Köszönöm, hogy lefoglalod a helyed. A fizetett foglalási díjat 100 százalékban jóváírjuk amikor megérkezel.
Ha esetleg nem találunk megfelelő időpontot, visszautaljuk. Info line: 06 70 602 12 27[woocommerce_checkout]
Mi történik a fizetést követően?
Bankkártyás fizetés esetén, a fent megadott email címedre a rendszer azonnal megküldi a számlád. Ha a banki átutalást választod, a rendszer kiküld egy díjbekérőt a bankszámlánk adataival. Amint látjuk az utalásod, a rendszer megküldi a számlád.
Az időpontfoglalás menete
A díj beérkezésétől számított 1 munkanapon belül hívunk és lefoglaljuk az időpontod.
Mielőtt műhely foglalást indítasz / fizetsz, jó ha van árajánlatkérésed, amit már elfogadtál. Így látunk a rendszerben, és elkerüljük a félreértéseket, így nekünk sem kell a foglalási díjad visszautalni. (Pl. mert utóbb kiderül, hogy nem vállaljuk az autód beállítását.)
Az időpont módosítása, lemondása (visszafizetés)
Az időpontod többször módosíthatod, lemondhatod. Időben történő lemondáskor a díjat maradéktalanul visszautaljuk. Ezek részleteit a Foglalási irányelvünkben találod.
Foglalás nélküli munkamenet
Felmérésünk szerint az érdeklődők kb. 15 százalékának nehézséget okoz az online fizetés, utalás, vagy egyszerűen csak nem szeretne előre fizetni. Ezt mint szolgáltató és tulajdonos megértem, viszont nem vállalom annak kockázatát, hogy foglalás nélkül beírlak a naptárba, várunk, mást nem hívunk az adott időpontra, és esetleg nem érkezel meg. Ha ebbe a 15 %-ba tartozol, a kockázatot neked kell vállalnod. Ilyen esetekben bármely (egyeztetett) munkanapon reggel 8 órára hozhatod az autód. A kulcsot átvesszük, az autódat le kell tenned (nem megvárható ilyen esetben!) Nap közben ahogy van időnk haladunk majd vele, de a befejezés időpontja kérdéses. Hívunk amikor kész.
Javaslom, hogy inkább FOGLALD LE A MŰHELYT / MÉRŐPADOT. - tedd tervezhetőbbé a napod és miénket is
Nálunk a legjobb helyen vagy. Nézd meg a referenciáinkat, erősítsd meg a döntésed és gyere!
Rigotech, jó autóból tökéleteset!Időpontfoglaláshoz hívd:

