Chiptuning » Seat tuning » Seat Exeo tuning » 2.0 TDI CR (105 kW / 143 LE) referencia
Seat Exeo chiptuning 2.0 CR 143 lóerő 2011 Prémium Pro csippelés
Seat Exeo chippelés ezen a 350000 kilométert futott 13 éves 143 lóerős 2.0 CR-n, amely Pécs közeléből érkezett optimalizálás kedvéért Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós esetekben a csippelés haszna jól tesztelhető, mérhető.
- Seat Exeo szakcikkeink
- További Seat Exeo méréseink
- Seat Exeo 2.0 CR tuning autóink, sztorik
- Seat Exeo fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Seat Exeo specifikáció
Gyártmány: Seat
Típus: Exeo
Kivitel: 2009 ->
Motor: 2.0 TDI CR (105 kW / 143 LE)
Teljesítmény: 143 LE
Forgatónyomaték: 320 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 350000 km
ECU: Bosch EDC17C46, Bosch EDC17CP14
Motorkód: CAGA
Alvázszám: VSSZZZ3RZB
Évjárat: 2011
Üzemanyag: Diesel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Ahonnan érkezett: Pécs
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Seatod van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Seat tuning érdekel? Kezdj itt:
https://rigotech.hu/seat-tuning/
Chiptuning táblázat: (nem széthajtós) emelés ezen a Seaton
A Rigotech által ajánlott még agresszívebb használat esetén is biztonságos tuning lehetőségei:
Prémium Pro teljesítmény: 175 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 380 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez csak a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningos ajánl hegyesebb növekményeket, amelyeket vagy nem tud betartani vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból származó esetleges alkatrész szintű meghibásodásokért egyedül Te fogsz fizetni.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Seat Exeo tuning Rigotech technikával
A tulaj remap miatt érkezett a Rigotech-hez, hogy javítsunk az autó vezethetőségén és előzési képességén. Elvárása ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás , a rugalmasság érezhető javítása , a gázpedál reakció javítása mellett. Egyúttal szem előtt tartva az elvárható üzembiztonságot.
Seat Exeo oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/seat-exeo/
Ilyen sok km futásnál többnyire az autók már nem tudják a gyári adatot, a tuning ígéretet is nehezebb vagy lehetetlen tartani a mechanikus adottságok miatt. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
Exeo 143 lovas motorja és hajtáslánca jelentős betervezett mechanikai túlméretezéssel rendelkezik, ezért a stage1 beállítás várható hozadéka számottevő. A motor jól érezhetően chiptuningolható, az üzembiztonság sérülése nélkül (Rigotech technológiát használva). Esetünkben 2.0 TDI CR (105 kW / 143 LE) motor kellemesen húzható.
2.0 CR chiptuning alkalmával tájékozódni kell melyik műhelyhez látogatsz, mert a hangolások minősége, eredménye, díja brutálisan eltérő!
A kocsid 143 lóerős erőforrásának és hajtásláncának megbízhatósága ellenére is brutálisan felrobbantható egy hibás akciós chippel vagy akármilyen Seat tuningbox alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech chip tuning eredménye, lépései
Műhelyünkben a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte Mihály kérésének megfelelő egyedi PPro optimalizálás megvalósítása. Az elvárás szerinti beállítás néha elsőre megvan a Seat állapotának és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Főleg új autók esetén vagy extrább kérések felmerülésekor elengedhetetlen a teljesítménymérés és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Most Ügyfelünk kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat.
A Prémium Pro chiptuningunk eredménye ezen 2.0 CR erőforráson: közvetlenebb pedálreakció és klasszabb dinamika de mérhető az autó fogyasztásának érezhető javulása is.
Köszönjük Mihály pozitív hozzáállását és hogy a számtalan hazai tuningcég közül minket választott.
Turbódízel motoroknál nem kell sport légszűrő betétet betenni mivel további javulást nem fog hozni.
A Rigotech-nél a szeretett autód teljes biztonságban szakavatott kezekben tudhatod. Ezt a fékpados mérések, diagnosztikai eljárásaink , megnyugtató együttműködési lehetőségeink biztosítják. Számos ehhez hasonló Saabot teszteltünk, diagnosztizáltunk, csiptuningoltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és róluk többször láthattad referenciáinkat, méréseinket.
#Seat #Exeo #tuning #CR #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Seat 2.0 CR 143 LE mérések
Seat 2.0 CR más teljesítményosztály mérések
VAG (VW-Audi-Seat-Skoda) csoport 2.0 CR 143 LE mérések
VAG (VW-Audi-Seat-Skoda) csoport 2.0 CR egyéb mérések
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!