/**/

Chiptuning » Alfa Romeo tuning » Alfa Romeo MiTo tuning » 1.4i 16v (57 kW / 78 LE) referencia

Alfa Romeo MiTo chiptuning 1.4 i 78 Ps 2012 Prémium Pro finomhangolás


Alfa Romeo MiTo Stage1 beállítás ezen a 120000 km-t futott 10 éves 78 lóerős 1.4 i gépen, amely tulajdonosa Tolna mellől ugrott át motoroptimalizálás miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós kivitelnél a chip tuning eredménye jól tesztelhető, mérhető.


alfa-romeo mito tuning 1-4-i 78

Alfa Romeo MiTo specifikáció

Gyártmány: Alfa Romeo
Típus: MiTo
Kivitel: 2008 – 2013
Motor: 1.4i 16v (57 kW / 78 LE)
Teljesítmény: 78 LE
Katalógus nyomaték: 120 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 120000 km
Motorvezérlő: Marelli IAW5SF
Motorkód: 350A10
Alvázszám: ZAR95500
Év: 2012
Üzemanyag: Petrol
Motor konfiguráció: Szívó-benzin
Innét jött: Tolna

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Alfád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Alfa Romeo tuningra van szükséged? Akkor kezdd itt:
https://rigotech.hu/alfa-romeo-tuning/

Chiptuning kalkulátor: ajánlott (nem széthajtós) növekmény ezen az Alfán

A Rigotech által preferált durvább igénybevételnél is üzembiztos motoroptimalizálás lehetőségei:
Prémium Pro teljesítmény: LE
Prémium Pro forgatónyomaték: NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és Neked is a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningcég feltüntet hegyesebb növekményeket, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód a tempósabb használatból származó esetleges alkatrész szintű meghibásodásokért egyedül Te tartod a hátad.
Szívó benzin tuning oldalunkon fogyasztás kalkulátorunk mutatja, milen megtakarításra számíthatsz beállításunkkal.

Alfa Romeo MiTo tuning a Rigotechnél

1 Az Alfa Romeo Mito 1.4-es benzinmotorja a feltöltéses 155Le-s változatban az igazi, feltöltés nélkül mindösszesen 78Le teljesítmény leadására képes, ami országúti körülmények közt, előzéskor igencsak kevés. Amit lehetett igyekeztünk megtenni, a beállítás módosítása érezhető eredményt hozott. A hosszú távú tapasztalatokról várjuk ügyfelünk visszajelzését.
Ügyfelünk motoroptimalizálás okán jött hozzánk, hogy javítsunk az autó dinamikáján és pedálreakcióján. Vágya emellett kedvezőbb fogyasztás , az erő érezhető fokozása , a gázpedál reakció javítása mellett. Egyúttal biztosítva a gyárival azonos alacsony szervizköltségeket.

Alfa Romeo MiTo chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/alfa-romeo-mito/

A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. Sok ilyen tíz év körüli autót csinálunk, megvannak azok a pontok amelyekre ezeknél kiemelten kell figyelni.
A MiTo 78 LE-s erőforrása a szívó üzem miatt csekély betervezett mechanikai túlméretezéssel bír, ezért a remap várható haszna nyomatékcsúcsban minimális. A motor azért érezhető eredménnyel chippelhető, az élettartam sérülése technológiánkkal kizárt. Szívómotoron a csúcsnyomaték ritkán nő jelentősen, de beállításunkkal már kisebb fordulatszámon felépül, ettől az autó vezethetősége, az élmény sokat javul, ahogy a ritkább váltások, és kisebb fordulatú üzem miatt a fogyasztás is csökkenni szokott.
Az 1.4 i chiptuning alkalmával érdemes tájékozódni milyen csippeshez mész, mert a tuningboxok minősége, haszna, díja nagyon változatos!

A kocsid 78 lóerős erőforrásának valamint hajtásának megbízhatósága ellenére is azonnal túlhúzható egy igénytelenül kivitelezett olcsó chippel vagy akármilyen Alfa Romeo tuningbox beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech motoroptimalizálás eredménye, folyamata

A Rigotech-nél az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos szempontjainak megfelelő Rigotech PPro csippelés kivitelezése. A tökéletes beállítás van, hogy két lépcsőben kerül finomításra az Alfa Romeo futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Leginkább fiatal autóknál vagy különleges kérések esetén létfontosságú a dyno teszt és műszeres kontroll. Most Ügyfelünk kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.

A chippelésünk eredménye ezen az 1.4 i erőforráson: élénkebb gyorsulás és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján mérhető az autó étvágyának érezhető csökkenése is.

Nagyra értékeljük a tulajdonos bizalmát és hogy a számtalan hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.

Szívó-benzin motoroknál ajánlott (de nem feltétel!) sport betétszűrőt alkalmazni mert jó kiegészítője PPro szívó benzin tuningunknak.

Műhelyünkben a szeretett autód maximális biztonságban tudhatod. Ezt a dyno tesztek, motordiagnosztikai módszereink mellett, megnyugtató együttműködési lehetőségeink szavatolják. Sok ehhez hasonló Alfát vizsgáltunk, diagoztunk, optimalizáltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és ezekről gyakran már láthattad méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.

#Alfa Romeo #MiTo #tuning #i #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Alfa Romeo 1.4 i más teljesítményosztály mérések

  • Alfa Romeo Giulietta chiptuning 1.4 benzin 120 Ps 2018 Prémium Pro csippelés

  • Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



    Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

    Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

    Rigotech, jó autóból tökéletes!


    A 20-as, 70-es és siófoki számunk MEGSZÜNT. 30/227 12 27 a műhely száma. Jelenleg költözés miatt zárva vagyunk, tervezett nyitás szeptember 1.

    X