Köszönet, mert Ti vagytok a legjobbak!!!
Független céggel lemérettük, mennyire vagyok elégedettek a Rigotech-kel, az eredmény mindent visz!Kedves Ügyfelem, aki már jártál a szekszárdi chiptuning műhelyünkben!
Pár hete, kiküldtem két egyszerű kérdést azoknak, akik az elmúlt évben ránk bízták autójukat annak reményében, hogy javítani tudunk a menetdinamikán, fogyasztáson vagy épp egy megoldhatatlannak tűnő műszaki problémán.
Ez egy bizalmi kérdés, hiszen nagy értékről van szó, sokaknál az autó már-már családtag. Elsőként köszönöm a bizalmad.
Másod sorban köszönöm, hogy nagyon sokan válaszoltatok az elégedettségmérő két kérdésre, és bár tudtam hogy a legtöbbször a maximumot tudjuk nyújtani minden téren, műszaki részletektől kezdve a családias kötetlen hangulatig, magam is kissé meglepődtem az elsöprően kimagasló elégedettségetek láttán.
A felmérés névtelen volt, és egy független cég végezte (elegedett.hu) az eredményre a kiváló szolgáltatáson túl semmilyen ráhatásunk nem volt, ezért merem közzé tenni az eredményt:
Az első kérdés, amely az elégedettséget méri az volt, hogy: 10-es skálán jelölje be, mi a valószínűsége annak, hogy a jövőben ajánlani fogja szolgáltatásunk a barátainak, ismerőseinek.
A jobb oldali kép alapján láthatjuk, hogy 71 százalékotok a maximumot adta, amin már nehéz lesz javítani! Nagyon köszönöm Nektek, és örülök, hogy így érzitek.
Tovább bővítik a teljesen elégedett kategóriát akik 8 és 9 pontot adtok, így kijelenthető, hogy a Rigotech chiptuning szekszárdi műhelyének szolgáltatásaival 94 százalékban elégedettek vagyok, és nyugodt szívvel ajánljátok.
A következő csoport, akinek sajnos nem 100 százalékban tudtuk az ízlését eltalálni. Ők is inkább elégedettek mint nem, viszont nem valószínű hogy fognak minket ajánlani. Tőlük kaptunk néhány hasznos visszajelzést arról, hogy min tudnánk javítani. Ezeket megfogadjuk, és már most tettünk lépéseket a javulás útján. Köszönjük a Ti visszajelzéseiteket is! Ti 4, 5, 6, 7 pontot adtatok, ami kevesebb mint 5%.
A harmadik kategória aki elégedetlen volt olyan mértékben, hogy 1,2,3 pontot adott, mindössze 0,5 százalék.
Nektek is köszönöm az értékelést. Lévén a felmérés névtelen, nem tudom kik vagytok, de egyet tudnotok kell:
Nekem pont annyira számít a Ti véleményetek mint a 94% maximálisan elégedett ügyfeleimé, ezért ezúton felajánlom, sőt kérlek hogy ha ezt olvasod, jelentkezz nálam telefonon vagy emailben és megbeszéljük hogyan tudok segíteni.
Köszönöm Nektek a bizalmat, a sok száz km vezetést amikor az ország másik feléből eljöttök Szekszárdra, vagy akár “csak” Pestről, ahol annyi nagy tuningcég ellenére is minket választotok!
Köszönöm, magam és a csapat nevében:
Tóth Richárd tulajdonos ügyvezető, Balla András, Nemes Szilveszter
Rigotech tapasztalat és vélemény kiértékelés

Te hol tartasz most?
Van már árajánlatod? |
Van már időpontod? |
Régen nem találkoztam ennyire baráti légkörű műhellyel. Köszönöm a sorsnak, hogy megismerhettem Őket.A munkájukat
magas színvonalon végezték. Én egy 10-es skálán 9-est adok. (csak azért nem 10-est mert senki sem lehet tökéletes)
Én ajánlom mindenkinek akiket érint.
Kedves László,
nagyon örülök, hogy így érzi és kollégáim nevében is köszönöm a kedves, elismerő bejegyzését, üdv.
Ricsi
Ajànlat:120e ft èrt dpf kiszedès ès ugyanennyi a chip is. Kicsit erôs. Nem vitatom a szakmai tudàst. Legdràgàbb ajànlat is 150eft volt chip+dpf off. Amùgy hozzàtok mentem volna, a videòk, az ismerőseim tapasztalata alapjàn, de ez az àr elriasztott. 240eft ùgy gondolom nem lehet ez a mûvelet.
