Mazda emblémával történő értékesítését 2000 után fejezték be, amikor a Ford a Lasert a már Ford név alatt futó Focusszal, a Telstart pedig a szintén Ford márkanév alatt futó Mondeóval cserélte le. Ennek a fordítottja történt Európában, ahol a Mazda saját emblémájával árult Ford modelleket. Például a Ford Fiestára alapuló Mazda 121-et. A Ford és a Mazda később még jobban elmélyítette az együttműködést, amikor közös padlólemezre kezdték építeni az autóikat.
A vállalat formálisan csak 1984-ben vette fel a Mazda nevet, jóllehet már a kezdetektől minden autóját ezzel a névvel értékesítette. A Mazda R360-at 1960-ban mutatták be, amit 1962-ben a Mazda Carol követett. A Mazda segített a Fordnak az 1991-es Explorer kifejlesztésében is, amit a Mazda 2 ajtós Navajó-ként árult 1991-1994 között. Furcsamód a Mazda verziója nem aratott sikert, míg a Ford (ami 4 és 2 ajtós változatban is elérhető volt) azonnal a SUV-eladási listák élére került, és meg is őrizte ezt a pozícióját egy évtizeden át. A Mazda a Ford Ranger pickupját használta az észak-amerikai piacra szánt saját B-series kisteherautóinak az alapjául. Ezek gyártását 1994-ben kezdte meg és a mai napig gyártja őket az Amerikai Egyesült Államokban. Azonban ma ezek az autók a Mazdától származó 2,3 literes soros, 4-hengeres motorral készülnek a régi Ford Lima 2,3 literes soros, 4-hengeres helyett. 3,0 literes és 4,0 literes Ford V6-os motorokkal is kapható volt az autó (igaz a 3,0 literes erőforrással csak a 2007-es modellévig), valamint négykerék-hajtással és 4 ajtós kivitelben is (jóllehet nem hagyományos hátsó ajtókkal, mint amilyennek a GM és a Nissan által készített modellek kabinja volt felszerelve, vagy amilyennel a Ford is kínálta a Sport Tracet).
A Mazda a versenyautói is jól vizsgáztak a versenyeken,melyeken a Mazda 787B, 4 rotoros Wankelmotoros modellel, és a Mazda T616-ossal vettek részt. 2006-ra a vállalat termelése elérte az évi 1,25 millió járművet, amit elsősorban Japánban, Európában, Ausztráliában és Észak-Amerikában, kisebb mértékben Latin-Amerikában értékesítettek.
A márka kétféle motortípussal gyártotta autóit, Wankel motorral és Otto motorral. A Wankel motoros modellek a Mazda 110 S Cosmo Sport, Mazda R100 , Mazda R130 , Mazda RX-2 , Mazda RX-3 , Mazda RX-4 , Mazda Rotary Pickup , Mazda Parkway Rotary 26 , Mazda Road Pacer AP , Mazda RX-5 , Mazda Luce Legato, Mazda Cosmo AP RX-5 , Mazda Luce , Mazda Luce , Eunos Cosmo , Mazda RX-7 , Mazda RX-8.
Az Otto motorral szereltek pedig a Mazda 121, Mazda 2, Mazda 3, Mazda 323, Mazda 5, Mazda 6, Mazda 616, Mazda 626, Mazda 818, Mazda 929, Mazda B-2500, Mazda B-2600, Mazda BT-50, Mazda CX-3, Mazda CX-5, Mazda CX-7, Mazda CX-9, Mazda Demio, Mazda E, Mazda 8 (Hongkong), Mazda MPV, Mazda MX-3, Mazda MX-5, Mazda MX-6, Mazda Premacy, Mazda RX-6, Mazda MX-7, Mazda MX-8, Mazda Tribute, Mazda Xedos6, Mazda Xedos9, Mazda R 360, Mazda Carol (1960 óta) csak Japánban, Mazda Scrum, Mazda AZ Wagon, Mazda AZ Offroad, Mazda Verisa, Mazda Biante, Mazda 800 / Mazda 1000 / Mazda 1300, Mazda 1500 / Mazda 1800, Mazda R 360.