/**/

Chiptuning » SsangYong tuning » SsangYong Kyron tuning » 200 XDi (104 kW / 141 LE) referencia

SsangYong Kyron chiptuning Di 141 Ps 2006 Prémium Pro csiptuning


SsangYong Kyron remap ezen a 140000 km-t futott 17 éves 141 lóerős Di vezérgépen, ami Kaposfő közeléből jött hozzánk optimalizálás érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós esetekben a chiptuning eredménye jól tesztelhető, mérhető.


ssangyong kyron tuning di 141

SsangYong Kyron specifikáció

Gyártmány: SsangYong
Típus: Kyron
Kivitel: Összes
Motor: 200 XDi (104 kW / 141 LE)
Teljesítmény: 141 LE
Forgatónyomaték: 310 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 140000 km
Motorvezérlő: Delphi DCM3.2
Motorkód: 664950
Alvázszám: KPTS0A1KS6
Gyártási év: 2006
Üzemanyag: Diesel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innen jött: Kaposfő

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen SsangYongod van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más SsangYong tuning érdekel? Akkor kezdd itt:
SsangYong beállításaink kezdőlapja

Chiptuning táblázat: ajánlott biztonságos emelés ezen a SsangYongon

Az általunk ajánlott strapabíró chiptuning paraméterei:
Prémium Pro teljesítmény: 166 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 370 NM
El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningcég feltüntet nagyobb adatokat, amelyeket vagy nem tud betartani vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból eredő mechanikai meghibásodásokért csak Te fogsz fizetni.


SsangYong Kyron tuning Rigotech módra

József optimalizálás okán érkezett Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, hogy javítsunk az autó robbanékonyságán és nyomatékán. Kérése ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése volt, a rugalmasság jól érezhető javulása , a gázpedál reakció javítása mellett. Mégis garantálva az érkezővel azonos üzembiztonságot.

SsangYong Kyron chiptuning oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/ssangyong-kyron/
A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
Kyron 141 LE-s erőforrása jelentős betervezett túlméretezéssel rendelkezik, ezért a stage1 beállítás várható hozadéka bőséges. A motor jól érezhetően erősíthető, az üzembiztonság kockáztatása technológiánkkal kizárt. Esetünkben 200 XDi (104 kW / 141 LE) motor kellemesen húzható.


Di chiptuning alkalmával érdemes tájékozódni melyik műhelyhez fordulsz, mivel a chiptuningok haszna, díja hihetetlenül változatos!

Szeretett autód 141 lóerős motorjának valamint váltójának adottságai ellenére is brutálisan túlhúzható egy összecsapott tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett chiptuninggal vagy akármilyen SsangYong tuningbox alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech stage1 beállítás eredménye, folyamata

Műhelyünkben a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos elvárásainak megfelelő egyedi Prémium Pro optimalizálás kialakítása. A tökéletes tuning van, hogy három verzió alatt lesz kiforrott a SsangYong futásteljesítményének és speciális kérések figyelembe vételével. Leginkább fiatal autóknál vagy extrább kérések felmerülésekor nélkülözhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben a tulaj kérésére nem mértük a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat.

A tuningunk eredménye ezen Di erőforráson: közvetlenebb pedálreakció és klasszabb dinamika de visszajelzéseink szerint elvárható a fogyasztás érezhető javulása is.

Nagyra értékeljük József pozitív hozzáállását és hogy a több mint 200 hazai tuningcég és „tuningcég” közül minket tisztelt meg bizalmával.

Turbódízel autóknál nem kell sportlégszűrőt használni mert a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.

Műhelyünkben a nagy becsben tartott autód teljes biztonságban szakértő kezekben van. Ezt a dyno tesztek, motordiagnosztikai eljárásaink , megnyugtató együttműködési lehetőségeink garantálják. Számos ehhez hasonló SsangYongot diagoztunk, motoroptimalizáltunk és róluk több alkalommal közzétettük referenciáinkat, méréseinket.

#SsangYong #Kyron #tuning #Di #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!