Tisztelettel
Sziasztok!
A szakmai tudás az egy dolog ez ugye 100-as Ricsit ismerve. De itt van még a maximálisan pozitív hozzáállás. Nem tudom olyankor hívni Ricsit, hogy ne venné fel ne válaszolna a laikus kérdéseimre türelemmel.(legyen egy akár vasárnap) Na ez a nem semmi ismerve, hogy egyre többen keresik meg Őt. Nagyon sok autót tuningoltattam már és sokkal mentem is úgyhogy van viszonyítási alapom higgyétek el. Itt azt kapod amit kérsz. Bátran ajánlottam eddig is és ajánlani is fogom. Aki azért ment el hozzájuk mert bíztak bennem hittek nekem csak jó hírt kaptam vissza. Hozzám nem jutott el az elégedettségi felmérést de részemről is 10 minden tekintetben. Mentem már sokkal messzebb is csippért de nem érte meg, sőt visszaírás lett az eredménye. 🙁
Csak így tovább Ricsi Szekszárdról (azért hangsúlyozom ki a települést mert van még névrokon aki próbálkozik a szakmában de….)
Ha szükséges részletesebben is megosztok tapasztalatokat, és engem is érdekelnek mások tapasztalatai.
Üdv:
Molnár Ákos
Kedves Geri,
köszönöm visszajelzésed, és örülök ha más műhelyben is, de megoldódott a proléma és jó lett az autód. A jövőben figyelni fogunk, hogy letisztultabb, érthetőbb ajánlatot adjunk. Sajnos egy félreértés történt – a Te oldaladon – mivel nálunk minden második szolgáltatás 50% kedvezménnyel vehető igénybe, ahogy az ajánlatban ez szerepel is. A dpf diagnosztikai célú lekapcsolása mellé az optimalizálást javasoljuk első sorban, mert a nyitottabb kipufogó rendszer miatt óvni kell a turbót. Ennek díja 80e forint lett volna az ajánlat szerint, és ebből a féláras kedvezmény miatt 40e forint lett volna a fizetendő.
Legközelebb is keress bátran, köszönettel üdv Richárd
Ákos,
köszönöm a pozitív visszajelzésed. Azt tegyük hozzá, hogy csak meglévő ügyfelek érnek el telefonon, így aki még érdeklődési fázisban van, online tud tájékozódni, ajánlatot kérni, később esetleg valamely kollégámmal egyeztetni.
Vannak az autójukra olyan szinten igényes és érzékeny emberek, mint Te. Nektek kicsit nehezebb megfelelni, mert a legapróbb hang változást, hatást-mellékhatást azonnal észreveszitek, adott esetben jogosan, vagy épp adatok hiányában megalapozatlanul korábbi félelmek, rossza tapasztalatok által vezérelve megkérdőjelezitek, fenntartással kezelitek. Ezért fontos a türelem, és az empatikus hozzáállás, amit én és kollégáim is igyekszünk tartani.
Kérdőívet azért nem kaptál, mert az új vállalatirányítási rendszerből küldtem ki és az egy évnél régebbi munkalapok még nincsenek importálva. Köszönettel üdv Ricsi
Kedves Chiptuning Csapat
Köszönöm szépen a nyereményjátékra való felkérést.
Üzleti szempontból én még sajnos nem voltam veletek kapcsolatban, de ami késik nem múlik. Idén meg kerestelek benneteket azzal a kéréssel, hogy a Nissan típusú autóm motorját fel szeretném tuningoltan. Kaptam tőletek sok opciót. Köszönöm. Megelégedésről csak annyit, hogy számomra elegendő az, hogy elolvasom a visszajelzéseket ami “pozitív”
Baráti Üdvözlettel
János
Tisztelt Rigotech Team.
Sok tanakodás és gondolkodás után választottam a „műhelyeteket”, ami szerintem sértő megnevezés. A dolgozok és az ügyfelek közt egy családias hangulat uralkodik, nem úgy, mint máshol fizess és mehetsz… a „LABOR” tisztasága első osztályú, a szerszámok nincsenek szanaszét és nem gagyik, minőségi felszerelés. Lehet, hogy másnak ez nem sokat jelent nekem igen. A szaktudás osztályon felüli a 15 év az jelent valamit.De ezt aki már ismer vagy volt nálad az tudja.
Autószerelő révén nekem is volt pár kérdésem (mivel ilyennel még nem foglalkoztam) amire korrekt és érthető válaszokat adtatok.Nem zárjak az autód el, hogy ne is lássad, mit csinálnak.
Az ügyfél kiszolgálására nagy figyelmet szenteltek rugalmasak és segítőkészek vagytok.
Mindenkinek csak ajánlani tudom.
Nemsokára megint találkozunk.
Üdvözlettel Zoltán
Rover 25 2,0i TD
Kedves János,
köszönöm a megelőlegezett bizalmat. Érdemes azért a youtube-on is tájékozódni, (Rigotech + autó gyártmány) megnézni 1-2 referencia videót, mert kiírni bárki kiírhat “jó referenciákat”. Ezért, jó több oldalról megtámogatni a döntést akár mellettünk, akár valamely versenytársnál hangoltatja autóját valaki. Baráti üdvözlet R.
Szia Zoli,
köszönöm a pozitív és részletes visszajelzésed, örülök, hogy az autód tökéletesen teljesít és annak is, hogy hamarosan újra látlak a nagyobb testvérével! 😉
üdv
Ricsi
Kedves Ricsi, András, Szilveszter!
Természetesen 10-est adtam. Nem csak ajánlani foglak Benneteket, de, ha tehetem pár kilométerre átadom vezetésre érdeklődő ismerőseimnek féltett kincsemet. Ő a mi Misink, négy éves Golt 6 CRTDI. Előtte is imádtuk, de mióta Nálatok volt ezt még jobban kiérdemli. Olyan lett mint amikor egy egyébként csúcs minőségű zongorát egy profi művész behangol. Most igazán Das Auto!
üdvözlettel
Sándor
Sándor,
örülök, hogy klassz lett az autód, és nagyon köszönöm a pozitív visszajelzésedet és az ajánlásaidat, üdv
Ricsi
Nekem Motorvezérlő szoftver verzió váltásban voltak segítőkészek,felajánlották ingyen a program memória kiolvasását Citroen Xsara Sagem S2000 vezérlőből (AM29F200BB) , motorvezérlő csere miatt (bontott) régebbi szovtver verzió miatt!
Igaz nem éltem a lehetőséggel,(van két használható bontott motorvezérlőm ami müködik is) de nagyon jó érzés a segíteni akarás kis hazánkban amikor az ember bajban van!
Tisztelettel: Nagy István Zsolt Debrecen.
Nagyon örűlök hogy meg ismerhetelek titeket.Az autò beállitásával és kiszolgálással teljesen megvoltam elégedve.10pont Ha idővel kocsit cserélnék hozzátok mennék ùjból.További jó munkát.Sziasztok.
Kedves István, Attlia,
köszönöm segítő és pozitív visszajelzéseteket! 😉
Áldott,Békés és Boldog Karácsonyt Kívánok Neked!
A Suzuki SX-4-es,amit 2011-ben optimalizáltál már 7 éves és kítűnően működik. Épp,a mai napon tankoltam és a mostani hűvősebb időben is 6,2 literes átlagfogyasztást mértem. Igaz nem nagyon taposom 100-110km/h sebességgel,de ha menni kell,egyszer szükség volt rá, 2. sebesség fokozatban 3000-es fordulat után megjött a nyomaték és lazán elértem a 100km/h sebességet 6000.es fordulaton. Szóval kítünő az autó,amit nagyon köszönök Neked.
Nagyon Boldog Új Évet Kívánok!
Szeretettel: István
Köszönöm István a visszajelzést, örülök hogy jól teljesít az autó, és pozitív a több éves tapasztalat 🙂
Én is kellemes ünnepeket kívánok, üdv
Ricsi
Sziasztok!
Nagyon köszönöm nektek a mai 3-dik beállítást a Ford Fiestámon életre kelt. Külön köszönet a családias hangulatért és az egy órával előbbi kezdésért. Minden képen ajánlani foglak benneteket nagyon korrektek voltatok minden úgy történt ahogy leírtátok a netten.
Köszönet nektek!! 🙂
Kedves Rigotech csapat!
