Notice: unserialize(): Error at offset 0 of 1 bytes in /home/customer/www/rigotech.hu/public_html/wp-content/plugins/wpdatatables_1_5_6/controllers/wdt_functions.php on line 463

Suzuki tuning

Suzuki tuning módszerek, chiptuning. Keresd ki a sajátod, kérj ajánlatot!

Suzuki tuning, chiptuning

Erős Suzuki tuning, chiptuning beállításainkat biztonságos körülmények között, 4×4-es Bosch terhelt mérőpadon fejlesztjük, teljesítménymérés kontrolljával, folyamatos diagnosztika és adatgyűjtés mellett, autód állapotát és kérésedet figyelembe véve.

Suzuki tuning előtt ‘kötelező’ ez a videó mert olyan technikákról beszélek benne, amelyekről máshol nem hallasz. Valószínű, éppen ezeken fog múlni a Suzuki chippelés sikere és jelentős összeget fogsz vele megtakarítani.  Kezdd itt, kattints a lejátszásra!

Suzuki tuning, tuningbox és motoroptimalizálás

A listázott Suzuki modellekhez biztosan van tuning technológiánk. Felesleges alkatrészek (Suzuki tuningbox) beépítése nélkül gyári, biztonságos eszközökkel (legtöbbször megbontás nélkül) készül a motoroptimalizálás.
Suzuki chiptuning, táblázatunk, adatbázisunk folyamatosan frissítjük. Használd az ajánlatkérőt, válaszd ki ott az autód.

suzuki tuning
chiptuning-ar-arajanlat-akcio

Suzuki chiptuning módszerek a táblázatban

Chiptuning / egyéb beállítás során, mindig a leggyorsabb és legkevésbé 'fájdalmas' módszert alkalmazzuk.

  • OBD = megbontás nélkül a diagnosztikai csatlakozón (OBD-n) keresztül
  • VR/Mgb. +OBD = 90%, hogy megy OBD-n, de lehet hogy a vezérlőt meg kell bontani *
  • Mgb./ OBD = 80%, hogy megy OBD-n, de ha nem, akkor csak megbontással
  • Mgb.+ OBD = a vezérlőegységet megbontjuk, utána már OBD-n írjuk
  • Aszt./ Mgb. = a vezérlőt ki kell venni. Vagy a csatlakozóján keresztül, vagy megbontás után kezelhető **
  • Mgb. = kizárólag a vezérlőegység megbontásával olvasható/írható a beállítás. ***
  • Forr. = nagyon régi típusoknál megbontás után memória ki/be forrasztása szükséges

Suzuki chiptuning táblázat - típuslista

GyártmányTípusMotorLENmMódszer
Suzuki Alto 0.7i 12v 50 Aszt./ Mgb.
Suzuki Carry 0.7i 12v 50 Aszt./ Mgb.
Suzuki Forenza 2.0 TDCI 121 OBD
Suzuki Fun 1.0 8v FlexPower 69 OBD
Suzuki Grand Vitara 1.6 16v VVT 5MT 106 145 Mgb.
Suzuki Grand Vitara 1.9 DDiS 5MT 129 300 Mgb./ OBD
Suzuki Grand Vitara 2.0 16v 5MT 140 183 Mgb.
Suzuki Grand Vitara 2.0 HDi 5MT 87 216 VR/Mgb. +OBD
Suzuki Grand Vitara 2.0 TD 5MT 109 270 OBD
Suzuki Grand Vitara 2.0 TD XL-7 5MT 109 270 OBD
Suzuki Grand Vitara 2.4 VVT 166 225 Aszt./ Mgb.
Suzuki Grand Vitara 2.4 VVT 169 227 VR/Mgb. +OBD
Suzuki Grand Vitara 3.2 V6 5AT 233 289 Mgb.
Suzuki Ignis 1.2 VVT Hybrid 90 120 Mgb.
Suzuki Ignis 1.3 16v 63 Aszt./ Mgb.
Suzuki Ignis 1.3 DDiS 69 102 OBD
Suzuki Ignis 1.3 VVT 92 OBD
Suzuki Ignis 1.5 16v 110 Aszt./ Mgb.
Suzuki Ignis 1.5 VVT 99 OBD
Suzuki Jimny 1.3 16v VVT 84 OBD
Suzuki Jimny 1.5 DDIS 65 OBD
Suzuki Jimny 1.5 DDIS 86 OBD
Suzuki Kizashi 2.4 VVT 180 VR/Mgb. +OBD
Suzuki Kizashi 2.4 VVT 185 VR/Mgb. +OBD
Suzuki Reno 2.0 TDCI 121 OBD
Suzuki S-Cross 1.6 16v 120 156 Mgb.
Suzuki S-Cross 1.6 16v DDiS 120 320 Mgb.
Suzuki Splash 1.2 16v 86 Aszt./ Mgb.
Suzuki Splash 1.2 16v 94 Mgb.
Suzuki Splash 1.3 DDiS 75 OBD
Suzuki Swift 1.2 16v 94 118 Mgb.
Suzuki Swift 1.2 16v 94 Mgb.
Suzuki Swift 1.3 16v 91 Mgb.
Suzuki Swift 1.3 16v 68 Forr. / OBD
Suzuki Swift 1.3 DDiS 69 OBD
Suzuki Swift 1.3 DDiS 75 Mgb./ OBD
Suzuki Swift 1.6 16v 122 Mgb.
Suzuki SX4 1.5 VVT 99 OBD
Suzuki SX4 1.5 VVT 112 OBD
Suzuki SX4 1.6 VVT 107 Mgb.
Suzuki SX4 1.6 VVT 120 Mgb.
Suzuki SX4 1.9 DdiS 120 OBD
Suzuki SX4 2.0 DDIs 135 Mgb.
Suzuki SX4 2.0 VVT 143 Mgb.
Suzuki Vitara 1.4 16v Boosterjet 6AT 140 220 Mgb.
Suzuki Vitara 1.4 16v Boosterjet 6MT 140 220 Mgb.
Suzuki Vitara 1.6 16v 5MT 120 156 Mgb./ OBD
Suzuki Vitara 1.6 16v 6AT 120 156 Mgb./ OBD
Suzuki Vitara 1.6 16v DDiS 6MT 120 320 Mgb./ OBD
Suzuki Wagon R 1.3 DDiS 69 OBD
Suzuki Wagon R 660 Turbo 64 Aszt./ Mgb.
Suzuki Xl7 3.6 V6 24v 256 Mgb.


  • OBD = megbontás nélkül a diagnosztikai csatlakozón (OBD-n) keresztül
  • VR/Mgb. +OBD = 90%, hogy megy OBD-n, de lehet hogy a vezérlőt meg kell bontani *
  • Mgb./ OBD = 80%, hogy megy OBD-n, de ha nem, akkor csak megbontással
  • Mgb.+ OBD = a vezérlőegységet megbontjuk, utána már OBD-n írjuk
  • Aszt./ Mgb. = a vezérlőt ki kell venni. Vagy a csatlakozóján keresztül, vagy megbontás után kezelhető **
  • Mgb. = kizárólag a vezérlőegység megbontásával olvasható/írható a beállítás. ***
  • Forr. = nagyon régi típusoknál megbontás után memória ki/be forrasztása szükséges

* A vezérlőegység OBD-n nem olvasható. Ha már van korábbi olvasásunk vagy adatbázisból származó un. Virtual Read fájl, akkor OBD-n keresztül megbontás nélkül haladunk. Ha nincs eredeti fájl, akkor ki kell venni a motorvezérlőt, megbontani, és asztalon kiolvasni az eredeti beállításokat. Ezt követően OBD-n írható.
** Minimális szereléssel biztosan jár. A vezérlőegység megbontása nélkül, asztalon csatlakozunk hozzá. Valamikor szükséges a vezérlő megbontása is.
*** A vezérlőt ki kell venni, megbontani, és a belsejében levő csatlakozón keresztül kezeljük. Forrasztás, alkatrész csere nem történik.

A feltüntetett értékek tájékoztató jellegűek, az oldal tartalma nem minősül ajánlatnak. A megadott tuning módszer eltérhet, vagy ha az adott autó más elektronikával/ sw. verzióval szerelt, előfordulhat, hogy nincs mód a beállítások kezelésére.

Chiptuning árajánlat és infó az autódról 5 perc alatt

  • Gyári, lebutított középszerűből
  • erős, dinamikus, megbízható
  • vezethetőbb, szerethetőbb autót
  • Rigotech beállítással!