Kb.két hete voltam nálatok egy 10éves Corollával optimalizálás céljából.Örülök,hogy megismerhettelek benneteket és láttam a munkátok minden fázisát,nagyon tetszett.Udvarias és intelligens kiszolgálásban volt részem,külön köszönöm Balla Andrásnak a munkáját,ő csinálta a kocsimat.Valóban el kellett telni egy kis időnek mire igazából érezni lehetett a különbséget.harapósabb és finomabb lett kocsi járása, jobban húz.A fogyasztásról még nincs véleményem mert ehhez rövid volt az idő,de úgy néz ki csak városi
forgalomban olyan lesz mint volt vagy valamivel kevesebb lesz.További sok sikert kívánok a munkátokhoz.
Üdvözlettel Gőgös József.
Sziasztok!
Az elmúlt évek során a 8-dik autónk elektronikája lett optimalizálva Nálatok. Az eredmény most is: TÖKÉLETES!!! A mostani 1.8T 20V VW New Beetle a feleségem autója. Soha nem kínozza (nem hajtja hidegen és nem forgatja szét…) Szereti a dinamikus autózást. Az autó gyári teljesítménye elegendő a “Magyar utakra”. Viszont az optimalizálás után sokkal jobb lett!!! A fogyasztás csökkenése mellett nagyobb nyomaték és lendületesebb, könnyebb gyorsítás az eredmény. A motor hangja is csendesebb lett. Szinte már alapjáratról erőteljesebben megindul az autó. KÖSZÖNÖM A TÖKÉLETES MUNKÁTOKAT!
Még csak annyit, hogy Pécsen lakom. És a hazafelé úton természetesen megtalált egy “lóerőktől duzzadó” Ford Mondeo 2.0 TDCi. Közepes volt forgalom a 6-os főúton. Én 100-110 km/h szoktam közlekedni. Azt tudni kell, aki nem ismeri a VW New Beetle autót az nem tudja milyen motor van benne mert semmilyen felirat nincs gyárilag a kocsin. Sőt a kipufogó sem látszik. Szóval az átlag ember számára egy kis “libakergető”. Utolért a Mondeo és erőszakosan megelőzött. Majd vissza állt 90 -95 km/h-ra. Normál tempóban én is megelőztem és ismét 110 km/h haladtam. Erre megint megelőzött és eljátszotta az előzőt. Odaértünk a Bonyhád előtt található emelkedőhöz. Látta, hogy szeretném ismét megelőzni és elkezdte nyomni a Mondeonak (KIS CSACSI.. HA, HA) Dőlt belőle a korom. A domb tetején 190 km/h-nál fékeztem nehogy bemérjenek. A tükörben csak a lámpái látszottak úgy 300-400 méter távlatából. Bonyhádon ismét utolért (én majdnem szabályosan 60km/h mentem) és a záróvonalat átlépve megelőzött majd elkanyarodott jobbra.Vannak ilyen emberek is…
Szóval a RIGOTECH munkája aranyat ér!!! Még egyszer köszönöm!!!
Üdv.
Kalmár Róbet
Köszi Robi a sokadszori bizalmad, és örülök, hogy jól teljesít az autód!
ui.:
A km órád azért biztos siet egy kicsit, és nem lépted át a korlátozást. Így nem haragszom meg, ha bárki megerősítést vár a fentiekre akkor nyugodtan mondd el, hogy csak vicc volt, vagy épp a német autópályán esett meg… 😉
Hello mindenkinek!
Kb masfel honapja jartam a Rigotechnel egy optimalizalason!
A velemenyem az majd 2 honapos teszt utan,hogy az auto alomszepen teszi a dolgat!A beallitas utan csendesebb s erezhetoen erosebb,kifinomultabb lett az auto!
A muhelyben a kozeg nagyon barati!En mindenkinek ajanlom aki megbizhato s jo beallitast keres az autojara!
Koszonom!
Tisztelt Rigotech!
Nagyon jó lett az autó! Alapból egy mosolygós ember vagyok,de most fülig ér a szám ha vezetek.
2000-es A4 1.9TDI 90le
Tegnap csináltátok meg az autót Debrecenben, mert nekem az közelebb van.
Köszönöm Bálint Zolinak és a csapatnak nagyon elégedett vagyok,mintha más autóban ülnénk úgy megy 🙂
Hihetetlen mennyivel jobban gyorsul és nekem ez kellet. :))))))))) egy biztonságos Rigotech 🙂
Majd Írok még,hogy alakul a fogyasztásom.
Üdv:
Gyula
Az internetet böngészve rátaláltam a Szekszárdi központú műhelyre, ahol megkaptam egy Tokaj közelében működő szakember címét,elutaztam Miskolcról és a Hyundai Matrix crdi 1.5-ös autómat úgy megcsinálták, hogy olyan érzésem van, mintha egy 2.5 vagy egy 3 ezres autóban ülnék.Ezelőtt tuningdoboz volt csatlakoztatva a közös nyomócsó végéhez, ugy is jobb volt a teljesítmény, viszont tájékozódva leírták a rigotech chip tunungnál, hogy ott csak egy jelet módosít a doboz, a rigotechnél viszont az összes jel módosítva lesz, méghozzá egyedi, speciális kéréssel összhangban.Így a vezérlés sokkal nagyobb összhangban dolgozik,a sebességtartományokban arányosan el van osztva az erő.Dinamikusabb,csendesebb a motor,ráadásul több mint 100 km-t tudok megtenni 1 tankolásnál.Mindenkinek csak ajánlani tudom ezt a beavatkozást,ami semmilyen kárt nem tesz az autókban, sőt szinte megszégyenítően jobb lesz a vezérlés és így a vezetési élmény.Köszönet a rigotech csapatának!!!
Kedves Sándor,
köszönöm ezt a klassz referenciát, már már azt hiheti az olvasó, hogy ez egy marketing kampány, annyi jót írsz. Szavamat adom, hogy nem marketing és nem mi kértünk a fentiek megírására. Örülök, hogy az autód ilyen jól teljesít, és köszönöm, hogy ellátogattál a tokaji partnerünkhöz, aki lelkiismeretesen és korrekten megoldotta a munka rá eső részét, eközben a beállításod itt készült a szekszárdi központi műhelyben, a kéréseid szerint. A tuningbox egy veszélyes dolog, mert ha nagyon fel van tekerve akkor jelentősen túlterheli az üzemanyagrendszer részeit, komoly károkat is okozhat. Jól “feltekert” boxszal hozható hasonló eredmény, de az említett túlterhelés és kockázatok mellett, ráadásul a kapott nyomatéktöbblet csak egy szűk sávban és agresszíven (kevésbé jól adagolhatóan) jelentkezik. Ha a tuningbox óvatosra van állítva, akkor különösebb hibától nem kell tartani, viszont nincs valódi eredménye, haszna. Bízom benne, hogy ezeket a hátrányokat végérvényesen tudtuk kezelni a jelenlegi Rigotech chiptuning beállítással, még egyszer köszönöm a korrekt és pozitív visszajelzésed, üdv
Ricsi
http://www.rigotech.hu
Üdv én csak tanácsot szeretnék kérni én 3db azonos mercedes 170cdi automata 2004 évjáratú autót vitem el tuningoltatni 2db tökéletes lett a 3 dik nem javult semmit a mester tanácstalan volt pedig több százat csinált kérdem tudja valaki miért nem lehet a 3 dikat meg tuningolni?
Érthetetlen az egész az autók hiba nélküliek le is lettek diagnosztizálva eredeti mercedesz szalonban utána lett elvive tuningolni. Köszönöm a választ.
üdv Ákos, köszönöm kérdésed.
Ez ha jól értem, nem nálunk történt. Több oka lehet, hogy az autó nem reagál a módosításra. Vagy a mechanikája nem engedi, vagy a beállítás rossz. Nagyon sok szoftver verzió létezik, az semmit nem jelent, hogy 2 korábbi azonos autó jó lett. Lehet a kolléga ebben a verzióban kifelejtett valamit, így nem érvényesül a beállítás. Az, hogy szakszervizben átnézték az autót, az nem azt jelenit, hogy tökéletes állapotban van minden. Gyakori oka a gyengeségnek, vagy amiatt nincs reakció a tuning során, hogy gyenge a légtömegmérő. Ezt álló helyben a diagnosztika nem mutatja ki, terheléses mérés kell. Lehet turbó mechanikai beállítási hiba, ezt sem mutatja ki egy alap diagnosztika. Gyere el hozzánk, és egyrészt terheléses mérés alatt látjuk van-e baj valamivel, és ha minden rendben van, akkor biztosan tudunk készíteni egy tökéletes beállítást, üdv Richárd (kérj ajánlatot a menüben, utána tudunk időpontot adni)
Kedves Csaba, Siófokon!
Èn egy 99-es, 110 lovas Passattal èrkeztem hozzàd, amit eddig is nagyon szerettem, viszont most egyenesen IMÀDOM!!! Az autó sokkal jobban húz, nagyobb gàzadàsra sem füstöl,szerintem;TÖKÈLETES!!!
Mindenre 10 pontot adok.
NAGYON KÖSZÖNÖM!
Üdv: Gyula
Kedves Gyula, Csabi nevében is köszönöm visszajelzésed és értékelésed, örülök, hogy tökéletes lett az autó, üdv
Richárd
Köszönöm a választ igazából a kocsi rendben van a gyári 12másodperces gyorsulást tudja 0-100km csak hiába töltötte rá a szovtvert nem lett jó ugyanazt az értéket produkálta és a hangja lett csak hangosabb. megvan a file email ben átküldöm ha ez segítene.
kérdeztem több tuningosat telefonon van aki azt mondta van benne üzemanyag határoló(Limitter)az miatt nem lett jó azt is ki kell kódolni belőle
amugy Trafic Vivaro ban csinálták dunaharaszti nem kezdő ember sokat csinált már. Megtenné hogy átnézi a file hogy ki derüljön mi lehet a gond? Köszönöm.
Üdv Ákos, elnézést a késői válaszért, csak most látom. Igen, megnézem a fájlt, jöhet az info kukac rigotech pont hu címre, üdv r.
Sziasztok! Ma voltam Csabánál Siófokon egy Rigotech Pro beallitason egy 2012-es Hyundai i40 kombi 1,7 crdi 115 lovas autóval. Az elvarasaim nem voltak nagyok, egy kicsit élhetőbb autót szerettem volna kérni. Ebből az autóból van egy kobcentire megegyező 136 lóerős nagytestvér is, és mint kiderült még attól egy 15%al erősebb autót kaptam. A tesztkort előtt még nem voltak nagy elvárások de aztán megtudtam hogy 150 ló körüli lehet így kb az auto úgyhogy igenis érezhető lesz a változás. Mondom az első szavaimat a próbaút során: ááááááá 😁👍👍 ezt nem hiszem el… eeeez beteeeeeeg…. Hogy megindul 🤭ilyen nincs. És mégis! Csaba egyelőre úgy tűnik csodát művelt! 🙂 Az auto érzésre olyan mintha ledobott volna magáról vagy 300 kilót… gyorsuláskor megemeli az orrát. 🙂 Eddig előzni sem mertem vele, mostmeg kb “gőzmozdony”. Hazafele a pályán 120 rol emelkedőn kb kikerultem az előttem kozlekedot. A nyomatékot szépen egyenletesen adja le a kocsi, könnyebben megindul, minden tartományban szépen gyorsul. Nem akarom szaporítani a szót, csak szeretném bátorítani az i40 tulajdonát hogy bátran szánják ra magukat a dologra, mert Csabi csodát tesz. Később még a fogyasztásról beszamolok a kommentek között. Egyelőre egy nagy köszönöm! Imádom, és örülök hogy raszantam magam. (Nehezen ment, de utólag minden pénzt megért). Rigotech 🤘🏻👍🤝
Szia Józsi, köszönöm megkeresésed és észrevételed,
lent válaszolok, üdv
Ricsi
Hozzászólás:
Szia Ricsi!
Sajnos én sem tartozok az elégedett ügyfeleid közé!
Igaz ennek az oka nem az, hogy elégedetlen lennék a munkátokkal, hanem az hogy még nem jutottam el hozzád.
Már 2 éve figyelem a munkásságod és nagyra tartom a tudásod, de azt meg kell jegyeznem, hogy a követés nem egyszerű mert a weboldalad szerintem csapnivaló “bocs”. Nehezen átlátható és egy kicsit nyomulós, erőszakos is az állandó ajánlatkéréssel.
Ez összetett kérdés. Több mint 70.000 sorból áll az autóadatbázis listánk, amely hetente frissül. Ebből van egy kb. aktuális kivonat a tipusválasztó alatt a weben, és egy másik lista kissé lemaradva az ajánlatkérő rendszerben.
Kérlek nézz rá erre, ha itt megtalálod az autód, és 1005 utáni gyártás, nagy eséllyel meg tudjuk csinálni. Ha bárki más meg tudja, akkor mi is. Ha mi nem, akkor más se fogja tudni.
https://rigotech.hu/toyota-chiptuning/
Ezt követően, az ajánlatkérőben alul látod a ’ha nem találod a listában…’ a „+Autó” gombot, itt meg tudod adni az adatokat, és megnézzük mi a helyzet vele. Ez egy lassabb út, de a kolléga utánanéz minden ilyen kérésnek.
Azért mondom én ezt, mert az ajánlatkérő az én autóm esetén használhatatlan volt és több mint egy év érdeklődés után is csak biztatást kaptam.
Nem rég írtátok, hogy a Toyota 1.8 Valvematic (AR2) motor tuningvédelmét még nem sikerült feltörnötök.
Sok előrelépés van azóta, de a 2004-5 előtti és 2013 utáni modelleknél vannak szürke vagy fekete foltok. (talán lehet csináni / biztosan nem lehet)
Ezért most megkérdezném, hogy érdemes-e várnom erre, mert már láttam pár helyet ahol ezt a 147 Le motort piszkálják.
Ha lehet csinálni, 8-10% teljesítmény javulást és 10-12% nyomaték javulást várhatsz, kb 2-8% fogyasztás csökkenés mellett. – aki ennél többet ígér, nem tudja betartani.
De mint írtam nagy tisztelőd vagyok és ezért eddig nem szerettem volna ha más nyúlkál az autómba.
De az is lehet, hogy meg sem tudnálak fizetni és akkor valóban feleslegesen várok!
Sok videódat láttam, de benzines Toyotákat VVTI-ket nem igazán találtam, lehet hogy én vagyok csak béna?
Nem minden autóról készül videó, ez nagyban függ az ügyféltől. Elég sok benzines Toyotát csinálunk ettől függetlenül.
Köszönöm észrevételeid, üdv
Richárd
Köszönöm szépen Csabi. Tökéletes a ford connect 18tdci!!
Sziasztok! Én Csabánál voltam Siófokon egy Peugeot 307 cc-vel. Sokalltam a fogyasztást és hogy alacsony fordulatszámon erőtlenebb mint kéne. Csaba megoldotta,sokkal jobb lett az autó gyorsulása,nyomok egy kis gázt és már húz is,javult a fogyasztás. Eddig is imádtam az autómat de a tuning után mégjobban. 🙂 Elégedett vagyok a munkával. Köszönöm szépen!
Üdv. Julcsi
Köszöntök Mindenkit! Pár gondolat amit megosztanék.. Ricsiék nekem már több mint 11db autót optimalizáltak. Talán ennyi is elég volna -kitalálni a véleményem, DE az összes autóm (a Mini Cooper S-től kezdve a “libakergető” 1.2 Fiat Puntón át a VW New Beetle 1.8T és még sorolhatnám) mind sokkal de sokkal jobb lett mint előtte volt!!! Senki ne gondolkodjon inkább törekedjen a lehető leghamarabbi időpontot lefoglalni!!! Üdv. Kalmár Róbert Pécsről
Kedves Robi, köszönöm ezt a szuper értékelést és szeretettel várunk a következővel, vagy akár csak egy kávéra ha erre jársz, üdv Ricsi
Sziasztok! Tegnap Du. fele érkeztem Debreceni kollégátokhoz B. Zoltánhoz egy VW Passat-ot 1.9 pdtdi 115 LE vittem optimizálásra mivel kimondottan java részt városban használom melózni.
A szoftver módosítás után már érezhető volt alsó tartományban a motor ereje így nem sokat kellett vissza pakolgatnom 3-ból 2-be vagy 4-ből 3-ba 🙂 .
De azért még egy 3%-ot még kisajtoltatok belőle.
Egy a lényeg idáig tökéletes 🙂 Dinamikusabb 🙂 Vezethetőbb 🙂 lett.
Üdv.: Gyuri
Szia Gyuri, köszönjük a klassz visszajelzésed, és örülök, hogy elvárásod szerint teljesít az autó a beállításunkkal 🙂 üdv Rihcárd
H.István -Fertőd SZiasztok. Én 2018.12.13án voltam SZekszárdon nálatok. Az autó egy E60 530d ami önmagában is egy nagy nyomatékkal biró gépezet.Rátettétek a RIGOTECH PRÓ csomagot,ezáltal a kocsi teljesen feléledt,szóval nagyon megy 600Nm 276Le. Ezáltal szeretnék köszönetet mondani az egész csapatnak az elvégzett nagyon jó munkáért. CSak ajánlani tudlak bennetek, amit meg is tettem.További jó munkát. Üdv.
Köszönöm István a klassz visszajelzésed, és örülök, hogy elvárásod szerint teljesít az autó 😉 Üdv Richárd